Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

@Summie: Dank je wel voor de dikke knuffel! Voelt altijd goed. Ik heb je advies opgevolgd. Vond het nog verdraaid lastig om het naar het Engels om te zetten. In het Nederlands klinkt het logischer. Maar je hebt gelijk dat hij het weten moet. Dus ik heb het hem geschreven, eindigend met dat ik het niet langer meer kan, omdat het me breekt. Duidelijker kan ik het niet maken. Het is nu aan hem. Maar eerlijk? Ik denk dat er geen antwoord komt. Gelukkig is het in dat geval bijna donderdag, want dan is hij weer terug in het leger. Jij ook een emotioneel gesprek gehad met je askim… Gaat goed hier haha! Fijn dat hij zich steeds kwetsbaarder durft op te stellen. Dat vind ik echt een teken van vertrouwen in jou. Geniet daar van.

@LadySide: Achja, mannen he. Onbegrijpelijke wezens. Ik moest wel heel hard lachen toen je schreef: “maar het is aan die jongen om zijn ballen te tonen” Ik kon alleen maar denken: nou… die heb ik al gezien, toen hij opeens al zijn kleren uittrok hahaha! Ik denk dat mijn gezicht heel fraai was toen :biggrin: Maar of hij er serieus over na gaat denken? Denk het niet. Waarom zou hij nu opeens zijn gedrag gaan veranderen. Ik heb de hoop niet meer. Meid, wat enorm irritant dat ook jij maar niks blijft horen van die man! Waar is hij met zijn hoofd?? Eerst jou weer naar Turkije willen krijgen en dan nu niks meer? Geen idee waar hij mee bezig is. Maar je verdient wel wat beters dan dit. Gelukkig ga je in ieder geval heerlijk op vakantie, wat er verder tussen jou en hem ook gaat gebeuren. Als je terug komt, wil ik alleen maar lezen dat je heerlijk genoten hebt haha.

Ik ga me maar eens aankleden. Zit nog steeds in pyjama en ochtendjas, maar ik moet over 1,5 uur de bus naar school pakken. Hopelijk word ik niet weer harstikke ziek daar. Dat kan ik er nu echt niet nog bovenop hebben. Maar mijn kennende kom ik met knallende koppijn thuis. De stress om de barman, zenuwen voor mijn trainings4daagse, niet nuttige les op school. Achja, that’s life. Vanmiddag hopelijk lekker sporten en niet zitten zenuwen over vanalles. En meiden, bedankt voor jullie steun allemaal! Het is echt fijn om het even kwijt te kunnen ergens.

Turkijelover: Ik had dit inderdaad gezien. Maar zie nu dat het volgens mij alleen met een creditcard kan??

reageer straks op de rest!

Had van de week een heel lang bericht getypt maar kan het nergens vinden!! Hele update over Mr. Side!!

Hij keek me even gek aan toen ik aan kwam lopen maar begon wel te stralen toen ik LadySide haar naam liet vallen en de kaart aan hem gaf! :slight_smile: heb lekker gratis eten van meneer gekregen haha! Ik mocht geen foto maken dus maakte er stiekem 1 van de achterkant om LadySide te laten zien dat ik er was hihi :slight_smile:
Hij is heel erg enthousiast dat ze binnekort komt maar vind t heel jammer dat ze zo snel weer weg gaat! Hij vertelde me dat die druk was met het cateren van een bruiloft ofzo! Maar hij heeft best veel over LadySide gepraat en begon te stralen elke keer als die iets over haar zei :slight_smile:

Met mij en me askim gaat t echt geweldig! Gister had die weer een vrije dag en hebben bij zijn vrienden gezeten en manavgat in geweest etc :slight_smile: echt grappig zit ik in de bar met 10 turken als enigste meisje! Mensen kijken je dan echt aan van WTF de H**R! Haha! Maar de vrienden van askim zijn heel lief voor me! Een aantal spreken ook engels en 1 zelfs nederlands! :slight_smile:
Onderling praten de jongens ergg euhmm ja slecht zeg maar! Maken veel grapjes! En 1 jonge zei tege askim “je vriendin hoort dit toch niet he? Ik schaam me eigelijk wel over hoe we praten tegen elkaar!” Askim begon te lachen en zei neee joh ze snapt er niks van en voorlopig zal ze deze foute woorden ook nog niet kennen! :wink: later heeft askim alles vertaald en mij de foute woorden geleerd zodat ik voortaan weet wanneer ze weer met elkaar aan het kloten zijn haha! :slight_smile:

Hebben zowat alles rond in ons huisje! Alleen het kleed in de woonkamer nog verwisselen want die geeft een hoop zooi! Heb vandaag nog niks productiefs gedaan! Werd pas om half 12 wakker (nja askim maakte me om half 8 wakker dat die weg ging maar daarna sliep ik weer haha!) :slight_smile: en toen was askim met de lunch onverwachts thuis!! :smiley: hij had heel snel gegeten zodat hij de rest van ze pauze bij mij kon zijn :slight_smile: hij moet tot 9 werken vandaag :frowning: zo maar boodschappen doen! Wat ik echt elke dag moet doen hier haha! Meneer eet zoveel brood!! Bij t avondeten kan die zo 2/3 broden weg werken! Gister zijn we samen gezellig uit eten geweest en daarna weer de kroeg in :slight_smile:
Was n storm gister hele erge onweer en ik ben doodsbang voor onweer! Zat k in die kroeg hartstikke bang alle vrienden van askim me keihard uitlachen haha! Toen viel de stroom ook uit precies toen ik met me moeder aan het praten was dus internet weg bah!! Noodstroom aan maar die was na een uur leeg haha!

De eigenaar van de bar heeft gevraagt of ik af en toe wil helpen in de bar zodat ik iets te doen heb :slight_smile: dus ga daar af en toe werken zodat de rekening van askim en mij afgewerkt word hahaha! :slight_smile: krijg er niks voor maar die man die is er altijd als askim ook maar iets nodig heeft! Hij geeft hem altijd geld voor eten en sigaretten als askim dat niet meer heeft! En is voor mij wat afleiding en gezelligheid! :slight_smile: moet k alleen wel werke met een paar van de gekke vrienden van askim haha!

Gister in de kroeg had ik t heeeel erg koud dus askim gaf me zijn vest en bodywarmer! En toen kwamen al zijn vrienden aan met hun jassen en vesten haha nouuuu koud had ik t nie meer! :slight_smile:

Ik heb t hier erg naar me zin! En voel me hier echt thuis!

Via Wereldwijzer app

@Egwene, Whahaha! Hoe je dat ook weer zegt! “Die heb ik al gezien”
Ik snap ook absoluut niet waar die mannen mee bezig zijn!
En dan helemaal niet als ik het verhaal van LBDS lees, dat MisterSide zo enthousiast over me was enz… Ik merk er helemaal niets van! Laat hem nog maar ff stil zijn, dan word ik alleen maar bozer en gooi ik het eruit naar hem. Het lucht dan in ieder geval op :wink: Maar ik wil niet zo’n man, die ik moet smeken om berichten te sturen en contact te hebben. Als het er niet in zit, dan leert ie het zichzelf maar aan, en anders ben je niet bestemd voor mij.
Maar uiteraard ga je lezen dat ik volop heb genoten :slight_smile: Niets of niemand verpest mijn vakantie!
Uiteindelijk nog op tijd op school gekomen?? Of te lang in je pyjama blijven zitten :wink: Heb je de dag een beetje goed doorstaan? Of toch met knallende koppijn teruggekomen?

@LBDS, goed om te lezen dat je je daar zo ontzettend thuis voelt! En dat je af en toe bij gaat springen in de kroeg! Zo kom je lekker onder de mensen, heb je iets te doen :slight_smile: Kom je er ook wel in je eentje overdag om te kunnen internetten of is dat niet vertrouwd?
Ik las gister op Fb bij de Side pagina al dat het slecht weer was en mijn weerapp die op Side is afgesteld zag ik het ook al. Laat het nu allemaal maar naar beneden vallen, dan moet April goed zijn :wink:
Die kroeg klinkt gezellig! Is het ver weg?? Anders kom ik daar eens een avondje hangen met je! :slight_smile:
Want aangezien meneer het zo druk heeft , en te druk heeft om te bellen, heb ik vast in de avonden niet veel te doen :stuck_out_tongue: Behalve dan richting de kebabzaak lopen en daar ff hangen en weer terug :wink: hahah! Nee hoor, ik heb ook nog afspraken staan met mensen die ik in April en Oktober heb leren kennen :slight_smile:

Hier vanmiddag heeeeerlijk voor het eerst dit jaar buiten gezeten, eerst vanochtend ff wat gedronken in de stad en wat dingetjes alvast gehaald voor Turkije. En p de fiets werd ik al zo ontzettend blij van het weer. Dus daarna nog even lekker op de galerij gezeten. We hebben een buitenkant van hout, dus dat warmt al heel snel op en ruikt zo heerlijk! Kortom: genieten ten top!

LBDS: Wat een leuk verhaal over jouw ontmoeting met MisterSide! Wel heel vreemd dat hij zijn stralende blik nu alleen niet richt op LadySide… Hij kan dan wel druk zijn, maar een kort berichtje had toch onderhand wel gekund? Heel gek. Maar wat moet het fijn zijn om te horen dat hij stralend zat te vertellen. Blijkbaar is online gedrag en werkelijkheid niet altijd overeenstemmend. Heel fijn om te horen dat jij je helemaal thuis voelt in Side. Hoe is het met de huwelijksplannen onderhand? :wink: haha… Ik weet zeker dat hij het er al over gehad heeft, hem kennende!

LadySide: Gelukkig geen knallende koppijn gekregen! En ruim op tijd op school haha. Geschenk uit de hemel, werkelijk waar. Had dat er nu echt niet bij kunnen hebben. Wel een beetje last van gehad, maar niet zo erg dat het mijn activiteiten belemmerde. De spierpijn in mijn kuiten daarentegen… Ik loop heel grappig.

Ik had vanochtend dat bericht gestuurd. Eigenlijk mijn afscheid. Hij had het rond 11 uur gelezen. Toen was ik al naar school. Ik kom thuis rond drie uur: niks. Dus ja, ik verloor alle hoop die ik nog had. Op een gegeven moment kwam hij weer online. En bíjna had ik hem weer geschreven. Ik klikte het scherm weg. 2 seconde later van hem: askimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm(etc.) I like you so muchhhhhhhhhhhhhh(etc.) (Hoe oud was hij ook al weer? Owja… net 23) Nou, ik geloof er geen ene zak van. Maar nee ‘It is really true! Askim, I love you’. Hij zette zelfs de webcam erbij aan! Beetje zeggen hoe mooi ik was. Slijmbal. ‘I really miss you’. En toen was hij weer offline. En dat is nu ongeveer een halfuur geleden. Het blijft gek dat hij midden in een gesprek opeens kan ophouden met schrijven.
Ik zit hier met een blik van: Huh? Wat moet ik hier nou weer mee? Fijn die uitbarsting, maar dat was dus echt niet genoeg om mij van gedachten te laten veranderen. Ik ben benieuwd of hij nog wat zal laten horen of dat dit het was.

LadySide: Mijn mond viel open van verbazing toen ik het stuk van Lbds las over MisterSide. Zo te horen is er dus echt hoop meid, maar ik begrijp zijn gedrag ten opzichte van jouw dus echt niet. En ik ben het helemaal met je eens, hij mag wel wat moeite doen voor jou! Dapper hoor en knap dat jij je vakantie niet wilt laten verpesten. Kun je al wat genieten van de voorpret? En meid als jij in Side bent krijg je vast heel mooi weer. Fijn dat het werken zo gezellig was. Wat lief dat je hond onder een dekbed ligt te slapen. Wat voor hond heb je? Hahaha ik zie het al voor me askim en ik dat word een ‘John Lennon met zijn liefje’ tafereel dagenlang samen doorbrengen in bed :stuck_out_tongue: uhum…hahaha.

Egwene: Meid fijn om te lezen dat je het fijn vind dat je hier je hart kunt luchten. Maak daar vooral gebruik van meid :wink: Wat ontzettend dapper dat jij je gevoelens naar hem gemaild hebt! Stiekem hoop ik dat hij zich nu knap beroerd en schuldig gaat voelen na het lezen van jouw berricht. Als hij een beetje man is heeft hij het fatsoen om te reageren en zijn excuus aan te bieden. Ik moest wel lachen toen ik jouw verhaal over zijn klokkenspel las. Omg wat een ontzettend zielige actie, bij mij was het meteen ‘game over’ geweest. Hoe is het verder met je meid, hopelijk niet ziek geworden en de dag goed doorgekomen. Ik vind het inderdaad heel fijn dat askim zich kwetsbaarder op begint te stellen. Eigenlijk heb ik ook wel het idee dat het ook best wel goed met ons gaat en dat het goed tussen ons zit. Ook al is en blijft het natuurlijk de vraag hoe het gaat zijn als ik hem weer ga zien.

Lbds: Meid wat leuk om wat van je te lezen. Wat fijn dat jij je zo goed vermaakt in Turkije. Oh ik vind onweer ook verschrikkelijk. Leuk dat je een baantje hebt gevonden, maar pas je wel een beetje op meid ivm werkvergunning. Hoe zit het trouwens met die andere job die askim voor je zou regelen? Is hem dat gelukt?

Sevimli: Meid ik was even benieuwd hoe het met jouw gaat? Volgens mij is namelijk je askim gister weer vertrokken, het afscheid zal wel moeilijk geweest zijn. Sterkte meid.

Via Wereldwijzer app

Egwene: Pffff ik zal eerlijk zijn. Ik krijg een heel walgelijk gevoel bij deze man.

Update van mij was ik nog vergeten…haha. Ik voel me wel aardig. Vanochtend even op het werk geweest en vanmiddag even gezellig bij een vriendin geweest en zojuist heerlijk met mijn mannetje geskyped. Ik had het er ook met mijn vriendin even over askim enzo en ondanks alle shitzooi met mijn gezondheif enzo en dat ik nog niet weet wanneer ik hem weer ga zien, merk ik dat hij toch echt een zonnestraaltje in mijn leven is.

Via Wereldwijzer app

Jeetje Egwene wat vreemd allemaal…

Summie hoe gaat het nu voor de rest met je? Goed om te horen dat je askim toch een zonnestraal is voor je

Via Wereldwijzer app

Lbds goed te horen dat je je thuis voeld en dat ze goed voor je zorgen want het blijft op zich toch een risico

Via Wereldwijzer app

Litlleone: Ik ben weer in mijn huisie. Het gaat redelijk, zoekende naar een balans, veel rust nemen en vooral niet teveel willen. Mare hoe is het met jou? Je askim en je familie? Je werk in de carnavalswinkel zit er weer op?

Via Wereldwijzer app

Ik zal even updaten nog, want het verhaal is nog verder gegaan vanavond. We hebben weer via de webcam met elkaar gepraat. Zo kon hij ook zien dat dit me allemaal ontzettend verdriet doet. Hij blijft zeggen dat hij zo enorm gestresst is en dat hij me daarom niet schrijft. Ik heb hem verteld dat dat een waardeloos excuus is. Hij blijft ook zeggen dat we elkaar in 2015 weer zullen zien. Dat hij voor mij naar Nederland wil komen na het leger. Maar blijkbaar zag hij dat ik dat niet geloofde… vond hij niet zo leuk. Om vervolgens in een puber te veranderen waar ik bijna mijn haren uit mijn kop trok. Maar daarna kwam iets, wat voor hem goed is geweest. Weer over seks. Ja, het is een terugkerend ondewerp bij hem. Maar ik geloof dat ik eindelijk in zijn kop heb kunnen doordringen. Op een gegeven moment vroeg hij naar mijn aantal bedpartners. Volgens mij dacht hij echt aan tientallen ofzo! Maar nee… Zo ben ik niet. Hij vroeg: are you lying? No… En toen begon hij volgens mij te begrijpen waarom ik het niet gedaan heb. Hij vroeg wat door over redenen waarom ik het toen wel had gedaan. We hebben het ook gehad over mijn Turkse ex. Helaas moest hij daarna weg.
Het is een beetje verwarrende dag geweest op deze manier. Maar het lijkt erop dat het nu ietsje duidelijker is. Na vanavond hem gezien te hebben en gesproken heb ik het idee dat hij wel wil, maar dat er zoveel twijfels en onzekerheden in zijn hoofd zitten! Hij heeft me nog beloofd dat ik hem morgen weer zal zien. Ik ben benieuwd.

En vlak daarna plaatste hij allerlei poëtische dingen op zijn FB over liefde ofzo? Ik zou willen dat google translate wat beter was…

Voor nu: welterusten iedereen :slight_smile:

Ja carnaval zit er op het werken ook toch een beetje bij kunnen verdienen… En zo was ik toch bezig met askim en mij gaat het super met mijn ouders helaas niet maar het komt wel goed

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@LBDS wat leuk om te lezen over je ontmoeting met misterside! :slight_smile:
En zo te lezen heb je het heerlijk daar! Super meid! Er word goed voor je gezorgd en je hebt het helemaal naar je zin als ik het zo lees top!

@Ladyside, ik stuur je ff een pb denk dat het hier niet kan een bijlage mee sturen.
Ik hoop dat misterside is gaat laten horen hoe hij zich voelt want als ik zo lees bij LBDS is hij super blij dat je komt.

@Egewene mannen zijn altijd al ingewikkeld maar die van jou die wint het hoor! hahaha
Gelukkig lijkt het nu allemaal iets duidelijker. maar nog steeds heb je niet helemaal duidelijkheid ik hoop dat je hem morgen nog even kunt spreken en dat hij zich aan zijn woord houd en je belt vanuit het leger.
Ik hoop zo dat hij je nu beter snapt en er niet meer zo moeilijk over doet. Voor hem heeft het duidelijk een andere betekenis en dat is misschien gek te begrijpen. Heeft er misschien ook mee te maken dat er veel Europese meisjes erg gemakkelijk zijn tijdens hun vakantie en er totaal geen moeite mee hebben om met jan en alleman het bed in te duiken. Toen ik met ex askim samen was zat ik regelmatig in een huis vol animatiejongens nou daar hoor je de meest verschrikkelijke verhalen over meisje. Meisjes van 13/14 jaar die zich gewoon aanbieden. Die jongens krijgen door dat soort dingen natuurlijk ook een enorm verkeerd beeld.

@Summie Dat je je askim hebt is in deze tijd zo te lezen echt een goede steun voor je en dat is echt super! Hoe was het om weer even op je werk te zijn? Dat zal je ook wel beginnen te missen denk ik.
Ook in het hotel zijn de uren niet fantastisch voor askim denk ik, maar een dag vrij in de week zou al heel fijn voor hem zijn. Toen ik hem leerde kennen was hij inderdaad fotograaf maar dat doet hij al een tijdje niet meer. Vorig jaar werkte hij als cassier, weet niet hoe we dat in het NL zouden noemen. Hij moest dan rekeningen die buiten de all inclusive vielen bijhouden en op de juist kamer boeken enzo.

@littleone fijn dat het met je askim goed gaat. Minder dat het met je ouders nog steeds niet goed loopt, weten ze inmiddels wel dat je verloofd bent?

@Mutlu hoe is het vandaag met jou meid? Nadat ik vanmorgen op fb zag dat het vandaag Mirke haar verjaardag is heb ik veel aan haar gedacht vandaag. Moet een dag met een vreemd randje zijn denk ik, ik heb haar niet gekend buiten het forum maar weet dat jij haar wel goed kende.

Ik heb niet veel onthouden. Sorry
Net terug van de muziek. Foto’s gemaakt met het orkest, hoop dat ze een beetje leuk gaan worden :slight_smile:
Daarna niet te lang blijven hangen want kreeg alleen maar verhalen over wat ik met de carnaval gemist had, daar had ik niet echt veel zin in.
Nog even op het winkelcentrum geweest vandaag, en twee leuke rokjes gescoord bij de action hahaha 1 euro per stuk :slight_smile: Lekker voor van de zomer in Turkije :slight_smile:
Verder niks te melden, nog niks gehoord van m’n sollicitatie.

Slaap lekker meiden

Egwene, fijn dat die hoofdpijn uit is gebleven.
En wat die askim ban je betreft… ik heb er geen woorden voor. Wat lijkt me dit een vreselijk lastige situatie zeg!

Summie, mijn mond viel ook open van verbazing en heb het zelfs nog een keer gechecked bij LBDS toen ze het verteld had zaterdag. En ik weet ook gewoon dat hij blij is dat ik kom en dat ie van me houd enz enz… en hij is zich vast ook van feen kwaad bewust, maar hij krijgt het zeker te horen van me!
Ik ben rustig aan het voorpretten :slight_smile: vanochtend belde de reisorganisatie om ff de boeking door te spreken en dan is het opeens weer heel echt en ga ik gewoon bijna! Had ik niet verwacht dat ik gebeld zou worden. Is kleine reisorganisatie maar wel alle keurmerken en vliegt met Corendon, dus durfde het aan om daar te boeken.
Ik heb trouwens een Jack Russel, eentje die zich maar mij aanpast en heel veel slaapt :slight_smile:
Jaaaaa je moet het John Lennon tafereel gaan doen als jullie elkaar weer zien haha!!
Heerlijk dat je dat gevoel vandaag weer even goed voelde. Blijf die positieve gedachtes vasthouden!

Via Wereldwijzer app

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 23 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 42 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 43 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 85 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 115 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009
[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Summie: Maandagavond is die weg gegaan inderdaad, wat goed k*t, gisteren gelukkig uit mijn werk gelijk naar mijn vriendin lekker onder de zonnebank en hapje eten en daarna een lady’s night op mijn oude werk lekker massage gehad. Dus gelijk even goed afleiding ipv gelijk in een leeg huis thuis komen… Probeer me vrije tijd na het werk zo veel mogelijk vol te plannen, lekker veel sporten etc. Dan gaat de tijd lekker snel tot 17 april!

Ladyside de kroeg is twee minuten lopen vanaf me huis en t centrum ik denk 20minuutjes? Zoiets niet ver! :)!

Vandaag met vriendin afgesproke! Gezellig kletsen en ook baan regelen enzo! :slight_smile: (een echte baan haha!)

Konden van een vriend van askim een puppy krijgen gister! Ik was zo blij!! Want soms overdag weet je niet wat je moet doen!! Huisbaas gebelt maar t mag niet :frowning: nu hard hopen dat ik snel een baan krijg zodat ik wel iets te doen heb met me tijd hihi! :slight_smile:
Askim moet vandaag lang werken :frowning: zo gek hoe je hem dan toch nog mist ookal zie ik meneer elke dag ! Hoop stiekem dat die net als gister toch onverwachts vroeg thuis is :slight_smile:

Ik merk nu wel dat ik ietsje last begin te krijgen van me vermoeidheid! Gister bijna de halve dag geslapen en nog erg moe! En dan gaat me vermoeide askim die keihard werkt me ook nog eens verzorgen omdat ik zo moe ben! Af en toe is t best n schatje hihi :wink:

Via Wereldwijzer app

@Sevimli, aaaah askim weer terug?! Sterkte voor het wennen aan weer alleen zijn. Hebben jullie een fijne tijd gehad?
Zou je mij trouwens aan het lijstje willen toevoegen? :slight_smile: 5 tm 15 april :slight_smile:

@LBDS, oooh dat is echt lekker dichtbij je huis! En je zit nog best dicht bij het centrum!
Maak er een leuke dag van samen met vriendin, hoop dat je iets kunt vinden én dan ook nog dat papiertje om te mogen werken!
Jammer dat je geen huisdieren mag van de huisbaas… zou idd voor een stukje afleiding én dagvulling zorgen. Wie weet in de toekomst!
Denk je wel een beetje om jezelf?! Wel je rust pakken hoor! Na die stressvolle periode voor je vertrek komt, nu je tot rust komt, de klap pas echt. Je hebt maar 1 lijf, zorg er goed voor!

Egwene: Ja voel me nu weer beter. Denk dat het kwam omdat het maandag ochtend was haha. En denk ook dat de vermoeidheid begint toe te slaan. Kan er deze week ’s ochtends heel slecht uitkomen.
Och meid even een hele dikke knuffel voor jou. Ik zou echt niet weten wat ik in jou situatie zou moeten doen. Het is zo lastig als je van iemand houd en die persoon je ergens wel het gevoel geeft dat hij ook van jou hou, terwijl je er in zijn gedrag niets van merkt… maar je toch blijft vast houden aan dat gevoel. Begrijp hoe ongelukkig je je nu moet voelen op het moment. Moest wel even lachen om je stukje wat je naar ladyside schreef over die ballen tonen haha. Hoe is de status nu na je laatste update?

Summie: Naja het is bij mijn askim nooit helemaal zeker wat werk betreft, dus ik zie het wel als het zover is. Ik had liever gehad dat ie gewoon in Side bleef. Ken het daar nu zo goed en voel me daar echt thuis. Mja het is niet aan mij om dat voor hem te bepalen. Ja askim vind het vooral erg als hij mensen leert kennen en die zich daar echt voor doen als beste vrienden en dat ie daarna niets meer van hen hoort. En wat dat geld betreft, mij askim accepteert dat wel. Lief dat je askim zich zo zorgen om je maakt, geeft aan dat hij heel veel om je geeft!

LBDS: meid volgens mij heb jij het daar ontzettend naar je zin. Ben wel een beetje jaloers hoor, wat had ik graag nu ook zo’n leventje gehad. Ik begrijp wel dat je je af en toe verveeld, je moet toch je draai nog een beetje vinden daar. Leuk dat je ook goed met de vrienden van askim op kunt schieten en vandaag met een vriendin hebt afgesproken. Volgens mij ga jij je draai daar wel vinden. Hopelijk vind je ook snel een betaalde baan met werkvergunning.

Ladyside: Nog steeds niets van Misterside gehoord? Heel erg apart hoor dit… Eerst aanbieden om je vakantie te betalen en vervolgens niets meer laten horen. Ik denk dat er wel iets achter zit waarom die niets laten horen. Maar wat? Geen idee! Raar ook dat hij tegen LBDS ook gewoon super enthousiast was en niet iets liet merken over dat jullie geen contact hebben op het moment… Knuffel meis! En heerlijk dat je al ff lekker buiten hebt kunnen zitten, kijk ik ook echt naar uit!

Milou: Ik vind dat zo verschrikkelijk die jongens die die meisjes gebruiken om seks. En vervolgens worden die meisjes verliefd en geeft de jongen ze valse hoop. Maar zoals je zegt bieden die meisjes zich ook vaak aan. Kan daar echt niet tegen! Vind het ook echt niet leuk dat askim in zo’n omgeving werkt… Gelukkig had jou askim vorig jaar een betere baan zo te lezen en ook beter verdiend denk ik. Is dat in nederland niet accountant of boekhouder iets in die richting? Waren die rokjes bij de action nieuw in het assortiment? Want dan ga ik ook ff kijken!

Sevimli: Bah askim weer naar huis. Want gaat dat toch altijd snel he! Gelukkig heb je de aankomende dagen genoeg afleiding.

Met askim en mij loopt het de afgelopen dagen niet zo lekker. Denk dat we allebei beetje gestresst zijn. Hij omdat hij geen geld heeft, geen baan etc en vervolgens mij daar mee opzadelt want ik ga me dan ook druk maken om hem en daarnaast ben ik ook gestresst omdat ik daar stage gewoon nergens tijd voor heb. Ik denk dat het tijd wordt dat we elkaar weer gaan zien maar helaas weet ik nog niet wanneer en waar dat gaat zijn…

@kardelen, Idd nog steeds complete radiostilte… Het zou me in ieder geval niks verbazen als hij zich van geen kwaad bewust is, maar daar gaan we achterkomen als ie over 1,5 week nog steeds niets heeft laten horen. Dan ga ik hém namelijk ff iets laten horen…
Ik snap er in ieder geval niets van.
Balen dat het tussen jou en je askim niet helemaal lekker verloopt allemaal. Zit er iets in het water of zo?? :wink: Hoop dat jullie snel weer heerlijk gezellig kunnen kletsen en natuurlijk dat jullie elkaar snel weer kunnen zien.

Hier weinig te melden eigenlijk… Lekker gewerkt vanmiddag, en het mooie weer en dat zonnetje doet zoveel goeds voor mijn humeur :slight_smile:
Zoals aan Kardelen al geschreven, nog steeds stilte vanuit Side.
Fijne avond meiden!!