Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Lbdss wat een kut wijf laat je vooral niet doen en probeer je er niet druk in te maken…wel erg leuk dat je morgen al kan beginnen. mij hebben ze altijd verteld dat je een hel rode kleur onder je broek aan doet je er hellemaal niks van ziet ik ben er van overtuigd dat je je Job zeer goed gaat doen

Ladyside leuk dat je bij een vriendin.kan gaan om niet op het vliegveld te moeten blijven ik dacht dat je mss ging rond reizen in Turkey ofzo Had ok wel leuk geweest. Ik ga ook alleen op vakantie ben in september ook alleen geweest maar ik ben zo niet de persoon die de hele dag alleen kan zijn. Ik heb mijn ouders voor een dilemma gezet ben best trots op mezelf hèhè mijn vader weet eindelijk dat ik op vakantie gaat mijn broer gaat een maand eerder naar Amerika en mijn ouders waren al aan het plannen om hem weg te doen en op te halen terwijl ik met de bus ne trein er maar moest zien te komen dus ik heb gezegd dat als ze mijn broer weg doen.ook aan mij moeten denken dat ik er ook moet geraken dat halen of brengen wel goed was want dat er wel mensen zijn die mij GRAAG willen weg doen Ze schrokken ervan denk ik maar veel zeiden Ze er niet op dus afwachten :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Jeetje waar moet ik beginnen…

Ik zie allereerst een nieuwe naam…**Sarah **welkom op dit forum… Ik ben Summie 28 jaar ik heb mijn askim (26) vorig jaar leren kennen in Belek en hij is echt de allerleukste Turkse man die je maar bedenken kan :stuck_out_tongue: (I know beetje flauw) Oh wat jammer dat jouw vriendin je heeft laten zitten en wat jammer dat jij je askim dus overdag weinig kan zien. Hij heeft toevallig dan niet een dagje vrij? Kan hij lekker koken?

LBDS: Askim was als gevolg van vermoedelijk een voedselvergiftiging uitgedroogd en kwam zodoende in het ziekenhuis terecht. Gefeliciteerd met je job! Oh jeetje meid wat ga je lange dagen maken, voor Turkse begrippen misschien niet maar ik vind het voor jouw wel heftig. Houd dit in dat je werkvergunning is geregeld? Het klinkt misschien vreemd, maar het is echt waar, ik zou rode lingerie gaan dragen onder je broeken. Pfff en wat een soap weer met dat mens, laat je niet gek maken! Succes morgen!

ItsMeToday: Leuk om te lezen dat jij nog steeds geniet van onze verhalen. Hoe lang zijn jij en je askim inmiddels samen en hoe voldoet het hem om in NL te wonen?

Miloutjuhh: Topper wat lees ik goed nieuws!!! Het duurt nog wel effe maar jij hebt een datum waar je naar uit kunt kijken, heerlijk meid heb je wel verdiend! Hoe reageerde je askim, helemaal blij? En meid gefeliciteerd met je werk, natuurlijk niet je droombaan maar wel fijn dat je tenminste weer even wat kan doen zodat je het financieel weer wat ruimer krijgt! Wat leuk dat jij zo’n leuk, druk weekend hebt gehad! Ik ben heel benieuwd hoe ging het concert?

LadySide: Ik vind askim nog witjes maar hij geeft aan zich weer goed te voelen (hij is allang blij dat het voedsel weer in zijn lichaam blijft). Oh jakkes meid wat vervelend die tandvleesontsteking. Oooh wat een heerlijk gevoel dat het nu echt dichterbij komt…Heb je nog plek in de koffer voor mij? De prijs van het overgewicht van je koffer neem ik dan wel voor mijn rekening :stuck_out_tongue: Ik vind het echt ongelofelijk stoer dat jij in je eentje op vakantie gaat!!! Respect dat je gewoon lekker je eigen gang gaat en dat jij vermaakt en veel lol en plezier hebt (met of zonder MisterSide). Als het goed is gaat askim woensdag richting Side dusse dat met mooie weer moet volgende week lukken :stuck_out_tongue:

Kardelen: Begrijpelijk dat het nu een beetje tot je door begint te dringen. Jouw askim zal vast heel blij verrast zijn als hij op Facebook komt en jouw berichtje leest…Ik hoop voor jouw dat je snel verrast word met een teken van leven van hem… Hoe is het met je stage? Kan jij je wat concentreren? Wat ik van jouw lees, klink je opgewekt, voel jij je ook echt zo? Zo ja respect meid!

Littleone: Oooh geweldig wat een verhaal van die ijsjes. Heb je veel contact met de broer/kids van je askim? Balen dat het even niet mogelijk was om contact te hebben met je askim. Hoop dat hij snel weer internetmogelijkheden heeft… Aaah wat heftig hoe jouw ouders reageren, ik begrijp dat het je pijn doet en dat je het niet leuk vind!

Egwene: Haha je mag kijken naar die charmante Turkse mannen en er van genieten, maar niet die gekke grappen van mij uithalen (of juist wel haha). Jij begrijpt dus helemaal wat ik bedoel met je ex-askim. Oooh heerlijk meid, het is je zo gegund die vakantie maar stiekem zou ik wel echt effe met je mee in de koffer willen hahha. Hahahah heb je genoten van die romantische komedie? En laat me raden, vervolgens naar zijn foto staren? hahha Ik hoop dat je snel weer een teken van leven van je askim krijgt.

Update van mij:
Vanochtend vroeg voor dat ik naar mijn werk ging nog effe gebeld met askim, moest gewoon zijn stem effe horen. Askim voelt zich nog wat zwak, maar het gaat inmiddels weer redelijk goed met hem, het infuus heeft goed zijn werk gedaan en hij kan inmiddels weer eten verdragen. Hij is vanmiddag richting huis gegaan zodat we heerlijk uren hebben kunnen skypen en wat kunnen appen enzo, hele gesprekken gehad, en hij is dan wel niet fit maar het flirten is hij nog niet verleerd, wat een heerlijke charmeur hahha. Hij heeft het in zijn koppie om naar Side te gaan en dat kan nu pas woensdag daar baalde hij wel een beetje van (ik vind het persoonlijk niet zo erg, kan hij nog even rustig herstellen.) Ik zelf vandaag een gewerkt, het ging niet bepaald lekker, vandaag weinig energie…stiekem frustreert het mij mateloos…maar de rest van de dag wel lekker (mede door askim) wel mijn rust genomen en ik denk maar zo morgen weer een nieuwe dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen!

Hallo meiden,

@egwene zo te lezen heb je een geslaagd weekend gehad. Jammer dat je 1 minute niet perfect ging. Wanneer weet je of je voor ze mag gaan werken?

@Sara nog eens welkom :slight_smile: ik heb mijn askim 2 jaar geleden leren kennen, sinds de zomer van 2013 samen. In oktober heb ik 6 weken bij hem gewoond. Ik was in die periode overdag alleen thuis. Ik heb mezelf vermaakt met films en series kijken, boeken lezen, leren haken en van het weer genieten. Zodra het mooi weer was liep ik lekker buiten. Ging ik ergens wat drinken of lekker langs de zee zitten. S avonds eten koken en gezellig samen met askim eten. Komt vast goed meid!

@lbds super dat je kan gaan werken. Nog behoorlijk lange werkdagen. En ik denk dat je kan gaan verwachten dat ze toch gaan proberen om je over te halen de disco ofzo te doen. Maar gewoon nee zeggen je hebt afgesproken dat het niet hoeft. Is je werkvergunning binnen?
Wat een verhaal met die ex. Maar je hebt je niet gek laten maken goed gedaan meid!

