Ah wat aardig! Ja het liefst wil ik een weekje maar weet niet of dat met mijn stage kan, dus dan 5 dagen ofzo.
ik heb een site gevonden kweet niet dat je er iets mee bent maar kzal em der toch even opzoeken en dan zoek ik voor de rest nog even verder:)
@Summie: Zweef jij nog heerlijk op die roze wolkjes? Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik er even bij kom zitten (zie update hieronder). Heerlijk dat jouw askim zo flirterig aan het doen is! Veel beter dan het nukkige. Zeker van genieten. Je verdient het.
@Kardelen: Ik denk inderdaad dat het niet echt gezellig is voor een vrouw daar bij het leger. Het is inderdaad dan beter als hij een week vrij kan nemen. Dat kan nog wel eens moeilijk zijn. Dat moeten ze (volgens mij) samen in het team overleggen, dus wanneer hij kan… Dat is nog maar de vraag. Ik zou het echt super vinden als jullie 26 april samen zijn! En al die keuzes die je hebt deze zomer haha… Vooral omdat je dan afgestuurd bent, Je hebt even alle vrijheid.
Ik weet niet eens waar ik beginnen moet! Ik heb een TOP dag gehad. Vanochtend heb ik een mail ontvangen dat er een fout in mijn tentamen zat. Er waren twee identieke vragen, die ik heel consequent allebei hetzelfde verkeerd had geantwoord. Eentje is daarvan gecorrigeerd, wat betekent dat ik genoeg punten gescoord heb voor een voldoende! Ik heb het tentamen wél gehaald!
Maar de absolute klapper van vandaag was om 17.32 uur. Ik werd gebeld. Door een Turks nummer. Ik hield mijn adem in… Zou het echt hem zijn? En ja!! Het was de barman! Ohhh we hebben enorm zitten giechelen. Hij begon al meteen dat hij me enorm mist, terwijl we echt alleen maar zaten te lachen van blijschap dat we elkaar weer eens konden horen. Heb een beetje over mijn dag verteld, dat ik hem ook heel erg mis. Hij kan helaas niet naar Belek komen. “It is impossible”, gevolgd door een uitleg die ik zelfs na 4 pogingen nog niet begreep. Engels is niet zijn sterkste punt. Hij vindt het helemaal niet leuk dat mijn ex daar wel is. Ik mag hem ook echt niet gaan opzoeken van hem, dat zou hij vreselijk vinden. Na 5 minuten moest hij helaas stoppen. Maar niet zonder dat hij me vertelde dat hij van me houdt, me mist en mijn lippen kust (haha, dat is echt zijn afsluiter altijd ‘I kiss your lips askim’)
Kan je stuiteren, stuiter dan gezellig mee haha! Ik had echt niet verwacht dat hij me bellen zou. Dat hij moeite zou doen om me te contacten. Blijkbaar heb ik hem verkeerd ingeschat. Ik ben heel blij.
Kardelen: Oh ik weet dan ook niet of ik zijn familie zo snel zou hebben opgezocht als ze alleen Turks spreken. Maar ja ik heb ‘mijn schoonouders’ ook nog nooit ontmoet ook al weet ik wel dat ze Engels en een paar woordjes NL kunnen. Heb je de afgelopen dagen nog veel contact met je askim gehad? Ik heb ooit ook een foto gezien van askim met zo’n extreem kort koppie. En inderdaad net als wat jij zegt, dan is het gewoon een heel ander iemand. Fijn lijkt mij dat je eind april hem gaat zien. Ooh meid vind je het niet ontzettend spannend? Sterkte!
Egwene schuift effe een klein stukje op meid welkom op de roze wolk …fijn dat je er bij gekomen bent en hoe meer zielen hoe meer vreugd…
Ik kan begrijpen dat jij een vreugde dansje hebt gemaakt!!! Super gefeliciteerd met je tentamen!!! Zo jammer dat het destijds in Turkije zo tussen jullie is gelopen. Jammer dat hij niet naar je toe kan komen, maar wel mooi dat je nu duidelijkheid hebt…Maar zo te lezen was hij erg opgewekt om jouw te horen. Uuuh maar wat grappig dat hij zei: I kiss your lips… Dat zegt askim ook altijd hahaha…
Update van mij:
Ik zit ook nog lekker op de roze wolk, ik vermaak me er wel en het voelt wel goed eigenlijk
vanmiddag met mijn moeder geluncht en geshopt… 2,5 uur in de stad door kunnen brengen overwinning En nog leuk geslaagd ook… Askim nog steeds vrolijk en flirterig, ik hou het er maar op dat hij zijn gedrag van vorige week probeert goed te maken…hij is bij zijn neef aan het schilderen…schildert hij I <3 summie en stuurt mij vervolgens daarvan een foto… Vanavond geen energie om te koken dus lekker makkelijk een pizza gegeten en in de tussentijd met askim geskyped en oooh wat was ie jaloers…op mijn pizza hahahaha…
Via Wereldwijzer app
@Kardelen1: Wat een leuk vooruitzicht. Er tussenuit met je askim naar Istanbul! Ik heb het echt afgesloten. Af en toe voel ik nog wel kriebeltjes opkomen, maar ben niet van plan om er aan toe te geven. Ik heb ook besloten om er niet naartoe te gaan. Ik heb samen met mijn moeder een weekendje in vip-bungalow geboekt in Sun Parks!
