Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Dat moet denk ik wel kunnen. Anders zouden kinderen nooit een visum kunnen kopen want die hebben geen creditcard. Zou voor gezinnen dan onmogelijk zijn.

@summie gaat redelijk hier. Weinig zin om uitgebreid te reageren de laatste tijd gewoon omdat ik van mn situatie baal.
Wel heel fijn om te lezen dat jij vooruitgang merkt! Was het een leuke film? Wil hem ook graag zien

Via Wereldwijzer app

Ja maar kinderen gaan ook niet alleen op vakantie meestal dus ik denk dat je dan als een persoon voor je kinderen en je partner Ook kan doen…

Via Wereldwijzer app

@summie, fijn dat het uitgesproken is tussen jou en askim. En ik denk dat ze daar gewoon niet van die zelfstandige, mondige vrouwen gewend zijn? Wij vrouwen zijn hier in Nl erg zelfstandig en gewend alles te zeggen wat in ons op komt… en als je dat niet gewend bent in de cultuur dan kan dat al snel als pittig worden ervaren. Ik merk dat zelf ook bij Afrikaanse vrienden van mij, die vinden mij ook vaak heel direct terwijl ik dat helemaal niet zo erg ben.
Sinds de laatste keer niets meer gehoord van Mister Side. Gisteravond een bericht gestuurd, maar hij is nog niet op whatsapp geweest. En dan vind ie het gek dat ik nooit meer sms? Pff!
Het weer ziet er nu weer beter uit :slight_smile: Weer iets warmer, en zonniger! Zoveel van te voren kan het natuurlijk nog tig keer veranderen, zolang het maar de goede kant op veranderd :wink:

Even over de creditcard en visumperikelen… je kunt tegenwoordig prepaid creditcards aanschaffen he! En volgens mij is het alleen maar belangrijk dat het betaald word, en maakt het niet uit dat het niet je eigen creditcard is. Zo is het tenminste wel met andere online aankopen met creditcard.

Via Wereldwijzer app

Ik denk dat het wel mogelijk is om via iemand anders zijn credit card een visum te kopen. Waarschijnlijk moet je dan ergens invullen dat je toestemming hebt om deze persoon zijn credit card te gebruiken. Zo is dat bij booking.com ook.

En het leger is nu inderdaad 12 maanden wat ik van askim heb begrepen. Ik denk dat zijn vader het dan nog over het oude systeem had wat betreft de 3 maanden training en 12 maanden ‘echt’ het leger in. Wat ik begreep van Egwene had de barman rond de 25 dagen training gehad, dus hoop dat het inderdaad rond dat aantal dagen gaat zijn en niet 3 maanden.

Summie: haha dankje voor het compliment. Momenteel sta ik er inderdaad wel positief in, ik kan er toch niets aan veranderen en het feit dat ik hem waarschijnlijk na 40 dagen weer ga zien maakt me wel blij. En de 11 maanden die daarna gaan volgen dat zien we dan wel. Daar wil ik nu liever nog niet aan denken, want dat zal veel moeilijker zijn denk ik. En askim kan wel met zijn familie contact houden omdat ze mogen bellen via een vaste lijn. Maar hij kan daar mee denk ik niet naar het buitenland bellen. Maar er zijn als het goed is ook internetcafés dan kan hij via facebook contact houden met mij. Maar hij zei dit voor het geval hij geen contact kon krijgen met hem, dan kon ik het altijd via zijn familie proberen.

Zit nu een beetje te twijfelen wat ik met de zomervakantie zal doen. Eerst zouden mijn zus en ik samen naar Turkije gaan en dan een hotel vlakbij het hotel waar askim zou gaan werken. Maar nu hij dan in het leger zit weet ik niet of ik alsnog naar Turkije zal gaan of ergens anders heen…

