Miss: Wat vervelend van die laptop. Begrijpelijk dat je pissed bent. Ik heb dat ooit met een auto gehad, net gekocht en meteen problemen. Niks minders dan dat. Dus Bodrum word straks verruild voor Ankara. Ik weet eerlijk gezegd weinig van Ankara, behalve dat een grote stad is. Is het vergelijkbaar met Istanbul? Gaat je askim daar dan ook in het toerisme werken? Haha wat leuk dat je receptenboek maakt met NLse of Turkse recepten?
Tam: Dus nog geen contact gehad, net als wat je schrijft denk ik dat het beter zo is. Wat bijzonder dat je een cursus reading doet. Ik denk juist dat het goed is dat je geraakt word, dat je die ervaring hebt, want je zal in de praktijk ook mee maken dat mensen geraakt worden. Het maakt me erg nieuwsgierig. Wat houd dat precies in? Het onderwerp askim is niet aan de orde gekomen en ik had ook even geen behoefte om over hem te praten nu het niet zo goed met hem gaat.
Litleone: Als je last blijft houden zou ik toch echt effe langs de dokter gaan. Geniet maar lekker van het contact met je askim, vooral als hij het in de zomerperiode drukker gaat krijgen. Dus jullie gaan nu echt beginnen met de zaken te regelen…spannend…
Mutlu: Wat bijzonder/interessant!!! Mag ik vragen wat voor werk je doet? En dan ook nog bijzonder dat je nu ook nog samenleeft met een Turkse man. Mooi om te horen dat 2geloven verweven zijn in je leven. Ik heb het er ook weleens met askim over gehad, wij denken ook dat Allah en God dezelfde zijn. Volgens mij is er ook niet 1 geloof het juiste geloof. Met mijn gezondheid gaat het met kleine stapjes vooruit. Elk stapje vooruit is winst maar geduld is ook een schone zaak hahahaha.
Egwene: Meid weleens gehoord van 3x scheepsrecht
Maar wat lekker zeg, ook al begrijp ik dat het dubbelzinnig voelt. Mag ik vragen welk hotel? Ben ook al een aantal keren in Belek geweest. Ik hoop dat je dan lekker kunt genieten!!! Over 2 weken al, dat is dus vlot maar misschien ook wel fijn lijkt mij is de leerstof nog wat actueel. En hoe ging je rijles? Ben je inmiddels wat over je rijangst heen? Het gaat inderdaad stapje voor stapje beter met me. Ik moet gewoon kijken waar ik 1maand geleden stond en nu en vooral niet teveel willen.
LadySide: Wat vervelend die onrust in je hoofd. Al eens gedacht aan spanning? Want meid je hebt de laatste tijd zulke stappen gezet en er staan nog een aantal spannende dingen te gebeuren. Wat leuk en gezellig dat je een dagje treinreizen hebt gedaan!!! Pas op jezelf meid!!!
Lbds: Super dat het animatiewerk in het verleden goed is gegaan. Ik meende dat jij vermoeidheidsziekte had, mocht dat zo zijn pas wel op jezelf meid. Animatiewerk in Turkije lijkt me best pittig. Aah wat balen van die brommer (was het geloof ik) grote kans dat je die niet meer terug vind. Hoe is het nu met je askim, weer wat gekalmeerd?
RosaArbil: Soms komt er hier ineens eens tekst van je voorbij. Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar je… Wie ben jij?
Kardelen: Fijn om wat van je te lezen en super dat je steun hebt kunnen vinden bij je moeder en Egwene!!! Uuh verrassingsparty…ik vermoed verlovingsparty?? Mooi dat je gerustgesteld bent nu jij je askim hebt gesproken. Ik ben benieuwd naar je update…
Update van mij: Ik moest vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis en ik ben me toch flink toegetakeld…ik moest een infuus hebben, maar dat mislukte en omdat ik dus bloedverdunners slik is het resultaat een pijnlijke, hele dikke gigantisch blauwe hand…echt sexy uhum… Ik liet het askim zien, die had meteen iets van je moet naar het ziekenhuis haha. Wat betreft askim vandaag veel contact met hem gehad, maar hij is best wel down. Met zijn werk is er sprake van een heel vies walgelijk spelletje.
Via Wereldwijzer app