@Kikiek: Wat een leuke manier om je vriend te ontmoeten. Denk je lekker te kunnen rondreizen, kom je de liefde tegen haha. (Was ik trouwens de enige die enorm moest lachen toen ik las dat in Side de vonk waarschijnlijk overgevlogen is?
) Fijn dat je zijn familie al ontmoet hebt. Dat is altijd een goed teken. Jammer dat hij alleen Turks kan… Ik weet een klein beetje hoe dat is, en dat kan soms echt ongelofelijk ingewikkeld zijn. Het is wel leuk dat hij interesse heeft in jouw activiteiten op een dag. En foto’s kunnen soms een heel verhaal vertellen, aangezien jullie schriftelijk niet goed kunnen communiceren. Ik duim voor je dat hij naar Nederland kan komen!
@Summie: Je bent niet de enige die bang is om hard van die wolkjes af te donderen. Door zijn huidige gedrag (toch contact zoeken ondanks ik het opgegeven had) krijg ik hoop dat het misschien toch nog goed komt, maar ben best wel bang voor de teleurstelling. Fijn dat jouw askim vloeiend Engels kan haha. Daar moet je echt van profiteren. Ik weet niet of mijn ex wat gaat proberen… Ik heb hem na die keer niet meer gesproken en ik ben ook niet van plan het weer te noemen. Ik ga er van uit dat er niks gaat gebeuren. Maar, mocht ik hem per ongeluk wel tegen komen, dan moet ik echt op mijn hoede zijn. Dan gaat hij zeker weten wat proberen. En de barman/askim zal echt ontploffen als hij dat ooit krijgt te horen. 100% zeker. Haha, en Summie de dief! Pizza’s stelen… Maarja, liefde gaat door de maag en zo te lezen heb je het goed gedaan 
Het resultaat bij de cardioloog klinkt niet heel slecht. En eind juni is ook niet heel ver weg. En ja haha, ik denk hetzelfde als jij!! Als hij jouw vader wat belangrijke vragen wil stellen, dan kan dat maar 1 ding betekenen… zometeen heb je een ring om je vinger! Ik zou je dat zo enorm gunnen! Hij klinkt als een enorme schat van een jongen, hij is jou altijd blijven steunen in goede en slechte tijden. Nu maar hopen dat de longarts jou ook toestemming geeft om te gaan.
@Milou: Oew, hoge hakken! Het staat zo mooi, maar het loopt zo onhandig. Vindt jouw askim het vreselijk als jij langer bent? Haha, ik ken mannen genoeg die dat echt niet leuk vinden. Ja… strenge regels in het leger. Helaas ken ik die regels niet, dus ik bedenk altijd allerlei mogelijkheden. Ik hoop ook dat hij zal blijven bellen of naar een internetcafé toe kan. Wie weet, misschient komt hij inderdaad tot inzichten terwijl hij zijn dienstplicht doet. Leuk dat jij via een gastouderbureau aan het werk kan! Ik heb even gemist waarschijnlijk… wie ga je dan opnemen in je huis? Studenten uit andere landen of iets anders?
@Kardelen: Jouw askim is nu echt begonnen in het leger. Ik hoop dat je snel wat te horen krijgt op wat voor manier dan ook. Dat zal voor jou een geruststelling zijn. En ja, het lange wachten is ook begonnen. Je weet dat je me altijd aan mag spreken als het missen je te veel wordt. Ik kon het bij jou ook kwijt, en ik doe graag hetzelfde voor jou terug! Goede vraag… Is het nog gewoon ‘de barman’ of askim? Zullen we hem maar gewoon askim noemen? Volgens mij heeft iedereen door dat er iets aan het veranderen is. Hij kan altijd nog terugvallen naar weer ‘de barman’ haha. Ik heb geen idee wat ze de hele dag doen in het leger. Ik weet over de training dat het vooral veel lopen is, en ze gaan oefenen met wapens. Maar nu? Geen idee. Askim wil het er niet over hebben. Hij wil alleen maar weten hoe het met mij is en wat ik gedaan heb.
@Gülüm: Bedankt nog voor je interessante stuk over dat negeren. Dat ze dat gebruiken om te straffen. Ik dacht zelf dat het gewoon muilezels zijn die zo koppig zijn om niet toe te willen geven dat ze fout zaten haha.
@LadySide: Dus jouw gevoelens voor hem zijn verdwenen. Ik had al zo’n vermoeden. Het valt ook niet mee om van iemand te blijven houden die geen contact opneemt. Wat een heerlijke vooruitzichten… 25 graden! Jij zal echt gaan genieten. Dat weet ik zeker.
Ik ga zo nog even studeren en daarna inpakken. Rond half 4 vertrek ik richting Veldhoven, waar ik de selectie training heb. Ik heb met 5 andere mensen afgesproken op Utrecht CS, dus het wordt vast harstikke gezellig onderweg. Gistermiddag werd ik helaas heel erg beroerd, waardoor ik mijn 1 minute of fame niet heb kunnen oefenen. Het wordt een grote improvisatieshow. Dat geeft niet. Het gaat erom dat het lijkt alsof ik weet wat ik doe haha. Ik zou danservaring genoeg moeten hebben om er wat leuks van te maken. Het is wel een andere dan de vorige keer. Toen had ik het nummer ‘She bangs’. Tijdens mijn vorige weekend moest ik een show organiseren en toen heb ik het nummer Big Spender gedaan (Sweet Charity of Fossy, ligt eraan welke versie je kent). Daar kreeg ik zoveel complimenten over, dat ik deze ga gebruiken. Sensueel whoehoe! Jammer dat askim het niet zien kan haha!
En inderdaad voor de scherpe lezer: laten we vanaf vandaag maar de barman nu askim noemen. Tenslotte noemt hij mij zo ook altijd, dus laat ik het ook maar gebruiken. Ik mis hem. Ben wel bang om weer teleurgesteld te worden, maar als hij nu opeens toch wel moeite voor me wil doen… Ik gun hem wat tijd om dat vol te houden.