Mijn dag kan niet meer stuk, zojuist te horen gekregen dat ik een vast contract ga krijgen vanaf 1 april al als dat lukt en anders 1 mei. Dus 19 mei sta ik bij het ind om mijn aanvraag voor een verblijfsvergunning te doen. Ben zo blij :D:D:D
LBDS: wat goed dat jullie een werkvisum gaan regelen. Ik reageer hier ook maar even op je prive berichtje: wat je zei over een nederlands sprekende kinderanimateur is denk ik inderdaad erg goed voor het hotel als er veel nederlanders komen!
Milou: Superleuk dat je op een turkse bruiloft was! Wil dat ook wel eens mee maken. Klinkt alsof je een leuk weekend hebt gehad. Jammer dat dat gastouderbureau hem dus niet gaat worden. Maar dat richten op kinderen zodat ze geen taalachterstand krijgen klinkt als een goed idee. Kan je daar niet gewoon iets mee doen los van het gastouderbureau? Dus gewoon de kinderen een paar uurtjes in de week op een speelse manier Nederlands leren.
Summie: Ik weet sinds gisteren waar askim heen gaat! Hij gaat volgens hem zelf naar een goede plek. Sowieso wel veilige plek, maar ik vroeg of hij zenuwachtig was maar hij zei: “No there is kind of very good place for soldiers.” En ik had ook al foto’s gezien en wat dingen gelezen en het leek allemaal best oke. Maar dit is voorlopig alleen voor de 40 dagen.
Hmm vervelend dat jou askim zijn ego zo’n deuk heeft opgelopen en zich zo gebroken voelt. Waarschijnlijk heeft hij gewoon even een dipje, wat vrij logisch. Wanneer begint hij met zijn werk in het toerisme? Kan hij tot die tijd geen andere baan vinden?
Wanderlust: Leuk weer eens wat van je te horen! Fijn dat je een goed gevoel hebt over je onderzoeksvoorstel. Je ging misschien toch ook nog naar Turkije om daar onderzoek te doen? Erg fijn dat je alweer zo snel naar je askim gaat. Hoelang hebben jullie elkaar niet gezien?
Sevimli: Meid wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Is het zo dat je een vast contract moet hebben om je askim naar Nederland te halen? Ik had namelijk gezien dat je gedurende 1 jaar na de aanvraag over voldoende inkomen moet beschikken.
Ja klopt het is ook een jaar, maar ik had al 3x verlenging gehad dus ik moest een vast contract krijgen of ik moest weg!
Hey meiden!
@LBDS, Heeft je askim al iets anders, of is dat in het hotelwerk niet zo moeilijk? Anders is het wel een risico dat ie zelf is opgestapt, hoop in ieder geval dat hij snel weer iets heeft gevonden, en dat jij je werkvisum ook snel krijgt zodat je iets kunt doen.
Hij klinkt idd als een temperamentvol mannetje
Lijkt me soms best lastig om daar mee om te gaan, maar fijn dat alles is uitgepraat en het nu weer goed is tussen jullie!
@Miloutjuhh, Zo te lezen heb jij echt een ontzettend leuk weekend gehad met zo’n Turkse bruiloft!
Ik heb idd ook ING, en dat kostte me vorige keer ook 2,25 aan opname kosten. Toen had ik gewoon euro’s uit de muur getrokken.
Ik denk dat ik maar gewoon met contant geld naar een wisselkantoortje ga, ik kan het me niet veroorloven als er hetzelfde gebeurd als met je zus. Al is die kans natuurlijk niet groot. Komt vast goed met mijn geld ![]()
En idd MisterSide is zich echt van geen kwaad bewust vrees ik… Ik snap het allemaal niet hahaha!
@Summie, het is idd een geval apart die man… Ik denk niet dat het voorzichtigheid is, hij is nl nog steeds helemaal overtuigd van zijn liefde voor mij en meld me dat ook wel. Alleen kan ik niet hetzelfde tegen hem zeggen, want momenteel voel ik het gewoon echt niet. Vrees dat het toen weer even zo’n momentje was dat ik maar aan hem bleef denken. Voelde niets toen ik hem op de webcam zag, ja het is een super lieve man… maar ik denk niet dat het mijn man is.
