@Yavrum, dikke knuffel meid! Ik vind dat je er heel sterk in staat en deze situatie. Blijft toch gek dat voorgevoel maar dat had misschien wel te maken met dat als ik het me goed herinner je (ex)askim nooit echt stond te springen om naar België te gaan. Ik sluit me wel aan bij ladyside, misschien een goedkoop hotel maar nog wel even samen afsluiten zou na 2,5 jaar zeker niet slecht zijn. Als je daar dan nog spullen hebt kan je die ook meteen mee terug nemen
@Summie thanx meid. Het is gewoon zo lastig en mensen denken er soms veel te makkelijk over. Snappen niet dat het niet lukt om werk te vinden en dat is soms echt frustrerend. Daarom vorig week ook maar op fb gezet dat ik op een sollicitatie als reactie kreeg dat ze ongeveer 1100 brieven hadden gekregen. Misschien dat het dan voor andere ook duidelijk is hoe moeilijk het is. Heb soms het gevoel me te moeten verdedigen waarom ik nog geen werk heb.
Ik vind de primark leuk en dan vooral de prijsjes hihhihi. Zeker nu ik het met een klein budget moet doen is het leuk winkelen. Nadeel het is altijd een puinhoop, tafels met stapels en niemand legt het netjes terug en het is er altijd druk!
Wat heb je een gezellige dag gehad met je nichtje
EN je askim gelukkig ook weer wat vrolijker. Niet helemaal wat hij wilde van zijn baas maar alles is in zo’n situatie beter dan niets he ![]()
@Egwene meid wat k*t van je tentamen, zeker omdat het weer maar 1 vraag is. Dat maakt het extra zuur. Knuffel meid! Dan wil je iemand waar je gek op bent om je heen, ken het gevoel meid!
Succes morgen met je presentatie ik duim voor je!
En kan me voorstellen dat je er nu nog niet echt veel zin in hebt maar het gaat vast heel leuk worden!
Hier vliegen al de hele middag twee enorme helicopters rond. Heeft iets te maken met dat nss gebeuren. Mocht er iets gebeuren kunnen ze er dan meteen heen. Word langzaam wel een beetje gek van het gebrom hahaha.
Nu lekker op de bank. GTST, Cel Blok H en mn Poncho af maken, hij is bijna klaar ![]()
FIjne avond meiden