Dag meiden,

Askim is terug naar huis. Tot donderdagavond hebben we een hele leuke tijd gehad en dan is een kleine irritatie geëscaleerd tot iets veel erger. Zo erg zelfs dat hij vrijdagmiddag zijn bagage genomen heeft en er vandoor is gegaan. Na wat proberen te bellen en smsen naar hem toch te weten gekomen waar hij zat en hebben, we even gebabbeld. Al was het vooral ik die babbelde. Uiteindelijk ben ik terug naar huis gegaan . Hij wilde dezelfde dag nog terug naar Antalya vertrekken, maar er was geen vlucht meer die dag en uiteindelijk stond hij toch terug voor men deur. Sindsdien is het heel de tijd wat aantrekken en afstoten geweest. Ben hem daarjuist naar de luchthaven gaan brengen met de gedachte dat ik hem hierna nooit meer zal zien, maar toen we daar afscheid namen, zei hij weer iets waardoor ik het nu helemaal niet meer weet en ook niet weet hoe het nu zit tussen ons. Ik denk dat hij het zelf ook niet goed weet. Ik zit nu met zo’n gemengde gevoelens! Langs de ene kant denk ik het is beter zo, mijn leven is veel makkelijker zonder hem en langs de andere kant zie ik hem nog veel te graag, zelfs toen ik vrijdag zooo kwaad was, had ik nog altijd gevoelens voor hem. Wat ik vrijdag ga doen weet ik nog niet. Ik weet dat ik altijd welkom ben bij hem, maar als het toch niets meer wordt tussen ons, kan ik beter thuisblijven en hier mijn verjaardag vieren.
Ik hoop dat jullie er wat aan uit kunnen. Eigenlijk kan ik er zelf niet zo goed aan uit!

Ik ga me gaan klaarmaken nu. Ik ga sebiet met mijn broer zwemmen in Aqualibi.

Zou best kunnen dat het nu 12 mnd is want dit wilde ze 3 jaar geleden al doen. Ik aan het werk allemaal fijne zondag!

Via Wereldwijzer app

Yavrum: Wat ontzettend rot dat die laatste dagen van askim zijn verblijf en jullie tijd samen zo rot is verlopen!
Ik hoop dat je hem toch snel zult zien, en dat je gewoon op het vliegtuig kunt stappen komende week. Zou toch vervelend zijn als het nu zomaar over is.
Misschien nog even de tijd geven, en dan via skype/facebook/whatsapp proberen alles goed door te praten en dan lekker die kant op en samen je verjaardag vieren.
Helaas heb ik verder weinig tips, ik kan je alleen een digitale knuffel sturen en hopen dat het uitgesproken gaat worden.

1 like

@Summie: Dat ik hem gemist had op FB was natuurlijk erg jammer, maar de blijdschap dat hij ondanks dat ik er niet was, toch iets gestuurd heeft is groter. Als iemand zo lang afwezig is, dan neem je vanzelf iets meer afstand. Maar mijn gevoelens voor hem zijn nog altijd in volle hevigheid aanwezig. Of hij er nu wel of niet is. Dat wil niet veranderen. Ik heb het daar met Kardelen1 over gehad en ze zei iets heel logisch: ik ben natuurlijk al bijna een jaar bevriend met hem. Al die maanden hebben we veel contact gehad. De gevoelens ontstonden (in mijn geval) later pas. Het is daarom helemaal niet zo vreemd dat ik hem gigantisch mis. Ik was alleen even vergeten dat het niet altijd ‘askim dit’ en ‘askim dat’ is geweest haha. Ik ben trouwens blij dat jouw askim weer bijgedraaid is! Heel goed om te zeggen dat hij niet zielig in een hoekje moest gaan zitten. Dat heeft hem vast geholpen. En ja, je kan met andermans creditcard je visum betalen. Mijn hele familie heeft visums via mijn vaders creditcard.

@LadySide: Jammer dat jij maar niks blijft horen van jouw askim… Beetje gek dat hij teleurgesteld is dat hij niks hoort van jou, maar tegelijk zelf ook niks sturen naar jou. Mannen zijn soms echte vreemde wezens. Ik hoop ook dat je heerlijk weer zult hebben in Side!

@Kardelen: Klopt, barman was ongeveer 25 dagen weg, daarna een week vrij en vervolgens terug het leger in op een andere locatie. In de vrieskou. Arm jochie… Ik blijf ervan overtuigd dat het tussen jou en jouw askim goed zal gaan! Jullie maken al mooie plannen, dus dat komt goed. Wel lastig om te besluiten wat je nou gaat doen deze zomer… Kan je niet hem opzoeken in het leger? Ik weet dat de barman dat aan mij vroeg, of ik hem alsjeblieft op wilde komen zoeken, want dat zou hem zo blij maken. Maar weet niet of dat mogelijk is eigenlijk. Hij beweerde van wel, maarja.

