Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Miss: Wat vervelend van die laptop. Begrijpelijk dat je pissed bent. Ik heb dat ooit met een auto gehad, net gekocht en meteen problemen. Niks minders dan dat. Dus Bodrum word straks verruild voor Ankara. Ik weet eerlijk gezegd weinig van Ankara, behalve dat een grote stad is. Is het vergelijkbaar met Istanbul? Gaat je askim daar dan ook in het toerisme werken? Haha wat leuk dat je receptenboek maakt met NLse of Turkse recepten?

Tam: Dus nog geen contact gehad, net als wat je schrijft denk ik dat het beter zo is. Wat bijzonder dat je een cursus reading doet. Ik denk juist dat het goed is dat je geraakt word, dat je die ervaring hebt, want je zal in de praktijk ook mee maken dat mensen geraakt worden. Het maakt me erg nieuwsgierig. Wat houd dat precies in? Het onderwerp askim is niet aan de orde gekomen en ik had ook even geen behoefte om over hem te praten nu het niet zo goed met hem gaat.

Litleone: Als je last blijft houden zou ik toch echt effe langs de dokter gaan. Geniet maar lekker van het contact met je askim, vooral als hij het in de zomerperiode drukker gaat krijgen. Dus jullie gaan nu echt beginnen met de zaken te regelen…spannend…

Mutlu: Wat bijzonder/interessant!!! Mag ik vragen wat voor werk je doet? En dan ook nog bijzonder dat je nu ook nog samenleeft met een Turkse man. Mooi om te horen dat 2geloven verweven zijn in je leven. Ik heb het er ook weleens met askim over gehad, wij denken ook dat Allah en God dezelfde zijn. Volgens mij is er ook niet 1 geloof het juiste geloof. Met mijn gezondheid gaat het met kleine stapjes vooruit. Elk stapje vooruit is winst maar geduld is ook een schone zaak hahahaha.

Egwene: Meid weleens gehoord van 3x scheepsrecht :stuck_out_tongue: Maar wat lekker zeg, ook al begrijp ik dat het dubbelzinnig voelt. Mag ik vragen welk hotel? Ben ook al een aantal keren in Belek geweest. Ik hoop dat je dan lekker kunt genieten!!! Over 2 weken al, dat is dus vlot maar misschien ook wel fijn lijkt mij is de leerstof nog wat actueel. En hoe ging je rijles? Ben je inmiddels wat over je rijangst heen? Het gaat inderdaad stapje voor stapje beter met me. Ik moet gewoon kijken waar ik 1maand geleden stond en nu en vooral niet teveel willen.

LadySide: Wat vervelend die onrust in je hoofd. Al eens gedacht aan spanning? Want meid je hebt de laatste tijd zulke stappen gezet en er staan nog een aantal spannende dingen te gebeuren. Wat leuk en gezellig dat je een dagje treinreizen hebt gedaan!!! Pas op jezelf meid!!!

Lbds: Super dat het animatiewerk in het verleden goed is gegaan. Ik meende dat jij vermoeidheidsziekte had, mocht dat zo zijn pas wel op jezelf meid. Animatiewerk in Turkije lijkt me best pittig. Aah wat balen van die brommer (was het geloof ik) grote kans dat je die niet meer terug vind. Hoe is het nu met je askim, weer wat gekalmeerd?

RosaArbil: Soms komt er hier ineens eens tekst van je voorbij. Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar je… Wie ben jij?

Kardelen: Fijn om wat van je te lezen en super dat je steun hebt kunnen vinden bij je moeder en Egwene!!! Uuh verrassingsparty…ik vermoed verlovingsparty?? Mooi dat je gerustgesteld bent nu jij je askim hebt gesproken. Ik ben benieuwd naar je update…

Update van mij: Ik moest vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis en ik ben me toch flink toegetakeld…ik moest een infuus hebben, maar dat mislukte en omdat ik dus bloedverdunners slik is het resultaat een pijnlijke, hele dikke gigantisch blauwe hand…echt sexy uhum… Ik liet het askim zien, die had meteen iets van je moet naar het ziekenhuis haha. Wat betreft askim vandaag veel contact met hem gehad, maar hij is best wel down. Met zijn werk is er sprake van een heel vies walgelijk spelletje.

