Miloutjuhhh: Aah meisie effe een hele dikke knuffel voor jouw! Ik kan me zo voorstellen hoe jij je voelt en ik vind het ook heel frustrerend voor je, want ik lees hoe je aan het knokken bent om werk te krijgen, maar alles wat je probeert lijkt je bij de handen af te breken. Het klinkt gemakkelijk, maar blijf hoop houden en vechten ik ben er van overtuigd dat er iets op je weg zal komen!!! Sterkte meid!!! En Hartenstraat zit een leuk verhaal in en best wel foute typetjes maar dat maakt het wel weer grappig. En die hoofdrolspeler zag er ook niet verkeerd uit haha. Mocht je hem gaan zien, veel plezier en ook veel plezier morgen bij de Primark! Is dat nu echt zo leuk als ze zeggen?
LadySide: Hmmzzz die MisterSide blijft in zijn doen en laten een bijzondere man…Ik weet niet zo goed wat ik er van zeggen/denken moet, laat staan hoe verwarrend het voor jouw moet zijn… Uuh prepaid creditcard, wat is dat? Ooh fijn dat de weersvoorspellingen beter worden. Ik denk dat wat jij schrijft over de NLvrouw dat daar heel wat in zit. Askim’s broer heeft weleens tegen askim gezegd: ‘Een NLse vrouw is een onafhankelijke vrouw en die gaat haar eigen weg en laat zich niet vertellen wat ze moet doen.’ En ik denk dat daar wel wat in zit.
Egwene: Oooh ik kan me dat zo voorstellen dat je nu steeds je Facebook checkt… Vandaar ook dat ik het vroeg of er wat veranderd was in je gevoelens, maar er veranderd dus niets … Want ik heb zelf ook weleens gehad dat ik dacht iets een plekje te hebben gegeven en dat er maar iets hoeft te gebeuren of het gevoel is weer terug…Ik hoop voor je dat je tentamen van vandaag heel goed is gegaan en veel succes met je drukke week!
Yavrum: Hè jakkes wat een ontzettend vervelende situatie. Ik ken jouw verhaal met je askim niet zo goed, dus ik vind het moeilijk om je advies te geven. Maar ik wil je een knuffel geven en heel veel sterkte en wijsheid toegewenst …
Kardelen: Juist omdat het zo’n moeilijke onvoorspelbare tijd is die er nu voor jullie aankomt, juist daarom wou ik je het compliment geven omdat ik er respect voor heb hoe je er tot nu toe mee om bent gegaan. Ik kan begrijpen dat een reisje Turkije nu wel heel dubbelzinnig voelt of je zou zijn familie op moeten willen zoeken…
Litleone: Das jammer dat je ook weer een dag eerder weg moet. Vervelend dat je askim zo jaloers is, maar probeer het niet teveel je dagelijks leven te laten beïnvloeden, want je word echt niet gelukkig dat jij je als een kluizenaar moet gedragen om jouw askim niet jaloers te maken…
Update van mij: Gistermiddag bezoek gehad van mijn nichtje, zo lief ze wou naar tante, oa samen heerlijk getut, geweldig komt ze aanzetten met mijn sjaal om en mijn tas over haar schouder en zo liep ze rondjes, vervolgens haar nagels nog maar effe gelakt en lippenstift opgedaan wat een lol en geweldige foto’s gemaakt en daarna maar even langs de grote M geweest. Het gaf me zo’n geluksgevoel, dat dit weer gelukt is. Na de tijd natuurlijk moe, maar lekker op bed geskyped met askim. Eindelijk weer lekker plezier met hem kunnen hebben, dus al met al was het een super dag. Vandaag had ik wat afspraken fysio, bloed geprikt, gelukkig minder ellende dan vorige week en met mijn werk een goed gesprek gehad. Oh ja askim heeft vandaag een compromis gesloten met zijn baas, niet helemaal naar zijn wens maar beter iets dan niets. Hij is nu bij zijn neef aan het helpen en als dat klaar is gaat hij richting Side…Dus LBDS als je binnenkort een leuke man op straat ziet lopen…dan is het vast mijn askim :-p hahaha
Via Wereldwijzer app