Ik heb alles gelezen hoor, maar weet echt niet waar ik beginnen moet met schrijven. Probeer wel mee te schrijven, maar ik merk dat heel vaak dingen er tussen komen en dat het dan niet meer lukt.
Maar ik wil dit even vertellen: Ik ben aangenomen bij TOP-recreatie en heb al meteen een camping toegewezen gekregen voor Pasen, de aansluitende week, Hemelvaart en Pinksteren. Het is een camping in Zeeland, vlakbij Domburg. Spannend, maar heb er zeker ook zin in! Laatste normale verslag ingeleverd voor school. Nu focussen op tentamen van 14 april. En daarna is het alleen nog scriptie schrijven. Langzaam komt aan de studie een einde.
Helaas nog geen bericht van askim. Laatste keer is nu een week geleden. Had heel erg gehoopt vandaag iets te horen, maar ja⦠Misschien volgende week. Bijna 2 maanden zitten erop. Nog 10 te gaan.
Miss leuk om wat van je te horen⦠Dus het bevalt je allemaal wel dan?
Egwene het maakt niet veel uit dat je niet kan bij houden hebben er vast wel meerdere maar wel leuk dat je toch iet van je laat horenā¦is het een vakantie Jobke dan of word het je vast Job? je askim zal als hij kan zeker iets laten horen maar ik snap dat niks horen helemaal niet fijn is
Miloutjuh het lijkt me erg logisch dat je moe bent van je eerste dag je bent het niet meer gewoon en zo te horen leek het een vermoeiende Job
Saraorhan wist je al wanneer je terug ging moest je het gezegd hebben ben ik het vergeten ![]()
Ik mag ook weer in het lijstje ik ga van 13 september tot 27 september naar aksaray om voor het eerst kennis te maken met de familie van askim ![]()
Via Wereldwijzer app
Filiz: Thanks voor je reactie. Altijd leuk als iemand inbreekt, zolang het maar op dit forum is en niet in het echieā¦![]()
Gülüm: Thanks voor je uitlegā¦![]()
Sarah: Er zijn dus gelukkig overdag wel momenten dat je gewoon ook even bij je askim kan zijn. En je kan natuurlijk bij hem eten. Zelf werk ik in de zorg en ivm mijn eigen maar vooral om askim zijn privacy vertel ik liever niet wat hij voor werk doet omdat hij dan voor sommige mensen (die misschien meelezen) herkenbaar kan worden⦠Hij is bv niet een ober of entertainer (waar veel van rondlopen) Maar je mag me altijd een pb sturen.
Miss: welcome back meid⦠Hoe is het om weer bij je man en in Turkije te zijn? En hoe gaat het met je gezondheid⦠Je zou ook gewoon vanaf wat nu komt kunnen updaten is veel makkelijker ![]()
Egwene: gefeliciteerd wat leuk. Ik ben ooit jaren geleden naar Domburg op vakantie geweest, was een leuke stad. Jammer dat je nog niks gehoord hebt van je askimā¦hoop dat je snel een teken van leven krijgt⦠suc6 met studie.
Litleone: Ooh wat leuk dat je askim zijn familie gaat ontmoeten. Waar ligt dat plaatsje in Turkije? Noorden, oosten, zuiden, westen?
Nou LadySide askim is onderweg naar Side⦠Dus als het goed is, is het mooie weer onderweg⦠![]()
Via Wereldwijzer app
Summie het is niet zo ver van ankara af⦠ik weet erg veel van askim zijn familie maar ben erg benieuwd om ze te leren kennen
Via Wereldwijzer app
Goedemorgen,
@miloutjuhh, ik hoop ook dat het bezoek aan de mondhygiƫniste nog iets kan helpen.
Leuke baan heeft askim denk ik! Maar wow wat is dat hotel duur! En dan niet eens all inclusive.
Hoe gaat het ondertussen op je werk? Ik hoop dat ze hierna nog meer werk voor je hebben, zodat je lekker bezig kunt blijven!
@summie, de landingsbaan is weggewerkt hoor
hier gaat het verder rustig zān gangetje. Ik ben nog niet heel erg bruin, dat lukt me gewoon niet, maar het gips witte is van mijn lichaam
ik geef dus geen licht meer als het goed isā¦
Askim heeft wifi? Dat is wel erg fijn zeg! ! Kun je lekker met hem blijven kletsen op de rustige momenten ![]()
Maar het blijft idd zwaar die werktijden en dagen in Turkije.
