Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Kardelen: jouw askim gaat vandaag het leger in lees ik, hebben jullie de gehele periode dat hij in het leger zit geen contact?

Summie: ik hoop dat je snel groen licht krijgt om ook naar Turkije te gaan om je askim te zien.

2 zussen van askim wonen in Nederland.
1 zus en schoonbroer wonen bij mij in de plaats.
Zoals ik begrijp zitten de meeste van jullie mannen in het toerisme?
Mijn askim is kapper, maar heeft een paar maanden geleden ontslag genomen.
Beetje ingewikkeld verhaal maar in eerste instantie was zijn visum om naar Nederland te komen goedgekeurd maar even later weer afgekeurd. Ondertussen had askim zijn baan al opgezegd.
Hij heeft nu een visum voor 3 maanden aangevraagd en als hij in Nederland is dan gaat de aanvraag weg voor een
onbepaaldetijdsvisum. Ik ben benieuwd!

Via Wereldwijzer app

Shame En daar is berichtje nummer zoveel van vandaag…ik ben wel echt aan het topic vullen bloos op na de 1000 hahaha

Kikiek: Wow bijzonder zo te horen emigreert zijn hele familie dus richting NL. Even voor mijn duidelijkheid was jouw askim al van te voren van plan om naar NL te komen of heeft hij nu deze plannen vanwege jouw?

Gülüm: Fijn om te lezen dat je gelukkig bent in de liefde…En natuurlijk komt als het goed is jullie tijd, het is mooi om het stapje voor stapje te doen. (ook al klinkt dat na mijn vorige bericht wel wat dubbelzinnig) Maar je maakt mij wel heel nieuwsgierig…waar krijg jij de bibbers van?

Summie: haha nee niet de hele familie alleen 2 zussen zijn andere zus en 2 broers blijven in Ankara zijn ouders trouwens ook :slight_smile:
Hij wilde al naar Nederland komen inderdaad

Via Wereldwijzer app

@Kikiek: Wat een leuke manier om je vriend te ontmoeten. Denk je lekker te kunnen rondreizen, kom je de liefde tegen haha. (Was ik trouwens de enige die enorm moest lachen toen ik las dat in Side de vonk waarschijnlijk overgevlogen is? :smiley: ) Fijn dat je zijn familie al ontmoet hebt. Dat is altijd een goed teken. Jammer dat hij alleen Turks kan… Ik weet een klein beetje hoe dat is, en dat kan soms echt ongelofelijk ingewikkeld zijn. Het is wel leuk dat hij interesse heeft in jouw activiteiten op een dag. En foto’s kunnen soms een heel verhaal vertellen, aangezien jullie schriftelijk niet goed kunnen communiceren. Ik duim voor je dat hij naar Nederland kan komen!

@Summie: Je bent niet de enige die bang is om hard van die wolkjes af te donderen. Door zijn huidige gedrag (toch contact zoeken ondanks ik het opgegeven had) krijg ik hoop dat het misschien toch nog goed komt, maar ben best wel bang voor de teleurstelling. Fijn dat jouw askim vloeiend Engels kan haha. Daar moet je echt van profiteren. Ik weet niet of mijn ex wat gaat proberen… Ik heb hem na die keer niet meer gesproken en ik ben ook niet van plan het weer te noemen. Ik ga er van uit dat er niks gaat gebeuren. Maar, mocht ik hem per ongeluk wel tegen komen, dan moet ik echt op mijn hoede zijn. Dan gaat hij zeker weten wat proberen. En de barman/askim zal echt ontploffen als hij dat ooit krijgt te horen. 100% zeker. Haha, en Summie de dief! Pizza’s stelen… Maarja, liefde gaat door de maag en zo te lezen heb je het goed gedaan :wink:
Het resultaat bij de cardioloog klinkt niet heel slecht. En eind juni is ook niet heel ver weg. En ja haha, ik denk hetzelfde als jij!! Als hij jouw vader wat belangrijke vragen wil stellen, dan kan dat maar 1 ding betekenen… zometeen heb je een ring om je vinger! Ik zou je dat zo enorm gunnen! Hij klinkt als een enorme schat van een jongen, hij is jou altijd blijven steunen in goede en slechte tijden. Nu maar hopen dat de longarts jou ook toestemming geeft om te gaan.

