Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

@Yavrum, dikke knuffel meid! Ik vind dat je er heel sterk in staat en deze situatie. Blijft toch gek dat voorgevoel maar dat had misschien wel te maken met dat als ik het me goed herinner je (ex)askim nooit echt stond te springen om naar België te gaan. Ik sluit me wel aan bij ladyside, misschien een goedkoop hotel maar nog wel even samen afsluiten zou na 2,5 jaar zeker niet slecht zijn. Als je daar dan nog spullen hebt kan je die ook meteen mee terug nemen

@Summie thanx meid. Het is gewoon zo lastig en mensen denken er soms veel te makkelijk over. Snappen niet dat het niet lukt om werk te vinden en dat is soms echt frustrerend. Daarom vorig week ook maar op fb gezet dat ik op een sollicitatie als reactie kreeg dat ze ongeveer 1100 brieven hadden gekregen. Misschien dat het dan voor andere ook duidelijk is hoe moeilijk het is. Heb soms het gevoel me te moeten verdedigen waarom ik nog geen werk heb.
Ik vind de primark leuk en dan vooral de prijsjes hihhihi. Zeker nu ik het met een klein budget moet doen is het leuk winkelen. Nadeel het is altijd een puinhoop, tafels met stapels en niemand legt het netjes terug en het is er altijd druk!
Wat heb je een gezellige dag gehad met je nichtje :slight_smile: EN je askim gelukkig ook weer wat vrolijker. Niet helemaal wat hij wilde van zijn baas maar alles is in zo’n situatie beter dan niets he :slight_smile:

@Egwene meid wat k*t van je tentamen, zeker omdat het weer maar 1 vraag is. Dat maakt het extra zuur. Knuffel meid! Dan wil je iemand waar je gek op bent om je heen, ken het gevoel meid!
Succes morgen met je presentatie ik duim voor je!
En kan me voorstellen dat je er nu nog niet echt veel zin in hebt maar het gaat vast heel leuk worden!

Hier vliegen al de hele middag twee enorme helicopters rond. Heeft iets te maken met dat nss gebeuren. Mocht er iets gebeuren kunnen ze er dan meteen heen. Word langzaam wel een beetje gek van het gebrom hahaha.
Nu lekker op de bank. GTST, Cel Blok H en mn Poncho af maken, hij is bijna klaar :slight_smile:

FIjne avond meiden

LadySide: Hoe is het met jouw meid? Hoe was jouw dag? Vandaag gewerkt of was je vrij? Groot gelijk dat je MisterSide even laat rusten. Ben je nog wel van plan om hem op te zoeken of wil je hem helemaal links laten liggen? Een prepaid creditcard klinkt wel goed, ik heb namelijk niets met creditcards. Oooh maar meid je mag gerust naar hem kijken en lol met hem hebben hoor :wink: Als het goed is weet askim de grens tot hoever hij mag gaan. Hahhaha ik zie het al helemaal voor me aan alle mooie mannen die je voorbij ziet komen… Are you Summie’s boyfriend? hwhahaahha (sorry mijn fantasie gaat even met mij op de loop) Hij denkt eind van de week richting Side te gaan, maar het is askim dus dat word of morgen al of volgende week hahaha. Ja hij heeft wel schade, maar als je er vanuit gaat dat hij eerst niets zou krijgen, dan is het toch ook nog redelijk beperkt gebleven. Dus dan heb ik iets van pak dat geld en ga verder wat askim gelukkig ook gaat doen.

Yavrum dikke knuffel…

Egwene wat jammer dat je niet geslaagd was voor je tentamen

Ik zou Turks willen gaan volgen al ken ik al wel wat zou ik toch graag meer leren…askim verbied het niet dat ik iets ga doen als ik wil gaan mag ik maar toch heeft hij liever dat ik naar mensen ga die ik goed ken en die hij kent dat ik goed voor mezelf zorg en niet te ver moet rijden met de auto :slight_smile: ach het heeft wel iets maat heb nog nooit wat gelaten waar ik zin in heb

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh, echt zo balen dat je maar niks kunt vinden. En mensen denken idd veel te makkelijk over solliciteren. De Primark moet hier ook maar es komen! Niet dat ik er qua kleding kan slagen, maar schoenen en andere leuke accessoires past natuurlijk wel :wink: Lijkt me de ideale winkel voor een klein budget.