Via Wereldwijzer app

@LadySide: Leuk dat je in Utrecht bent geweest! Dat is dicht bij mij in de buurt. Zo te lezen heb je je prima vermaakt, ook de rest van de dag. Nu even de rust weer pakken en verder gaan. Ik wil best geloven dat je hoofd even vol is geweest van alles. Reageer maar wanneer jij weer tijd en zin hebt. Geen haast.

@Miss: Balen van je laptop! Echt stom hoe zulke dingen kunnen lopen. Je verwacht dat ze het binnen no time repareren en dan moet je alsnog weken geduld hebben. Leuk dat je bezig bent met een receptenboek. Zijn het vooral bakrecepten of echte maaltijden?

@Kardelen: Het komt allemaal wel goed… Fijn dat jouw askim ook na een maand verlof even heeft. En nog mooier dat jullie dan samen kunnen zijn! Dat gun ik je enorm. Ik ben benieuwd wat hij tegen je gezegd heeft, maar ik spreek je zo wel even aan op FB. Of ik lees het hier later.

@Summie: Haha! Ja, ik heb gehoord van ‘drie keer is scheepsrecht’, maar ik ga het er niet op wagen als het even mee zit :slight_smile: Ik ga naar Paloma Grida Village & Spa (zo heet het, geloof ik). Ken je dat hotel? Vervelend dat het infuus niet goed is gegaan en dat je nu met een opgezwollen hand zit. Ik hoop dat het niet je dominante hand is… Begrijpelijk dat je askim nu down is. Eigenlijk kan hij niks doen, maar hij wil natuurlijk wel het geld waarvoor hij gewerkt heeft. Hopelijk gaat het hem lukken op de een of andere manier. En hopelijk vindt hij snel nieuw werk.

Ik las dat een paar benieuwd waren naar mijn rijles. Het is eigenlijk best apart. Soms ben ik echt briljant qua rijden en soms ook heel onhandig. Maar hij wil me op examen laten gaan. Na de rijles heb ik de school gebeld en we hebben een datum: 8 mei om 9.50uur. Mooi tijdstip, niet in de topdrukte. Verder is mijn herkasing niet over 2 weken, maar over 1 week al! Ik moet mijn planning dus flink bijschaven. Ik voel me nu al wel wat zekerder over de stof, dus het komt waarschijnlijk nu wel goed. Morgen even kort op school zijn. Verder geen plannen buiten huis.
Ik zou willen dat het mei was… Alle grote school stress is dan achter de rug.

Ik heb gisteren besloten om nog een nachtje bij mijn kleine vriendjes te blijven slapen :slight_smile: vandaag was wel iedereen aan het werk maar vanavond heerlijk gegeten bij de oma van de kids :slight_smile:
Nu zit ik in de trein naar huis. (met een grote tas vol eten voor onderweg van oma) Morgen zal ik eens even goed bij lezen en reageren

Fijne avond meiden

Via Wereldwijzer app

Summie pas je wel goed op jezelf! Dat klinkt erg eng zo’n hand!
En wat betreft animatie hier t kan niet veel erger zijn dat wat ik heb gehad in NL! Dat ging FEL tegen de arbo wetten in haha! Zo’n 16-18 uur per dag werken met maximaal 2uur pauze waarin ik niet eens normaal een douche kon nemen met 3-4 dagen vrij per maand (en dan niet 1 dag per week zoals hier maar dan ineens vier dagen vrij) ben er best hard van geworden haha! En ja heb wel vermoeidheidsziekte op papier zeg ik maar altijd! :slight_smile: de weersomstandigheden in turkije zorgen er sowieso al voor dat ik me veel beter voel dan in NL! :slight_smile:

Vandaag gesprek gehad ging heel goed! Morgen naar een hotel in Kumkoy waar veel Nederlanders op vakantie gaan omdat ze me daar heel graag willen plaatsen! :slight_smile: heb gekeken is 50minuten lopen vanaf mijn huis en gaan morgen met askim kijken of er iets van vervoer geregeld kan worden voor mij zodat ik nog wel samen met hem kan zijn! :slight_smile: maar ze willen me in elk geval hebben hihi! :smiley:

Wat askim betreft… ik weet het niet maak me grote zorgen! Net een beetje ruzie gehad door alle spanning! Askim heeft ook geen baan meer en dan ze motor weg hij is heel erg gestressed en boos en chagerijnig! Wou die een motor kopen van 4000tl! Ik zei dat we dat echt niet kunnen betalen en toen flipte die helemaal! Nja ik weet waarvan t komt! Daarna hebben we t uit gesproken en begon hij erover dat hij “ugly en stupid” was en dat hij zich elke dag afvraagt waarom ik met hem samen ben! Heb askim goed duidelijk proberen te maken dat ik hem echt niet lelijk vind en dat ik me nog nooit zo goed heb gevoelt met iemand! Of het doordrong… ik weet t niet! Hij vroeg me ook waarom ik hem niet had geholpen vandaag! Maar ik had echt geen idee wat ik moest doen! Askim stormde elke keer t huis uit en kon niet echt met m praten! Wat een rot dag heb me zo machteloos gevoelt! Ging askims beste vriend er ook nog grapjes over maken dus die kreeg een klap voor ze hoofd! :slight_smile:

Nu is askim weer aan het zoeken… hij geeft maar niet op! Ik ga maar film kijken! Wou vroeg me bed in om een beetje fit over te komen maar ik kan niet slapen van de bezorgdheid :frowning:

Via Wereldwijzer app

Oohh en even for the record askim wou niet dat ik mee betaalde aan de 4000tl! Hij wou een regeling maken met een vriend van m om elke maand 500 te betale tot de 4000 zeg maar! Maar dan nog we moeten ook nog ergens wonen en eten en miss een keer iets leuks doen en sparen!! (Vooral sparen haha!)

Wou ik even zeggen voor mensen miss verkeerde ideeen krijgen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Milou: wat leuk dat je bent blijven slapen afgelopen nacht en je zo’n leuke tijd hebt gehad met de kids. :slight_smile:

Summie: Istanbul is groter dan Ankara, maar volgens mij wonen er alsnog wel iets van 5 miljoen mensen, dus best een redelijk ‘stadje’ hahah! Toerisme is daar niet zo veel, en hij vind allerlei dingen leuk, dus wat hij voor werk wil gaan doen daar zal de toekomst verder uitwijzen. Wat vervelend van je hand. :frowning: En vervelend voor je askim, is hij al wel iets wijzer geworden ondertussen na het gesprek met zijn oom?

Kardelen: de reparatie valt gelukkig helemaal onder de garantie dus ik hoef niets te betalen. Anders zou het een duur grapje worden denk ik!

Egwene: spannend dat je een datum hebt om af te rijden, inderdaad fijn dat je niet zo’n druk tijdstip hebt. Ik herken dat wel wat je zegt, dat het soms heel goed gaat en soms minder. Ik kon altijd goed aan mezelf merken wanneer ik veel aan mijn hoofd had. Maaar, ben uiteindelijk wel in één keer geslaagd, en dat gaat bij jou vast ook helemaal goedkomen. Je hebt nog ff om te oefenen!

Lbds: wat een rot dag zo te lezen voor jullie. Maar ik heb het denk ik even gemist, is je askim de afgelopen week zijn baan verloren dan? Hopelijk kan je gauw beginnen met werken daar met een werkvergunning!

Hier is een wonder geschied, mijn laptop is gemaakt! Donderdag kan ik hem als het goed is ophalen bij de MM hier in de stad. Mijn moeder zag hoe pissig ik was, en wilde per sé bellen met het reparatiecentrum. Had ze dat maar eerder gedaan, want een paar uur later kreeg ik dus positief nieuws. :slight_smile:

Mijn receptenboek bevat trouwens allerlei recepten, voor wie het vroegen! Kleine makkelijke dingen, avondmaaltijden, Turks, Nederlands, baksels, echt vanalles!

Fijne avond allemaal.

Lbds: welk hotel in kumkoy ga je misschien werken? 50 minuten lopen is wel veel. Misschien gewoon met de dolmus of een fiets kopen?

Askim en ik dus gisteren gebeld. We hebben een fijn gesprek gehad en ben vooral blij dat er qua onze relatie niets veranderd. Gelukkig gaat hij dus eerst 40 dagen op training. Waarschijnlijk daar waar egwene haar barman ook heeft gezeten. En kunnen we elkaar na die 40 dagen weer zien! Dat vind ik wel fijn want dan heb ik iets om naar uit te kijken. We hebben samen nog even lekker gelachen aan de telefoon, maar ook gewoon serieus gepraat.

En hij had het dus over een soort voor surpriseparty. Haha summier ik weet niet of hij een verlovingsfeest bedoeld, dacht ik zelf eerst ook, maar misschien bedoeld ie gewoon een afscheidsfeestje. We zullen het zien

Pffff! Mannen!!! :s Mister Side belde net, en we hebben een recordtijd :wink: Langer dan een half uur gebeld, maar weinig zinnigs besproken.
Meneer vroeg zich verbaasd af waarom ik nooit smste of appjes stuurde… joh, hoe zou dat nou komen. Dus heb hem ff haarfijn uitgelegd dat het niet echt motiveert om berichten te sturen als je 0 reactie krijgt. Maar hij verzekerde me dat hij het leuk vind bericht te krijgen van mij en dat hij gewoon erg slecht is in berichten sturen. En dat bellen op Tango niet kan als ie in Side is vanwege gebrek aan privacy. Pfff! Heb hem ook maar ff gevraagd hoe ie dan contact wil houden in de zomer als het idioot druk is… dan kan ie opeens wel bellen voor hij gaat werken. Zucht!

Summie, echt rot dat het zo slecht gaat met je askim. Heb het ook al vaker gehoord over het niet krijgen van loon. Vreselijk irritant lijkt me. Begrijpelijk dat ie down is. Wow je hand is ff goed te pakken genomen zeg!
Die spanning zou het kunnen zijn, maar heb wel vaker een paar van die onrustige dagen. Kan ook zijn dat ik gewoon weer teveel heb gedaan en dus weer te moe ben. Dan heb ik dat nl ook…

Egwene, Spannend je rijexamen! En nog ff goed stampen voor je herkansing!

Miloutjuhh, klinkt alsof je een leuke tijd hebt gehad! Nu nagenieten :slight_smile:

LBDS, 50 minuten lopen is idd best veel! Is de dolmus geen oplossing? Ok het is soms net veevervoer, maar alles beter dan een uur heen en een uur terug lopen toch?
Wil je ff veel sterkte wensen met je askim, balen dat je dan zo weinig voor hem kunt doen.

Miss, wat super dat je laptop klaar is! Anders zou ik echt een nieuwe hebben geëist, dan leggen zij het restantbedrag maar bij. Maar gelukkig is dat allemaal niet nodig en heb je hem weer bijna terug.

Kardelen, fijn dat je een goed gesprek hebt kunnen voere met je askim. En dat je hem na die 40 dgn nog even kunt zien! Wanneer gaan die 40 dagen in??

Via Wereldwijzer app

***24-03 Miss1993 :turkey: Bodrum 6 nachtjes
28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 10 nachtjes
05-04 LadySide :turkey: Side 18 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 30 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 72 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 102 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 126 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Kardelen1: Meestal wordt er een feest gegeven als de jongens het leger in gaan, misschien dat die dat feest bedoelt. (kan echt een grote happening zijn)

Sevimli: Denk inderdaad ook dat hij dat bedoelt, want askim vertelde dat toen een van zijn beste vriend het leger in ging en ook een groot feest werd gegeven. Dat feest was een dag nadat ik weer naar huis ging. Echt jammer, had het graag mee willen maken.

Ik las wat over t lopen hihi was niet van plan om te lopen hoor! :slight_smile: was meer om n idee te geven hoever het is :slight_smile:

Morgen naar Antalya met een vrouw die ook voor hetzelfde bedrijf gaat werken en me nieuwe baas om werkvisum te regelen!!! :slight_smile:

Weet niet meer wie t vroeg maar askim is eergister opgestapt! Hij had erge hoofdpijn en wou even tien minuutjes zitten om bij te komen! Dit mocht niet! Askim kwam altijd opdagen als ze hem belde om iets te maken zelfs op ze vrije dagen! Dus hij werd best boos dat hij niet heel eventjes mocht rusten! Plus het gezeur met geld! Hij was er klaar mee en is weg gegaan!

Hopelijk is me werkvisum er snel! Zodra die er is kan ik aan de slag! :slight_smile: ik mag nu al beginnen want tis een winterhotel maar ik doe niks zonder werkvisum :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

Zoals ik gisteren al schreef echt een super weekend gehad :slight_smile: Een leuke Turkse bruiloft gezien zaterdag. Zondag lekker gaan wandelen en eendjes gaan voeren met de kids. Daarna bbq’en bij vrienden van de familie. Maandag avond bij de oma van de kids eten waar ook de tantes van de kinderen waren die ik al lang niet gezien had en een neefje en nichtje. Het neefje dat zo verbrand was toen ik een weekend naar Antalya was in November. Ik had hem voor het laatst gezien toen hij een paar maanden was, meneer is nu 1,5 en een super leuk mannetje. Woont net in Nederland maar zingt al heel de dag visje visje visje hahaha.

Ff over geld pinnen in Turkije, hoeveel het kost is verschillend per bank die je in NL hebt en wat voor pakket je daar dan hebt. Ik heb de laatste keer wel ontdekt dat ik iedere keer als ik geld bij de bank pin ik 2,25 betaal en iedere keer als ik in een winkel pin het me niks kost. Ik wilde als ik alleen was niet met heel veel geld over straat dus betaalde dan bij de supermarkt met mn pinpas. Mijn zusje laatst wel iets ergs meegemaakt . Ze wilde geld pinnen bij de bank 500 TL er kwam in beeld te staan dat er 5% kosten bij zouden komen bij die bank. Ze heeft de transactie dus geannuleerd en is naar een andere bank gegaan. Toen ze op haar rekening keek was er dus wel bij 2 verschillende banken het geld afgeschreven maar ze heeft het maar 1 keer gehad. Nu met brieven naar de ING bezig om het geld terug te krijgen.

ook nog van alles gelezen over zoenen hahah. Heb verschillende ervaringen met Turkse jongens wat betreft zoenen. Ex-askim gebruikte echt nooit zijn tong, askim soms wel soms niet. Echt afhankelijk van de jongen volgens mij. Maar eerste keer toen ik zoende met ex askim dacht ik echt lijkt wel of we in gtst spelen hahahaha

@Littleone, als je het niet kunt vinden waar je niet tegen kunt zou je eens shampoo van neutral kunnen proberen. Hier zit geen parfum in en dat kan heel goed zijn dat je van parfum last hebt.

@Tam wat fijn dat je inkomen gelijk is gebleven en dat je binnenkort weer op het nieuwe kdv aan de slag kan. Ik hoop dat het met je huisje ook door gaat klinkt super die prijs!

@Summie pff wat heftig van je askim. Fijn dat hij het uiteindelijk toch met je gedeeld heeft. Jammer genoeg gebeurd het dus vaker in Turkije :frowning: Dat zijn dingen waarom mijn askim zegt dat hij met mij ergens anders een goed leven wilt opbouwen, je bent in Turkije nooit ergens zeker van er staat niks op papier en er word enorm slecht omgegaan met werknemers.

@Egwene, laat je niet kennen he als je je ex tegen komt in Turkije, laat hem maar fijn zien wat hij heeft laten lopen en dat je het perfect red zonder hem mocht je hem tegen komen!

@LBDS die bruiloft was ook erg gezellig, echt leuk om te zien! Krijg dan wel de kriebels hoe mijn bruiloft er uit zal gaan zien hahaha.
Wat een verhaal van die vriendin toen je je ikamet ging halen! Kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent met haar. Maar heerlijk dat je nu voor zo lang een Ikamet hebt! Hoe ging het vandaag met je werkvisum? Goed dat je ook duidelijk aangeeft dat je niet werkt zonder die vergunning. Hoe staat het met de woede van je askim? Wat enorm k*t van die moter kan me echt heel goed voorstellen dat hij enorm kwaad is, maar ik hoop dat het snel wat wegzakt want dit is ook niet ideaal.

@Miss super dat je laptop eindelijk klaar is. Klinkt echt leuk dat recepten boek!

@Kardelen wat fijn dat je zo goed hebt kunnen praten met je askim. En heel fijn dat je als hij die 40 dagen gehad heeft even lekker bij hem kan zijn! Benieuwd wat voor 'surprise’party je dan krijgt hahaha.

@Ladyside hij is zich dus echt van geen kwaad bewust als ik zo hoor dat hij gevraagd heeft waarom je niks liet horen. Wat super leuk dat jullie gewoon een trein in gestapt zijn hahah. Met zo’n kaartje kan het he want echt duur die treinen.

Verder weet ik het niet meer, zoveel gelezen hahaha.
Vandaag even lekker naar het winkelcentrum geweest. AL is het weer niet meer zo lekker jammer genoeg :frowning: Het is hier weer zo grijs al de hele dag.
Verder ben ik wat dingen aan het uitzoeken voor een plannetje wat ik heb gekregen over werk. Veel uitzoekwerk en nog niks zeker dus vertel nog ff niet hier openbaar hoe en wat.
Vanavond repeteren bij de muziek.
M’n nichtje nu voor de tweede dag ziek thuis dus misschien al wel morgen ochtend oppassen en niet pas na school.

Fijne avond meiden

Egwene: meisie ik kon het niet laten, maar het was een geintje. Begrijpelijk dat je daar nu niet op zit te wachten. Dat hotel ken ik, maar nog nooit geweest. Oeh spannend dat je mag afrijden. Ik had ook vaak van die domme dingen. Tijdens de laatste rijles stond ik voor t stoplicht en dacht waarom heb ik mijn voet eigenlijk op de koppeling hahaha. Maar t examen vervolgens gehaald, dus er is hoop. Fijn dat je meer vertrouwen hebt in je tentamen. Het is mijn rechterhand en ik ben links, maar tis wel vervelend. Ik was idd ook gefrustreerd geweest als blijkt dat je maandenlang vrijwilligerswerk hebt gedaan ipv betaald werk.

Lbds: Ooh gelukkig ik dacht al, 50min lopen lijkt mij wel erg ver haha. Hoe is het met je askim?
Begrijpelijk dat hij boos is over die motor en dan ook nog ontslag genomen…heftig hoor…Is jouw askim van nature een temperamentvolle man? Jeetje wat een vervelende start voor jullie samen. Ik hoop dat jullie beide snel een leuke job vinden (waarbij je ook nog es uitbetaald word). Mijn hand is niets ernstigs, alleen wat vervelend en gevoelig het is een gigantisch blauwe plek, maar dat gaat wel weer over voor ik een oud vrouwtje ben.

Miss: Is het wel een moderne stad? Oh mooi dat jouw askim veel werk leuk vind en jobhoppen is in Turkije makkelijker dan in NL. Ben jij trouwens een echte keukenprinses? Wat zal jij blij zijn als jij je laptop weer terug hebt! Al een ticket geboekt?

Kardelen: Hmmzzz ik denk dat ik fout zat met een verlovingsfeest. Fijn dat je een goed gesprek met je askim hebt gehad en dat je iets hebt om naar uit te kijken! Weet je al wanneer hij gaat?

LadySide: Mijn mond valt effe open van verbazing. Zo te horen is hij zich van geen kwaad bewust, maar ik vind zijn houding wel wat makkelijk. Maar ja misschien is hij gewoon na wat er gebeurt is wat voorzichtiger. Mijn askim had ik juist laatst aan de telefoon en toen was hij dus ook in een gezelschap en zei hij opeens: Summie I love youuuuu om vervolgens te horen: Ja dat moest iedereen hier even horen haha. Hoe is het trouwens nu met je? Gaat het vandaag weer wat beter?

Miloutjuhh: Zo te horen heb jij je super vermaakt! Wat ontzettend fijn voor je, had je ook echt wel effe verdiend. En wat leuk dat je voorzichtig wat plannetjes aan het ontwikkelen bent voor werk, heeeeeel veel succes en ik hoop dat het gaat lukken! Zo te horen is het een vrolijk jochie, maar hoe is het met de gezondheid nu van dat jongetje?Ja ik vind het echt ontzettend balen voor askim, het is een walgelijk machtspelletje en ik vind t heftig dat zoiets kan. Haha wat een geweldig benaming gtst zoenen.

Update van mij: Voor de duidelijkheid mijn hand is niet gevaarlijk hoor, maar gevoelig en lastig. Mijn hele bovenkant van mijn hand is blauw. Vanochtend weer effe naar t werk geweest, het viel me zwaar en verder bewust rust genomen. Ik krijg nu toch wel een andere kant van askim te zien. Ik ben er achter gekomen dat hij goed kan mopperen haha. Maar ik merk dat hij het momenteel eigenlijk zelf even niet zo goed weet hoe hij verder wil/moet gaan of hij daar moet blijven of richting zijn ouders (toeristengebied) moet gaan en zien of hij daar voor zijn zomerjob begint misschien nog wat werk kan vinden.

Via Wereldwijzer app

Dames, Gezgin-Adam heeft een baan in een restaurant in Alanya in de aanbieding! Even op de Time-line kijken!

Via Wereldwijzer app

Summie mijn askim is erg tempramentvol! En ook best snel chagerijnig of boos! Gelukkig tegen mij niet! Maar veel hier zijn daardoor wel bang voor askim!
Met askim gaat t opzich wel! Merk dat die nog wel van de kleinste dingen geirriteerd raakt! En hebben wel samen een woordwisseling gehad omdat ik zoveel alleen was omdat hij ging zoeken naar ze motor en ik vind t niet super prettig alleen thuis te zijn in de avonden!
Gelukkig valt t mee met je hand!! T klinkt wel eng haha!

Milou oohhh trouwkriebels? Hihihi!! Wil jij een echte turkse bruiloft of ook een hollands tintje? :wink:
En ja die griet heb ik niet meer gesproken! Heb nu contact met iemand anders waar ik waarschijnlijk mee samen ga werken in de kinderanimatie! :slight_smile: hele lieve vrouw!! Ga morgen pas voor me werkvisum maar ik verwacht wel dat alles goed gaat! Ben allang blij dat de man die me baas word het allemaal gelijk regelt en niet wacht! :slight_smile:
Askims woede lijkt gezakt maar niet 100%! Hij is nog geprikkelt :wink:

Askim en ik hebben wat woordwisselingen gehad! Ik was veel alleen gister en vandaag weer en ik vond t nie echt heel leuk! Ik kan wel naar buiten en rondlopen mja dat heb k ook wel gezien! En uren bij de vrienden van askim zitten vind k ook niks! Dus heb me veel verveeld en voelde me best eenzaam! Dat tegen hem gezegt en dat viel wel verkeerd omdat hij met ze hoofd bij die motor zit! Nu uiteindelijk is alles wel weer goed! Net naar Manavgat gegaan waar askim me veraste door parfum voor me te kopen! Krijg ook veel liefdesverklaringen weer dus hij heeft wel spijt dat we een ruzie hebben gehad gelukkig! Nu genieten van zijn schuld, ja ik ben erg!! Maar ik word nu behandelt als een koningin! Moet ik even van genieten haha

Via Wereldwijzer app

***24-03 Miss1993 :turkey: Bodrum 5 nachtjes
28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 9 nachtjes
05-04 LadySide :turkey: Side 17 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 29 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 71 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 101 nachtjes
22-07 Sevimli :turkey: Bodrum-Gümbet 125 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
LadySide 15-4
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07
Sevimli 02-08***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*Fieeh : 10 augustus 2009
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Goede morgen meiden,

@summie met zijn gezondheid gaat het erg goed. Hij heeft soms wat jeuk maar dat is goed te onderdrukken met sudocreme. De artsen hebben wel gezegd dat als hij flink gaat groeien dat het dan wel pijn zal gaan doen. Wat voor hem een enorm voordeel is is dat er in zijn gezicht en hals/nek niks te zien dus dat er niet meteen naar hem gekeken zal worden.
Ik denk dat het goed is dat je nu ook deze kant van je askim leert kennen. Iedereen heeft wel eens momenten dat hij mopperig is. Je hand niks ernstig maar wel flink balen.
Goed dat je rust pakt na het werken.

@lbds hihihi ja die kriebels zijn er wel maar gaat echt nog wel even duren. Ik heb tegen askim gezegd dat ik pas wil trouwen als we ook echt samen kunnen zijn. We zullen wel in Turkije trouwen. Ik vind het belangrijker dat zijn ouders en zusje er bij kunnen zijn dan mijn complete familie. Het zal wel een Turkse bruiloft worden denk ik, maar zeker met een Nederlands tintje. Aan het aantal gasten van een Turkse bruiloft zullen we nooit komen. Zaterdag was er zeker tussen de 500 a 600 gasten geweest zijn. Ik zou niet weten waar ik zoveel mensen vandaan moet halen hahaha.
Heerlijk zoals je nu vertroeteld word door je askim. :slight_smile:
Ja echt super dat ze met je voor een werkvisum gaan. Spreek wel ff goed af voor wie de kosten zijn dat ze niet ineens gaan vertellen dat je alles zelf moet betalen.

De plannen waar ik gisteren enthousiast mee begonnen was liggen al weer in duigen :frowning: ik wilde een eigen gastouderbureau opstarten en in het begin dan zelf de enige werknemer zijn. Beginnen met de kids waar ik afgelopen weekend was. En dat langzaam uitbreiden. En me dan vooral richten op kinderen van niet Nederlandse ouders met als speerpunt er voor zorgen dat die kids geen achterstand hebben wat betreft Nederlands als ze aan de basisschool beginnen. Hebben we een stomme regel in Nederland dat je als eigenaar van een gastouderbureau niet zelf mag werken als gastouder dus plan gaat zoals het er nu uitziet niet door :frowning:

Nichtje zit lekker in bad. Tot uur of 3 oppassen en vanavond avondje geld verdienen met stemmen tellen.

Fijne dag meiden.

Via Wereldwijzer app

Lieve meiden,

Ik heb een hele tijd niet kunnen reageren omdat ik er gewoon geen tijd voor had, maar vanaf nu wil ik echt weer wat meer hier lezen! Met mijn scriptie gaat het goed, gister heb ik mijn onderzoeksvoorstel ingeleverd en heb er een goed gevoel over! Heb over 2 weken wel twee herkansingen maar daar ga ik gewoon knallen!

Ik heb ook besloten om naar askim te gaan, en ik vertrek volgende week dinsdag al voor 10 dagen =D Askim en ik zijn ontzettend blij en ook wel zenuwachtig want we hebben elkaar natuurlijk alweer een hele tijd niet gezien. Hij is nu druk aan het werk om geld te verdienen en ik heb ook nog steeds hetzelfde baantje naast mijn school. Dus als iemand mij in het lijstje wil zetten J

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, het is teveel om terug te lezen maar bijhouden moet geen probleem meer zijn :stuck_out_tongue:

xx

Miloutjuhh: wat balen zeg. Je mag dus wel een bedrijf beginnen maar er niet zelf in werken? Wat een vreemde regel. Het klonk als een leuk plan. Is het een optie om dit als zzp’er te doen? Of was je dat al van plan? Gelukkig dat het goed met het mannetje gaat, maar wel heftig, hoop dat hij er later niet veel last van gaat krijgen. Succes met stemmen tellen, ik zal straks ook effe stemmen maar heb echt nog geen idee waar op…Askim mag ook echt wel effe down/chagrijnig zijn en dat is hij ook. Maar misschien ben ik wel heel egoïstisch hoor, maar ik vind het wel lastig.

WL: Welcome back :wink: Super dat je binnenkort weer naar je askim gaat…Wanneer heb je hem voor t laatst gezien? Word dit de 1ste keer nadat je terug bent gekomen dat je weer naar Turkije gaat? Is je familie inmiddels al wat gewend dat jullie weer samen zijn? En hoe is het met de hond van je askim? Haha je ziet het al allemaal vragen ik ben je niet vergeten haha.

Lbds: Zo dat klinkt als een pittig baasje, die askim van jouw. Zo te horen is hij iemand van hoge pieken en diepe dalen, kan jij daar wat tegen? Ik hoop dat het lukt met die werkvergunning. En heeft je askim al vooruitzichten op een nieuwe baan? Enne laat je maar effe lekker verwennen als een prinses. Al naar de hamam geweest? Hihi

Even een update van mij… Ik waarschuw maar effe dit worden klaagliederen… Weet iemand toevallig hoe je een ego kunt repareren? Haha het klinkt erg I know… Maar ik geloof dat askim zijn ego toch wel een deukje heeft opgelopen. Ik vind de situatie best wel moeilijk, het doet pijn en het geeft me een rot gevoel om hem zo te zien. Het contact gaat moeizaam. Hij zegt steeds: ‘ik ben een gebroken man, ik heb niets te zeggen behalve dat de wereld klote is.’ Het zal wel effe een fase zijn maar ik heb iets heb van, kom op man, koppie omhoog en doorgaan. Maar dat is ook weer gemakkelijk gezegd hij is niet alleen zijn baan kwijt ik vermoed dat hij het financieel ook niet redt. Ik wou dat ik hem even een stevige knuffel kon geven en kon zeggen: ‘Kom op we gaan er samen voor, ik vecht met je mee en we vinden samen vast wel een oplossing’ terwijl dat ‘samen’ juist zo moeilijk is door toch die akelige afstand. Blehhhh sorry moest er effe uit.

Via Wereldwijzer app