@Yavrum: Wat ontzettend vervelend dat het zo gegaan is! Je had je vast iets heel anders voorgesteld bij zijn bezoek. Als jouw gevoelens voor hem niet veranderd zijn en je nog steeds voor hem wil gaan: ga naar hem toe! Je kan beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt in plaats van altijd afvragen wat er gebeurd zou zijn als je wél was gegaan. In ieder geval een hele dikke knuffel en sterkte…

Eigen update:
Weet je wat het nadeel is van zijn onverwachtse bericht? Ik blijf nu constant FB checken of hij niet stiekem online is… Maar dat zal op een gegeven moment ook weer minder worden en met mijn enorm drukke agenda heb ik weinig tijd om alles in de gaten te houden. Nog even gedoe gehad met mijn ex… Hij wil me per se zien, want hij mist me etc. Ik heb hem goed duidelijk gemaakt dat me dat geen ene reet kon schelen. Even plat gezegd.
Ben nu best wel moe. Veel geleerd, en flink zenuwen. Ik wil het echt graag halen morgen, dat tentamen. Ik zou het moeten kunnen, maar vlekkeloos gaat het niet. Jammer. Zo dus maar in bed kruipen en heerlijk dromen over een niet ingewikkelde variant van de barman haha! Wishful thinking. Nog 5 weken en dan ga ik naar Turkije… Zal hij er ook zijn of niet? Dat is de vraag.

1 like

Yavrum sorry voor wat ik ga zeggen. Jij in Turkije werkte niet en nu hij bij jou werkt ook niet, misschien is het tijd om in te zien dat jullie relatie gewoon niet werkt. Hoe sterk je gevoelens ook voor hem zijn… soms is houden van ook loslaten… ik snap dat dit niet de woorden zijn die je wilt horen, maar je hebt hem al zoveel kansen gegeven op een gegeven moment is het ook wel klaar lijkt me zo. Wat je zegt je leven is een stuk eenvoudiger zonder al zijn acties erbij.
Heel veel sterkte, maar ik zou in jouw geval de stekker eruit trekken!

1 like

***25-03 Wanderlust :turkey: Istanbul 1 nachtje
28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 4 nachtjes
05-04 LadySide :turkey: Side 12 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 24 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 66 nachtjes
27-06 Littleone :turkey: Marmaris 95 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 120 nachtjes

******BACK AT

Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 12-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

@Egwene, Ach ja die man… bericht staat nog steeds op ongelezen en nog steeds is ie 9 maart voor het laatst online geweest op Whatsapp. Ik weet echt niet meer wat ik er allemaal van moet vinden, en zie wel hoe het gaat als ik daar ben.
Voor nu staat alleen mijn laatste 2 dgn op 17 graden :slight_smile: De rest ziet er goed uit! Dus dat mooie weer komt hopelijk goed. En de liefde… we zullen zien!
Ik snap je gevoel dat je FB nu veel wil checken om te zien of hij online is geweest en iets heeft achtergelaten. Bang om hem weer te missen als hij net online is.
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je drukke agenda je daarbij zult helpen, anders gaan het lange weken worden. Nu heel hard duimen dat hij er ook kan zijn wanneer jij in Turkije bent.
En je ex… goed gedaan! Lijkt me lastig als hij dat zegt, maar je hebt het goed aangepakt volgens mij!
Succes met je tentamen vandaag!!

Miss93, jij zit waarschijnlijk al lekker in het vliegtuig of nog op de luchthaven :slight_smile: Weer heerlijk terug naar askim, wat zullen jullie blij zijn als jullie elkaar weer zien. Geniet!!

Wanderlust veel plezier ga je naar je askim?

Yavrum hoe gaat het met je? Heb je hem al gehoord… Lijkt me erg moeilijk maar mss is het idd wel beter dat je elkaar gewoon laat gaan zoals Multu zei

Hier alles ok start normaal in september met avondschool al Zou ik wel direct 2 lessen missen met op vakantie te gaan Heb ik een wel enorm veel zin in…verder heb ik goede en slechte dagen maar soms is het erg moeilijk dat askim zo jaloers Is en liever niet heeft dat ik iets ga doen dan wel terwijl het voor mij gewoon eens goed doet om even afleiding te hebben

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@WL Goede reis meid en geniet van je tijd daar!! Hoop dat het ook allemaal goed is gekomen met je Ikamet/Visum?

@Miss voor jou ook een goede reis! Lekker terug naar huis, naar je man!

@Kardelen, misschien dat je hem ook kunt opzoeken bij het leger? Beetje afhankelijk natuurlijk van waar hij komt of je daar op vakantie wilt. Maar als hij een paar dagen vrij krijgt zou dat misschien een oplossing zijn? Anders is een ander land misschien ook wel leuk, Er zijn voor mij nog zoveel plekjes op de wereld die ik wel zou willen bezoeken maar met een askim in Turkije ga je daar natuurlijk heen.

