@Summie: Ik denk, dat als mijn ex erachter komt dat ik nu met de barman ben, dat hij niet te genieten zal zijn. En dat is uiteraard zacht uitgedrukt. Maar ik ga me daar totaal niet druk om maken. Over 4 weken zit ik lekker te genieten van het heerlijke eten, het prachtige weer en de charmante Turkse mannen. Waar ik niks mee kan doen haha. En jeetje! Jouw askim voedselvergiftiging… Hopelijk voelt hij zich nu weer een stuk beter.
@LBDS: Fijn dat jij eindelijk je gesprek vandaag hebt. Hoop ik? Ben benieuwd hoe het gegaan is.
@Wanderlust: Fijn dat het weer beter met je gaat. Nog niet helemaal, maar tenminste niet meer in het ziekenhuis. Ben je veilig in Dalaman aangekomen?
@Milou: Jeej werk! Ik ben blij voor je. Toch even afleiding en geld verdienen. En ook nog heerlijke vakantieplannen om weer bij je askim te zijn! Dubbel feest!
@Sara: Welkom! Leuk dat je mee wil schrijven. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Ik zal mezelf even kort introduceren: ik ben 22 jaar, heb een hele ingewikkelde relatie met mijn askim. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven haha! Als je al een tijdje mee hebt gelezen, dan heb je het verhaal waarschijnlijk wel meegekregen. Op dit moment zit hij in het leger voor zijn dienstplicht helaas.
@LadySide: Nog maar een paar nachtjes slapen… Spannend! Heb je nog een plekje in je koffer? Ik ben vrij lenig, dus ik vouw me wel op haha.
@Kardelen: Jaa, het weekend was echt leuk. Haha, volgens mij is het niet gefilmd, dus ik kan het je niet laten zien. Maar als ik het publiek zo hoorde, zag het er prima uit. Dit is inderdaad voor animatie in Nederland, of net over de Belgische of Duitse grens. Het ligt eraan waar ik nodig ben. En altijd gezellig als je langs komt haha. Mag ook gewoon op een niet-werk dag hoor 
@Littleone: Officieel dans ik eigenlijk niet meer. Ik ben vorig jaar gestopt met lessen. Maar mijn sterkte ligt in het showdance, jazz gebied. Wat je dus altijd ziet met animatieteams.
Vandaag onverwachts 2 uurtjes kunnen werken. Verder vooral studie (saai he) en wachten op e-mailtjes. Van Zomerjobs voor welke camping ik zit deze zomer. En TOPrecreatie of ik aangenomen ben. En natuurlijk afwachten of askim iets laat horen. Geduld is een schone zaak… Vandaag voor het eerst weer eens hardgelopen en het ging nog best goed. Vanavond waarschijnlijk een hele slechte romantische komedie kijken om mezelf erin te wrijven dat ik alleen ben haha.