Me lekker verwennen voor men verjaardag! ![]()
@Egwene: Wat leuk dat je barman gebeld heeft! ![]()
Super dat je toch geslaagd bent voor je tentamen. Proficiat!
@Summie: Zo leuk shoppen!
Wil een nieuwe zomerjas gaan kopen, maar zou ook moeten sparen, want heb mogelijk een GROOT project in het vooruitzicht
Ik ga van vrijdag tot maandag met mijn moeder naar Sun Parks in de Ardennen. We hebben een luxe bungalow geboekt met eigen infraroodsauna ![]()
Ik ben zooooo verliefd! Haha!Ik was pas binnen 6 maand tot een jaar van plan om een huisje te kopen, maar nu ben ik gisteren op zoiets interessants gebotst. Een huisje, niet zo groot, maar volledig gerenoveerd, enkel nog schilderen, spotjes plaatsen en gordijnen en/of rolluiken hangen. Ik ben het deze avond gaan bezichtigen en het was liefde op het eerste zicht. Prijs - kwaliteit fantastisch, maar nu nog hopen dat ik een lening kan krijgen bij de bank!
Vandaag hebben we op het werk met 3 samen onze verjaardag gevierd omdat onze verjaardagen zo dicht bij elkaar vallen. Terwijl we op het terras zaten, kwamen er rond 12u30 een zestal helicopters overgevlogen en iets erna ook de helicopter van Obama die terug kwam vanuit Wevelgem. Gelukkig is hij 's morgens toch niet zo vroeg vertrokken naar Wevelgem en was ik al op het werk, toen ze de straten hebben afgezet. Het was zelfs rustiger dan normaal ![]()
Via Wereldwijzer app
Goedenacht allemaal,
Ik kwam dit forum toevallig tegen en las zulke herkenbare verhalen!
Ik heb ook een turkse askim en ik word af en toe zo moe van het controleerbare jaloerse gedrag.
Als hij boos op mij is kan hij me ook makkelijk een dag negeren, ik moet hem er dan echt van overtuigen dat ik voor hem ga en op hem wacht.
Bijvoorbeeld afgelopen maandag was ik met een vriendin, normaal ga ik nooit savonds weg buiten mijn werk maar ik dacht ik ga m’n zinnen verzetten.
Ik had geen internet bereik bij haar binnen, dus ik hem een sms gestuurd, ik app zo heb geen internet.
Dinsdag heeft hij me heel de dag genegeerd en vandaag hebben we erover kunnen praten.
Maar hij zegt dan echt dat ik lieg over internet dat ik gewoon geen zin had om hem te spreken.
Ik moet hem dan echt vertellen dat ik voor hem gekozen heb en dat ik van hem hou.
Hij zegt dan uiteindelijk dat hij zo doet omdat hij me zo erg mist en het zo moeilijk vindt.
Herkennen jullie zulk gedrag?
Fijn dat ik even mijn hart kon luchten.
Via Wereldwijzer app
Kikiek welkom! Dit is heel herkenbaar, alleen heeft mijn askim me nooit genegeerd! Dit is denk ik typisch Turks. Dit zal na langere tijd vast wat minder worden. Ben wel nieuwschierig naar hoe jullie elkaar hebben leren kennen en hou oud jullie zijn enz?
***28-03 Yavrum1
Antalya 1 nachtje
05-04 LadySide
Side 9 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 21 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 63 nachtjes
27-06 Littleone
Marmaris 92 nachtjes
22-07 Sevimli
Bodrum-Gümbet 117 nachtjes
******BACK AT
Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08***
***- BIRTHDAY’S.
29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Hoi meiden!
Ik zal even wat van me laten horen. Het is heel fijn om bij askim te zijn maar ben alleen in t ziekenhuis beland en daar vannacht geslapen. Ontzettend overgeven en buikpijn, nu weer in ons appartement. Alles is gecontroleerd en alles was verder goed, wel twee infusen gehad en voel me weer een stuk béter. Nouja hebben we zon Turks ziekenhuis ook weer meegemaakt haha
Yavrum: Ik dacht eerst huh verliefd? Wat lees ik nou… Maar meid wat ontzettend spannend en tegelijkertijd wat leuk dat je verliefd bent geworden op een huis! Woonde je al op jezelf? Persoonlijk denk ik dat je er verstandig aan doet om lekker samen met je moeder een weekend weg te gaan!!! Ik wil je alvast een hele fijne verjaardag en een heerlijk weekend met je moeder toewensen!!! Enne heel veel succes met het huis, ik duim voor je dat het mag lukken!!!