Summie, hier gaat het rustig z’n gangetje. Vandaag was ik vrij, morgen weer een paar uurtjes rondcrossen :slight_smile:
Vandaag even een pot kokosolie gekocht en dan ga ik aan de hype " oil pulling" als ik Google mag geloven is het fantastisch. Ook nog ff een paar goedkope gympies gehaald om mee te nemen naar Turkije. Voor het geval we geen slippertjes weer hebben :slight_smile:
Ik ben wel van plan MisterSide op te zoeken, ben niet boos op hem en wil wel ff met hem praten. Aangezien hij ook nog steeds niet weet over mijn nu niet meer aanwezige gevoelens. Ik zie daar wel hoe het gaat.
Als ik toch es wist hoe jouw askim eruit ziet hahaha! Ik zie het ook al voor me, bij elke mooie man ff informeren :wink:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhhh: Aah meid die buitenwereld, ik begrijp zo ontzettend je gevoel maar er zullen altijd mensen blijven die een oordeel over je hebben. En de mensen die zeggen dat het zo makkelijk is om werk te vinden, dan ga je toch bv schoonmaken (alsof dat werk voor het oprapen ligt) die mensen weten zelf niet hoe moeilijk het tegenwoordig is en hoe kl*te het kan voelen. Misschien een idee om ze uit te dagen, als jullie het zo goed weten, waarom helpen jullie mij dan niet even bij het vinden van een baan? Meid het klinkt gemakkelijk, maar probeer je er niets van aan te trekken, jij weet zelf hoeveel jij er voor doet om werk te vinden!!! Ik heb wel vaker gehoord dat de Primark heel goedkoop en druk is, ik woon niet bij een vestiging in de buurt dus vandaar dat ik er nog nooit ben geweest. Nou dan denk ik dat je nog wel effe van die helikopters last gaat houden… En wat betreft askim je hebt gelijk beter iets dan helemaal niet en dat ziet hij inmiddels zelf ook wel in, ook al is het natuurlijk niet leuk.

Littleone: Ooh wat knap dat je Turks wilt gaan leren. Maar dat herken ik wel een klein beetje, askim vraagt bv wel vaak: Heb je al gegeten? Pas je wel goed op jezelf? of bv Wees alsjeblieft voorzichtig en hij heeft soms ook wel een klein jaloers trekje hoor dat hij vraagt zijn daar dan ook mannen? En dan zeg ik tegen hem: “Ja hele leuke mannen maar jij bent de allerleukste.” En verder gaat hij er dan niet op in maar hij laat het wel even voelen weet je wel…

Ik vond het vanavond zelf in huis al wat stilletjes…maar opeens hier allemaal gezelligheid…wel effe leuk :slight_smile:

LadySide: Oooh wat leuk dat je nog wat inkopen hebt gedaan. Ik hoop voor jouw dat je die gympen niet gaat dragen. Nou grote kans dat ik bij een Primark niets kan vinden, ja inderdaad misschien wat accessoires, maar vaak als iedereen iets super vind bv een H&M ofzo kan ik daar nooit wat leuks vinden hahha. Dus morgen weer rondcroshen, overdag of avonddienst? Oilpulling wat is dat? Nog nooit van gehoord bloos Hahahah ik zie het inderdaad voor me, jij vragen aan alle mooie mannen en iedereen inclusief askim zegt nee…want askim weet niet dat ik Summie ben whahahah. Maar als je eens wist hoe mijn askim er uit ziet hahahha mare om effe wat extra info te geven hij heeft bruine ogen en donker haar :stuck_out_tongue: Ik zeg succes met zoeken hahahahaha

Whahaha! Dat gaat een makkie worden met die bruine ogen en zwart haar! :wink:
Hoop ook dat ik gewoon heerlijk op slippertjes kan lopen.
Morgenochtend mag ik ff een paar uurtjes., word weer vroeg opstaan en dan in de middag instorten. Gelukkig heb ik niet zovaak ochtenddiensten.