Wat goed trouwens dat je zo open bent geweest over je āangstenā! En wat ik heb gehoord zijn ze idd vrij snel met trouwen en dan zoals de anderen ook zeggen omdat je dan samen āmagā zijn. Ach zolang de hoofdreden, dat ze zo snel willen trouwen, maar de liefde is.
Hij zegt het wel met de goede woorden zeg! Daar smelt je toch ter plekke van?!?!
Yesss je askim gaat voor mooi weer zorgen
Ik wacht af of zijn goede humeur gaat helpen haha!
@miss, goed weer iets van je te lezen! Fijn dat je weer je draai hebt gevonden daar. Gaat alles goed met je?
@egwene, gefeliciteerd met je baan!! En super dat je ook al weet waar je heen gaat!
Balen dat je nog niks gehoord hebt, maar hij zal vast zodra hij de mogelijkheid heeft weer iets laten horen.
@littleone, super dat je weer geboekt hebt en dan naar zijn familie gaat. Spannend!!
Hier gaat vandaag de wasmachine Ʃn droger draaien voor de laatste dingetjes. Morgen proberen een zo rustig mogelijk dagje te houden. In de middag misschien nog even slapen en dan nog ff kijken hoe laat ik de trein naar vriendin ga nemen.
Op schiphol.nl stond tot gisteren de vlucht nog niet in het schema, en in de schiphol app stonden 2 in de ochtend. Maar geen van allen dus om 8 uur⦠ik vind alle veranderingen prima als ze er komen, maar dan moeten ze wel naar tijdstippen voor 8 uur gaan
Op schiphol.nl staat er nl wel eentje van corendon om 17h00, maar die wil ik echt niet! Dus allemaal even duimen dat mijm geplande vlucht nog gewoon in de schemaās komt te staan.
Ik blijf nog ff lekker in mij bed liggen lezen, en wens iedereen een heerlijke dag met veeeeel zon!
Via Wereldwijzer app
***05-04 LadySide
Side 2 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 14 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 56 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 85 nachtjes
22-07 Sevimli
Bodrum-Gümbet 110 nachtjes
14-08 Miloutjuhh
Kusadasi 133 nachtjes
13-09 Littleone
Aksaray 163 nachtjes
******BACK AT
Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Miloutjuhh 28-08
Littleone 27-09***
***- BIRTHDAYāS.
29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
@Littleone: Het is vakantiewerk. Als ik dit werk leuk vindt, wil ik het wel mijn vaste baan gaan maken. Maar waar ik dat zal gaan doen, ligt heel erg aan hoe het zal gaan met askim en mij. Voorlopig is het t/m Pinksteren in Nederland en deze zomer in Frankrijk. Daarna weet ik nog niet. Wat leuk dat je gaat kennis maken met zijn familie! Ook spannend, lijkt mij. Maar het is iets om naar uit te kijken.
@Summie: Dank je wel. Het blijft elke dag afwachten. Dat werkt wel op de zenuwen (vooral omdat het nu meer dan een week stil is). Jouw askim dus weer in Side. Hopelijk mag jij er ook binnenkort naar toe. En ik ben het met LadySide eens⦠jouw askim is echt heel goed met lieve en mooie woorden! Ik smolt eventjes mee voor jou haha.
@LadySide: Ik zal voor je duimen! Spannend dat je bijna gaat. Hoe zat het met die extra koffer voor Summie en mij?
Al zou ik nu liever āietsā meer noord-oostelijk willen vliegen. Heb wel gekeken of ik hem op zou kunnen zoeken, maar die vluchten zijn echt een hel met 19 uur wachttijd tijdens overstappenā¦
Vandaag weer eens een ochtend studeren en in de middag werken. En maar blijven hopen op een teken van leven. Eigenlijk zou ik blij moeten zijn. Hij had gezegd dat hij een maand geen contact kon zoeken en in 3 weken heb ik toch twee keer kort wat gehoord. Maar ik mis hem. Vooral gisteren toen ik het goede nieuws kreeg over mijn nieuwe baan. Zulke dingen wil ik dan graag delen met hem. Of stomme dingen zoals: we eten pizza! En dat kan nu niet. Hij kan er niks aan doen. Dat weet ik ook wel. Maar het valt best zwaar soms.
:dag: Hoi meiden!!
HƩƩƩl lang geleden dat ik hier nog geweest ben, ik zie heel veel nieuwe meiden (welkom hier!).