En we hebben een nieuwe in ons midden… Kikiek welkom
Ik val maar meteen met de deur in huis. Ik vroeg me af heb jij hier al eens met je askim over gesproken en gezegd wat jij hiervan vind? Want dit lijkt mij echt niet leuk. Mijn askim mag ook graag weten wat ik doe (geen problemen, ik hen geen geheimen) en hij kan soms ook wel wat jaloers zijn, maar er is wel een grens. Het klinkt fout, maar ik speel er soms een wat mee. Als askim bv vraagt zijn daar ook mannen? Dan zeg ik meteen: ‘Ja hele leuke mannen, maar don’t worry ik zal je echt niet vergeten… jij bent voor mij toch echt de allerleukste en lekkerste.’ Askim heeft destijds mij de keuze gegeven: ‘Of we vertrouwen elkaar, geven elkaar de ruimte en gaan respectvol met elkaar om en we maken afspraken wat de grens is of we zetten er nu meteen een punt achter.’ En juist met die afspraak ben ik heel blij. Misschien voor jullie ook een idee? Maar negeren en hem vervolgens moeten overtuigen van jouw liefde, dus eigenlijk helemaal voor hem door het stof moeten kruipen, gaat mij eerlijk gezegd te ver. Mare wij hier op het forum zijn heeeeel nieuwsgierig…zou je wat meer over jezelf willen vertellen? Hoe lang zijn jullie al samen? (Niet racistisch bedoeld) Is hij een Turk of Koerd? Waar heb je hem leren kennen? Ik ben Summie, 28 jaar en ik heb mijn askim is vorig jaar leren kennen in Belek, ivm gezondheidsproblemen heb ik hem helaas nog niet weer op kunnen zoeken maar we hebben wel heel veel contact en ik hoop binnenkort toch echt naar hem toe te kunnen.
Ik kom ongetwijfeld hier vandaag nog wel effe langs… Fijne dag meiden!!
Via Wereldwijzer app
Goedemorgen!
@summie, wat heerlijk voor je die roze wolk zeg!
dat je daar nog heeeeeel lang lekker kumt blijven zweven!
@kardelen, aaah vandaag is dus dé dag
Misschien wel goed dat je nu in de drukke periode zit met stage. Geeft misschien wat meer afleiding. En ik duim met je mee dat je askim die week vrij kan zijn en dat jullie een mooie week samen kunnen beleven in Istanbul.
@egwene, Super dat je je tentamen tich gehaald hebt! Wat zal er een last van je schouders zijn gevallen zeg! En dan ook nog eens het cadeautje van de dag; bellen met de barman! Wel jammer dat hij het niet gaat redden om naar Belek te komen, maar je gaat vast een leuke tijd hebben daar. En hopen dat je ex zich rustig gaat houden! Stuiter lekker door op die roze wolk, het is je gegund!!
@Yavrum, dus toch niet die kant op gaan. Goed in ieder geval dat je het hebt afgesloten dan. Wat zegt hij ervan dat je niet komt??
Wat ik me dan afvraag, hoe doe je dat met gekochte tickets??? Vind je dat niet vreselijk jammer van het geld? Of geld een annuleringsverzekering ook voor verbroken relaties en dat je dan alsnog je geld terug krijgt?
Ik heb het wel vaker hier voorbij zien komen dat meiden op laatste moment toch niet gingen…
Maar je hebt zo te lezen wel een heerlijk weekend in het vooruitzicht! Laat je maar lekker verwennen en ga volop genieten!
En wat leuk dat je een huisje gevonden hebt! Hoop dat je een lening krijgt en dat dit jouw plekje gaat worden!
@kikiek, welkom hier! Ik kan niet meepraten over jaloezie, want een man die niets laat horen is geen askim en kan dus ook geen jaloezie tonen
wel weer een voordeel ![]()
Kan je dus ook geen tips geven, maar het lijkt me erg lastig!
Ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal… hoe oud zijn jullie, hoelang samen etc etc
we zijn een behoorlijk nieuwsgierig clubje hier, maar vertel vooral alleen wat je kwijt wilt. Je hoeft niet gelijk alles op tafel te gooien hoor! ![]()
@WL, ai, je hebt gewoon in het ziekenhuis gelegen??? Weten ze ook wat het was, of voedselvergiftiging? Hoop dat het allemaal goed met je blijft gaan, en weer kunt genieten van je askim!
Update van mijzelf: euh, weinig! Mijn whatsapp bericht staat nog steeeeeds ongelezen, dinsdagavond heeft ie me om 22h50 proberen te bellen op Tango, maar ik was net met de hond uit en zag het pas rond 0h00 en toen vond ik het te laat om terug te bellen. Heb gister maar een bericht gestuurd op Tango, dat ook is gelezen… maar nog niets gehoord. Hij zal ook niet ff terug berichten.
Vanmiddag nog even weer rondcrossen in het ziekenhuis, de laatste keer werk voor de vakantie!
![]()
Het begint nu langzaam dichterbij te komen! Heb er zin in, en wacht vol smart op de tickets en alle papieren zodat het échte aftellen kan beginnen ![]()
Fijne dag meiden!
Via Wereldwijzer app
@Summie: Het blijft mooi, die roze wolk haha. Het is inderdaad zo ontzettend jammer van die week in januari! En ook het gedoe daarna nog. Daarom had ik ook nooit verwacht dat hij me zou bellen. Maar hij heeft het gedaan. En blij dat hij was! Ik ben nog steeds verbaasd. Grappig dat jouw askim hetzelfde eindigt haha. Wat fijn om te lezen dat jij een lange tijd in de stad hebt kunnen rondlopen. Echt een overwinning! Als je bedenkt dat je eerst niet eens een blokje om kon, dan is dit echt een enorme vooruitgang. Ik hoop dat je dat zelf ook ziet. Wat voor pizza heb je gegeten? En haha, jaloers op jouw pizza… Achja, beter dan op andere mannen ofzo.
