Eu Jep askim werkt in het hotel en moet heel de dag aanwezig zijn op het werk en kan pas na het werk online komen wat nu vaak nog 23 of 24 uur is word snel al weer 1 of 2 uur helaas
Het Verzoek is verstuurd Miloutjuh als je het tegen komt het kleine blonde dropje ben ik
Littleone: Maar ik hoor je ook niet klagen hoor… alleen hoop ik wel dat het gezellig is met je askim… Zie ik kreeg laatst van askim een selfie (of hoe je dat ook maar schrijft) toegestuurd dat op zijn hoofdkussen naast zijn gezicht een foto van mij lag… dus ja dat jij s’nachts heerlijk gezellig nachten met hem doorbrengt…groot gelijk!!! Ikke heb wel facebook, maar ik ben zo’n moeilijke muts die heel saai is en heel erg gehecht is aan haar privacy en die dus ook niet zoveel facebook-vriendjes heeft hahaha.
Het is ook niet mijn gewoonte om mense toe te voegen die ik niet ken maar moet eerlijk zeggen ben altijd wel een beetje benieuwd geweest met wie ik hier vaak praat over dingen die niemand anders weet
Haha maakt jou askim veel selfies? of maar af en toe? ik krijg soms de vreemdste selfies. Van askim
Oow voor de rest is het wel altijd gezellig hoor met askim hij is idd al beginnen werken maar hij kan als hij pauze heeft smiddags wel online komen maat vaak ben ik dan ook aan het werken dus loop ik hem altijd mis dus is het tegenwoordig altijd snachts gister kwam hij. Om half 12 online en ben ik om 3 uur weer gaan slapen en liep om 6 uur de wekker af achja voor de liefde doe je veel toch
Littleone: Dat is juist ook het stukje wat ik ook wel wat bedoel, het zijn hier hele aardige meiden, maar ik kan nu vrij spreken, niemand weet wie ik ben en niemand kent mijn askim…en omdat er nogal wat askim rondom Side zweven inclusief de mijne en dat askim ook nogal wat banden heeft met NL (familie enzo) ben ik daar voorzichtig in… Uuuuh mijn askim is bijna een selfie…ik word echt overladen met selfies… en dan is het beroerde dat ik nog een HTC telefoon heb, zo’n goedkoop gevalletje die dat niet kan…dus hoeveel foto’s ik al via spiegels enzo heb gemaakt dat wil je neit weten… zoiezo had ik ook nooit kunnen bedenken dat ik voor een webcam een kus zou geven hahaha
Hèhè altijd leuk om je askim op de webcam te zien toch…
Maar ik snap je volledig je bent het ook niet verplicht om het door te geven maar ik reken er wel op als we ooit gezellig samen wat gaan doen dat je er toch ook bij bent…
Wie gaat anders alle verschrikkelijke stille momenten onderbreken?
@summie hahahaha tja wat voor smaak hahaha.
Snap wat je bedoeld hoor met privé. Ook over getwijfeld. Maar ik vind het ook wel erg leuk om een beeld bij de meiden en de askims te krijgen.
@littleOne hebm je verzoek gezien.
Lastig hoor als je tot zo laat moet wachten. Askim en ik zijn ook aan het afkicken van al het whats appen. Toen ik nog thuis zat konden we de hele dag kletsen nu alleen buiten mijn werk om. Ff wennen
Littleone: Ja misschien ben ik wat betreft facebook daar wel wat vreemd in, of gewoon wat moeilijk in hoor… Oooh jeetje dat word dus mijn taak… misschien ben ik in het openbaar wel een heel rustig, stille en verlegen vrouw… Mare vertel meid… wat voor selfies krijg jij van je askim? He meid ik heb het wat jouw betreft beter gedaan…gewoon een askim uitgezocht met fatsoenlijke werktijden hahahah
We gaan goed…nog effe en we krijgen dit topic vanavond nog vol
Miloutjuhhh: Dat wat jij schrijft dat speelt natuurlijk ook in mijn hoofd en dat is ook de reden van de twijfels haha. Oooh jeetje meid jij moet dus echt afkicken van je askim…
Selfies van askim met snor en baard of askim die gewoon gekke gezichten zit te trekken overlaatst kreeg ik een filmpje van mijn askim Zijn baas aan waar op te zien was dat ze met drie aan het drinken waren en aan het dansen waren in het hotel vaak krijg ik ook foto’s aan dat mijn askim zijn baas en die van de parking samen aan het bqqe zijn…
Ooow? is dat echt zo ben jij een verlegen stille meid? ik kan heel erg uitbundig zijn voel me snel ergens thuis maar je krijgt me ook makkelijk verlegen helaas hèhè
@summie snap je twijfels wel hoor. Dit is nog redelijk anonieme. Ondanks dat ik mn eigen naam gebruik.