Maar ook heel wat bekenden die hier nog steeds meeschrijven zie ik, leuk!
Ik hoop dat alles nog goed gaat met iedereen!
Fiehhh: Zwaait effe terug⦠Ik heb jouw naam hier wel eerder voorbij zien komen maar ik weet je verhaal niet meer.
Egwene: Begrijpelijk en logisch dat je toch steeds hoopt op een teken van leven. Er is echter wel een groot verschil met de vorige keer, toen wist je niet of je ooit nog wat van hem zou horen en nu is de kans heel groot dat hij dat wel weer gaat doen
Heb je vanmiddag leuk gewerkt? Lief wat je over mijn askim schrijft, hij heeft inderdaad hele mooie woorden en hij weet ook precies wat hij moet zeggen, maar het is natuurlijk ook ideaal dat hij zo vloeiend Engels spreekt.
LadySide: En is je haar mooi geworden? Meid ik hoop dat je lekker bruin word in Side
En vandaag het druk gehad met de was? Ik vind dat altijd dan nog zoān tijdrovende klus voor je op vakantie gaat. Hoe is het verder met je en de spanningen? Ik durf t bijna niet te vragen, nog wat gehoord? Al duidelijkheid over je vliegtijd? Thanks dat je me dapper vond. Ik moest het delen, want ik merk dat ik bang begin te worden dat zijn verwachtingen te groot worden en dat ik daaraan niet kan voldoen. Hij heeft hele mooie woorden, weet precies wat hij moet doen/zeggen, komt ook mede omdat hij goed Engels kan. Maar in Turkije was hij bv in staat om op een positieve manier mijn grenzen te verleggen, maar het is ook iets waar ik mij bewust van moet blijven dat hij dat kanā¦misschien wat moeilijk om uit te leggen, maar ik ben 1x eerder mezelf kwijt geraakt in een relatie en ik ben stiekem toch wel wat bang, dat wil ik nooit weerā¦En aan de andere kant⦠Hij is zo leuk of is het toch te mooi om waar te zijn? Sorry voor mijn klaagliederen/onzekerheidā¦
Litleone: Oooh wat spannend meidā¦wat leuk dat je zijn overige familie ook gaat ontmoeten⦠En heerlijk dat je al 2 reisjes gepland hebtā¦
Update van mij: nou ja heb tussen de regels door wel wat over mezelf verteld⦠Ik voel een tikkeltje onzekerheid in mij rondzweven, wat ik eigenlijk niet zo goed kan verklaren, het komt misschien wel omdat het juist zo goed gaat tussen askim en mij. Maar ach gaat vast wel weer overā¦Ik wil niet klagen, voelt ook niet goed want juist genoeg meiden verlangen hier naar contact met hun askimā¦Sorryā¦
Via Wereldwijzer app
Summie: meis, stop es met je te verontschuldigen! Je klaagt helemaal niet, je bent gewoon ff je hart aan het luchten en dat moet gewoon kunnen hier! Als het goed voelt, dan voelt het goed toch? Als je 1x jezelf hebt verloren in een relatie, dan heb je er wel van geleerd en weet je waar je op moet letten denk ik. Ga jij es lekker genieten van die heerlijk romantische, goedgehumeurde askim van je ![]()
Mijn haar is op zich wel goed geworden, uitgroei weer weggewerkt. Hwt lijkt alleen iets geler te zijn dan anders , maar dat kan ook komen omdat ik ook wel es een tint lichter heb gehad. Maar nog geen opmerkingen gehad
Vandaag op zich best rustig gedaan, wasjes gedraaid en koffer ingepakt en bijna te zwaar
en er moeten nog paar dingetjes bij, dus hooooop dat het onder de 20 blijft. Nog steeds staat de vlucht niet in de vluchtschemaās. Vanochtend ingechecked en ik was in de veronderstelling dat je dan nog een plaats kon uitzoeken, net als in oktober) maar dat is blijkbaar dus veranderd en kan alleen nog betaald⦠ik was om 8h15 blijkbaar de eerste want ik heb geen fijne plek. Op de laatste rij!!! Maar gelukkig is het maar 4 uurtjes
Als ik had geweten dat het tegenwoordig zo gaat, dan had ik er even 4 euro aan besteed⦠nu kan ik het niet meer veranderen helaas. Vooedeel: geen trappende mensen achter me en geen klaptafels ![]()
Oh en niks meer gehoord natuurlijk, wat ik ook niet verwacht had hoor.
