Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Wat leuk dat opeens weer een aantal ‘oude’ meiden van dit forum hier weer even reageren…

It’s me today… Thanks voor je reactie dan was het dus geen grap…Wat een mooi stelletje zijn jullie…

WL: Ooh je treft het niet, wat een pech!!! Ik hoop dat het snel beter met je gaat! Ik weet niet wanneer je terug komt maar ik hoop dat je toch nog effe lekker samen kunt genieten. Sterkte en pas goed op jezelf!!!

Lbds: Meid veel succes morgen met je gesprek en succes met schoonmaken.

Het gaat weer wat beter met askim hij is inmiddels weer uit het ziekenhuis en hij is nu bij zijn tante.
Ik heb vandaag heerlijk genoten van het mooie weer, zelfs een beetje een kleurtje gekregen, heel gezellig bij een vriendin geweest, heerlijk in het zonnetje gekletst…

Via Wereldwijzer app

Ahh dank je wel summie:)! Wat
Lief!!!

Wat heftig dat je askim in t ziekenhuis was:((( gelukkig dat het beter gaat!!

Ik moet toch stiekem zeggen dat ik nog steeds vol geur en kleur jullie verhalen lees :wink: ookal is mijn askim al langere tijd in nl het blijft leuk om mee te lezen;)!

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Ik heb een enorm druk maar leuk weekend gehad :slight_smile: heb ook nog niet kunnen bijlezen.
Hang nu lekker op de bank want ik ben gesloopt.
Morgen zal ik ff bijlezen en reageren.

Fijne avond meiden.

Via Wereldwijzer app

Hoi dames, ik ben nieuw hier! Ik ben sara, 26 jaar en ik heb sinds 7 maanden een vriend in turkije alanya. Dit is allemaal nieuw hier voor mij. En ik zou het heel fijn vinden om met anders lotgenoten te praten over hoe zij hier mee omgaan. Ik heb het op dit moment wel even zwaar. Ik ga over 26 dagen weer naar hem toe. Een vriendin van mij zou eigenlijk meekomen maar die heeft nu ineens afgezegd, en mijn vriend moet gewoon werken dus ik baal een beetje. Ik zou graag dames leren kennen ook die in alanya wonen of er ook heen gaan. Zodat ik me niet alleen voel als ik daar ben en we samen leuke dingen kunnen doen. Dit word nu de vierde keer dat ik daar naartoe ga. Dus het is wel al bekend voor mij. Verder vind ik het ook leuk om gewoon met andere dames te kletsen!!! Groetjes sara

***05-04 LadySide :turkey: Side 6 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 18 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 60 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 89 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 114 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Sara welkom!! Wat leuk dat je een turkse vriend hebt :slight_smile: wat voor werk doet hij? Moet hij veel werken? Ik zelf zit in Side maar hoop dat je iemand vind! Verblijf je in een hotel?
Wat ik deed om de tijd door te komen in het begin was lekker wandelingen maken en praten met vrienden van askim! :slight_smile: hoelang blijf je?

Summie wat fijn dat je askim het ziekenhuis uit is! Wat heeft hij? Wat lekker dat je zo hebt kunnen genieten van de zon! :slight_smile:

WDL ik hoor dat ze in Istanbul al politie enzo klaar hebben voor de rellen… merk je er veel van? Kan je wel naar buiten normaal of zijn mensen al gek aant worden? Succes met je busreis!!

Nouuuu t ziet er niet goed uit met de verkiezingen Erdogan doet het veel te goed! Zat net in de bar en askims vrienden waren aan het schreeuwen naar de tv! En ik zat daar lekker met me wijntje haha! Zaten twee engelse vrouwen en we keken elkaar echt steeds aan van what the hell zeggen die mannen de hele tijd haha!
Askim wilt me toch niet te lang in de bar hebben haha! Hij laat me geen moment met rust en trok steeds de barkruk waar ik op zat naar hem toe als er iemand te dicht bij me stond :stuck_out_tongue: hij vroeg een paar keer of ik niet naar huis wou maar had nog geen zin haha! Hij wou t wel maar ben wel blij dat als ik zeg dat ik wil blijven hij me niet naar huis toe dwingt! Zit nu wel thuis lekker te puzzelen! Viel in slaap aan de bar dus wou toen toch wel weg haha! Askim ging weer eventjes terug! Hij moet wachten op een vriend van hem die morgen met mij mee gaat naar het hotel dus we moeten weten hoelaat ik in de bar moet zijn om weg te gaan! Het is allemaal zo onduidelijk askim word er gek van!!

Heb vriendin van mij weggebracht naar het hotel waar ze gaat werken is toch wel gek opeens weer alleen met askim in huis haha! Week lang een extra huisgenoot gehad en nu niet meer!

Via Wereldwijzer app

hoiii LBDSS
Bedankt voor je berichtje!!
Mijn vriend werkt in een restaurant als kok. Hij moet elke dag werken van tien tot tien. Ik verblijf in een appartement en ik blijf tien dagen.
Hoelang zijn jullie al bij elkaar? En woon je daar of gewoon in nederland? En hoe oud ben je? Groetjes sara

Dat zijn dus beetje de standaard turkije tijden hihi! :slight_smile:
Ik ben sinds july/augustus officieel samen met askim (ken hem al paar jaar) ik woon nu op dit moment in Side en ga hier ook werken :slight_smile: ben nu bijna 21 :slight_smile:
Hoe oud is jou askim? :slight_smile:
Ik zou een camera mee nemen en iets om muziek te luisteren lekker wandelen fotos maken muziek luisteren heerlijk!! (Nu mis ik me camera haha!!) Hopelijk vind je iemand waar je iets leuks mee kan doen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Zo gek ben zo moe maar kan maar niet in slaap vallen! Me bed is zo leeg haha!

Via Wereldwijzer app

Ja zijn echt lange dagen haha. Hoelang woon je al in side? Dat is ook niet zo ver van alanya vandaan toch?
Wat voor werk ga je daar doen? En hoe bevalt het je daar om te wonen? Hoe lang wonen jullie al samen?
Hoe oud is jouw askim? Die van mij is 34. Ik heb altijd muziek bij me, ik hou van muziek!! Wat doet jouw askim voor werk?
Ik wil misschien ook werk zoeken in alanya of omgeving en dan ook daar gaan wonen. Maar wil weten hoe dat gaat zijn en wil ook eerst mensen leren kennen uit nederland. Heb jij veel mensen die je daar kent? En kan je ook turks praten?? Groetjes sara

Ik woon hier nu een maand en is niet ver nee :slight_smile: ik ga kinderanimatie doen! Ben nu uhmm 8 maanden samen! Hij is 28 :slight_smile: en hij is ober :slight_smile:

Spreek nog geen turks maar begin al aardig wat woorden te leren :)! Voor nu ken ik de vrienden van askim en 2 meiden die ik hier heb leren kennen :slight_smile: je moet je niet focusen op dat je eerst mensen kent en dan pas gaat je komt vanzelf wel mensen tegen :slight_smile:

Het is heerlijk om hier te wonen maar je moet wel echt uitkijken met wie je vertrouwd! Vele hier praten achter je rug om of laten je opeens keihard vallen enzo! Het is dus goed uitkijken! En je moet je soms beseffen dat je als vrouw je toch wel moet aanpassen aan de cultuur ik word soms raar aangekeken met de kleding die ik draag of uitspraken die ik doe haha :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

***05-04 LadySide :turkey: Side 5 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 17 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 59 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 88 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 113 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Woehoe ik mag eindelijk ook in het lijstje. Duurt nog verschrikkelijk lang maar goed 14-8 t/m 28-8 naar Kusadasi :))))) kan niet wachten. Heb askim tegen die tijd 8 maanden niet gezien.

Via Wereldwijzer app

Hey meiden!

Weekend heerlijk rustig in het zonnetje doorgebracht dus niets geschreven hier.

@egwene, spannend nu nog een week wachten of je aangenomen gaat worden.
Balen dat je cd vast liep, maar zo te lezen heb je je eruit gered :slight_smile:

@Kida en LBDS allebei dus een nieuw account, maar gelukkig geen grote aanpassingen in namen :slight_smile:

Summie; jeetje dat is even schrikken dat je askim een voedselvergiftiging had! Hoe is het ondertussen met hem??

Lbds; heb je je gesprek al gehad? En al papiertjes gezien zodat je ook echt kunt gaan werken? Spannend!!