Met mij gaat het ondertussen beter, ben weer bijgekomen van zondag. Gister wel weer ff een vreselijke baaldag, maar er hing blijkbaar iets in de lucht
Hoorde meer mensen erover.
Ik had je graag advies gegeven over het repareren van een ego… LIjkt me ook erg lastig om daar mee om te moeten gaan. Kan alleen maar hopen voor jullie dat hij snel weer een goede baan én wat meer geld heeft zodat het leven weer de moeite waard word voor hem. Ondertussen kun jij hem alleen maar proberen te steunen, en hier gewoon lekker stoom afblazen.
@Sevimli, Wat goed nieuws zeg voor je! Gefeliciteerd!! Hopen dat het IND die verblijfsvergunning heeeeel snel goed gaat keuren!
@Wanderlust, Welkom terug! Leuk weer iets van je te horen en wat leuk dat je zo snel alweer naar je askim gaat! Hoe lang hebben jullie elkaar niet gezien?
Sevimli: gefeliciteerd met je contract meid!!!
Wanderlust: leuk weer ns wat van je te lezen hier! Wie weet spot ik je nog wel op het vliegveld
, ik vlieg maandag a.s. via Istanbul naar Bodrum (vanaf Brussel wel).
***24-03 Miss1993
Bodrum 4 nachtjes
25-03 Wanderlust
Istanbul 5 nachtjes
28-03 Yavrum1
Antalya 8 nachtjes
05-04 LadySide
Side 16 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 28 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 70 nachtjes
28-06 Littleone
Marmaris 100 nachtjes
22-07 Sevimli
Bodrum-Gümbet 124 nachtjes
******BACK AT
Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07
Sevimli 02-08***
***- BIRTHDAY’S.
29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Ik zie dat het lijstje steeds groter word!!! ![]()
Sevimli: Wauw gefeliciteerd wat geweldig!!! Dus nu kunnen de grote stappen straks echt gemaakt worden. Hoe heeft je askim gereageerd?
Miss: Ik las dat je weer naar huis gaat, wat een fijn gevoel moet dat zijn. Geniet de laatste daagjes nog maar effe lekker van je familie.
Kardelen: Fijn dat de startplek goed lijkt te zijn. Ook al is en blijft het natuurlijk ontzettend moeilijk on het leger in te gaan. Hoe is het met je stage? Over een maand begint hij met zijn zomerjob.
LadySide: He mevrouw de zonaanbidster ook zo genoten van het mooie weer? Ooh jakkes wat liggen die twijfels over je gevoelens op de loer… Meid ik kan wel begrijpen dat je zijn gedrag niet begrijpt en het klinkt makkelijk maar probeer het naast je neer te leggen, nog even en je hebt hopelijk meer duidelijkheid…Zo te horen mag MisterSide overigens wel wat temperament van MisterLbds hebben
haha hmmzzz en dat stoomuitblazen klinkt erg uitnodigend…zeg dat tegen mij niet 2x haha.
Ik heb toestemming gekregen van LadySide dus ik ga effe mijn stoom afblazen haha…Oepssss ik geloof dat ipv askim zijn ego te repareren dat ik het juist nog meer heb vernield. Misschien heel fout maar ik heb hem gister heel duidelijk gemaakt dat ik begrijp dat hij zich rot voelt maar dat ik klaar ben met zijn zielige gedoe. Dat de manier waarop hij nu reageert/leeft/doet dat hij zich daar echt niet beter van gaat voelen. Kom op laat zien dat je een sterke man bent (I know dat was een gevoelig snaar) en dat hij juist uit het dal kan klimmen door verder te gaan. Dat hij moet gaan zoeken naar een nieuwe job en dat hij een keuze moet maken of waar hij nu is of hij gaat naar zijn ouders (toeristengebied) en daar op zoek. Er zal vast nog wel ergens werk zijn voor een klusjesman ofzo. Misschien heel fout en gevoelloos van mij om dit te zeggen maar aan de andere kant sta ik ook echt achter mijn woorden. Het resultaat ik heb nog niets weer van hem gehoord… MOEILIJK
Via Wereldwijzer app
Summie: ooooooops! Die uitbarsting vond ie blijkbaar niet zo geslaagd. Maar ik denk dat ik hetzelfde zou hebben gezegd. Hij kan nu eenmaal niet zielig in een hoekje blijven zitten, dit is hét moment om een nieuwe baan te zoeken, want over niet al te lange tijd zijn alle banen in toeristengebied al vergeven aan anderen.