Oil pulling: het makkelijkste is het om te googlen :wink: maar het schijnt erg goed te werken voor gebit, tandvlees en detox. Je neemt een eetlepel/theelepel kokosolie of andere olie en dat “spoel” je rond in je mond. Niet doorslikken, maar na 20 minuten uitspugen in zakje, bakje of wc. Niet in afvoer. … ik ben benieuwd of het werkt, aangezien ik heel slecht tandvlees heb. Vandaag 10 minuten volgehouden, maar is best lastig niet door te slikken.
Ik had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord hoor :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@littleone leuk dat je Turks wilt gaan volgen! En ja dat soort dingen zegt mijn askim ook wel doe voorzichtig en is het wel veilig alleen s avonds over straat. Maar gelukkig ‘verbied’ hij je niet echt dingen. Dat is volgens mij niet goed in een relatie.

@ladyside accesoires en schoenen hebben ze er ook genoeg. Al veel schoenen ook wel heeeeel erg hoge hakken.
20 min door je mond spoelen en dan niet doorslikken dat lijkt me nog al lastig. Had er ook nog nooit van gehoord van oil pulling.

@summie ja heb ik ook al eens tegen iemand gezegd zoek jij dan maar iets voor me. En mensen zeggen dat ook wel eens ga gewoon schoonmaken.of ergens achter de kassa zitten. Maar daar ben ik te oud en te hoog opgeleid voor.
Ik ga naar die in Rotterdam, prima te doen vanaf hier. Het word er nu er mee komen in Nederland wel ietsjes minder druk.
Gekukkig ziet je askim het nu zelf ook. Veel leuker als hij weer wat gezelliger is :slight_smile:
Helikopters zijn er morgen ook nog maar ik hoop toch dat ze ff gaan slapen vannacht :wink:

Hahahah briljante omschrijving van je askim. Dat wordt appeltje eitje ladyside om de askim van summie te gaan vinden :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

LadySide: Oooh wat ben ik blij dat het niet zo moeilijk voor je gaat worden om mijn askim te vinden :slight_smile: Doe je hem de groeten van mij? haha maar ja ik twijfelde ook niet aan je zoekkwaliteiten…en net als wat Miloutjuhhh ook zegt met zo’n briljante omschrijving moet dat echt wel lukken :stuck_out_tongue: (Voor alle duidelijkheid ik ga dat hier niet neerzetten, maar als askim met zijn zomerjob bezig is en je weet wat voor werk hij doet en waar hij werkt, dan zou je hem makkelijk kunnen herkennen.)
Hmmzz dat is wel een idee, ik heb namelijk ook altijd problemen met mijn tandvlees. Maar 10 min dat lijkt mij echt lang…ik heb met mondwater dat ik al een minuut lang vind. Weet jij hoe dat komt dat je dan 's middags inzakt? Is dat omdat je geen ochtendmens bent of omdat je energie dan te vroeg verbruikt is? Zelf merk ik dat ik momenteel wat betreft energie 's ochtends op mijn best ben. Succes morgen met werken!

Miloutjuhhh: Ach meid net zoals ik al vaker heb gezegd, ik begrijp je frustraties! Maar meid ga je alsjeblieft niet minderwaardig voelen of jezelf verstoppen omdat je geen werk hebt, jij hebt hier ook niet voor gekozen! Ben jij zo’n type van hoge hakken? Ik loop regelmatig op hakken maar niet op van die ‘voetenbrekers’. En de volgende keer als ik naar Turkije ga, dan weet ik dat ik askim een plezier doe als ik gympen of slippers loop, voor het eerst in mijn leven dat ik een man heb gevonden die mij liever op gympen ziet lopen dan op hakken hahha (met hakken ben ik groter als askim). Ik heb wel gehoord dat er wachtrijen voor de kleedhokjes stonden. Hoe is het trouwens met jouw askim? Gaat hij in de zomer ook werken in het toeristengebied? Ja het is inderdaad veel leuker dat askim weer wat gezelliger is, ook al is hij vanavond niet thuis en is het nu toch wel stil zonder hem hahha.

Hmmzz ik ben vanavond goed aan het topic vullen geweest, ach ja ik heb mijn best gedaan hahah. Slaap lekker meiden!!

Miloutjuhh, hmmm van de heeeeel hoge hakken ben ik niet. Ik zal toch maar eens een keer weer voorbij Zwolle moeten om de Primark met eigen ogen te zien :wink:
De 10 minuten vielen mij nog mee. Zolang je niet gaat gorgelen, slik je het minder snel door. En als alles voor bij je tanden zit, kun je heel voorzichtig nog wel slikken.

Summie, haha! Je maakt me nieuwsgierig!! :wink:
Het verschil met mondwater, wat ik ook amper een minuut binnen kan houden, is dat dit niet brand en geen mintsmaak of andere smaak aanzit. Aan die kokosolie die ik heb tenminste niet. Als je sesamolie gebruikt, wat ook goed schijnt te werken, denk ik dat het anders smaakt. En je begint met een theelepeltje vol en dat vond ik niet zo veel. Al heb ik even met het lepeltje voor mijn mond gehangen voor ik het erin stopte hoor haha!
Dat ik in de middag dan instort komt door de ME/CVS… Als ik te vroeg in actie moet komen in de ochtend, dan kan ik er bijna de klok op gelijk zetten dat ik tussen de middag inzak. Begin ik rustig aan, vanuit bed op de bank en lekker rustig opstarten, dan gaat het een stuk beter. Maar ja, soms kan het niet anders en ik ben ook iemand die te veel over de grenzen gaat. Ben nog jong, thuis zitten en en op bed liggen kan nog lang genoeg :wink:
Ik moet nu maar es gaan slapen, voor ik het weet is het half 8!
Welterusten!!

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen meiden,
Wat is er veel geschreven :slight_smile: ik heb altijd al meegelezen, maar niet de behoefte gehad om wat te schrijven… Sorry daarvoor meiden.

Ik wil diegene die binnenkort naar Turkije gaan heeeel veel plezier wensen.

Zoals ik zei wel heel de tijd meegelezen, vind het heel leuk te weten hoe het jullie vergaat.

Iemand vroeg tijdje geleden hoe het met mij ging, nou hier komt het :slight_smile:

H was vorig jaar december- januari bezig met zijn visum voor Duitsland.
Dit is ook akkoord gegeven de ambassade waardoor hij de afgelopen 2-3 maanden in Duitsland was.

Zelf de laatste 3 weken aan het twijfelen geweest, ga ik hem zien of niet! Hij wilde dit nog steeds heel graag ondanks wat hij me aangedaan heeft!
We hadden voor vorige week zaterdag afgesproken, maar toen heb ik op het laatste moment afgezegd. Uiteindelijk kon ik nog afgelopen zondag gaan of gisteren!
Zondag lukte uiteindelijk niet, daarom voor gisteren afgesproken.

Toen ik gisteren op stond dacht ik van k wat ga je in godsnaam doen!

Uiteindelijk met keeeeeeeei veel zenuwen ( buikpijn ) richting Duitsland (2 uur rijden).
Eenmaal daar aangekomen voelde het heel onwennig om hem weer te zien.
We zijn gaan wandelen en hebben heel veel gepraat. Hij heeft 1000x zijn excuses aangeboden voor wat hij me heeft aangedaan! En zegt hij vol vertrouwen dat hij veranderd is en geen playboy meer is!

Eerlijk gezegd weet ik niet of ik hem moet geloven! Het blijft h!

Het blijft onwennig om hem gezien te hebben! Mijn hoofd is er heel blij mee dat ik het gedaan heb! Voel me zelfs een beetje stoer!
Mijn hart mist hem verschrikkelijk ondanks wat hij me geflikt heeft!

Sorry meiden voor dit lange bericht hihi!
Als je eenmaal begint te schrijven blijven de letters uit je vingers vloeien lijkt wel!

Ik ga proberen weer wat meer te reageren op iedereen! Ik zeg wel proberen hihi :slight_smile:

Dikke knuffel voor jullie

Via Wereldwijzer app

***25-03 Wanderlust :turkey: Istanbul Vandaag!!!
28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 3 nachtjes
05-04 LadySide :turkey: Side 11 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 23 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 65 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 94 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 119 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Miss: Welkom thuis!!!
WL: Veel plezier in Turkije bij je askim!!!
Miloutjuhhh: En heb je een leuke dag gehad met je moeder?

LadySide: Hé meid hoe ging het werken vanochtend? Hoe gaat het nu met je? Oh het lijkt me écht zo’n rotziekte toe, zo geconfronteerd worden met je grenzen en waarschijnlijk ook nog veel onbegrip vanuit je omgeving of valt dat wat mee? Hmmzzz dan denk ik dat ik dat mondspoelen ook es moet proberen, waar koop je zoiets?

Kida: Wat leuk om weer wat van je te lezen…Mag ik vragen wat je doel was om hem opnieuw op te zoeken? Ooh jeetje wat een actie, dit lijkt me echt lastig en verwarrend. Want wat moet je, hem weer vertrouwen/geloven en een kans geven of…? Juist om die reden weet ik niet of ik het lef had gehad om hem weer op te zoeken…misschien wel vanuit angst/zelfbescherming. Ik ben dan nu ook heel benieuwd hoe het met je gaat en hoe jij er onder staat, wil je hem een nieuwe kans geven of ga je het boek sluiten?

Update van mij: Ik kon vanacht slecht slapen, moest steeds aan het verhaal van yavrum denken, dat je zo gek op iemand bent, maar dat je iemand los moet laten en dan meer op het gebied van askim en mij, zou er voor ons samen een toekomst mogelijk zijn? Ook al weet ik dat ik me daar niet druk over moet maken…de tijd zal het leren…Stond ik vanochtend in de badkamer ging mijn telefoon was het askim. In tegenstelling tot anders hadden we gisteravond geen contact meer gehad en hij moest vanochtend gewoon effe mijn stem horen… Zegt ie: ‘Summie, I know I’m a difficult person, but please never forget I will always love you.’ Zwijmel dat noem ik nog es goed wakker worden hahaha. Vervolgens weer effe naar het werk geweest, het ging wel redelijk, ik ben toch wel erg moe en lig nu even heerlijk te relaxen met het zonnetje wat op mij schijnt. En zal zo es effe wat kleine klusjes in huis doen…

Via Wereldwijzer app

@ summie: het gaat redelijk met me! Ik heb er lang en goed over nagedacht wat ik zou doen.
Ik bleef heel de tijd in mijn hoofd houden dat hij zo dichtbij was, amper 2 uur rijden en ja dat vrat toch wel…

Ben best blij dat ik het gedaan heb, maar het is heel verwarrend op het moment… Ik weet niet wat ik moet geloven…

Ik had geen verwachtingen doen ik erheen ging gisteren. En dat was ook wel goed… Kon alles redelijk rustig over me heen laten komen. Het was heel bijzonder gisteren.

Wat ik er verder mee doe weet ik nog niet…
Het seizoen begint bijna weer dus ja dan zet je de kat weer op de melk… En als hij niet veranderd is zal hij zo wel weer een nieuwe griet hebben… Of hij ooit veranderd is nog de vraag.

Heb er vrede mee hoe het op het moment is… Het was natuurlijk al voor een groot deel afgesloten… Bleef alleen nog een klein stukje knagen dat ik hem wilde zien…

Als hij zijn visum niet had gekregen had dat nooit meer gebeurt, want had het tot zover allemaal afgesloten.

Via Wereldwijzer app

Kida, welkom terug! Ik ben even heel diep aan het nadenken, maar volgens mij kan ik me jouw verhaal weer herinneren. Wel dapper dat je hem bent gaan opzoeken, ik zou het ook hebben gedaan denk ik.
Als je dat gevoel hebt dat je hem nog een keer moest zien, dan is dat vaak niet voor niks. Soms heb je het nodig voor het verwerken. Hoop dat je wat rust in je hoofd krijgt.