@ladyside niet zo goed dus bij de tandarts. Heb je de tandpasta van meridol al eens geprobeerd. Helpt bij mij om mn tandvlees nog redelijk gezond te houden.
Heerlijk aftellen meid! Zo lekker als je langzaam aan met je koffer kunt beginnen :slight_smile:

@littleone goed dat je dit tegen je ouders hebt gezegd. Ik denk dat het duidelijker maakt hoe het voor jou voelt. Ik hoop dat ze het begrijpen en er iets mee gaan doen!

@summie dat was even schrikken van je askim. Gelukkig is hij weer uit het ziekenhuis en hebben jullie fijn kunnen kletsen :slight_smile: het concertje was super leuk! De kids genoten, de zaal zat vol super. Denk dat er 150 man publiek was en dat hadden we echt niet verwacht!

Ik begin dus morgen al met werken! Waarschijnlijk maar tot en met donderdag maar misschien wel wat langer als er iemand ziek word ofzo.
Askim was super blij toen ik vertelde dat we geboekt hadden. Hij heeft ineens vrij genomen, of ontslag. Ik snap het niet helemaal. Hij zou volgende week ontslag nemen dus zou goed kunnen dat hij het iets eerder gedaan heeft zodat hij even kan relaxen voor hij in een hotel gaat werken. Hij is er vandaag over gebeld ze hebben hem waarschijnlijk in een ander hotel nodig. Zoals het er nu uit ziet gaat meneer in Het Hilton in Kusadasi werken.
Ik ga nu lekker slapen. Begin gelukkig niet zo heel vroeg morgen 10.15. Maar wil er wel uitgerust zijn.

Slaap lekker meiden.

Via Wereldwijzer app

@egwene, zal ik nog maar een koffertje meenemen voor jou én summie?? :wink:

@LBDS, goed nieuws zeg van je baan! Maarre… is die werkvergunning opeens zo snel geregeld? Of ga je het er toch op wagen om zonder papiertje te beginnen? Maar dame, wat een ontzettend lange dagen!!! Neem dan wel voldoende je rust in de pauzes hoor! Maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel :wink: Moet je trouwens 7dgn in de week werken of ben je ook een dag in de week vrij?
En wat een raar, gestoord mens zeg!! Is het dezelfde van oktober?? Pfff hopen dat ze je met rust gaat laten. Wel fijn dat je dan naar de kroeg kunt gaan voor wat steun van de vrienden van askim. Denk een beetje om jezelf he!

@littleone, rondreizen in turkije zou idd erg leuk zijn geweest, maar dat laat budget helaas niet toe. Dus gewoon zo goedkoop mogelijk all inclusive :slight_smile: In april vorig jaar heb ik mijn allereerste vakantie ooit gedaan, en gelijk alleen. En dat is, me op een paar lastige momenten na, goed bevallen. De eetmomenten vind ik nog steeds best lastig, maar voor 10 dgn best wel te overleven.
Goed dat je je even hebt laten horen naar je ouders toe! Ik hoop dat ze nog bijdraaien en je weg gaan brengen.

@Summie, super dat askim weer beter is! Nog even aansterken en dan op naar het mooie Side. Zoals ik boven al schreef, ik zal een extra koffer meenemen voor jullie :wink:
Zo stoer ben ik niet hoor haha! Ook ik heb mijn momenten van zwakte, vooral omdat je leuke dingen die je meemaakt niet kunt delen met je medereiziger. Maar zolang ik maar af en toe met bekenden afspreek gaat het goed. en wie weet tref ik wel weer nieuwe mensen net als in oktober in het hotel. Komt vast goed!
Hoeveel werk je momenteel weer? Zie regelmatig dat je weer aan het werk gaat, wel een goed teken! En geef je lichaam die rust als het erom vraagt. Genezing kost veel energie, dus je lijf is druk bezig en heeft af en toe die rust nodig (hoe verrot ook)