@Yavrum, blijft lastig meid! we hadden er al even over gesproken op fb en als je nog eens wilt praten weet je me te vinden he!
Ik vind het echt lastig om je advies te geven je bent echt nog gek op hem maar misschien heeft mutlu wel gelijk. Al is dat dus echt niet wat je wilt horen. Dan is het misschien als nog wel goed om naar hem toe te gaan, samen te praten en het af te sluiten.

@Egwene wat balen dat je hem net gemist had op fb. Ik snap wat je bedoeld hoor, dan blijf je maar kijken want o wie weet stuurt hij nog een berichtje. Goed gezegd tegen je askim. Als hij je nu zo mist had hij eerder moeten nadenken over wat hij deed!
Ik hoop dat je je tentamen haalt.
Lekker druk zo te lezen, ga je naar toprecreatie dit weekend? Ik heb er verder vanaf gezien om dat de groepen voor Turkije enzo al vol zitten.

Gisteren klein concertje gegeven met het leerlingeorkest. Eerste keer met de dirigent die we nu hebben, ging goed :slight_smile: Kan beter maar had vooral ook te maken met dat ik het slecht kon lezen door alle lampen en omdat ik last kreeg van mn lenzen door de droge lucht. Voortaan dus echt met bril spelen en niet met lenzen.
Planning voor vandaag was shoppen bij de primark maar mn moeder moest onverwacht werken. Uitgesteld naar morgen dus maar. Nu dus maar weer opzoek naar Vacatures en contact op nemen met gastouderbureaus in Helmond. Kan er wel voor 1 gaan werken als ik dan geen eigen mag hebben als ik ook zelf wil werken :slight_smile:

1 like

@Littleone oeps vergeten wat voor avondschool ga je doen? Wat vervelend dat je askim zo jaloers is. Afleiding is juist goed, en ik vind het ook eigenlijk niet kunnen dat je askim je verbied om iets te gaan doen. Je hebt je eigen leventje daar in België lastig voor hem dat hij er niet bij kunt zijn maar hij kan niet verwachten dat je alleen maar thuis gaat zitten.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
Gezien de omstandigheden, gaat het vandaag redelijk goed met me :slight_smile: Eigenlijk vandaag zelf al tot de conclusie gekomen, voordat ik jullie reacties heb gelezen, dat ik dit hoofdstuk ga afsluiten. Ik ga vanavond ook al niet meer naar de Turkse les gaan. Ik heb er nu toch geen motivatie meer voor.
Het rare is, en dat heb ik op FB ook al tegen Miloutjuhh gezegd, voordat hij kwam was ik een beetje zenuwachtig o.a. omdat ik ergens een voorgevoel had dat deze week niet goed ging aflopen, maar nu ook wel niet zo.
Wat ik vrijdag ga doen, daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb een vip-bungalow gevonden voor 2 personen in Sunparks Vielsalm voor maar 319 euro voor een week, maar ik heb niemand die mee kan en alleen is ook maar zielig.
Al denk ik er sterk aan om vrijdag toch gewoon naar Turkije te vertrekken als ik duidelijke afspraken kan maken met ex-askim dat het echt gedaan is tussen ons en ik die week enkel als goede vrienden wil doorbrengen.
Hoewel ik dit nog niet helemaal verwerkt heb natuurlijk, ben ik toch al een beetje aan het plannen voor de toekomst. Stiekem al eens op immoweb naar huisjes gaan kijken. Al zal dat nog niet voor direct zijn. Ik wil eerst nog een half jaar à een jaar sparen en dan wil ik wel echt gaan uitkijken naar een huisje voor mezelf.

Sorry, voor mijn ego-berichtje, maar ik ga later deze week of als ik terug ben van Turkije uitgebreider proberen te reageren op iedereen.

Ik wil wel nog even reageren op Mutlu: De woorden zijn mss wel zwaar om te horen, maar wat ik de afgelopen dagen diep vanbinnen ook wel al begon te beseffen. En moest zelf gisteren en vandaag ook al denken aan het gezegde “Houden van, is ook durven loslaten” al is dat moeilijk na 2,5 jaar.

