Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Haha LadySide ik vond dat ik het heeeeel goed met je voor had :wink: ik ken zijn broertje niet persoonlijk, maar qua uiterlijk lijken ze niet op elkaar, maar voor hem hoef je niet nachten door te brengen op Schiphol, je krijgt een luxe achternaam die bijna niet te schrijven is laat staan uit te spreken. bloos enne het allerleukste je krijgt een heel leuk schoonzusje :stuck_out_tongue: hahaha een beter verkooppraatje kan ik niet houden hahahaha. Superlief dat je vader een taxi betaald!!! Wel zo veilig en goed eigenlijk!!! Nou voor nu genoeg onzin hahaha. Ach ja weer een berichtje erbij…ik zeg op naar de 1000 :wink:

Via Wereldwijzer app

Ik leef nog!! (Als iemand dat zich afvroeg haha!)

Sorry voor de lange afwezigheid! Me telefoon was gecrashed alles weg, wachtwoord van me account kwijt kon geen nieuwe krijgen super veel gedoe! Nu nieuw account maar volgens mij nogsteeds erg herkenbaar :wink:

Nou morgen een spannende dag!! Als er verkeerd gestemt word verlies ik hier niet alleen Facebook maar ook Viber, Skype, Whatsapp, Tango, Instagram eeeeeeeeeen ga zo maar door!

Ben erg bang nu voor de uitkomst! Als ik dit allemaal verlies ga ik het nog best lastig krijgen hier! Nu Skype ik elke dag met me ouders!!

Mja okee… :frowning:

Ik krijg te horen dat ik maandag begin met werken maar ik weet t niet! Me begindag is al 100x veranderd dus ik reken op niks! Plus heb ik mijn werkvisum nog niet gezien en als ik die niet in handen heb steek ik geen poot uit en blijf ik lekker op me luie reet!! Las op internet dat de aanvraag 90 dagen kan duren en heb m pas vorige week aangevraagt… tsja…

Met mij en askim gaat t echt super! We hadden veel stress en dat hebben we verkeerd geuit! Wat ruzies gehad etc! Nu is de stress weg en nu zijn we weer zo relaxed en gezellig samen met af en toe een eigenwijs moment :slight_smile: hihi!

Heb ook een heel aardige vrouw ontmoet! Ze komt uit Zweden! Ben nu elke dag met haar! Zij kan ook heel goed met de vrienden van askim en die hebben ons ook aan elkaar voorgesteld! Dat was 1 van mijn stressdingen dat ik me eenzaam begon te voelen! Ik bedoel die jongens zijn aardig maar ik had gewoon een vrouw nodig! Ik begon ongelukkig en eenzaam te worden en heb zelfs 1 dag erover na gedacht om naar huis te gaan! Toen zei askim “we gaan naar de bar! Dan kan je met de jongens praten!” Hij leek me niet helemaal te begrijpen waarom ik perse een vrouw nodig had! Maar nu dat ik haar heb ziet die opeens zo goed waarom ik dit nodig had! En nu ontwijkt hij ons zelfs omdat die de vrouwenpraat zat is hahaha!!

Maar dat heeft me veel goeds gedaan! Heb toch nog best veel gehuilt omdat als ik bijvoorbeeld ruzie had met askim ik er niet echt met iemand over kon praten en dat was erg lastig! Nu ist nie meer nodig maar het feit dat het kan is wel lekker! :slight_smile:

Askim is eergister begonnen met werken bij ze zomerbaan! Ik krijg soms wel zenuwen als ik denk aan de zomer! Al die stomme grieten die met askim gaan flirten… gelukkig gaat die vriendin van mij in het zelfde hotel werken als askim dus zij gaat alle meiden die naar hem kijken slaan :stuck_out_tongue:
Btw het is niet zo dat ik askim niet vertrouw hoor! Ik bedoel als die naar een ander wou gaan had die het allaaaaaang gedaan toen ik steeds zo lang in NL was! Daarbij krijg ik steeds van mensen te horen dat askim mij behandelt als zijn meest kostbare bezit en als iemand 1 vuil woord over mij spreekt of mij pijn doet dan hebben ze een groot probleem! :slight_smile:

Ik ga heel misschien samenwerken met 1 van de beste vrienden van askim! Die is DJ! Tis een aardige gozer maar hij kan soms wel erg druk en irritant zijn haha!