@Yavrum: Dank je wel! Alvast heel veel plezier in de Ardennen. Het klinkt in ieder geval heerlijk. Laat maar weten hoe het geweest is, als je weer thuis bent. En wat leuk dat je een woning gevonden hebt. Ik hoop ook dat je de lening gaat krijgen van de bank. Ik ben heel benieuwd.
@Kikiek: Welkom! Altijd leuk om een nieuwe naam te zien. Vervelend dat je askim jaloerse trekken heeft. Dat is echt niet makkelijk en zeker niet zoals hij jou behandeld. Dat vind ik echt te ver gaan. Er iets van zeggen zoiets van: goh, ik vind het niet prettig als je met andere mannen om gaat. Prima. Maar jou dan de dag daarna de hele tijd negeren… Nee, dat kan niet. Het is nou eenmaal dat je niet van de ander weet wat hij of zij aan het doen is. Dat is gewoon zo met langeafstandsrelaties. Juist dan is vertrouwen zo belangrijk. Mijn tip: zeg er wat van. Geen hints. Maar heel duidelijk dat jij dit niet vindt kunnen. Laat hem dan maar eens door het stof kruipen. En net als de rest ben ik ontzettend nieuwsgierig naar jouw verhaal. Mijn eigen verhaal is een beetje ingewikkeld haha…
@WL: Jeetje, in het ziekenhuis! Gelukkig ben je er wel al weer uit, maar toch even schrikken. Fijn om te lezen dat het goed gaat tussen jou en je askim. Veel plezier nog.
@LadySide: Jaa, een ENORME last is van mijn schouders gevallen. Minstens 2 kg lichter haha. Ik weet wel dat ik sowieso een leuke tijd ga hebben. Zijn bezoek zou alleen het kersje op de taart zijn geweest. Maar ach, het was te verwachten. Alleen jammer dat ik zijn uitleg niet begreep. Hij zei steeds: “I’m coming to Turkey”… Maar, hij is al in Turkije? Zal wel een foutje zijn van hem. Om mijn ex maak ik me niet zo’n zorgen. Grote kans dat hij het vergeet, en ik ga hem niet helpen herinneren. En dan nog is de kans heel klein dat ik hem per ongeluk tegen kom. Maar de barman was écht niet blij om te horen dat mijn ex daar werkte in de buurt… Hij schrok ervan. Hij zei zelfs: “I don’t want that you go to Belek” But… I want my holiday askim haha “Yes, but I don’t like it”
Jammer dat je zijn oproep gemist hebt, maarja… Als ik jou verhaal zo lees, dan heb je het volgens mij ook wel een beetje gehad met hem. Wat ik goed kan begrijpen als hij steeds maar geen contact zoekt.
Vandaag heerlijk een dagje thuis. Uiteraard het gebruikelijke: studie. Maar wel op een rustig tempo. Ik heb de hele dag de tijd. Verder ga ik me voorbereiden op de selectietraining van vrijdag/zaterdag. Even mijn 1 minute of fame weer doornemen (jep, ik mag weer). Ook is mijn moeder vandaag jarig, dus we gaan lekker eten halen vanavond. Ik zweef nog steeds bij Summie op de roze wolk haha. Maar ik ben ook heel verbaasd. Het voelt bijna onwerkelijk dat hij echt gebeld heeft. Ik vertrouwde zijn beloftes totaal niet meer (begrijpelijk na al het gedoe) en hij deed het toch. Hij belde. En hij was zo blij. Ik ook. Zou hij eindelijk beseffen hoe stom hij is geweest? Ik weet het echt niet.
Fijn dat het toch herkenbaar is, ik begon al bijna te twijfelen…
Ik ben 27 en mijn askim is pas 30 geworden.
Ik ken zijn schoonbroer al 13 jaar en vorig jaar heeft hij mij in contact gebracht met askim.
Eerst gewoon kletsen en in november ben ik met een vriendin naar Turkije gegaan voor een rondreis en is hij mij als verrassing op komen zoeken.
Na 2 dagen trokken wij verder en ging hij weer naar huis. De laatste 3 dagen zaten wij in Side en is hij daarnaar toe gekomen omdat hij mij zo miste :).
Ik ben begin maart terug naar hem gegaan om te kijken hoe het nu echt tussen ons zat.
Ik heb een geweldige week gehad! Familie ontmoet en hij was super lief.
Hij praat alleen turks en ik niet haha, dus communicatie is moeilijk.
Hij vraagt veel foto’s en wil graag weten wat ik doe. Geen probleem, maar in sommige dingen gaat hij soms wel wat ver vind ik en als ik dat aangeef begrijpt hij het ook.
Hij zegt dan dat hij zo doet omdat hij mij zo mist en niet bij me kan zijn.
Spannend dat zoveel van jullie binnenkort naar Turkije gaan en jullie askim weer zien.
Leuk vooruitzicht.
De mijne heeft over 2 weken gesprek bij het Nederlandse consulaat en hopelijk krijgt hij dan visum om naar Nederland te komen!
Via Wereldwijzer app
WanderLust: Jeetje meid, heftig, wat zal jij je beroerd hebben gevoeld. Fijn dat je zo goed reageert op het infuus. En je askim was die bij je? Fijn dat het goed tussen jullie gaat, maar ik denk dat jij je verblijf wel anders had voorgesteld. Rustig aan meid, beterschap en pas goed op jezelf!