Miloutjuhhh: Aah meisie effe een hele dikke knuffel voor jouw! Ik kan me zo voorstellen hoe jij je voelt en ik vind het ook heel frustrerend voor je, want ik lees hoe je aan het knokken bent om werk te krijgen, maar alles wat je probeert lijkt je bij de handen af te breken. Het klinkt gemakkelijk, maar blijf hoop houden en vechten ik ben er van overtuigd dat er iets op je weg zal komen!!! Sterkte meid!!! En Hartenstraat zit een leuk verhaal in en best wel foute typetjes maar dat maakt het wel weer grappig. En die hoofdrolspeler zag er ook niet verkeerd uit haha. Mocht je hem gaan zien, veel plezier en ook veel plezier morgen bij de Primark! Is dat nu echt zo leuk als ze zeggen?

LadySide: Hmmzzz die MisterSide blijft in zijn doen en laten een bijzondere man…Ik weet niet zo goed wat ik er van zeggen/denken moet, laat staan hoe verwarrend het voor jouw moet zijn… Uuh prepaid creditcard, wat is dat? Ooh fijn dat de weersvoorspellingen beter worden. Ik denk dat wat jij schrijft over de NLvrouw dat daar heel wat in zit. Askim’s broer heeft weleens tegen askim gezegd: ‘Een NLse vrouw is een onafhankelijke vrouw en die gaat haar eigen weg en laat zich niet vertellen wat ze moet doen.’ En ik denk dat daar wel wat in zit.

Egwene: Oooh ik kan me dat zo voorstellen dat je nu steeds je Facebook checkt… Vandaar ook dat ik het vroeg of er wat veranderd was in je gevoelens, maar er veranderd dus niets … Want ik heb zelf ook weleens gehad dat ik dacht iets een plekje te hebben gegeven en dat er maar iets hoeft te gebeuren of het gevoel is weer terug…Ik hoop voor je dat je tentamen van vandaag heel goed is gegaan en veel succes met je drukke week!

Yavrum: Hè jakkes wat een ontzettend vervelende situatie. Ik ken jouw verhaal met je askim niet zo goed, dus ik vind het moeilijk om je advies te geven. Maar ik wil je een knuffel geven en heel veel sterkte en wijsheid toegewenst …

Kardelen: Juist omdat het zo’n moeilijke onvoorspelbare tijd is die er nu voor jullie aankomt, juist daarom wou ik je het compliment geven omdat ik er respect voor heb hoe je er tot nu toe mee om bent gegaan. Ik kan begrijpen dat een reisje Turkije nu wel heel dubbelzinnig voelt of je zou zijn familie op moeten willen zoeken…

Litleone: Das jammer dat je ook weer een dag eerder weg moet. Vervelend dat je askim zo jaloers is, maar probeer het niet teveel je dagelijks leven te laten beïnvloeden, want je word echt niet gelukkig dat jij je als een kluizenaar moet gedragen om jouw askim niet jaloers te maken…

Update van mij: Gistermiddag bezoek gehad van mijn nichtje, zo lief ze wou naar tante, oa samen heerlijk getut, geweldig komt ze aanzetten met mijn sjaal om en mijn tas over haar schouder en zo liep ze rondjes, vervolgens haar nagels nog maar effe gelakt en lippenstift opgedaan wat een lol en geweldige foto’s gemaakt en daarna maar even langs de grote M geweest. Het gaf me zo’n geluksgevoel, dat dit weer gelukt is. Na de tijd natuurlijk moe, maar lekker op bed geskyped met askim. Eindelijk weer lekker plezier met hem kunnen hebben, dus al met al was het een super dag. Vandaag had ik wat afspraken fysio, bloed geprikt, gelukkig minder ellende dan vorige week en met mijn werk een goed gesprek gehad. Oh ja askim heeft vandaag een compromis gesloten met zijn baas, niet helemaal naar zijn wens maar beter iets dan niets. Hij is nu bij zijn neef aan het helpen en als dat klaar is gaat hij richting Side…Dus LBDS als je binnenkort een leuke man op straat ziet lopen…dan is het vast mijn askim :-p hahaha

Via Wereldwijzer app

Oooh Yavrum… Meid wat heftig voor je, maar tegelijkertijd wat klink je sterk en dapper en ja liefde is soms loslaten…maar ik weet dat loslaten soms ook zo moeilijk kan zijn juist omdat je van iemand houd…dus meid je mag verdrietig zijn, het waren wel net als wat je zegt 2,5 jaar… Ik hoop heel erg dat je het boek op een mooie manier kunt afsluiten en dat je opnieuw het liefdesgeluk mag vinden en dat je op den duur terug kunt kijken op dit avontuur met een grote smile… En persoonlijk weet ik niet of ik met hem op vakantie was gegaan, het lijkt mij te gevoelig, maar tegelijkertijd is het misschien wel een mooie afsluiting, hoe denkt je askim daarover? Heel veel sterkte meid!!!