EN LadySide komt binnekort deze kant op!!! Ik wou nog even tegen je zeggen ik verwacht dat deze app blijft werken dus dan kunnen we proberen via hier contact te hebben voor als ze alles eruit gooien! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Wat??? ik dacht dat het alleen fb was dus zowat elke methode om contact te hebben valt weg buiten bellen dan :frowning: Pff word er een beetje depri van eerlijk gezegd

Via Wereldwijzer app

@ladyside: Ik voel me er tot nu toe eigenlijk wel oke onder… Mja hij is ook net pas iets meer dan een dag weg. Fijn dat je toch even bij een vriendin in haarlem kan slapen, scheelt toch wel weer een hoop!

@LBDS: fijn dat je iemand hebt ontmoet waarmee je een beetje kunt optrekken en praten! Snap inderdaad dat het soms best eenzaam kan zijn tussen alleen maar mannen, maar als je straks aan het werk gaat zul je ook genoeg leuke collega’s ontmoeten denk ik.

En omg gaat Turkije nu werkelijk ook Facebook blokkeren en al die andere dingen?? Dat is echt belachelijk! Facebook ligt nog wel in lijn met youtube en twitter, maar viber, whatsapp etc is echt onzin want het zijn gewoon persoonlijke communicatiemiddelen! Je kan mensen toch niet gaan verbieden om met elkaar te communiceren?
Ik wordt hier best wel een beetje bang van want hoe kan ik dan met askim communiceren nu hij in het leger zit. Onze enige mogelijkheid is volgens mij facebook… Of misschien via de telefoon. Ik hoop echt niet dat ze dit door gaan voeren!

Ooooh ik geniet van de zon…:frowning:

Litleone als ik askim goed begrijp zijn ze bang dat de maatregels verder doorgevoerd worden, maar voor nu is daar nog niet sprake van.
Vorig jaar waren er de massale protesten in Turkije, dit heeft zich verplaatst naar het internet/social media.
De verkiezingen spelen hierin een belangrijke rol, als Erdogan wint krijgt hij meer macht en hij wil geen tegenspraak. Er komt via sociale media juist hele gevoelige informatie over hem naar buiten. Dit wil hij zien te voorkomen door dit alles te blokkeren.
Maar aan de andere kant denkt askim dat het uiteindelijk niet zover zal komen omdat een groot gedeelte van het volk dan weer de straat op zal gaan omdat ze het niet accepteren…

Zo is het hoe ik het van askim heb begrepen…Maar misschien kan iemand hier er wat meer over vertellen…

Via Wereldwijzer app

Uuuh in de zon moet :slight_smile: zijn ipv :frowning:

Via Wereldwijzer app

Wat ik hier te horen krijg is morgen DE dag! Of ALLES opent of als Erdogan wint zal hij ALLES sluiten (behalve email hoorde ik) en dan zal dat sowieso de komende 6 jaar ofzo niet openen! Hij schijnt mensen (vooral de armen) om te kopen/te dreigen om op hem te stemmen! (Ik heb het net even gevraagt aan iemand) dit is wat ik gehoort heb! Ze zijn hier erg bang dat als het gebeurt dat de toeristen weg blijven! En dat er een grote burgeroorlog uitbreekt!

Ik zit nu in de hagel en onweer :frowning: de zon scheen zo lekker fel vanochtend!!

Via Wereldwijzer app

Morgen zijn de gemeenteraads verkiezingen in tr. Erdogan blijft dus sowieso de landelijke macht houden. Die verkiezing is namelijk pas volgend jaar.
Mocht het zo zijn dat akp niet de meerderheid wint morgen kan die verkiezing wel eerder aangevraagd worden door andere partijen.
Nu zijn twitter en toutube afgesloten. Facebook waarschijnlijk volgende week. Door je dns op je pc aan te passen omzeil je de blokkade.
Klopt inderdaad dat erdogan je betaalt om naar zn toespraak te komen.