Ik denk dat het als een klap bij hem aan is gekomen en hij denkt nu vast dat je hem niet steunt, en alles wat mannen als ze in de put zitten gaan denken. Hij zal echt wel weer bijdraaien.
Sterkte met wachten, en stoom afblazen mag nog steeds hoor! ![]()
Ik heb idd heerlijk van de zon genoten, stiekem ben ik alleen in het voor en najaar een zonaanbidster hoor. In de zomer is het mij vaak veel te warm…
Ik ben me ook absoluut niet meer druk aan het maken over een eventuele relatie met MisterSide, zoals ik er nu over denk is het gewoon klaar en zie ik wel wat er gaat spelen als ik hem weer zie. Hij weet het alleen nog niet… :S
En als het temperament overdraagbaar was, dan zou ik gelijk iets aftappen bij de askim van LBDS om aan MisterSide te geven!! Hahahaha!
Nou meis, blijf rustig ademhalen en ik hoop dat je snel iets gaat horen! Knuffff!
LadySide: Oké dus jij bent niet zo’n zonaanbidster dan ik dacht…Ikke wel hoe warmer hoe beter, helaas was het te winderig om buiten te kunnen zitten, kon jij buiten zitten? Hoe was je dag vandaag? En al stiekem bezig met de voorbereidingen voor de vakantie? Hahahah dat zou wat zijn als je wat temperament zou kunnen toevoegen dan word het Mister-LBDS-Side hahha. Ik ben heel benieuwd hoe jouw vakantie gaat zijn.
Thanksss voor je knufffff. De kans is groot dat hij zich nu onbegrepen voelt, ook omdat ik nog steeds niets van hem gehoord heb, dat laatste vind ik wel moeilijk maar ik wil nu niet toegeven. Ik hoopte hem wakker te schudden of het gelukt is?? Vanaf halverwege april begint zijn zomerjob die heeft hij gelukkig al. Heb ook tegen hem gezegd dat hij ook een maand vakantie kan vieren (ook al heeft hij dan geen inkomen) maar kies dan bewust daarvoor en ga er dan van genieten of maak de keuze dat voor een nieuwe job voor een paar weken en ga dan opzoek. Maar kom in elk geval uit dat hoekje vandaan… Hahaha ik moest wel effe lachen om je woordkeuze…blijf rustig ademhalen…erg toepasselijk hahaha…
Jeetje wat is het rustig hier…ik heb hoop ik niet iedereen afgeschrikt hahahha ![]()
Summie, door ME/CVS heb ik het in de zomer hier net iets zwaarder, ben dan nog vermoeider dan normaal. Best lastig, maar kom de zomers tot nu toe rustig door. In Turkije had ik er trouwens minder last van en in April vorig jaar was het “gewoon” 35+ graden. Heerlijk liggen bakken in de zon en uitstapjes gemaakt.
Hier zat ik weer goed op de galerij, wel nog wat wind maar op zich goed te doen. Eerst ff lekker de stad in geweest om alvast wat dingen weer te kopen om mee te nemen. Alle toiletspullen waren net op, dus kon ff lekker inslaan
En de zomerkleren zijn alweer gewassen! Al vrees ik het ergste als ik op mijn weerapp in de toekomst kijk… dan gaat het niet heel warm worden. Komende weken nog wel en als ik kom koelt het af en als ik weer weg ga gaat temp weer omhoog :s Ik hoop dat het nog gaat veranderen! Dus ja, ik ben al druk bezig
Vanochtend vliegtijden in boekingsgegevens kunnen vinden, maar op Schiphol staat nog een andere tijd. Dus nog ff afwachten…
Wel fijn dat je askim al een zomerjob heeft, dan is het idd aan hem hoe hij die laatste maand door wil komen.
Anders hem een berichtje sturen een optie? Of wil je dat hij eerst iets laat horen?