Via Wereldwijzer app

Helaas meiden, ik heb het tentamen weer niet gehaald. Zoveel dagen heb ik bijna non stop zitten leren, vragen zitten maken. Alles gedaan wat ik maar kon doen… Ik dacht echt: dit gaat me lukken! Maar hetzelfde resultaat: 1 fout teveel. Zit er nu even heel erg doorheen. Natuurlijk heb ik uit kunnen huilen bij mijn ouders, maar ik moet echt ergens weer de drive vinden om verder te gaan. Morgen moet ik met een ander meisje gaan presenteren, maar het is zo moeilijk om me daar nu toe aan te zetten. Even te veel klappen gehad de laatste tijd. Die hele studie kan me niks schelen. Ik wil toch niet met rechten verder. En toch moet ik deze laatste paar maanden nog presteren. Het valt me heel zwaar.
En juist nu, op dit soort momenten, zou ik zo graag willen dat de barman er was. Even kunnen glimlachen door zijn lieve woorden, zijn onhandigheid, zijn dromen voor de toekomst.

@Yavrum: Het spijt me om te horen dat het klaar is. Na 2,5 jaar is het verdraaid lastig om het op te geven, maar ik lees dat jij er vrede mee hebt en dat je het al aan zag komen helaas. Ik wens je veel sterkte met dit alles een plekje te geven.

@Milou: Ja, bij TOPrecreatie. Ik zie wel hoe het weekend zal gaan. Op dit moment heb ik wel even zoiets van: oh, ook dat nog! Maar het wordt vast wel leuk.

Nu maar mezelf pushen voor die presentatie.

Egwene: Ik zou bijna zeggen: “Kom hier meid dan krijg je een hele dikke knuffel…maar dat gaat vanaf hier wat moeilijk en ik denk dat ik ook niet de persoon bent die jij op dit moment wilt knuffelen hahaha” Heel misschien heb ik nu wel stiekem voor heel even een heel klein glimlachje op je gezicht kunnen toveren…Natuurlijk verlang je op zulke momenten naar iemand die je hart sneller laat kloppen. Maar wat ontzettend jammer meid! Begrijpelijk dat je nu even ontzettend baalt en terecht het mag ook. Heb je er al aan gedacht om jezelf voor vanavond toe te staan dat je even heel zielig, boos en verdrietig mag zijn? Dat je een lekkere doos chocola mag op kauwen en een heerlijk zielige film gaan kijken? En dat je morgenochtend op staat en probeert te bedenken dit is een nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen? Je geeft aan niet met rechten verder te willen, maar meid wat is je toekomstdroom? Kan jij je daar alvast niet op gaan richten? Dat je tegen jezelf zegt ik moet mij de komende maanden nog even door deze hele zure appel heen bijten, wat helemaal niet leuk is maar dan is mijn weg vervolgens wel vrij om mijn toekomstdroom achterna te gaan? Ach misschien is het ook wel heel makkelijk gezegd van mij… Heel veel sterkte meid!!!

Yavrum, ik denk dat ik gewoon naar Turkije zou gaan. Puur om het af te sluiten, zodat je ook op een nirmale manier afscheid kunt nemen van elkaar. Ik weet niet waar je zou verblijven, maar misschien kun je ergens een goedkoop hotelletje vinden, zodat je niet samen hoeft te zijn elk moment. Maar jij moet natuurlijk doen wat jij denkt dat goed voor je is. Kan je alleen maar advies geven en veel sterkte wensen.

Summie, ik laat het idd allemaal maar met die MisterSide. … ga me er niet meer druk om maken. Ja een prepaid creditcard… een creditcard met een bepaald tegoed erop :slight_smile: Ideaal als je er geen hebt. Ik hoorde erover van mijn moeder. Fijn dat je een leuke middag hebt gehad met je nichtje. En goed zeg dat er iets geregeld is met askim en zijn baas! Ook al is het niet wat hij wilde, er is eindelijk een doorbraak dus.
wanneer gaat ie naar Side??? Ik zal alle mooie mannen links laten liggen :wink:

Egwene, shiiiit balen zeg dat je je tentamen niet hebt gehaald! En dan ook met 1 fout teveel, zo ontzettend frustrerend! Snap dat je er doorheen zit. Succes met je presentatie en het omzetten van die knop!

Via Wereldwijzer app