@miloutjuhh, ja dat tandarts bezoekje was zoals verwacht niet fijn. Helaas ben ik met dat tandvlees in een stadium beland dat tandpasta’s niet veel extra meer kunnen doen. Heb alle soorten al geprobeerd… Dus eerst moet de mondhygiëniste haar werk doen en dan weer verder en hopen dat het nog te behandelen is.
Aaah en die koffer staat me toe te lachen, maar wil nog niet beginnen. Is nog zo vroeg! Haha!
Een dezer dagen nof ff weer haren in de verf, wasjes draaien, en dan inpakken :slight_smile: Nog 3 dagen de tijd en dan vrijdag heeeeeel rustig aan proberen te doen en nog een poging om wat te slapen in de middag en dan rond 17h00/18h00 gaat het eindelijk beginnen :slight_smile:

Werkse morgen op je eerste dag! Klinkt luxe die nieuwe werkplek van je askim! Zit ie in de animatie of horeca?

Ook ik ga mijn bed maar es in. Slaap lekker allemaal!

Via Wereldwijzer app

***05-04 LadySide :turkey: Side 4 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 16 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 58 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 87 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 112 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 135 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Miloutjuhh 28-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Miloutjuhh, super dat je een baan hebt. Is het maar echt voor 3 dagen nu deze week of elke week 3 dagen? Fijn dat je geboekt hebt, heb je eindelijk iets om naar uit te kijken!!

Lees wel elke dag mee maar kan het niet onthouden ben zo druk, gelukkig met alleen maar leuke dingen… Volgende week ga ik met mijn werk 3 dagen op een beurs staan dus alles voorbereiden, is toch meer werk als ik had verwacht! Vanmiddag moet ik naar de tandarts 4 gaatjes laten boren :paranoid: ben er nu al zenuwachtig voor, heb nog nooit eerder een gaatje gehad of iets anders dus ik hoop zo dat het niet zeer gaat doen haha.

Fijne dag meiden vooral degene die vrij zijn enjoy the sun!! :zon02:

Milou: Wat moet jij even happy zijn. Reisje naar je askim gepland, 3 dagen werk en ook nog eens heerlijk van de zon aan het genieten geweest! Super meid! Ga je trouwens alleen naar Turkije of neem je iemand mee?

Ladyside: Dus je gaat hem niet meer spreken voordat je heen gaat? Wat ga je doen gewoon zijn restaurant binnen lopen ofzo? Haha dat zou trouwens wel een goede zijn!

LBDS: oef wel lange dagen inderdaad. Waarom zou een kinderanimateur tot 23.00 moeten werken? Dan liggen die kinderen toch al op bed :stuck_out_tongue: Wel een grote groep zeg met 26 man! Wat een raar mens zeg die ex! Niet te veel van aantrekken zou ik zeggen.

Summie: Stage gaat goed, alleen de concentratie is wel ver te zoeken vooral met dit mooie weer. Maar ik loop al een beetje voor met me deskresearch dus op zich is het niet heel erg. Nu is het alleen afwachten wanneer askim vrij is en of het in combinatie met het doen van fieldresearch mogelijk is om een weekje te weg te gaan… Ik voel me op zich wel goed maar mis askim wel.

Gisteravond lag ik even te slapen omdat ik zo’n hoofdpijn had. Wordt ik wakker zie ik een whatsappje van een Turks nummer. Ik hoopte dat het askim was, maar het was zijn zusje dat ik hem nu kon bellen. Helaas toen ik het las was het 20 minuten later… Wel nog geprobeerd te bellen maar zijn telefoon stond alweer uit. Enorm balen! Het is in ieder geval een teken van leven, maar ben bang dat ik nog een week moet wachten voordat ik daadwerkelijk iets van hem ga horen…

Miloutjuhh: Heerlijk dat je vakantie is geboekt. Gaat je askim weer dat werk met het noteren van drankjes enzo doen? Wel even goed voor hem dat hij nu vrij heeft. Zijn winter is volgens mij best wel zwaar geweest. Voor jouw hoop ik dat je wat plezier in het werk mag hebben en dat je er wat meer dagen mag werken. Hoe was het werk?