Ja afkicken is het zeker. Pfff maar goed zoals askim altijd zegt we are strong together even when we are apart.
Miloutjuh valt het werk op zich nog altijd mee? jammer dat je nu niet meer zo vaak met askim kan WhatsAppe al werd dat mss ook wel minder als hij moest beginnen werken of werkt hij niet in een hotel?
@littleone ja het werk is wel goed te doen. En ik ga nu steeds meer nieuwe dingen leren en dat is dus wel erg leuk.
Vorig jaar konden we ook als hij aan het werk was wel appen. Maar dit is een ander hotel dus geen idee hoe het daar zal gaan.
@summie een verlegen meid? Ergens kan ik me dat niet echt bij je voorstellen hoor.
Miloutjuh ik Had je zelfs niet gevonden hoor ik zag het door mariskaklerk dat ik verkeerd aan het zoeken was Had dus gewoon echt Miloutjuhh in getypt en kwam ergens anders op uit Mjah kben niet van de slimste precies
Wat lief wat je askim zegt maar hij heeft wel gelijk vind ik
Haha summie laat je maar volledig gaan en we halen het voor middernacht nog
@littleone o ik dacht dat dat wel klopte kan ook dat ik me vergist heb hoor.
Ja hij heeft er wel gelijk in. Ondanks dat we niet samen zijn, slaan we ons door de moeilijke tijden heen.
We zijn goed bezig. Bijna tijd voor een nieuw deel
hahhaa littleone ik ben niet een verlegen vrouw hoor, ik kan heel vrolijk en heel gezellig zijn… maar ik ben ook iemand dat als ik niet helemaal lekker in mijn vel zit, die het soms wel moeilijk vind om zichzelf te laten zien…die zich weleens wat te druk maakt over wat een ander van haar denkt… Ooh leuk die selfies van je askim… zo te horen heeft hij dus een goede band met zijn baas… Ik heb een wereld foto’s van askim gekregen waarop één of ander technisch moeilijk probleem op te zien was die hij moest fixen en dat ik echt iets had van…oké hahah. Maar ook selfies van askim dat hij op het strand is enzo of dat hij zich geschoren heeft enzo…zie je hem voor de helft geschoren, andere helft niet… en gister kreeg ik eentje van hem en zijn moeder (had hij gezegd dat die naar zijn broer zou sturen, maar ik kreeg hem ook hahhaha.)
Miloutjuhhh volgens mij zit het tussen jouw en je askim ook wel goed enne zijn jullie inderdaad samen heel sterk!!! Enne btw ik kon het niet laten heel fout heb toch effe gespiekt maar jouw askim ziet er leuk uit…ja natuurlijk niet zo leuk als de mijne maar toch hahah. Doet jouw askim ook aan selfies?
Hahaha die LadySide komt straks terug en die weet niet wat ze meemaakt joh een vol topic…nou ja bijna vol…
@summie hahahah spieken mag hoor. Mijn askim is toch echt de leukste hoor
Askim stuurt best wel vaak foto’s. Selfies ook maar ook als hij iets grappigs of iets geks ziet. Of als er een lief kindje bij hem in de winkel is hahaha. Hij is echt gek op kids.
Haha summie stiekem op fb gaan kijken naar Miloutjuh grappig toch ook stiekem wel nieuwsgierig?
Haha summie ik Had zoiets vreemd genoeg hellemaal bij jou verwacht volgens mij ben je echt een dutske Haha en met jouw oude toestel kan je geen foto’s maken of ? stuur jij ook van die gekke selfies?