Wl, ben je veilig aangekomen in Dalaman. Hoe voel jij je ondertussen?

Saraorhan; welkom! En voel je vrij om gezellig mee te schrijven.
Ik heb op het moment geen askim, ligt allemaal een beetje raar. Zaterdag vertrek ik naar Side, in eerste instantie was het om het nog een kans te geven, maar mijn gevoel is weg, en dat moet ik hem nog vertellen. En ondertussen lekker vakantie vieren :slight_smile:

Miloutjuhh: jaaaaa wat goed nieuws dat je geboekt hebt en eindelijk weer je askim kunt gaan zien!!!

Hier weinig bijzonders gebeurd… vanochtend naar de tandarts geweest en na de vakantie mag ik weer in de hoop dat mijn eeuwig durende tandvleesontsteking behandeld kan worden. :frowning:
Maar eerst gewoon leker voorpretten! Nog maar een paar nachtjes en dan heeeerlijk die kant op! Langzaamaan dingetjes in koffer gooien deze week en dan vrijdagavond eindelijk het eerste deel vd reis :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Egwene: Jij zo te horen een top weekend gehad! Jammer dat de muziek vast liep, maar je hebt het nog goed kunnen op lossen door te improviseren! Zou het wel eens willen zien hoe jij zo show opvoert. Ben benieuwd of je wordt aangenomen, maar denk dat dat wel goed komt. En dit is dan voor animatie in Nederland toch? Misschien moet ik dan maar eens langs komen op zo’n camping om te zien hoe jij die kinderen vermaakt haha.

Summie: Met mij gaat alles goed. Ik mis askim wel al en heb hem gisteren een berichtje op Facebook gestuurd, omdat ik bang was dat ze Facebook gingen blokkeren in Turkije. Mja hij heeft het natuurlijk nog niet gelezen, ben benieuwd wanneer de voor het eerst online komt. Schrikken dat je askim in het ziekenhuis is beland! Hopelijk voelt hij zich weer beter en kan hij snel richting Side of is dat plan nu sowieso van de baan en blijft hij bij zijn tante?

LBDS: wat lief van jullie dat jullie dat meisje opgevangen hebben in jullie huisje. Snap wel dat het nu even stil is in huis nu askim ook weer aan het werk is, maar hopelijk kan jij ook snel beginnen. Ga je echt fulltime 6 dagen werken? En wat zijn je werktijden? Lijkt me wel zwaar hoor animatiewerk, vooral in die hitte, dan lig ik het liefst in de zon niets te doen.

Sara: Hoi, welkom hier! Leuk dat je meekomt schrijven. Balen dat die vriendin heeft afgezegd. Toen ik in de zomer alleen heen ging en samen met askim een appartement had gehuurd en hij ontzettend veel moest werken liep dat niet helemaal lekker, dus snap dat het fijn is als je iemand om je heen hebt waar mee je af en toe iets kunt doen. Volgens mij hebben we hier geen dames die meepraten en die een askim in Alanya hebben. De meeste zitten in Side en omgeving.
Hoe heb je je vriend leren kennen?

Milou: Heerlijk vooruitzicht!!

Ladyside: Jij gaat al bijna naar Side!! Heerljik meid! Ook al is weer hier ook prima is toch fijn om er ff lekker tussen uit te gaan! Denk je dat je misterside wel nog gaat zien als je daar bent of heb je daar geen behoefte meer aan?

Nog meer goed nieuws,
3 dagen werk via het uitzendbureau :slight_smile: Niet het aller leukste werk, spoelkeuken van een kantine bij een heel groot bedrijf. Maar omdat ik het via de metaalsecoter betaald word verdiend het erg leuk en alles beter dan niets op dit moment.

Sorry nog steeds niet bijgelezen maar ben van de zon aan het genieten.

Miloutjuh leuk dat je eindelijk een datum hebt geprikt om te gaan Heb je iets om naar uit te kijken

Lbdss wat lief dat je een meisje bij jullie hebt laten logeren. hoe was het op je gesprek? haha kvind het niet zo gek dat je je askim mist als hij er niet is…

Ladyside… leuk dat je van het zonnetje hebt genoten geen last gehad van het verzetten van de klok? ga je eik alleen op vakantie of gaat er nog iemand mee? Heb je trouwenss je visum op internet gekocht? en hoezo het eerste deel? ga je door reizen?

Egwene wat voor dansen doe je eik? jammer dat het voor jou niet zo goed was met de muziek goed dat de andere het niet door hadden haha

Hier ook can het zonnetje genoten gister een ijsje westen eten met het kindje van mijn askim zijn broer en de ijsjes waren zoo groot dat hij in de zaak riep toen hij het ijsje van de meneer naast ons zag waaauw die meneer is rijk hèhè… askim al 2 dagen niet gehoord hij heeft geen internet en zijn telefoon zijn geluid werkt ni meer Grrr nieuwe telefoon van december en hij hapert al… Askim is vandaag beginnen werken dus zal hem zowiezo wel wat minder horen maar toch blijft Zo anders om het niet te horen

Via Wereldwijzer app

@Summie: Ik denk, dat als mijn ex erachter komt dat ik nu met de barman ben, dat hij niet te genieten zal zijn. En dat is uiteraard zacht uitgedrukt. Maar ik ga me daar totaal niet druk om maken. Over 4 weken zit ik lekker te genieten van het heerlijke eten, het prachtige weer en de charmante Turkse mannen. Waar ik niks mee kan doen haha. En jeetje! Jouw askim voedselvergiftiging… Hopelijk voelt hij zich nu weer een stuk beter.

@LBDS: Fijn dat jij eindelijk je gesprek vandaag hebt. Hoop ik? Ben benieuwd hoe het gegaan is.

@Wanderlust: Fijn dat het weer beter met je gaat. Nog niet helemaal, maar tenminste niet meer in het ziekenhuis. Ben je veilig in Dalaman aangekomen?

@Milou: Jeej werk! Ik ben blij voor je. Toch even afleiding en geld verdienen. En ook nog heerlijke vakantieplannen om weer bij je askim te zijn! Dubbel feest!

@Sara: Welkom! Leuk dat je mee wil schrijven. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Ik zal mezelf even kort introduceren: ik ben 22 jaar, heb een hele ingewikkelde relatie met mijn askim. Geen idee hoe ik het anders moet omschrijven haha! Als je al een tijdje mee hebt gelezen, dan heb je het verhaal waarschijnlijk wel meegekregen. Op dit moment zit hij in het leger voor zijn dienstplicht helaas.

@LadySide: Nog maar een paar nachtjes slapen… Spannend! Heb je nog een plekje in je koffer? Ik ben vrij lenig, dus ik vouw me wel op haha.

@Kardelen: Jaa, het weekend was echt leuk. Haha, volgens mij is het niet gefilmd, dus ik kan het je niet laten zien. Maar als ik het publiek zo hoorde, zag het er prima uit. Dit is inderdaad voor animatie in Nederland, of net over de Belgische of Duitse grens. Het ligt eraan waar ik nodig ben. En altijd gezellig als je langs komt haha. Mag ook gewoon op een niet-werk dag hoor :wink:

@Littleone: Officieel dans ik eigenlijk niet meer. Ik ben vorig jaar gestopt met lessen. Maar mijn sterkte ligt in het showdance, jazz gebied. Wat je dus altijd ziet met animatieteams.

Vandaag onverwachts 2 uurtjes kunnen werken. Verder vooral studie (saai he) en wachten op e-mailtjes. Van Zomerjobs voor welke camping ik zit deze zomer. En TOPrecreatie of ik aangenomen ben. En natuurlijk afwachten of askim iets laat horen. Geduld is een schone zaak… Vandaag voor het eerst weer eens hardgelopen en het ging nog best goed. Vanavond waarschijnlijk een hele slechte romantische komedie kijken om mezelf erin te wrijven dat ik alleen ben haha.

Kardelen, ik hoop dat je askim snel je bericht kan lezen en dat jullie even kunnen kletsen. Of dat hij in ieder geval kan laten weten dat het goed met hem gaat. Kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt.
Ik ga MisterSide sowieso wel zien, weet niet of ik hem nog ga spreken van te voren. Ik ga in ieder geval mijn poot stijf houden en niet bellen. Misschien snapt ie het dan… een gewone vriendschap zou er wel in zitten. We hebben tenslotte geen ruzie, ik voel het alleen niet meer.

Miloutjuhh; gefeliciteerd met je nieuwe job! In ieder geval heb je iets en ben je weer lekker bezig. Wanneer mag je beginnen?

@littleone ik heb geen last gehad van de tijd. Vond het gisteravond zelfs heerlijk dat ik voor mijn gevoel op tijd naar bed kon, maar dat het toch al laat was :slight_smile: ik ga weer alleen op vakantie. Ook omdat ik eigenlijk met een ander doel heen zou gaan. Dan is het niet leuk voor de ander, als ik dan bij MisterSide zou zijn. Maar alleen op vakantie is de de vorige keren ook wel erg goed bevallen trouwens :slight_smile: Kan gewoon mijn eigen tijd indelen en doen wat ik wil zonder dat iemand rekening met mij en mijn vermoeidheid hoeft te houden en ik rekening met de ander.
Mijn visum heb ik eind oktober nog op vliegveld gehaald en is dus gelukkig nog geldig. Nog 8 dagen na terugkomst volgens mij. Dus kan allemaal net :slight_smile:
Ik vlieg zaterdagochtend om 8 uur, maar vertrek vrijdag al om bij een vriendin te slapen omdat ik anders wel erg lang op het vliegveld door moet brengen. En nu kan ik nog even een paar uurtjes slapen ( hoop ik) vandaar 2 delen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik ben hyperdepieper!! Morgen me eerste werkdag!!!
Werk van 9:30 - 22:00 en in de zomer 23:00! Hoef nooit naar een discotour of naar de disco :smiley: ben puur voor de kinderanimatie! Heb goede pauzes ook tussendoor dus dat is ook heerlijk! Werk nu in een team van 10 volgende maand zijn het er 12 maand erop 14 en in het hoogseizoen zijn we met 26!!! Nou er zal dus vast wel iemand tussen zitten die ik aardig vind hihi :slight_smile:

Iemand tips voor doorschijnende werkkleding? Heb een witte werkbroek (trainingsbroek) en die schijnt HEEL erg door!! Heb gelukkig veel neutraal zwart ondergoed maar dan nog!!

De dag begon wel stom! Askim was werken stond ze ex opeens voor me deur!!! Heletijd op de deur bonken me naam roepen etc! Ik askim gebelt van leuk zeg dat ze langs komt -.-" ik doe de deur open (met zo’n haak dat die op een kier blijft!) Begint mevrouw int turks te praten! Heb een foto van mij en askim laten zien (kusfoto!) En de deur in dr gezicht dichtgeslagen!!

Blijkbaar zat ze me dus te vertellen dat ik het land uit moet omdat zij en askim nog van elkaar houden en dat ik tussen hun in sta!

Ten eerste
Als askim van haar zou houden was hij niet bij haar en had die mij gedumpt!

Ten tweede
Askim heeft haar HEEL goed duidelijk gemaakt dat die een bloedhekel aan dr heeft en niet van dr houd!

Ging ze daarna mij opwachten buiten! Ik had Kida even gebelt omdat ik me frustratie kwijt moest en die zei gelijk ga naar buiten laat haar zien dat ze je niks kan maken! Ik dus naar buiten en ja hoor mevrouw komt op me af! Schreeuwt keihard me naam en rent me achterna! Ik ben doorgelopen rotwijf! Ze kan me NIKS maken! Toen naar de bar gegaan waar ze uit verbannen is heb een vriend van askim (de bar eigenaar) gelijk verteld wat er gebeurt was (mijn gezicht stond op onweer haha!) Hij schrok dat ze t lef had om naar me toe te komen! Ze weten hier dat ik niet de zwakste ben en dat ik zo makkelijk haar doormidden kan breken! :slight_smile: (askim heeft dr ook gezegt maybe you go more and more and after she kill you!)

Maar was wel fijn om even te praten met hem! Hij heeft me weer even goed duidelijk gemaakt hoe rot askim zich voelde in hun relatie en hoe geweldig hij zich nu voelt! Hij zei letterlijk “look she is just jealous because she can see that you are so much better for him she is crazy do not let her bring you down she can not touch you!”

Wat een avontuur weer beleeft vandaag zeg! Moet zeggen ben best moe nu meer omdat ik van chagerijnig en boos naar heel vrolijk ging omdat me werktijden zo gunstig zijn en ik service krijg naar huis! :smiley:

Via Wereldwijzer app