Filiz wat is dns en hoe verander je het?

Via Wereldwijzer app

Lbds…nodig jezelf anders even uit voor de nederlanders en belgen in tr facebook groep…daar staat alles precies beschreven. Ook voor wat n type telefoon je hebt

Pffff wat een gedoe als je je wachtwoord kwijt bent :-s

@Summie: Ja, mijn ex kent askim… Ze werkten in hetzelfde hotel. Ze hebben elkaar ook gesproken over mij, omdat askim mij verteld had dat mijn ex vreemd ging (is het nog te volgen?). Samengevat: ja dus haha. Maar mijn ex weet niet dat we samen zijn. Misschien vermoedt hij het wel, maar ik heb hem er niet over gehoord. Het staat ook niet op FB. En ik help je graag met dansen hoor;) Wat leuke moves als je je askim weer ziet hihi. Het gaat ook meestal niet om de dans, maar om het zelfvertrouwen erachter. Ik heb vaak geen idéé wat ik aan het doen ben.

Jullie hebben lekker doorgeschreven. Heb het allemaal wel gelezen, maar ik ben best moe.
Zoals jullie zien, ik ben weer thuis! Ik heb een leuke 2 dagen gehad. Gisteravond begonnen we met one 1 minute of Fame. Helaas ging de mijne niet helemaal zoals ik het gepland had. De CD liep vast, maar wel op zodanige manier dat het een remix had kunnen zijn haha. Ik heb door middel van improviseren op die muziek het op kunnen losssen, maar baal er wel een beetje van. Niemand heeft het gemerkt. Kreeg alleen maar complimenten dat het er goed uit zag. Altijd lief als mensen dat uit zichzelf zeggen! Daarna hadden we 1 uur en een kwartier de tijd om een lied van ongeveer 5 minuten te vullen met acts/dans/e.d. Mijn groepje kreeg een mashup van Thriller en een of ander nummer uit Glee. Maar we hebben het zo goed gedaan dat we van alle groepjes gewonnen hebben! Whoehoe! Vandaag hadden we een workshop meeleeftheater/sport en spel/thema activiteit en we sloten af met een groepsfoto. Het was harstikke gezellig. Leuke groep. Binnen 1 week hoor ik of ze me een baan willen aanbieden. Ik ben benieuwd.
Owja en ik had gisteren een tablet aangeschaft en die is vandaag binnengekomen! Dus ik zit daar een beetje mee te spelen :slight_smile:

Hoi meiden…

Dan maar een nieuwe account aanmaken dat kan ook :-)…

Wat heftig weg dat 1 man zo’n macht kan hebben… Ikzelf heb contact met de neef van h. Hij geeft aan dat het waarschijnlijk allemaal niet zo’n vaart zal lopen maar dat de kans wel aanwezig is…

Ik ben heeeel benieuwd…

Waarschijnlijk komen er dan idd enorme protesten… Dit kunnen ze niet zomaar doen,… Wat een ellende dan voor de economie van Turkije…

Ik ben heel benieuwd wat dit allemaal gaat teweegbrengen

Xx kida

Via Wereldwijzer app

Lbds: fijn dat je nu een vriendin hebt, logisch dat jij je soms wat alleen voelt, in NL heb jij je mensen om je heen die je kennen, dat moet je hier opnieuw opbouwen en daarnaast heb je nog geen werk, dus daar leer je ook niet nieuwe mensen kennen en je hebt tijd om na te dénken. Sterkte.

Kida1: Welcome back, de reïncarnatie is geslaagd zo te zien :wink: askim denkt ook enigszins dat het wel mee zal vallen en hij zegt ook de jeugd laat zich niet zomaar onderdrukken, die vinden wel een nieuwe manier… Turkije heeft niets aan rellen, weg toerisme, weg banen…maar hij zegt ook Erdogan is crazy dus je weet t nooit. Dus jij hebt nog contact met zijn neef, kon je die al voor de tijd?

Kardelen: Hoe is het meid?