@Milou: Oew, hoge hakken! Het staat zo mooi, maar het loopt zo onhandig. Vindt jouw askim het vreselijk als jij langer bent? Haha, ik ken mannen genoeg die dat echt niet leuk vinden. Ja… strenge regels in het leger. Helaas ken ik die regels niet, dus ik bedenk altijd allerlei mogelijkheden. Ik hoop ook dat hij zal blijven bellen of naar een internetcafé toe kan. Wie weet, misschient komt hij inderdaad tot inzichten terwijl hij zijn dienstplicht doet. Leuk dat jij via een gastouderbureau aan het werk kan! Ik heb even gemist waarschijnlijk… wie ga je dan opnemen in je huis? Studenten uit andere landen of iets anders?

@Kardelen: Jouw askim is nu echt begonnen in het leger. Ik hoop dat je snel wat te horen krijgt op wat voor manier dan ook. Dat zal voor jou een geruststelling zijn. En ja, het lange wachten is ook begonnen. Je weet dat je me altijd aan mag spreken als het missen je te veel wordt. Ik kon het bij jou ook kwijt, en ik doe graag hetzelfde voor jou terug! Goede vraag… Is het nog gewoon ‘de barman’ of askim? Zullen we hem maar gewoon askim noemen? Volgens mij heeft iedereen door dat er iets aan het veranderen is. Hij kan altijd nog terugvallen naar weer ‘de barman’ haha. Ik heb geen idee wat ze de hele dag doen in het leger. Ik weet over de training dat het vooral veel lopen is, en ze gaan oefenen met wapens. Maar nu? Geen idee. Askim wil het er niet over hebben. Hij wil alleen maar weten hoe het met mij is en wat ik gedaan heb.

@Gülüm: Bedankt nog voor je interessante stuk over dat negeren. Dat ze dat gebruiken om te straffen. Ik dacht zelf dat het gewoon muilezels zijn die zo koppig zijn om niet toe te willen geven dat ze fout zaten haha.

@LadySide: Dus jouw gevoelens voor hem zijn verdwenen. Ik had al zo’n vermoeden. Het valt ook niet mee om van iemand te blijven houden die geen contact opneemt. Wat een heerlijke vooruitzichten… 25 graden! Jij zal echt gaan genieten. Dat weet ik zeker.

Ik ga zo nog even studeren en daarna inpakken. Rond half 4 vertrek ik richting Veldhoven, waar ik de selectie training heb. Ik heb met 5 andere mensen afgesproken op Utrecht CS, dus het wordt vast harstikke gezellig onderweg. Gistermiddag werd ik helaas heel erg beroerd, waardoor ik mijn 1 minute of fame niet heb kunnen oefenen. Het wordt een grote improvisatieshow. Dat geeft niet. Het gaat erom dat het lijkt alsof ik weet wat ik doe haha. Ik zou danservaring genoeg moeten hebben om er wat leuks van te maken. Het is wel een andere dan de vorige keer. Toen had ik het nummer ‘She bangs’. Tijdens mijn vorige weekend moest ik een show organiseren en toen heb ik het nummer Big Spender gedaan (Sweet Charity of Fossy, ligt eraan welke versie je kent). Daar kreeg ik zoveel complimenten over, dat ik deze ga gebruiken. Sensueel whoehoe! Jammer dat askim het niet zien kan haha!
En inderdaad voor de scherpe lezer: laten we vanaf vandaag maar de barman nu askim noemen. Tenslotte noemt hij mij zo ook altijd, dus laat ik het ook maar gebruiken. Ik mis hem. Ben wel bang om weer teleurgesteld te worden, maar als hij nu opeens toch wel moeite voor me wil doen… Ik gun hem wat tijd om dat vol te houden.