Via Wereldwijzer app
Ooh straks vakantieliefdes weer in Turkije! ! Ik ga kijken
![]()
Via Wereldwijzer app
Oo typ ik een hele tekst maar lukt het dus niet
Summie iedereen heeft andere verlangens andere gevoelens Een andere relatie en een andere band met hun askim dus niemand kan oordelen en niemand hoeft sorry te zeggen gekkie wel leuk te horen dat je veel contact hebt met hem ik hoop dan ook dat je hem snel kan zien⦠ben je al helemaal genezen of?
Ik weet niet wie het over trouwen Had maar in Turkey is het idd de gewoonte om snel te trouwen of om een jaar na het leger te moeten trouwen⦠Mijn askim heeft dat ook helemaal na een half jaar we zagen elkaar voor de derde keer vroeg meneer mij ten huwelijk en als het aan hem ligt gaan we dit jaar nog trouwen hij wil graag een feest organiseren in september askim wil graag in september trouwen en kwam van de week zelfs af om in juni te trouwen en in september feest maar dat zie ik niet zo zitten ik vind juni echt wel snel
Via Wereldwijzer app
LadySide: Ooh wat ben je toch een lieverd! Thanks dat je me effe wakker schud. Mocht het met je haar zo zijn, grote kans dat het nog wel bij trekt⦠Haha jij lijkt mij welā¦ik heb 3x met Corendon gevlogen en 3x achterste rij, maar denk maar zo het belangrijkste is dat je in Antalya land
Er is dus echt geen plek meer voor mij in de koffer
Hopelijk gaat alles passen. Ik heb er nooit problemen mee, maar dit keer zal hij wel opgevuld worden met etenā¦ik stond trouwens versteld van askim zijn bagage, zo weinigā¦wel leuk hij had een foto gemaakt en zie ik daar mijn t-shirt in liggen
En meid je hebt gelijk dat ik moet gaan genieten⦠Askim zei destijds ik zal jouw leren wat leven en genieten is en misschien moet ik maar veel aan die woorden denken. Ik ga ook tv kijkenā¦benieuwd het is in Turkijeā¦
Meid als ik je niet meer lees⦠Ik vind je ontzettend dapper!!! Ik wens je een hele goede reis en een hele fijne vakantie!!! Ik hoop dat je lekker kunt genieten met prachtig mooi weer!!! Enne als je mijn askim tegenkomt doe hem de groeten ![]()
Via Wereldwijzer app
Litleone: Haha ik was het die het had over trouwen⦠Jouw askim wil dus ook dolgraag trouwen⦠De mijne zinspeelt er namelijk ook op⦠Oooh dus jij gaat waarschijnlijk eind september trouwen als je bij zijn familie bent? Neem je dan ook dierbare personen voor jouw mee naar Turkije? Kan indenken dat dat voor jouw heel fijn zou zijn, of ben je nog niet zover met het regelen enzo. En wil je dan naar Turkije gaan te wonen of dat hij naar jouw komt? Oh ja en nog bedankt voor je lieve woorden!!!
Omg wat is het toch met Sideā¦hahaha LadySide weet waar je aan begint⦠ik hoop dat jouw hart ook in Side verovert wordā¦
Via Wereldwijzer app
@Summie: Ik ben het helemaal met LadySide eens. Wat gebeurd is, is gebeurd. Je kan jouw verleden met andere mannen niet meer veranderen en juist deze dingen maken je sterk. Daar kan je wijze lessen uit halen. Maar daar moet het ook bij blijven. Natuurlijk ben je zenuwachtig. Natuurlijk ben je onzeker. Dat is allemaal heel normaal. Jouw askim begint opeens over trouwen en een toekomst. Dat zijn hele serieuze zaken. Dat je nu die onzekerheid voelt, is eigenlijk precies op het juiste moment. Iedereen gaat door die fase heen. Hij wil met jou samen zijn. En jij met hem. Ga er voor! Doe eens gek. En mocht het alsnog anders lopen dan verwacht, dan gebeurt dat maar. Ik wil jou nooit horen zeggen āwat als ik nouā¦ā. Er is maar 1 manier om te ontdekken of het echt zo mooi is door het te beleven.