Wanderlast? Weer helemaal beter?

Egwene: Beide mannen kennen dus elkaar. Askim zelf heeft ooit gezegd over ex-askim die vergeet nooit door wie zijn ego een deuk heeft gekregen, die wil gerechtigheid… ach ja je kunt je er nu heel druk over maken, maar dan gaat het misschien ten koste van je vakantie. Ooh wat jammer dat je minute of fame niet helemaal goed ging, maar zo te horen heb je goed geïmproviseerd. Wat jij zegt over zelfvertrouwen, daar zit juist het punt…en weetje ik heb in Turkije met askim heerlijk in zijn armen gedanst (lang leve de alcohol)…maar krijg ik kort geleden een video te zien waarop hij aan het tango dansen is (had ik echt nooit van hem verwacht)…oopsss hihi je begrijpt me vast wel…

Update van mij:
Askim voelde zich gister niet lekker en had besloten om naar zijn tante te gaan ipv richting Side (zijn vader was ook al niet blij dat hij gister zou komen ivm stemmen). Hij heeft daar geen internetmogelijkheden, dus heb ik hem later even gebeld en hij voelde zich flink ziek. Word ik vanochtend wakker heb ik een berichtje dat hij gisteravond naar het ziekenhuis is geraakt ivm voedselvergiftiging. Hij heeft een infuus gehad en inmiddels gaat het weer redelijk met hem… toch wel effe schrikken…Uuuh meiden is het waar dat morgen in Turkije pas de zomertijd begint of neemt askim mij in de maling?

Via Wereldwijzer app

Hèhè iemand die ik ken Had ook op fb staan dat ze geen idee Had hoe laat het was omdat ze niet wist wanneer de klok verzet werd maar lijkt me wel gek maar ik verschiet nergens van

Summie. Hoe gaat het nu verder met je askim? Is hij nog in het ziekenhuis of mag hij naar huis?

Hier alles ok helemaal blij dat het zomeruur er Is Zo lijkt de zomer nog dichter bij te komen whii :slight_smile:

Sent from my C2105 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Meiden ik lees vaak mee alleen antwoord niet zo veel:)!

Maar even over de tijd, het is idd nog geen zomertijd daar in verband met de verkiezingen :slight_smile:

Heb t even aan mijn vriend gevraagd :slight_smile: dus dan zijn jullie op de hoogte !!!

Liefs:)

Via Wereldwijzer app

Wacht leef ik nu in de zelfde tijd als NL?

Via Wereldwijzer app

Morgen EINDELIJK gesprek met me manager! Ga naar het hotel waar ik ga werken met een vriend van askim en dan krijg ik als het goed is meer te weten! :slight_smile:
Vriendin van mij is vandaag naar haar hotel gegaan (zij gaat in het zelfde hotel als askim werken!) Dus als zij terug is weet ik wat me morgen te wachten staan haha! :slight_smile:

Wel erg jammer ze heeft nu een week bij mij en askim gewoont omdat ze geen huis meer had door lastige omstandigheden en gaat wel stil worden zo alleen in huis weer! Gelukkig ga ik als het goed is snel werken dus dan merk ik er niks van! :slight_smile:

Het is zo raar ik woon nu al een maand met askim samen maar dan toch als hij weg is mis ik hem verschikkelijk! Hij belt me op elk vrij moment dat die heeft omdat die me mist zo raar eigenlijk! Dan is het net alsof ik nog in NL ben en we elkaar willen spreken op elk moment ookal weten we dat we elkaar snel weer gaan zien!

Ik moet echt me appartement stofzuigen maar kan mezelf er niet toe zetten om het te doen! Heb de hele nacht wakker gelegen ben zo moe!!

Via Wereldwijzer app

Inderdaad hier aankomende nacht zomertijd. Wat een drukte hier op straat in Istanbul zeg… met mij gaat het een stuk beter eet weer normaal alleen nu een gewone flinke kou erbij gekregen met keelpijn en hoofdpijn maar daar kunnen we nog mee leven. Vanavond met de bus 12 uur naar dalaman dus dat word heeeeeerlijk slapen.

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer