Summie dat gebeurt vaker in turkije! Mijn askim moest nog een flink bedrag krijgen van een hotel waar hij 8 jaar ofzo gewerkt heeft! Of langer! En tot op heden moet hij het geld nog krijgen! Politie is ervan op de hoogte aanklacht tegen die kerel maar resultaat is niks! Ook deze winter werkte askim in een cafe maar hij had vreselijke ruzie met ze baas! Hij werkte belachelijke tijden en wou weg! Hij heeft toen ook een maand niet betaald gekrege! En wel elke dag van 8 in de ochtend tot 1 in de nacht werken! En zelfs bij ze werk nu smokkelen ze met ze overuren! Vorige maand heeft hij 20 dagen overgewerkt en maar voor 8 uitbetaald gekregen omdat ze hun administratie niet op orde hadden! Dit is daar bij veel mense gebeurt dus nu is er een rechtzaak en komt dat hotel waarschijnlijk niet af voor t seizoen!
Mijn ikamet is tot 2019! Het weer hier is lekker!! Op t moment bewolkt maar gister heerlijk in de zon gezeten! ![]()
Tam ik kan pas begin van t seizoen echt gaan kijken voor werk! Heb al wel n optie in t zelfde hotel als askim!
das wel heel fijn want askim staat erop om mij elke dag naar werk te brengen dus als we in t zelfde hotel werken is dat natuurlijk perfect!
heb zelf oogdruppels mee genomen maar nog niet naar t ziekenhuis gegaan! Geen zin in ook haha ![]()
Wat lekker trouwens dat je zo aan t werk blijft!! Wat is de status nu trouwens met jou en je askim?
Milou wat leuk zeg een turkse bruiloft!! Lijkt me echt heel gezellig!! ![]()
Egwene bah wat stom dat je ex daar rond loopt! Mja zoals je zelf al zegt kleine kans dat je m tegen komt en anders gewoon weglopen! ![]()
Gister met askim in de woonkamer geslapen omdat er hier 1 of andere gek rond loopt die t leuk vind om benzine te stelen uit motoren! Hij snijt gewoon de kabels door! Askim moest en zou die kerel pakken dus hij wou vlak bij t balkon slapen zodat die af en toe kon kijken! Uiteindelijk heeft meneer mij de hele nacht wakker gehouden want hij kon niet slapen! En natuurlijk is de gek die dit doet deze avond niet op komen dagen! Terwijl die t al 2x heeft gedaan! Askim neemt nu ook geen volle tank meer! Vriend van hem gooit er steeds een beetje in zodat askim naar t werk kan en terug! Hopelijk slaapt askim vanavond wel! We hebben een heerlijk bankbed maar voor twee personen gaat het echt net haha! (Ik sliep bij de muur maar askim viel soms in slaap en rolde dan het bed uit haha!)
Ben hier nu bijna drie weken maar voelt zoveel langer! Voel me een echt huisvrouwtje dus ik wil snel gaan werken haha!
De dag dat ik mijn ikamet ging ophalen zou een vriendin van me mee gaan zodat ik niet alleen naar Manavgat zou gaan! Ze kwam hier langs hebben wat gekletst en thee gedronken! Toen gingen we weg en zij wou lopend maar ik had daar geen zin in dus ik zei âkom we gaan met de bus!â Dus zij zei okee is goed!
nouu bus kwam eraan ik stap in zegt ze âokeeee mop zie je snel weer he!â Deuren gaan dicht en zij loopt weg!!! Ik ben best boos op dr! Askim zag haar vlak daarna met n andere kerel arm in arm lopen helemaal happy in love kussen etc! (Ze heeft een vriend en woont samen!) Dus ze heeft me gedumpt om naar een minaar te gaan! Heb dr nu even niet gesproken want daar heb ik geen zin in! Zoiets flik je mij niet vind ik echt niet kunnen!! Kom je beloftes na of maak ze dan niet! Als ze van te voren had gezegt dat ze niet mee kon of wou was t geen probleem geweest maar hier kan ik slecht tegen!
Via Wereldwijzer app