Summie, werken was weer fijn! Het team maakt het ook zo leuk, gezellige collega’s :slight_smile:
Nu redelijk op, 3 kwartier voor de wekker wakker worden was weer een minpuntje. Maar nu heerlijk op de bank, beetje opgenomen dingen terugkijken. En die ziekte valt goed mee te leven voor mij. Ik ken mensen die stukken minder kunnen en veeeeeel op bed liggen. Dus dan heb ik geluk :wink: omgeving blijft soms erg lastig, vooral omdat ik niet een normale baan heb. Maar ook dat went, ik doe door het jaar heen ontzettend veel vrijwilligerswerk , dus draag nog een klein steentje bij aan de samenleving :wink:

Aaaaah wat ontzettend lief van je askim!! Je liep op wolkjes zeker vandaag?

Via Wereldwijzer app

@Kida: Wij hebben hier al heel lang over gesproken via FB en telefoon, dus op jouw verhaal zeg ik nu hier niks haha :wink:

@Summie: Awh… ik zwijmel even mee. Wat ontzettend lief van je askim! Jij hebt vast de hele dag nog tussen de roze wolkjes gezeten.

Intussen ben ik weer in het land van de levenden. Heb gisteravond het nog wel heel moeilijk gehad. Stom, het is maar een tentamen natuurlijk. Maar de teleurstelling, hard werken voor niets, vrat enorm aan me. Mijn vader had me in de middag al heel goed opgevangen. Mijn moeder 's avonds voor ik naar bed ging nog even gesproken. Die kreeg me gelukkig nog een beetje aan het lachen, waardoor ik in slaap kon vallen. (Ik klink net een klein kind nu haha… maar op zo’n moment ben je dat ook eventjes). En vanochtend stond ik goed op. Weer nieuwe kracht om verder te gaan. De presentatie vandaag ging ook prima. Daar ben ik ontzettend goed in, dus dat had ook niet mis kunnen/mogen gaan. De komende dagen ga ik me storten op een ander tentamen op 14 april. Deze kan ik eigenlijk maar 1x doen, terwijl ik dat ander tentamen zo vaak mag aanvragen al ik wil (al moet ik na 3x wel flink betalen voor een examenkans). Dit praktisch regelen gaf rust. Al voel ik me nog wel uitgewrongen.
En uiteraard kan ik nauwelijks wachten tot ik de barman weer spreek. Zoveel dingen die ik zeggen wil!

Kida: Zo te horen is het een goede weloverwogen keuze dat je hem bent op gaan zoeken, juist dan vind ik het knap dat je de stap hebt genomen. Ik hoop dat je er een weg in gaat vinden. Heb je na die tijd nog contact met hem gehad?

LadySide: fijn dat jij redelijk kunt leven met je ziekte! Ik begrijp wat je bedoeld met werken, maar ik vind dat we in NL met zijn allen niet zo moeten oordelen over anderen. Ik heb er juist respect voor dat jij op je eigen manier jouw steentje bij probeert te dragen, want ik denk dat jij ook graag een leuke betaalde baan had willen hebben als dat mogelijk was geweest.

Egwene: Meid op zulke momenten is psychologisch gezien heel begrijpelijk dat jij je weer even een klein meisje voelt en behoefte hebt aan warmte en troost. Maar meid wat heb jij je vandaag zelf herpakt van dat kleine meisje weer terug gegaan naar die krachtige volwassen vrouw die je bent!! Aaah wat lief dat je met mij mee zwijmelt… heel begrijpelijk dat ook jij verlangt naar je barman. Ik hoop dat je snel weer wat van hem hoort. En meid veel succes met leren!

Ooh askim is back en hoe… Het gevolg hopla ik zit op een roze wolk :wink: Tegelijkertijd wel verwarrend hoor dat dat hij een paar dagen geleden nog echt behoorlijk down, kort af was en dat een gesprek bijna niet mogelijk was en nu is hij zo flirterig… Ach ja maar niet teveel over te denken en gewoon lekker van de aandacht genieten… Ik ben mezelf er bewust van dat genoeg meiden hier er juist naar verlangen…

Via Wereldwijzer app

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 2 nachtjes
05-04 LadySide :turkey: Side 10 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 22 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 64 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 93 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 118 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Ik ga maar eens een poging wagen om te updaten. Heb het gevoel dat ik al een tijdje niet geschreven heb. Heb af en toe tussendoor wel meegelezen, maar er is zo veel geschreven. Eens kijken wat ik onthouden heb.