LadySide:Haha Egwene…dat word heel gezellig wij samen in de koffer bij LadySide…hahahaha. Meid ik vind je stoer, natuurlijk heb je vast wel effe moeilijke momentjes maar je flikt het toch wel effe!!! En volgens mij heb je er ook zin in. Mijn werk is heel flexibel, ik heb de regie zelf in handen, het belangrijkste is een goede balans vinden tussen werk en prive, ik had aangegeven weer therapeutisch wat om handen te willen hebben. Voorlopig mag ik max. 3x3 uur werken maar ik kan ook 2x2 uur of 2x3uur, 1x2 uur per week. Zooo grappig, dit moet ik echt effe met je delen, krijg ik vanochtend een filmpje van askim over MisterSide kijk maar es op YouTube: ‘mortal kombat kebap’ is het hem toevallig niet? Hahaha.

Update van mij:
Hier komt de zon er niet echt doorheen. Voor de verandering gezwommen, viel me flink tegen, daarna mezelf getrakteerd op een zonnebankje en wat was dat toch lekker ontspannen… Ik denk dat ik dat vaker ga doen. Dan ben ik als ik in Turkije kom ook niet meer zo wit, anders is het als ik naast askim sta (die gegarandeerd weer giga bruin word) net duopenotie hahaha… Askim is helemaal happy, het hotel waar hij vorig jaar werkte heeft aangegeven bij het bedrijf waar askim in dienst is dat ze hem weer willen in huren. En hij heeft dan waarschijnlijk ook weer dezelfde ‘luxe’ werktijden (8.30-18.00uur) Dus Egwene dat word waarschijnlijk ex-askim en askim weer in 1 hotel…Askim is bezig met zijn spulletjes in te pakken, stuurt hij mij een foto van zijn smoking, schrijft hij:‘Ga ik hem voor jou deze zomer al nodig hebben?’ Hahaha nou alweer een heel verhaal van mij…

Via Wereldwijzer app

@Kardelen, Ik ga hem niet zelf meer bellen, dus als hij niet belt dan spreken we elkaar niet meer voor ik daar ben.
Dus dan loop ik idd door de straat en ziet ie me vanzelf ( of zijn collega’s die ook weten wie ik ben) Surprise!
Maar hij weet wanneer ik die kant op kom, dus zo een grote verrassing gaat het niet zijn.
Balen dat je net te laat was! Maar helaas kun je niet op elk moment bij je telefoon zijn… Dan maar hopen dat je het nog eens kunt proberen binnenkort.

@summie, Thnx! Ik zal proberen zo stoer te blijven als ik daar ben en voor MisterSIde sta :wink:
Maar heb er idd heeeeeel veel zin in! Vandaag de koffer maar weer tevoorschijn gehaald, morgen of overmorgen nog even die landingsbaan op mijn hoofd weer wegwerken en maar weer eens een pot blond erin gooien, en dan ben ik langzamerhand klaar voor een mooie 11 dgn :slight_smile: oooh en nog wasjes draaien… pfff!
Heb het filmpje gekeken! Als MisterSide zo energiek zou zijn, dan was ik blij! Hahahaha!
Dat grijze weer hebben we idd niet echt besteld :frowning: Had me zo verheugd op die 20 graden en zon, maar hoor op het nieuws dat de opklaringen/zon eraan komen, ben benieuwd of we dat nog gaan meemaken.
Lekker hé zo’n zonnebankje, even aan je kleur werken is altijd fijn.
Je hebt het wel getroffen met je baan, fijn dat je in ieder geval een aantal uurtjes even aan de slag kunt. En als het niet gaat, weer kunt stoppen. Rustig opbouwen en wie weet ben je binnenkort wel weer lekker volledig aan het werk :slight_smile:
Wat goed dat je askim terug mag komen bij het hotel van vorig jaar! En hij heeft wel heel luxe werktijden zeg! Wel vroeg beginnen, maar wel fijn de avond vrij. Ook leuk als jij daar bent, dat je de avond samen kunt doorbrengen! Oooooh die smoking! Daar komt DE vraag! Heb je gezegd dat ie hem moet inpakken??? :wink:

Summie ik heb idd veel contact met de broer van askim dagelijks hij woont vlak bij mij en komen bijna dagelijks op bezoek de oudste is 3 en ik ben zijn dikke vriend de kleinste is bijna een jaar en daar ben ik meter van en nu rond mijn verjaardag komt de 3 de.
Heb askim gister aan de lijn gehad en gister nacht nog met hem aan het chatten geweest alleen was askim helemaal niet aangenaam een beetje te veel gedronken en was ook boos op mij achja… ja mijn ouders het is wat vaak wil ik alleen gaan wonen in de hoop dat het beter gaat tussen ons maar anderzijds heb ik schrik dat dat ni zo is en ik ben al ni zo een persoon die altijd alleen kan zijn

Via Wereldwijzer app

Miloutjuh hoe was je eerste werk dag viel het een beetje mee? wat heb je moeten doen?

Lbdss hoe wss het bij jou er zijn nog geen mensen toch ofwel?

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Ladyside ik hoop dat een bezoek aan de mondhygiëniste je dan gaat helpen! Mijn tandarts heeft me die tandpasta aangeraden, al heel wat jaren terug. Vorig jaar in Turkije kon ik het niet krijgen en ik merk nu echt weer verschil.
Dat Hilton hotel ziet er op de foto’s echt geweldig uit. Super mooi. Mijn askim zorgt ervoor dat alle drankjes enzo op de goede kamer bijgeschreven worden. Vorig jaar deed hij dat in in een all inclusive hotel en was het dus alleen alles wat buiten de all inclusive viel. Het Hilton heeft geen all in dus zal dat wel iets anders zijn.
Ik had voor de grap eens even gekeken, ik dacht namelijk als ik werk heb ga ik in oktober ofzo nog een weekje naar het hotel waar askim werkt. Nou als het Hilton word blijft dat een droom hahahaha in oktober kom je voor een week op bijna 1000 euro uit als je alleen gaat en dan heb je dus geen all in. Ik betaal voor 2 weken in augustus nu net zoveel hahahahaha.

@Sevimli waarschijnlijk alleen voor deze week. is echt een tijdelijk iets. Maar ze hebben van het uitzendbureau gezegd dat de kans groot is dat als het bevalt dat ze dan weer naar mij zullen vragen als het nodig is. Ze redden het normaal gezien net met het personeel maar als er dus iemand ziek word zitten ze al omhoog.
Gelukkig ben je lekker druk met leuke dingen dan gaat de tijd lekker snel tot je weer naar je askim gaat. Het begint al weer lekker op te schieten. Ook nog druk met de aanvraag voor een verblijfsvergunning voor je askim?
Is het een beetje meegevallen bij de tandarts?

@Kardelen ik ga met mijn ouders en broertje :slight_smile: Word de vierde zomer dat we met zijn viertjes naar dit hotel gaan :slight_smile: Mijn zusje werkt in dezelfde stad dus die zal ook weer een nachtje langs komen als het lukt met haar werk. Wat jammer dat je dat appje net te laat hebt gezien. wel super dat ze je zo op de hoogte houden via zijn zusje :slight_smile:

@Summie ja dat gaat mijn askim weer doen inderdaad, maar dan zoals ik bij ladyside schreef in een niet all inclusive hotel dus zullen zijn taken iets anders zijn, iets uitgebreider denk ik. Was inderdaad niet altijd makkelijk zijn winter. En zijn ouders wilde eigenlijk niet dat hij weer van baan zou gaan wisselen maar hij maakt nu soms al super lange dagen nou dat word in het hoogseizoen echt niet minder. Vorig jaar viel het nog redelijk mee met zijn uren.
Heeft hier ook redelijk lang geduurd voor de zon kwam. Toen ik vanmiddag naar huis fietste was het echt heerlijk! Je bent lekker begonnen met een kleurtje krijgen voor Turkije :slight_smile: Wat voor werk doet jou askim?
Oei je ex en je askim in het zelfde hotel, weet je ex dat je iets met hem hebt? hahaha hij heeft plannen die askim van jou met zijn smoking hihihihi.

@Littleone het zou kunnen dat het allemaal wat makkelijker gaat als je op je zelf woont tussen jou en je ouders. Maar ik denk dat hun mening over je relatie met askim jammer genoeg zal blijven :frowning:

Mijn werk dag was vermoeiend hahahaha, zo lang niks gedaan ben niks meer gewend. Gelukkig valt het wel mee met het aantal uren.
Ik begon om 10.15 en was om 15.45 weer klaar.
Het is een enorm bedrijf hier in de regio met een flinke kantine. Veel gestaan in de spoelkeuken. Verder dingen bijvullen, soep schenken en schoonmaken. Morgen dezelfde dienst maar dan moet ik het alleen doen. Dat is wel wat pittiger denk ik zo. Tafels ga ik natuurlijk al twee keer zo lang over doen alleen.
Oja stomste klusje van de dag. In de vriezer het brood voor de volgende dag uitzoeken. man wat is het koud in zo’n enorme vriescel. hahahahaha
Nu even klaarmaken en dan naar het orkest, ondanks dat ik moe ben ff lekker ontspannen :slight_smile:

Fijne avond meiden.

hoi miloutjuh. Ja gelukkig is het ook lekker weer en ik hou erg van de zon!! Dus ik ga mezelf goed proberen te vermaken daar en het belangrijkste is ook dat ik hem weer zie. Woon je nu gewoon weer in nederland? En hoe spreken jullie elkaar, en hoe vaak? xxx

@Sara. Ja ik woon nu weer in Nederland. Ik heb wel langer in Turkije gewoond, vorig jaar woonde en werkte ik er als au pair. Askim en ik hebben besloten dat we willen kijken of we onze toekomst kunnen opbouwen in Nederland.
Gaat vast goedkomen als je daar bent!

Via Wereldwijzer app

Sevimli: Wat leuk dat jij je zo vermaakt :slight_smile: Dat is dan wel heftig nog nooit gaatjes gehad en dan in nu vier… Gebeurde de hele behandeling in 1x? Hoe is het nu met je?

Kardelen: Oooh wat ontzettend jammer dat je de telefoon hebt gemist, wel lief dat je schoonfamilie zo om jouw denkt, maar ik denk dat je askim ook wel naar je gevraagd heeft. Fijn dat je wat voor liep met je stage, dan heb je nu dus even speling en is het ook niet zo erg dat het even wat minder gaat.

LadySide: Ik moest wel effe lachen om die landingsbaan, ik had hem eerst effe niet door, dus ik dacht huh welke landingsbaan? Hahah maar je begrijpt dus wel dat ik met dat filmpje meteen aan misterside moest denken. Hoe is het trouwens met jouw? Heb jij inmiddels al een aardig bruin huidskleurtje? Askim heeft inderdaad luxe werktijden en overdag wifi (en dat vind ik nou wel weer heeeel leuk hihi). Maar als het gaat zoals vorig jaar dat hij in augustus 4 weken lang aaneengesloten moest werken dan is dat ook pittig.

Littleone: Ooh meid ik geef je even een knuffel. Ik vind het zo te lezen een verdrietige situatie, jij die eigenlijk zo verlangt naar warmte en liefde. Soms kan het inderdaad beter zijn om op eigen benen te staan, maar doe geen overhaaste stappen, financieel moet het bv wel haalbaar zijn en ‘vluchten’ uit huis in de hoop dat jij dan wel de liefde krijgt is een hele gevaarlijke, grote kans dat je alsnog teleurgesteld word. Maar meid heb je er al eens met je ouders over gesproken, zonder verwijten of ruzie te maken, hoe jij het ervaart? Wat jij mist? Naar waar je zo verlangt? Soms kan vertellen wat er in je omgaat, dus heel dicht bij jezelf houden, heel veel onverwachtse dingen opleveren. Wel super dat je zo leuk contact hebt met je zwager en zijn gezin.

Miloutjuhh: Meid begrijpelijk dat je moe bent, natuurlijk heb je een tijdje niet gewerkt, maar vergeet ook niet alle nieuwe werkzaamheden, nieuwe indrukken enzo die er allemaal op je afkomen. Ik heb even gekeken maar jouw askim komt echt in een superluxe hotel terecht. Dan zal hij zeker ook wel heel netjes gekleed erbij moeten lopen? Ik heb je even een pb gestuurd ivm de privacy van askim schrijf ik liever niet wat askim voor werk doet. Vorig jaar wist ex-askim dus wel dat wij een stelletje zijn, maar ik weet niet of hij het weet dat we nu nog samen zijn, maar ex-askim had een vaste baan in het hotel dus grote kans dat hij daar nog steeds werkt. En laat ik het zo zeggen het ligt bij ex-askim wel heel gevoelig, toch een ego die een deuk heeft opgelopen.

Update van mij: Nou askim had mij dus een beetje in verlegenheid gebracht met zijn smoking, ik wist niet echt hoe ik moest reageren… dus ik had via what’s app blozende smiley’s gestuurd…Op skype begon hij er weer over en hij maakte duidelijk er over te willen praten. Ik heb hem eerlijk verteld dat ik het heerlijk vind om met hem te dromen over onze toekomst (hij is een echte dromer) maar dat het me soms weleens bang maakt omdat het mij misschien wel te vlug gaat. Persoonlijk was ik bang dat hij gepikeerd zou zijn, maar hij reageerde super. Hij gaf aan dat Nederlandse vrouwen niet zo snel trouwen, die moeten denken,denken,denken. Turkse mannen willen gewoon snel trouwen vanuit liefde maar ook omdat het samenzijn in Turkije dan veel gemakkelijker gaat. Is dat serieus zo? Maar dat hij wil trouwen omdat hij er van overtuigd is dat ik zijn droomvrouw ben en dat juist omdat ik nu zover weg ben, hij zo verlangt naar iets wat ons samen verbind een bewijs van echte liefde. Maar hij zei ook: ‘In je hart weten wij allebei waar je naar verlangt. Maar ik wil je niet bang maken, vertrouw me.’ kippenvel

Hoi summie dankjewel voor je berichtje!
Ja jammer van me vriendin maar ik laat het maar, ik heb mijn ticket geboekt en ga maar gewoon lekker alleen!
Heb ik hiervoor ook al twee keer gedaan. Dus moet goed komen! Ik kan gewoon heel de dag in het restaurant van askim zijn dus ben gewoon lekker bij hem en s’avonds gewoon samen. Hij kan heel lekker koken hihi dus daar ben ik wel blij mee. En wat doet jouw askim voor werk en jijzelf? xxx

Goede morgen ik breek ook weer even in.

Summie…mijn askim en ik hebben ook gewoon drie jaar samen gewoond in tr voordat we getrouwd zijn. Wij hebben daar nooit problemen door ondervonden.

Fijne dag allemaal

***05-04 LadySide :turkey: Side 3 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 15 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 57 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 86 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 111 nachtjes
14-08 Miloutjuhh :turkey: Kusadasi 134 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08
Miloutjuhh 28-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Hee meiden,

Weer eens een berichtje van mijn kant uit. Ik ben hier nu sinds vorige week maandag, en heb ondertussen mijn draai weer gevonden hier in ons nieuwe appartement. Sinds eergisteren ook wifi in huis dus dat is een hele verbetering. Ik wil dan ook proberen weer wat meer te reageren, maar ik zal eerst een boel terug moeten lezen voor ik weer up to date ben, hehe.

Tot later!