Nu ff Hello Goodbye kijken en daarna Vakantieliefdes even terugkijken als ik wakker kan blijven. Word opgenomen, weer een Turk die overkomt volgens mij?
Via Wereldwijzer app
LadySide: Ooh jakkes dat zou niet leuk zijn als het slecht weer zou zijn? Wat word er voorspeld? Ik vind de Turkse warmte ook veel lekkerder. En heb je gunstige vliegtijden? Wel leuk dat je al begonnen bent met spulletjes te verzamelen. Ik ben vanmiddag ff langs de Action geweest, heb van die trendy blauwe glazen vazen gekocht maar heb ze nu in huis staan en denk wat moet ik er mee haha. Oooh vakantieliefde was echt leuk, heb met een gigantische smile gekeken…moest wel lachen om het gedrag van die meid… Enne over mijn eigen vakantieliefde ik heb hem al een appje gestuurd (ik kan wel wachten heb mezelf er alleen maar mee te pakken) en ik heb ook eentje terug gehad… Don’t worry I’m still alive…ach ja er is weer contact geweest en morgen maar weer es zien… slaap lekker…
Via Wereldwijzer app
Summie, er is niet warmer dan 18 graden voorspeld. Dagen met 16 graden en regen, onweer, maar gelukkig ook zon. Ach, ik wacht maar af… het veranderd nog zo vaak. Voor nu is alleen de heenreis bekend. Niet heel gunstig aangezien mijn laatste trein om 23h00 gaat. Volgens reisorganisatie site vlieg ik om 8h00 en volgens Schipholsite om 7h15. Ik kan wel bij een vriendin slapen in Haarlem, maar ideaal is het niet omdat zij op kamers woont. Dus moet nog even bedenken of ik op Schiphol ga slapen/wakker blijven of toch een paar uurtjes bij vriendin. Terug weet ik nog niet, maar op schiphol staat maar 1 Corendon vlucht en die is om 13h15 vanuit Antalya. Daar ben ik wel blij mee
Ik ga morgen maar ff vakantieliefdes terugkijken, nu eerst lekker slapen.
Fijn dat je je eigen vakantieliefde weer even hebt “gehoord”! Morgen verder kijken ![]()
Slaap lekker!!
Via Wereldwijzer app
***24-03 Miss1993
Bodrum 3 nachtjes
25-03 Wanderlust
Istanbul 4 nachtjes
28-03 Yavrum1
Antalya 7 nachtjes
05-04 LadySide
Side 15 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 27 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 69 nachtjes
28-06 Littleone
Marmaris 99 nachtjes
22-07 Sevimli
Bodrum-Gümbet 123 nachtjes
******BACK AT
Wanderlust 03-04
Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07
Sevimli 02-08***
***- BIRTHDAY’S.
29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
***-samen met vriend sinds:
*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Summie die draait wel weer bij joor. De meeste jongens zijn niet gewend het zo recht voor zn raap te krijgen. Ik gister ook v.liefde gekeken overduidelijk dat hjj niks weet van de nl cultuur en zij niks van de turkse. Ik zelf zie dat nog niet goed komen tenzij ze zich er nu in gasn verdiepen! Ik zou zijn gezeur niet pikken over het eten en haar reactie bij de afwas niet pikken!
Via Wereldwijzer app
Kan iemand in het lijstje mijn datum een dagje eerder plannen ik ga 27 juni ![]()
Via Wereldwijzer app
Hoi meiden!
Ik ben zooo zenuwachtig haha net zoals vroeger! Askim en ik kunnen niet wachten elkaar te zien!
Alleen een vraagje: Het is toch nog mogelijk om een visum op t vliegveld te kopen?
@Wanderlust: Ja, maar het kost nu 25 euro i.p.v. 15
Wat?!?! Is het visum 10 euro duurder geworden??? Dan beb ik blij dat ik nog nét heen en weer kan.
Via Wereldwijzer app
Ben gelijk even online gaan zoeken, maar daar staat overal nog 15 euro. 1 site is up to date, aangezien er ook mededelingen op staan over dee Nucleaire top op 24/25 maart… Lijkt me heel vreemd dat het opeens met 10 euro omhoog gaat.
Zou wel erg veel zijn ja 10 duurder lijkt me straf hoor
Via Wereldwijzer app