Jaaaa summie, dat gaat een ring worden! :slight_smile: zou niet weten wat voor andere belangrijke dingen besproken moeten worden met paps :wink:
Je cardioloog had in ieder geval super nieuws dus! Nu hopen dat de longarts hetzelfde denkt, en dan kun je al heeeeeel snel askim opzoeken :slight_smile: als de financiën ook meewerken tenminste. Wanneer moet je weer naar longarts?
Oh laat die askim van je nog ff het zonnetje blijven dan, zodat ik goed weer heb :slight_smile:

@egwene, goed dat de barman is veranderd in askim! :slight_smile:
Mijn gevoel was in december natuurlijk al niet zo sterk aanwezig, toen in Januari mistte ik hem opeens heel erg ( waarom weet ik ook niet) maar na het " kaartincident" en die stilte is het gewoon verdwenen…
Heel veel succes én plezier komend weekend. Doe je best met improviseren :wink: Gaat vast helemaal goed komen!

Oh en ik dacht idd ook gelijk, bij het lezen van Kikiek haar bericht over verliefd in Side, wéér iemand in Side!! Wat is er toch met dat stadje aan de hand?!?!?! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Kikiek: Dat is wel knap dat hij op eigen kracht naar NL probeert te komen. En hij wil in NL als kapper gaan werken?

Gülüm: Onroerend wat lief van je! Tis inderdaad heel heftig als je lichaam je zo in de steek laat…maar ik klim weer stapje voor stapje uit het dal…wat betekent jouw naam eigenlijk?

Egwene: Oehlalala de barman heeft de status van askim bereikt :slight_smile: Ik hoop zo dat hij je snel weer verrast met een teken van leven. En jouw gevoel/angst begrijp ik heel erg en met het oog op het verleden is ook niet vreemd. Ik hoop voor jouw heel erg dat jij je ex-askim niet tegen gaat komen. Kent hij jouw askim en weet hij van jullie samen af? Aaah meid wat ben je toch een lieverd en wat een lieve woorden over mijn askim <3 Ja het is super dat askim vloeiend Engels spreekt, ik ben de zwakke schakel, ook al kan ik me redelijk redden. Haha ik mag nog wel es bij jouw in training wat betreft dansen :wink: Heel veel plezier en veel succes met je minute of fame.

LadySide: Meid speciaal voor jou ga ik al mijn charmes in de strijd gooien om askim het zonnetje te laten blijven… :wink: Mijn kwaliteit is dan niet zoals Egwene sensueel dansen, maar ik heb mijn glimlach uhum hahahaha. Over dansen gesproken ga jij binnenkort ook weer dansen? En ik bedacht me zojuist, jij hebt volgens mij gewoon al lekker vakantie!!! En lekker genoten van je 1ste vakantiedag? Huh wat er met Side aan de hand is, geen idee hahahaha. Mare je bent bij deze wel gewaarschuwd meid!!! Straks sla je net als ik destijds een andere Turkse man aan de haak :stuck_out_tongue: (geintje, maar dat begrijp je vast wel)

Update van mij: Ik zit nog steeds op de roze wolk, maar sta ook met 1voet op de grond, ik voel me nu ondankbaar en misschien moet ik gewoon effe klagen ofzo…maar ik moet steeds aan de woorden van askim denken, wat als hij echt serieus is en mij gewoon in Turkije ten huwelijk vraagt? Begrijp me goed hij is geweldig, maar hij gaat nu wel heel vlug, hij gaat van stap 3 naar stap 10 en eigenlijk overweldigd het me wel een beetje…Dus ja ik moet hier met askim over praten, maar tegelijkertijd gaat het nu zo goed tussen ons dat wil ik niet verpesten, ook al weet ik dat het beter is om het eerlijk uit te spreken…arghhh soms zou ik mezelf wel achter het behang willen plakken hahahaha.

