Ik leef nog!! (Als iemand dat zich afvroeg haha!)
Sorry voor de lange afwezigheid! Me telefoon was gecrashed alles weg, wachtwoord van me account kwijt kon geen nieuwe krijgen super veel gedoe! Nu nieuw account maar volgens mij nogsteeds erg herkenbaar 
Nou morgen een spannende dag!! Als er verkeerd gestemt word verlies ik hier niet alleen Facebook maar ook Viber, Skype, Whatsapp, Tango, Instagram eeeeeeeeeen ga zo maar door!
Ben erg bang nu voor de uitkomst! Als ik dit allemaal verlies ga ik het nog best lastig krijgen hier! Nu Skype ik elke dag met me ouders!!
Mja okee… 
Ik krijg te horen dat ik maandag begin met werken maar ik weet t niet! Me begindag is al 100x veranderd dus ik reken op niks! Plus heb ik mijn werkvisum nog niet gezien en als ik die niet in handen heb steek ik geen poot uit en blijf ik lekker op me luie reet!! Las op internet dat de aanvraag 90 dagen kan duren en heb m pas vorige week aangevraagt… tsja…
Met mij en askim gaat t echt super! We hadden veel stress en dat hebben we verkeerd geuit! Wat ruzies gehad etc! Nu is de stress weg en nu zijn we weer zo relaxed en gezellig samen met af en toe een eigenwijs moment
hihi!
Heb ook een heel aardige vrouw ontmoet! Ze komt uit Zweden! Ben nu elke dag met haar! Zij kan ook heel goed met de vrienden van askim en die hebben ons ook aan elkaar voorgesteld! Dat was 1 van mijn stressdingen dat ik me eenzaam begon te voelen! Ik bedoel die jongens zijn aardig maar ik had gewoon een vrouw nodig! Ik begon ongelukkig en eenzaam te worden en heb zelfs 1 dag erover na gedacht om naar huis te gaan! Toen zei askim “we gaan naar de bar! Dan kan je met de jongens praten!” Hij leek me niet helemaal te begrijpen waarom ik perse een vrouw nodig had! Maar nu dat ik haar heb ziet die opeens zo goed waarom ik dit nodig had! En nu ontwijkt hij ons zelfs omdat die de vrouwenpraat zat is hahaha!!
Maar dat heeft me veel goeds gedaan! Heb toch nog best veel gehuilt omdat als ik bijvoorbeeld ruzie had met askim ik er niet echt met iemand over kon praten en dat was erg lastig! Nu ist nie meer nodig maar het feit dat het kan is wel lekker! 
Askim is eergister begonnen met werken bij ze zomerbaan! Ik krijg soms wel zenuwen als ik denk aan de zomer! Al die stomme grieten die met askim gaan flirten… gelukkig gaat die vriendin van mij in het zelfde hotel werken als askim dus zij gaat alle meiden die naar hem kijken slaan 
Btw het is niet zo dat ik askim niet vertrouw hoor! Ik bedoel als die naar een ander wou gaan had die het allaaaaaang gedaan toen ik steeds zo lang in NL was! Daarbij krijg ik steeds van mensen te horen dat askim mij behandelt als zijn meest kostbare bezit en als iemand 1 vuil woord over mij spreekt of mij pijn doet dan hebben ze een groot probleem! 
Ik ga heel misschien samenwerken met 1 van de beste vrienden van askim! Die is DJ! Tis een aardige gozer maar hij kan soms wel erg druk en irritant zijn haha!
EN LadySide komt binnekort deze kant op!!! Ik wou nog even tegen je zeggen ik verwacht dat deze app blijft werken dus dan kunnen we proberen via hier contact te hebben voor als ze alles eruit gooien! 
Via Wereldwijzer app