LadySide: Effe een knuffel voor jouw, die heb jij ook wel verdiend, ik heb er echt respect voor hoe je er mee om gaat, je komt op mij heel sterk over of doe jij je hier sterker voor dan dat jij je voelt (I know gemene vraag)…zo jammer dat het contact tussen jullie zo moeizaam verloopt…De jouwe had misschien wel wat meer jaloers mogen zijn. Het lijkt er op dat hij vergeet dat liefde een werkwoord is. Dus jij vanmiddag effe scheuren…ik moet meteen aan dat liedje van Gers Pardoel denken…spring maar achterop bij mij…tralala…jammer dat je niet in het ziekenhuis werkt waar ik vanmiddag naar toe moet, dan had je mij effe kunnen rijden haha. Ik zie het al voor me met piepende banden door het ziekenhuis. Ik moet naar de cardioloog voor uitslag best wel spannend, stiekem hoop ik dat ik vandaag groen licht krijg.
Egwene: Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Zit lekker hè die roze wolk
Vooral blijven zitten (ook al ben ik beetje bang om er vanaf te vallen of ik kom juist nog meer op de roze wolk te zitten krijg vanmiddag uitslag in het ziekenhuis) Misschien is je askim nu eindelijk helder gaan denken. Wel lastig dat hij ‘slecht’ Engels kan, de mijne spreekt vloeiend Engels, beter dan ik. Wel begrijpelijk dat stel je voor dat als de barman graag bij je had willen zijn dat hij het niet leuk vind dat jouw ex in de buurt is. Hmmzzz ik denk dat jouw ex dus wel wat gaat proberen, zien of hij het spelletje kan winnen, maar dat is mijn gevoel. Ik zelf ben wel benieuwd of askim en die andere Turk deze zomer weer in hetzelfde hotel werken, stiekem hoop ik van niet hahaha. In Turkije smokkelde ik elke dag in servetten pizza mee uit het restaurant en dan lag ik het op een afgesproken plek neer en kon meneer stiekem pizza eten. Best wel erg eigenlijk haha. Meid succes met je minute of fame, ga je dezelfde weer gebruiken?
Kikiek: Wat ook weer een mooi en bijzonder verhaal en wat leuk dat jij zijn familie al hebt ontmoet. Dat lijkt mij echt lastig communiceren voor jullie. Hebben jullie dan niet vaak misverstanden? Woont zijn schoonbroer en dus zijn zus ook in NL? Oooh en wat spannend dat jullie bezig zijn met een visumaanvraag is het voor vakantie of voor definitief? Wel bijzonder dat hij net voor het zomerseizoen richting NL wil gaan komen of werkt hij niet in het toerisme? En oh ja meid, je mag gerust op onze verhalen reageren hoor, vinden we alleen maar leuk ![]()
Via Wereldwijzer app
Hallo meiden,
@Summie ben goed geslaagd bij de primark dinsdag en het was erg gezellig
Hoge hakken is ook niet echt iets voor mij. Met concerten draag ik wel altijd hoge hakken. Maar dan zit ik voornamelijk
En dan vind ik het wel mooi, onder een mooie zwarte jurk mooie hoge hakken. Verder trek ik ze weinig aan omdat ik er niet lang op kan staan/lopen. Laarsjes heb ik wel met hakken maar niet zo hoog. Soms zie ik dan iemand enorm stuntelen op hakken en dan denk ik o help loop ik er ook zo bij hahahah. Ik ben met hakken ook groter dan mijn askim dus er gaan deze zomer slippertjes en sandaaltjes mee hahaha.
Bij de primark staan er inderdaad enorme wachtrijen bij de pashokjes. Dus ik neem alles mee naar huis en je kunt het binnen 30 dagen ruilen dus is er echt iets niet goed dan breng ik het terug.
Zweef jij maar lekker rond op je roze wolk. Heerlijk dat je askim zo lief bezig is.
En wat super dat je het zo lang in de stad hebt vol gehouden!
@Ladyside ze hadden nu ook veen gympen en sandaaltjes bij de primark.
Blijft toch gek dat hij dan wel op tango je probeert te bellen en niet op whats app heeft gekeken hij heeft toch een melding op zijn telefoon staan. Ik word dan altijd nieuwsgierig hahahaha.
@Kida super leuk om weer wat van je te lezen!
Ik vind het stoer van je dat je gegaan bent. Ik weet niet of ik het gedurfd had.
Of iemand echt kan veranderen geen idee, als hij er helemaal voor gaat dan moet hij kunnen veranderen denk ik.
Misschien had je deze ontmoeting wel nodig om het echt af te kunnen sluiten.
Of heb je toch het idee dat het weer wat zou kunnen gaan worden?
@Egwene meid wat super dat je je tentamen toch gehaald hebt!!!
En dan ook nog eens een telefoontje heerlijk! Lekker samen zitten giechelen hihihi.
Wel te begrijpen natuurlijk dat hij niet naar Belek kan komen. Toch strenge regels daar tijdens die dienst periode.
Maar super dat hij zich aan zijn belofte heeft gehouden. Ik snap dat je er niet in geloofde maar ik hoop echt dat hij vaker gaat bellen en dat hij inziet dat hij dom bezig is geweest toen je daar was!
@Kardelen Je en super goed geslaagd bij de primark ![]()
Vandaag je askim dus echt in dienst. Lastig meid, sterkte en een dikke knuffel. Ik hoop dat je hem in april kunt opzoeken in Istanbul. Dan kunnen jullie even lekker genieten voor de volgende lastige maanden zullen komen. Lekker veel afleiding zoeken meid!
Ja ik kan via een gastouderbureau wel aan werk komen. Moet alleen een EHBO diploma halen. En er zitten wat nadelen aan. Je hebt bijvoorbeeld geen pensioen opbouw. Maar ja het is toch niet iets wat ik voor altijd wil blijven doen als ik er niet mee voor mezelf kan beginnen.
@Yavrum meid wat leuk van dat huisje!! Ik hoop heel erg voor je dat het gaat lukken!
Dat wordt lekker genieten samen met je moeder dit weekend!
Gelukkig heb je geen last gehad van alle afzettingen en wel even naar Obama kunnen zwaaien ![]()
@Kikiek welkom hier meid!
Jaloers dat is mijn askim soms ook. Hebben volgens mij de meeste Turkse mannen last van. En beschermend is hij ook. Hij wil graag weten waar ik ben, dat ik mijn telefoon bij me heb als ik van huis ben voor als er iets is. En in het begin vond hij het maar niks als ik 's avonds laat op de fiets door het dorp moest. Maar dat hij me niet geloofd en dat hij me negeert is nog nooit gebeurd. En ik denk ook dat het niet te vaak zou moeten gebeuren want dat ik er heel slecht tegen zou kunnen. Een relatie heeft te maken met vertrouwen. Dan moet hij jou ook vertrouwen als je zegt dat je geen internet hebt! Natuurlijk is het moeilijk en mis je elkaar maar maak je dat niet alleen maar ergeren door geen contact meer op te nemen denk ik dan?
Ik zou het zeker tegen hem zeggen dat je dit soort dingen niet fijn vind.
Dan nog ff over mij zodat je onze verhalen ook een beetje leert kennen. Askim leren kennen in de zomer van 2012. Daarna altijd veel vriendschappelijk contact gehad tot afgelopen voorjaar steeds duidelijker werd dat we elkaar wel erg leuk vonden. Sinds afgelopen juli dus officieel samen
Ik ben 24 askim is 22. In oktober 6 weken bij hem geweest en nu moeten we wachten tot augustus. Ik zit zonder werk dus kan ik niet zo makkelijk weer daar heen gaan.
Ik duim voor je dat je askim zijn visum krijgt meid! Dan kan je ook wat dingen in real life bespreken. Altijd makkelijker dan, whats app of skype.
@WL zo dat is even schrikken, in het ziekenhuis gelegen!
Gelukkig ben je nu weer in het appartement. Hebben ze kunnen vinden wat het was? Hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent meid!
Dinsdag dus goed geslaagd bij de primark, eigenlijk iets te veel geld uitgegeven. Maar had wel 21 stuks voor 105 euro. En had echt wat dingen nodig want ik had dikke winter truien en hoog zomer dingen en komt nog wel een flinke periode dat we iets anders aan moeten denk ik zo.
Gisteren bij mijn nichtje geweest. Ze was afgelopen weekend in Disney geweest dus met de nieuwe knuffels moeten spelen hahaha. En 's avonds leden vergadering gehad bij de muziek. Contact gehad met gastouderbureau in Helmond. Duurt als ik me daar inschrijf een aantal weken voor ik er echt aan de slag kan. Is ook zeker niet iets wat ik voor altijd wil gaan doen, maar dan heb ik voorlopig weer inkomen en ik kan daar verder gaan zoeken. Misschien dat ik daar wat meer kansen heb dan hier in de buurt. Al woon ik toch meer in de Randstad maar hier zitten misschien ook wel meer mensen zonder baan.
Vandaag eigenlijk geen plannen, vanavond repeteren en verder niks.
Fijne dag meiden
Littleone: Hmm heb even naar die link gekeken die je stuurde maar werd er niet echt veel wijzer van. Daarnaast weet ik van de bekende reisorganisaties dat je vaak even kunt bellen en dan in plaats van 2 vliegtickets kunt vragen om maar 1 vliegticket en dan krijg je een korting op het totaal bedrag. Maar deze site ken ik niet dus zou niet weten hoe ik dat dan voor elkaar moet krijgen. Maar ben een beetje aan het kijken geweest en denk dat het uiteindelijk toch wel goedkoper is om los te boeken, omdat het in de meivakantie valt… en alles dus 10x zo duur is als normaal…
Egwene: wij hadden elkaar natuurljik al even op facebook gesproken over het telefoontje van de barman (of kunnen we hem ondertussen langzaam aan askim gaan noemen?) Jammer dat jullie elkaar af en toe nog niet helemaal begrijpen vanwege de taalbarrière, maar op een gegeven moment zul je steeds meer begrijpen wat hij bedoelt. En wat ik al zei ik denk dat het leger en daarbij de tijd die hij heeft om na te denken hem toch wel doet beseffen dat hij stom is geweest om jou te laten gaan. Haha en dat I kiss your lips vind ik echt grappig! Mijn askim zegt het niet, maar een Turkse jongen waar ik af en toe mee praatte zij het wel eens en daar moest ik altijd wel om lachen.
Summie: Jaaa ik heb de afgelopen dagen veel contact gehad met askim. Het lijkt wel alsof het ons alleen maar dichter naar elkaar toebrengt dat hij naar het leger moet.Mja straks als hij echt weg is zal het wel anders zijn. Opeens helemaal geen contact meer enzo… Ik vind het heel spannend. Askim stapt om 6 uur Turkse tijd op de bus en ik zit hier nu al in spanning heel de tijd naar de klok te kijken. Voordat hij gaat zullen we nog even bellen en dan is het afwachten wanneer we elkaar weer spreken… Jij lekker wezen shoppen. Moet fijn zijn denk dat je toch lekker 2,5 uur onbezorgd in de stad hebt kunnen doorbrengen. Was je bij thuis komt dood moe of viel het mee? Veel succes in het ziekenhuis vandaag. Ik duim voor je dat je goed nieuws krijg en plannen mag gaan maken om naar Turkije te gaan. Want dat verdien je echt! Volgens mij zit het tussen jou en je askim echt harstikke goed als ik jou verhalen zo lees. En juist dat vele praten kan jullie band zo versterken, maar op een gegeven moment wil je hem toch ook echt kunnen vasthouden! Meid het is je gegund!
Yavrum: Goede beslissing denk ik om er niet naar toe te gaan en lekker met je moeder er even tussenuit te gaan. En volgens mij ben je al allemaal leuke plannen aan het maken voor je toekomst.
Kikiek: Welkom hier! Mooi verhaal over hoe jij en je askim elkaar hebben leren kennen. Ook ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar of askim zijn schoonbroer dan in Nederland woont en of je askim ook in het toerisme werkt of een andere baan heeft?
Wat betreft het jaloerse gedrag denk ik dat we dat allemaal wel herkennen. Maar dat ie je gaat negeren vind ik wel een beetje gek. Juist als hij zegt dat hij zo jaloers en controleerbaar is omdat hij je zo mist. Als je iemand mist ga je iemand normaal gesproken niet negeren. Of hij is zo tot over zijn oren verliefd dat hij zichzelf niet zo goed een houding weet te geven.
Wanderlust: Oh dat is schrikken zeg! Konden ze ook zeggen waardoor het kwam? Misschien een voedselvergiftiging opgelopen? Sterkte en geniet van je verdere tijd in Turkije. Hoelang blijf je nog?
Ladyside: Ja inderdaad het zal zeker wat afleiding geven, voordat ik het weet zijn die 40 dagen dan voorbij! Thanx voor het duimen draaien! Dat zal ik nodig hebben want het lijkt er op dat ik voor dat weekend geen vrij kan krijgen op me werk. Stond al een geroosterd en heb al een aantal meiden gevraagd maar de meeste konden niet. Dus hopen dat het lukt en hij dan ook echt dat weekend vrij kan zijn! Hmm blijft het toch vaag vinden hoor van Misterside. Want aan de ene kant probeert hij je wel te bellen, maar als je dan iets terug schrijft reageert ie niet. En dat hij je whatsapp berichtje nog steeds niet gezien heeft is ook raar want blijkbaar zit hij wel op zijn mobiel. Maar volgens mij lijk jij je er al niet zoveel meer van aan te trekken en ga je gewoon lekker op vakantie! Ziet het weerbericht er al iets beter uit?
@milou: Zo fijn bij de primark dat je voor 100 euro zoveel kunt kopen! Ik koop ook altijd veel te veel bij de primark, maar alles is zo leuk en zo goedkoop dat alles bij elkaar al snel op 100 euro uitkomt. Het lijkt er dus op dat je dus aan de slag kunt bij het gastouderbureau. En zoals je zegt het is dan wel niet voor altijd, maar voorlopig zorgt het wel even voor inkomen. En volgens mij is het ook iets wat je leuk vindt, wat volgens mij ben jij echt goed met kinderen!
Askim dus vanavond echt op weg naar het leger… Vind het op het moment nog erg onwerkelijk en de komende dagen zonder contact zullen wel erg langzaam gaan… Voordat hij weg gaat zullen we nog eventjes bellen en dan gaat hij zijn diensttijd tegemoet. Ben heel benieuwd hoe hij het zal gaan ervaren. Zelf kan ik me er niet zo veel bij voorstellen. Wat doen ze daar heel de dag?
Summie: Hoe was het bij de Cardioloog? Hopelijk goed nieuws!
Ik heb idd regelmatig het liedje van Gers Pardoel in mijn hoofd als ik weer eens zeg, stap maar achterop hoor ![]()
Had je graag gereden hoor!
En bedankt voor de knuffel! Ik heb geen enkele moeite op dit moment om sterk te zijn, dus op zich is het geen gemene vraag hoor. Ik kan me normaal vrij lang sterker voor doen dan ik in werkelijkheid ben, maar het is niet nodig dit keer.
Om heel eerlijk te zijn voel ik momenteel gewoon helemaal niets meer voor hem… voor mij is het dus blijkbaar echt uit het oog, uit het hart als ik niet regelmatig contact heb met iemand.
Ik heb dan ook helemaal geen zin om hem terug te bellen, ik wil hem wel zien volgende week, en een vriendschap zou er voor mij inzitten. Maar er moet heel veel gebeuren denk ik wil ik weer diepere gevoelens voor hem gaan krijgen. Ik zou het in een relatie met hem op deze manier ook absoluut niet redden.
Miloutjuhoooh dan heb ik dus ff niks gemist bij de Primark
Wow, zoveel voor “maar” 100 euro!! Jij kunt goed shoppen zeg! ![]()
Ik hoop dat je snel aan de slag kunt via het gastouderbureau. Alle kleine beetjes inkomsten helpen!
@Kardelen, ja joh die 40 dagen vliegen voorbij! Positive thinking…
Zoals ik bij Summie al schreef trek ik me er idd niet meer zoveel van aan wat MisterSide nou allemaal aan het doen is. Ik snap er in ieder geval helemaal niets van, en tuurlijk kan ik nu de moeite nemen om hem te bellen, maar ik heb er gewoon zo geen zin in. Want dan heeft ie het weer druk, neemt ie niet op en dan moet ik wéér gaan zitten wachten. Ik snap ook al helemaal niet waarom hij Whatsapp niet meer opent, misschien heeft ie het er wel afgegooid of zo… ik dacht van de week al dat misschien zijn MB’s op zijn, maar overal kun je gratis op wifi komen en daar even gebruik van maken om iets te sturen/bellen.
Ik denk gewoon echt dat ie niet zo bellerig/sms is, en sowieso niet zo spraakzaam
Tja, dat is niet wat ik zoek in een man, en dat moet ik hem maar ff duidelijk gaan maken. En daarna ga ik daar lekker genieten, kennisjes opzoeken, drankjes doen en mezelf vermaken!
De vooruitzichten zijn weer de goede kant op gegaan, en zag zelfs een 25 graden staan ![]()
Miloutjuhhh: Oooh Jeetje dat is nog es leuk shoppen. En heb je het al gepast? Draag je dan ook echt van die galajurken bij een concert? Haha ik heb altijd iets van: Oooh ik zou wel in het orkest van Andre Rieu willen zitten, alleen al om zo’n mooie jurk te mogen dragen. Ik kan redelijk op hakken lopen, inmiddels helemaal uitgevogeld wat voor type hak het moet zijn, want van die naaldhakken is niets voor mij. Haha jij gaat dus ook in Turkije op slippers door het leven. Wat leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met je nichtje. Ik hoop dat je snel wat werk gaat vinden.
Kardelen Thanks voor je lieve woorden en ja ik geloof dat het tussen askim en mij wel goed zit, maar ja het is toch afwachten hoe het gaat zijn als ik hem weer ga zien…soms voelt het wel wat luchtkastelen bouwen. Ik was met askim aan het skypen toen ik op de klok zag en zag dat het 17.00uur was. Ik kreeg spontaan kippenvel. Hoe is het meid? Het afscheid zal wel heel zwaar geweest zijn. Vooral omdat je niet weet wanneer je weer wat van hem gaat horen. Ooh meid ik hoop dat je snel wat van hem hoort!! Je hebt er niks aan, maar ik geef je nog maar effe een dikke knuffel…heel stom ik voel me wat machteloos tegenover jouw: ik had je zo graag het geluksgevoel gegund wat ik nu effe voel…bloos
Gulum: Welcome back… leuk om wat van je te lezen… Altijd mooi om achtergrond informatie te krijgen, ook al vind ik wat je vertelde over zwijgen best wel erg. En nu effe een brutale vraag, jij bent nog steeds samen met je askim? Verliefd, verloofd, getrouwd? Haha sorry ik ben nieuwsgierig…
LadySide: Mooi dat jij je zo sterk voelt. Ik begrijp je dat je geen behoefte hebt aan 1richtingsverkeer contact. Dan kan je nog beter tegen jezelf praten. Heb je leuk gewerkt? Oooh dat klinkt goed dat het weer beter word, komt vast omdat askim binnenkort die kant op gaat en hij is momenteel echt een zonnetje dus dan kan t bijna niet anders dan dat het mooi weer word ![]()
En dan mijn update…
Mijn hart heeft het zwaarder en moet harder werken dan bij een gezond iemand, het geeft op dit moment gelukkig nog geen grote problemen en hij hoopt dat het verbeterd dmv medicijnen, fysio en omdat mijn longen hopelijk ook nog bezig zijn met herstellen. Vraag ik de bewuste vraag zegt ie: ‘ik denk dat je eind juni wel richting Turkije kan.’ Ga ik vervolgens weg zegt hij bij het afscheid: ‘oh ja nog wel effe overleggen met de longarts hoor voor je wat gaat boeken.’ Grrrrrrr wat moet ik daar nou weer mee. Ik heb tegen askim gezegd dat ik nog met mijn andere arts en werk moet overleggen maar dat ik misschien eind juni wel kan komen. Zegt ie vervolgens: Neem je pappa en mamma dan ook mee? Ik vroeg hem waarom? Zegt ie met een big smile dan kunnen we elkaar leren kennen en dan kan ik pappa wat belangrijks vragen…Hij wilde er verder niet op in gaan maar denken jullie wat ik denk? En ik maar denken dat ik een askim had die het rustig aan wil doen haha. Volgens mij heeft hij lentekriebels ofzo, maar voor de duidelijkheid ik ga geen overhaaste stappen zetten…maar ik zit nu wel op die roze wolk met een gigantische smile.
Via Wereldwijzer app