Via Wereldwijzer app

Ladyside: Meid je hebt helemaal gelijk! Waarschijnlijk had je gevoel het toen in december toch wel goed en klikt het tussen jullie misschien beter als vrienden dan als stel. Want je hebt helemaal gelijk hoor een man die geen moeite voor je doet en geen initiatief toont daar heb je niet zo veel aan.

Summie: Ik denk wat jij denk!! Een belangrijke vraag aan je vader kan maar een ding betekenen! Woehoeee ben benieuwd! Al lees ik nu dat jij er spontaan angstig wordt. Meid ik denk dat je het eerst even moet aankijken. Mijn askim begon ook over dat hij in april wou trouwen en dat maakte mij ook bang en ik wou dat ook tegen hem zeggen dat ik dat niet zag zitten, maar heb het niet gedaan en nu is het onderwerp toch voorlopig even niet aan de orde denk ik nu hij in het leger zit. Misschien is het bij hem ook even een spontane bevlieging omdat hij ook voelde dat het zo goed tussen jullie gaat. Ik zal het gewoon even laten rusten…
Het afscheid met askim was vooral raar. Normaal als ik afscheid van hem neem is dat op het vliegveld en kan je elkaar zien, maar nu was het via de telefoon en dat ik toch wel gek. Vooral het idee dat ik hem een tijdje niet zal horen is raar als je elkaar de laatste paar dagen zoveel hebt gesproken. Oh maar meis ik vind het helemaal niet erg om te horen hoe gelukkig jij je op het moment voel terwijl ik net afscheid heb moeten nemen van askim. Jij verdient dit na alles wat je de afgelopen tijd heb moeten doorstaan en ik weet dat het tussen mij en mijn askim goed zit en ik hem waarschijnlijk na 40 dagen weer zie. Dus ik voel me ondanks dat askim in het leger zit ( en ik me daar echt heel rot over voelde toen ik dat net hoorde) op het moment heel goed!

Kikiek: Het is even afwachten hoe dat gaat lopen. Er zijn wel mogelijkheden om contact te houden. Zo zijn er op die legerbasissen internetcafés en telefooncellen, maar hoe vaak hij daar gebruik van kan en mag maken is nog maar de vraag. We zullen dus veel minder contact hebben dan we nu hebben zeg maar… Spannend dat jullie visum voor onbepaalde tijd gaan aanvragen. Wat grappig dat jij je askim ook via zijn (schoon)broer hebt leren kennen, littleone ook geloof ik!

Egwene: Jij ondertussen al aangekomen in veldhoven. Wens je heel veel plezier, maar dat zal zeker wel goed komen! We spreken elkaar!

Askim nu dus echt vertrokken. Zoals ik al bij summie zei is het toch raar om afscheid van iemand te nemen over de telefoon… Het voelt op de een of andere manier niet als afscheid omdat je elkaar niet ziet. Het idee dat ik niet weet wanneer ik hem weer kan spreken vind ik wel vreselijk. Het kan een paar dagen duren, maar misschien ook wel een paar weken. Ik heb echt werkelijk geen idee… Ik hoop in ieder geval zo snel mogelijk! Ben vandaag voor de afleiding naar de primark geweest! Superleuke dingetjes gekocht en niet eens heel veel uitgegeven. Normaal kom ik net als milou met tassenvol voor 100 thuis. Nu keurig onder de 50 euro gebleven, is toch mooi :slight_smile:

Summie, jaaaa alle charmes zijn nodig :wink:
Ik ga dit weekend niet dansen, wilde niet meer elk weekend gaan en was vorige week ook al geweest. Dus vandaag lekker op de bank, met een warme kruik op mijn buik.
En ik heb idd al lekker vakantie! Of zoals ik mijn fb vrienden heb wijsgemaakt een XXL weekend 2.0, ik heb nog steeds niet bekend gemaakt dat ik volgende week weer daar ben. Wilde dan een foto of zo plaatsen van de omgeving :slight_smile: maaaaar dan moet FB wel blijven werken, las bij LBDS dat ze na Twitter en Youtube, nu ook FB willen blokkeren.
Dus of die update erop komt te staan is dus nog maar afwachten…
Ik heb heerlijk genoten in het zonnetje van mijn eerste vakantiedag.
Enne, ik sta open voor alles! Dus wie weet wat ik nog ga treffen in Side :wink:
Kan me voorstellen dat je nu een beetje angstig bent over een eventueel huwelijksaanzoek, die Turkse mannen gaan allemaal wel heeeeeel snel haha! Kijk het gewoon ff aan, en je hoeft niet gelijk in die jurk hé :wink:

@Kardelen, ja mijn intuïtie klopt misschien dan toch wel… en reageer ik daarom soms zo impulsief :s
Ik hoop dat je askim binnenkort weer contact met je kan opnemen en dat je gewoon weer even zijn stem kunt horen.
Hoe voel je je eronder?? Netjes geshopt zeg!

Hier vandaag dus heerlijk even van de zon genoten, jurken en rokken gewassen voor volgende week en heerlijk buiten laten drogen :slight_smile:
En eind van de middag zijn de tickets binnengekomen! :slight_smile: Nu kan ik écht aftellen! Klein nadeel is nog steeds het tijdstip van 8uur in de ochtend en ik om 1h15 al oo Schiphol… gaat een heeeeeeele lange nacht worden. Ik hool dua dit keer heel erg op een vluchtwijziging :wink: Terugreis is wel gunstig om 13h15 vliegen, dus niet voor dag en dauw uit bed :slight_smile: woehoeeee!
Ik ga maar es een ibuprofennetje en een kruik pakken en lekker op de bank!
Fijne avond meiden!

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Kardelen ja shoppen bij de primark vind ik heerlijk. Ik had echt t-shirtjes nodig nou ik had nu allemaal 3 en 3,50 per stuk ergens anders vind je dat niet. M’n kast ligt nu weer lekker vol :slight_smile: Met kinderen werken is echt mijn ding, Wist ook al heel jong dat ik Juf wilde worden. Wat ze in het leger doen weet ik eigenlijk ook niet precies. Die training die hij nu eerst heeft is volgens mij voornamelijk leren lopen, marsen en met een wapen om leren gaan. Daarna is het volgens mij verschillend waar ze geplaatst worden en wat voor taak ze daar krijgen.

@Gúlúm, bedankt voor je uitleg meid! Gelukkig dat jou askim het niet meer doet.

@Ladyside ja is veel geld 100 euro maar ben zo blij met wat ik er voor heb.
ik ken genoeg mensen die er niet eens een setje voor kunnen kopen want er moeten altijd maar merk namen op staan :S.

@Summie ja ik hoef niks terug te brengen. En dat is eigenlijk maar goed want dan kan ik me niet inhouden om weer wat leuks mee te nemen hahahah. Ik heb ooit in de Arena een reeks concerten mee gedaan met Andre Rieu, jammer genoeg niet in zo’n jurk. Hij had toen voor die concerten 250 amateur koper blazers nodig. Beetje afhankelijk van wat voor concert hoe netjes ik aan heb. Wij moeten in het lang zwart. Tot over de knie. Ik heb aantal jurkjes en twee nette jumpsuits. Ik zou voor het volgende grote concert wel een mooie lange jurk willen maar kan nog niet echt vinden wat ik in m’n hoofd heb.
Goed nieuws dus eigenlijk bij de cardioloog dat je in deze zomer mag vliegen :slight_smile: Nu maar duimen dat je longarts er ook zo over denkt. Ik zou ook maar 1 ding kunnen bedenken wat hij aan je vader moet vragen. Ik snap je angst ook wel een beetje. Ik weet wel dat Turkse jongens wel wat sneller met deze vraag komen dan Nederlandse jongens. Enne je hoeft dan niet meteen een maand later te trouwen he!

@Kikiek, Wat vervelend dat je askim al ontslag had genomen en toen hoorde dat het visum niet goed was.
Ik hoop voor jullie dat alles gaat lukken met het visum! Komt hij bij jou wonen?

@Egwene ik geloof niet dat hij het echt vreselijk vind als ik langer ben, alleen toen we onze foto’s gingen laten maken mocht ik geen hakken aan want dan vond hij het wel stom staan. hahaha
Askim is eigenlijk helemaal niet van de hakken. Hij is ook niet zo van de jurkjes en de rokjes. Hij vind stoerder leuker, baggy spijkerbroek, shirtje en gympen vind hij veel leuker dan een rokje of jurkje. Ik draag alle twee maar 's zomers vind ik rokjes en jurkjes altijd leuk. zeker 's avonds in het hotel.
Als gastouder ben je eigenlijk gewoon oppas hahahah. Ik zal dan bij kinderen thuis oppassen. Kinderen hoeven dan niet naar de creche of de bso en ouders krijgen wel kinderopvang toeslag omdat je wel een diploma(MBO2) en ehbo moet hebben.
Je bent natuurlijk al weg maar ik wil je weer heeeeel erg veel plezier wensen!! Zet hem op meid met je 1 minute of fame!

Ik even de stad in geweest met mn moeder vandaag :slight_smile: Heerlijk weer. En meteen m’n poncho kunnen dragen die ik gisteren af heb gemaakt :slight_smile:
Ik had er een foto van op een fb over haken geplaatst niet normaal meer dan 200 likes dat had ik ff niet verwacht hahaha.
Verder eigenlijk niet veel te melden.
Morgen druk dagje vanaf 9 uur bij de muziek de zaal omtoveren tot een piraten locatie, schminken nog een keer repeteren omkleden en dan concert met de kids. Ze waren dinsdag met de repetitie al lekker druk en nerveus dus ben benieuwd hoe dat morgen is hahahah. Daarna verjaardag van een vriendin die ook de opening van haar foto studie viert. Heb op de foto’s al gezien dat ik er ook op poster formaat hang hahaha. Ze had tijdje terug wat foto’s van mij gemaakt :slight_smile:

Fijne avond meiden.

@Ladyside Lekker aftellen nu je tickets binnen zijn!!! Wel jammer inderdaad van je vertrek tijd. Pfff zo lang wachten is er niet iemand in de buurt waar je een paar uurtjes kan slapen?

Jaaa je poncho is echt zo leuk!! Ik heb haken weer opgegeven. … wil nog wel ff naar de Action voor 2 bollen wol en dan zo"n infinity sjaal in 30 minuten arm breien. Een vriendin had het filmpje op mijn FB gezet en wil dat wel es proberen :slight_smile: ook al ben ik niet zo handig qua handwerken.
Ik zou bij een vriendin in Haarlem kunnen slapen en dan de 5 uur bus nemen, maar moet minimaal een kwartier lopen met een koffer in een omgeving die ik niet ken. Zij kan me niet wegbrengen omdat zij zelf om 6 uur met de bus moet voor een vroege dienst en ik het haar en haar huisgenoot niet wil aandoen. Dus nog ff bedenken en anders hoofd oo tafeltje en slapen. Zoooooo lastig soms om in het Noorden te wonen en een laatste trein om 22h45… maar ja ik zal het wel weer overleven, en in de middag gelijk ff slapen voor ik dingen ga ondernemen…

Via Wereldwijzer app

Thanx ladyside!
Dat is wel heel veel gedoe dan ook. Kwartier lopen met je koffer is ook niet alles. Echt balen dat de laatste trein al zo vroeg gaat. Ik heb eigenlijk altijd heel veel geluk dat mn vader me brengt.
Als je dan in het hotel bent even lekker een dutje is ook lekker :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Oja ladyside die sjaal heeft mn moeder ook voor me gemaakt. Wij hebben de wol daarvoor bij de zeeman gekocht.

Via Wereldwijzer app

Heb net nog even wat dingen nagekeken, en Haarlem heeft bagage kluizen! :slight_smile: Dus misschien is het wel mogelijk om alsnog ff wat slaap bij vriendin te pakken. Zonder koffer lopen vind ik een stuk veiliger, en dan om 5h00 de bus pakken, dan ben ik nog net 2 uur van tevoren op schiphol :slight_smile: Ga es ff goed de maten van koffer opmeten en dan dat overwegen.
Had je moeder die sjaal ook zo snel klaar??