@LadySide: Bijna⦠bijna op reis! Ik wens je alvast heel veel plezier. Geniet van je tijd in Side. Ik ben heel benieuwd naar de ontmoeting tussen jou en MisterSide. Ik neem aan dat we dat na jouw vakantie te horen zullen krijgen. Wat er ook gaat gebeuren: veel plezier! ![]()
@Littleone: Móeten trouwen 1 jaar na het leger? Hebben ze daarin geen keuze? Wel leuk om te lezen hoe graag jouw askim met je trouwen wil.
Serieus, ik moet geen zielige films gaan kijken. Dat is helemaal niks. Daardoor wordt het gemis nog 10x erger. En dan krijg je ook te horen dat Kardelen1 wel regelmatig contact kan houden met haar askim (Wat ik ontzettend leuk voor je vindt meis! Echt waar), maar blijkbaar heeft mijn askim het niet getroffen met zijn verblijfplaats⦠Of hij kan het echt niet, of anderen zijn belangrijker. Ik weet het allemaal niet! Het is sowieso een vage boel allemaal en ik zit hier maar te wachten. Op wat? Totdat hij heel misschien weer wat laat horen? Laat ik maar naar bed gaan. Welterusten.
Egwene: Meid ik geef je een hele dikke knuffel!!! Oooh meid ik hoop zo dat je snel wat van hem krijgt te horen!! En meid logisch dat het je raakt als je hoort dat Kardelen wel contact kan hebben met haar askim.
En je hebt gelijk ik kan me laten lijden door angst maar het is verstandiger om mijn hart te volgen. ![]()
En wat is jullie bevindingen van vakantieliefde?
Via Wereldwijzer app
@summie; graag gedaan
we staan hier voor je klaar hoor bij je twijfels. En schoppen af en toe gewoon ff ![]()
Wow 3x achterste rij!!! Gelukkig zit ik wel bij het raam
En landen in Antalya zou heel fijn zij. Als de vlucht tenminste nog ergens terug te vinden is⦠morgen maar ff telefoontje erachter aan gooien als het nog nergens op staat. En jij en Egwene moeten dan maar in een extra koffer ![]()
Ooh ja jouw askim heeft een tshirt van jou! Wat leuk dat ie dan een foto maakt en jou shirt zichtbaar is!
Ik zal je askim de groeten doen. Die ene met bruin haar, bruine ogen toch? ![]()
@littleone, dussss in september horen we het grote nieuws!! Geweldig die Turkse mannen!
@egwene, jaaaa bijna!
En ik zal zeker verslag doen hoor! Waarschijnlijk al wel als ik nog in Side ben. Ben van plan hem gelijk zaterdag op te zoeken en te verrassen. En het plezier komt vast goed!
Jij hebt dus geen vakantieliefdes gekeken? Oooh ik kan me je frustraties wel voorstellen hoor als je hoort dat Kardelen wel contact kan leggen en jouw askim niet.
Doe wat goed voelt voor je! Van mij ff een knuffel voor jou!
Ik vond vakantieliefdes zoooo leuk! Er zit echt iets in het water daar hoor! Weer een man in Side! Je zou toch denken dat ze bijna op zijn⦠ik had iets heel anders verwacht bij het voorstukje, maar hij viel me heel erg mee!
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden
Ben kapot na drie dagen werken. Ben echt niks meer gewend. Morgen nog een dagje en dan al beginnen om kwart voor 8.
Een update word het nu dus niet meer want ik ga lekker slapen.
Ff snel @ladyside soms komen vluchten naar Turkije er pas heeeeel laat op te staan. Heeft te maken met het soort vlucht dat het is (ff de naam kwijt) waar vlieg je mee? Waarschijnlijk kun je bij hun op de site inloggen daar staat het dan als er iets veranderd.
Slaap lekker meiden
Via Wereldwijzer app
Miloutjuhh, ik vlieg met Corendon, als ik kijk ol de inchecksite en bagage boeken en zo, dan staat er nog gewoon 8 uur. Ik weet dat die chartervluchten (bedoelde je dat woord? ) pas laat verschijnen, maar zo laat heb ik het nog niet meegemaakt :s ik wacht nog geduldig af en zolang ik niets hoor van reisbureau dan zal er wel niets veranderd zijnā¦
Via Wereldwijzer app
LadySide anders toch morgen effe het reisbureau bellen.
Zo stom, ik ben te moe om te kunnen slapen⦠Wel effe grappig, ik had het met askim over vakantieliefde, hij was zo nieuwsgierig en gaat nu ook proberen uit te zoeken of hij het ook kan zienā¦haha
Via Wereldwijzer app