Yavrum: Wat rot dat het zo is gelopen tussen jou en askim. Je had je zo verheugd op zijn komst en dan moet het op deze manier aflopen… Zoals ik hier lees liep het al eerder ook niet zo goed tussen jou en je askim… dus misschien is het wel beter zo, zoals je zelf ook al zegt. Het lijkt alsof je het al echt hebt afgesloten. Is dat ook echt zo? Heb je al een beslissing gemaakt of je vrijdag nog heen gaat?

Egwene: Ik weet niet of ik hem kan opzoeken in het leger. En daarnaast denk ik dat die legerbasissen ook niet echt heel vrouwvriendelijk zijn. Dus dan kan hij beter een keer een weekje vrij nemen en dat we dan samen ergens in een hotelletje gaan of naar zijn ouders. Ik had mijn zus al beloofd dat ik met haar op vakantie zou gaan dus dat doe ik sowieso. Maar ik dus nog even kijken waarheen… Want ik wil begin augustus op vakantie, maar als askim ook net in die periode een weekje verlof kan opnemen dan is turkije natuurlijk beter, maar als hij bijvoorbeeld in september verlof op neemt ga ik liever met me zus in augustus ergens anders heen en dan september weer Turkije. Haha wat een keuzes allemaal he. Ik las op facebook dat je je tentamen toch wel hebt gehaald! Wat fijn zeg!! Maar hoe zit dat eigenlijk met dat je dat tentamen zo vaak mag over doen als je wilt? Normaal gesproken kan dat toch niet?

Littleone: Hmm vervelend dat je askim soms liever niet heeft dat je iets gaat doen. Mijn askim heeft dat soms ook wel eens, maar dan maak ik hem duidelijk dat ik niet heel de dag thuis kan gaan zitten en dat hij dat zelf waarschijnlijk ook niet doet. Nu ga ik niet heel vaak de deur uit om te stappen of iets van dat en anders zeg ik het soms gewoon niet tegen hem.

Milou: Uiteindelijk nog naar de Primark geweest? Ik ga waarschijnlijk vrijdag! Volgens mij is er bij gastouderbureaus wel werk te vinden. Mijn zus werkt er ook bij een. Ze heeft dan nu wel maar voor 2 dagen in de week werk, maar het is wel wat en als ik het zo hoor verdient het ook nog wel lekker.

Summie: Ja zijn familie opzoeken is misschien wel leuk, maar hun spreken echt alleen Turks en nu ben ik wel een beetje Turks aan het leren maar ik weet niet of ik me daar dan alleen zonder askim op mijn gemak zou voelen. Met askim erbij kan ik nog een beetje via hem met hun communiceren, maar zonder wordt het erg lastig denk ik… Jij leuke dag gehad met je nichtje en helemaal in de wolken met je askim. Heerlijk!

Kida: Leuk weer eens wat van je te lezen! Vind het knap van je dat je hem toch hebt opgezocht! En goed dat je er zonder verwachtingen bent heen gegaan. Hoe voel je je nu je hem weer gezien hebt?

Meiden sorry dat ik niet op al jullie verhalen heb kunnen reageren, het was me iets te veel om allemaal te gaan lezen, dus heb alles maar een beetje globaal gehouden haha. Morgen gaat askim het leger in, dus ben daar nu heel erg mee bezig en de drukke periode op mijn stage is ook aangebroken. Askim zijn haar is er al af! Haha wat ziet dat er opeens anders uit als je een askim normaal gesproken een krullebol is. Waarschijnlijk is askim 26 april een weekje vrij en gaan we samen naar Istanbul. Hij wilt dan het liefst naar het aziatische gedeelte Kadiköy, maar ik kan geen sites vinden die daar hotels hebben. Ja via booking.com maar de vliegtickets voor die periode zijn best duur, dus een pakketreis zou goedkoper zijn denk ik. Iemand enig idee waar ik citytrips naar Istanbul-Kadiköy kan vinden?

Kardelen wil je een weekje gaan of hoe lang wil je gaan dan zoek ik even voor je mee

Via Wereldwijzer app