Via Wereldwijzer app

Het was ff puzzelen voor ze het door had, maar daarna ging het super snel.

Via Wereldwijzer app

LadySide: Haha ik weet hoe balen het is dat je in het noorden woont, ik heb al meerdere nachten op Schiphol doorgebracht maar nog nooit een oog dicht kunnen doen. Hahaha dat vind ik wel een goede, dat word wel een heel lang xxl-weekend :wink: Uuuh we lezen hier nu verhalen van meiden die via de zwager hun askim hebben leren kennen…als wij het nou es andersom gaan doen :wink: askim zijn broer is toevallig nog vrijgezel, ik zou bijna askim vragen of die toevallig dan ook in Side is hahahaha. :stuck_out_tongue: Wat betreft YouTube, askim heeft er echt geen goed woord voor over, hij schijnt zelfs vorige week spontaan begonnen te zijn met Twitter. Maar of hij nu fanatiek Twittert geen idee. Maar hij denkt dat het nog verder zal gaan en is ook bang voor blokkade van whats app.

Gülüm: Aaah wat lief die naam…Kan je inmiddels wel Turks?

Kardelen: Sterke vrouw!!! Wat ontzettend lief dat jij het mij zo gunt :wink: Ik kan indenken dat het een onwerkelijk afscheid was. Hoop echt dat je snel wat van hem hoort! Ik hoop dat je op moeilijke momenten veel steun en kracht kunt halen uit het gevoel: ‘dat het goed tussen jullie zit.’ En groot gelijk dat jij even lekker afleiding hebt gezocht en ook nog es leuk geshopt!!! Oh ja en thanks voor je advies, vanavond weer heerlijk geskyped met askim en ik wil gewoon proberen te genieten en maar niet te ver vooruit kijken.

Miloutjuhhh: Dat is bijzonder dat je bij Rieu mocht spelen, lijkt mij een hele ervaring, maar wel een beetje heel erg jammer dat je geen galajurk aan hoefde. Oooh wat leuk dat morgen het piratenconcert is, Ooh wat zal het een feest zijn voor die kids. Wauwww go girl met je 200likes en een vriendin die een fotoshoot van je heeft gemaakt :wink: Veel succes en plezier morgen!!!

Update van mij:
Heerlijk geskyped met askim, hij viert zijn laatste nacht home alone. Hij gaat morgen richting Side en hij is nog steeds heerlijk flirterig…ik denk dat ik me niet te druk moet maken en gewoon lekker genieten van zijn aandacht… Slaap lekkerrrr

Via Wereldwijzer app

Haha Summie! Je zwager aan mij koppelen :wink: Alleenreizende vrouw in bungalow… oh oh!! hahahahaha!
Als het een beetje meezit is het nachtelijk probleem opgelost en hoef ik niet op Schiphol te slapen :slight_smile: Bagagekluis op Haarlem, en mijn vader vind het niet vertrouwd dat ik die 15 minuten (2km) door Haarlem loop om 4h30 en betaald de taxi :slight_smile: Dus ik kan bij vriendinnetje proberen wat slaap te pakken. Die ligt om 22h00 in bed tijdens een vroege dienst, dus als ik dan kan slapen heb ik nog best wat uurtjes kunnen meepikken en dan ben ik om 5h50 op Schiphol… netjes 2 uur van tevoren :smiley:
Ik mag toch hopen dat blokkade Whatsapp er niet gaat komen! Hoop dat al die stomme blokkades snel voorbij zijn. Zou echt rot zijn als FB ook eraan moet geloven!
En idd gewoon lekker genieten van askim zijn flirterige gedrag! Lekker op die roze wolk blijven bivakkeren, helemaal na de zware tijd die je hebt gehad heb je dit wel ff verdiend hoor!

Ik kruip ook lekker mijn bedje in, slaap lekker!!