Jeetje waar moet ik beginnen…
Ik zie allereerst een nieuwe naam…**Sarah **welkom op dit forum… Ik ben Summie 28 jaar ik heb mijn askim (26) vorig jaar leren kennen in Belek en hij is echt de allerleukste Turkse man die je maar bedenken kan
(I know beetje flauw) Oh wat jammer dat jouw vriendin je heeft laten zitten en wat jammer dat jij je askim dus overdag weinig kan zien. Hij heeft toevallig dan niet een dagje vrij? Kan hij lekker koken?
LBDS: Askim was als gevolg van vermoedelijk een voedselvergiftiging uitgedroogd en kwam zodoende in het ziekenhuis terecht. Gefeliciteerd met je job! Oh jeetje meid wat ga je lange dagen maken, voor Turkse begrippen misschien niet maar ik vind het voor jouw wel heftig. Houd dit in dat je werkvergunning is geregeld? Het klinkt misschien vreemd, maar het is echt waar, ik zou rode lingerie gaan dragen onder je broeken. Pfff en wat een soap weer met dat mens, laat je niet gek maken! Succes morgen!
ItsMeToday: Leuk om te lezen dat jij nog steeds geniet van onze verhalen. Hoe lang zijn jij en je askim inmiddels samen en hoe voldoet het hem om in NL te wonen?
Miloutjuhh: Topper wat lees ik goed nieuws!!! Het duurt nog wel effe maar jij hebt een datum waar je naar uit kunt kijken, heerlijk meid heb je wel verdiend! Hoe reageerde je askim, helemaal blij? En meid gefeliciteerd met je werk, natuurlijk niet je droombaan maar wel fijn dat je tenminste weer even wat kan doen zodat je het financieel weer wat ruimer krijgt! Wat leuk dat jij zo’n leuk, druk weekend hebt gehad! Ik ben heel benieuwd hoe ging het concert?
LadySide: Ik vind askim nog witjes maar hij geeft aan zich weer goed te voelen (hij is allang blij dat het voedsel weer in zijn lichaam blijft). Oh jakkes meid wat vervelend die tandvleesontsteking. Oooh wat een heerlijk gevoel dat het nu echt dichterbij komt…Heb je nog plek in de koffer voor mij? De prijs van het overgewicht van je koffer neem ik dan wel voor mijn rekening
Ik vind het echt ongelofelijk stoer dat jij in je eentje op vakantie gaat!!! Respect dat je gewoon lekker je eigen gang gaat en dat jij vermaakt en veel lol en plezier hebt (met of zonder MisterSide). Als het goed is gaat askim woensdag richting Side dusse dat met mooie weer moet volgende week lukken 
Kardelen: Begrijpelijk dat het nu een beetje tot je door begint te dringen. Jouw askim zal vast heel blij verrast zijn als hij op Facebook komt en jouw berichtje leest…Ik hoop voor jouw dat je snel verrast word met een teken van leven van hem… Hoe is het met je stage? Kan jij je wat concentreren? Wat ik van jouw lees, klink je opgewekt, voel jij je ook echt zo? Zo ja respect meid!
Littleone: Oooh geweldig wat een verhaal van die ijsjes. Heb je veel contact met de broer/kids van je askim? Balen dat het even niet mogelijk was om contact te hebben met je askim. Hoop dat hij snel weer internetmogelijkheden heeft… Aaah wat heftig hoe jouw ouders reageren, ik begrijp dat het je pijn doet en dat je het niet leuk vind!
Egwene: Haha je mag kijken naar die charmante Turkse mannen en er van genieten, maar niet die gekke grappen van mij uithalen (of juist wel haha). Jij begrijpt dus helemaal wat ik bedoel met je ex-askim. Oooh heerlijk meid, het is je zo gegund die vakantie maar stiekem zou ik wel echt effe met je mee in de koffer willen hahha. Hahahah heb je genoten van die romantische komedie? En laat me raden, vervolgens naar zijn foto staren? hahha Ik hoop dat je snel weer een teken van leven van je askim krijgt.
Update van mij:
Vanochtend vroeg voor dat ik naar mijn werk ging nog effe gebeld met askim, moest gewoon zijn stem effe horen. Askim voelt zich nog wat zwak, maar het gaat inmiddels weer redelijk goed met hem, het infuus heeft goed zijn werk gedaan en hij kan inmiddels weer eten verdragen. Hij is vanmiddag richting huis gegaan zodat we heerlijk uren hebben kunnen skypen en wat kunnen appen enzo, hele gesprekken gehad, en hij is dan wel niet fit maar het flirten is hij nog niet verleerd, wat een heerlijke charmeur hahha. Hij heeft het in zijn koppie om naar Side te gaan en dat kan nu pas woensdag daar baalde hij wel een beetje van (ik vind het persoonlijk niet zo erg, kan hij nog even rustig herstellen.) Ik zelf vandaag een gewerkt, het ging niet bepaald lekker, vandaag weinig energie…stiekem frustreert het mij mateloos…maar de rest van de dag wel lekker (mede door askim) wel mijn rust genomen en ik denk maar zo morgen weer een nieuwe dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen!