En Summie, wat heb je je goed ingehouden! Jeetje, ik vermijd de webshops en winkels momenteel echt hehe. Heb al veel te veel uitgegeven sinds ik in Nederland ben. :') 't Is maar goed als ik weer terug ga naar Turkije, daar hebben ze geen action, kruidvat, H&M en ikea enzo (waar ik zit iig niet). Hahaha.
Miss: Ik dacht dat jij juist een goed excuus had om niet veel te kopen omdat het mee moet in de koffer haha. Tegelijkertijd kan je straks wel lekker kleding shoppen
Nou eerlijk gezegd was ik best wel teleurgesteld in de rommel wat ik binnen had gekregen haha. Ik had me er zo op verheugd haha. Dus binnenkort maar even een andere webshop plunderen, nooit geweten dat het zo leuk zou kunnen zijn om via internet kleding te kijken. Dus het word voor jullie Bodrum, nog nooit geweest maar het zal daar vast ook mooi zijn.
Summie, ja balen is dat als het zo tegenvalt! Maar er is gelukkig genoeg leuks te vinden op 't internet.
En dat klinkt inderdaad wel als een goed excuus, maar tegelijkertijd zijn die 18090 verschillende decoratie dingetjes voor in huis ook wel leuk voor later.
hahah!
Ben maar een beetje dingen aan het terugkijken. Ik kan niet slapennn.
Grrr eerst te snel op verzenden gedrukt, daarna heel verhaal getypt en vergeten tekst te kopieren voor het geval het fout zou gaan… gaat het fout! Straks verwijder ik het eerste bericht en maak een nieuwe post op laptop…
Via Wereldwijzer app
Post verwijderen lukt dus niet… Dus ff helemaal opnieuw beginnen…
Egwene, Ik ben onderhand ook echt gek aan het worden, maar vrees dat dat niets helpt dus probeer het nu maar van me af te zetten. Ik schiet er niks mee op dat ik me er druk om maak, ga me er alleen maar rot door voelen. Waarschijnlijk bedoeld ie er niets mee, en is dit gewoon zijn manier van doen. Ik hou er in ieder geval niet van en hoop dat ik hem dat duidelijk kan maken.
Ondertussen ga ik gewoon genieten van de voorpret dat ik over een paar weekjes op vakantie ga ![]()
Die barman van jou heeft dus nog steeds dezelfde issues over het bed deel… Blijft raar hoor! Ik hoop dat hij eindelijk beseft hoeveel moeite jij doet voor hem, en op hem wacht en dat hij dan eindelijk zal bijdraaien.
Summie, Wat leuk dat jij en je moeder die ervaring delen, allebei een buitenlandse liefde ervaring ![]()
Wat leuk dat je askim zo goed met kinderen overweg kan! En dan die rammelende eierstokken… klinkt bekend!! Hahaha!
Ik heb idd heeeeeel veel boeken, en van alles wat ook. Maar lees zelf voornamelijk de romans en wat waargebeurde verhalen. Heb het niet zo op zware onderwerpen, omdat ik vaak te moe ben als ik wil gaan lezen. En dan moet ik niet ook nog eens een boek hebben waar ik me ontzettend op moet concentreren. De thrillers van Suzanne Vermeer en Linda van Rijn vind ik ook fijn om te lezen. Maar een boek die ik meestal aanraad omdat ik het 1 van de beste boeken vind die ik de laatste 2 jaar heb gelezen is die van Joseph Oubelkas: 400 brieven van mijn moeder. Waargebeurd verhaal door de schrijver.
En dan MisterSide, die zwijgt nog steeds in alle talen en op dit moment ben ik echt klaar met hem, en als ik nu mijn gevoel zou volgen dan ga ik dus alleen heen om vakantie te vieren. Zoals jij ook zegt, er is altijd wel een klein momentje om een bericht te sturen. En dan kan ik hem wel weer bellen, maar dan neemt ie weer niet op ivm drukte… dus moet ik maar weer gaan zitten wachten tot hij tijd heeft en terugbelt. Nu moet hij maar eens uit zichzelf gaan bellen. Ach wat zou ik het toch leuk vinden om een man te hebben die gewoon ff gezellig een klein berichtje stuurt, gewoon gedurende de dag wat contact hebben. Ook al is het druk, een berichtje typen/inspreken is 3 tellen werk.
Maar je, we zullen zien wanneer hij belt en zich weer van geen kwaad bewust is.
Jammer dat je alleen maar een shirtje en een vestje hebt gevonden tussen die berg kleding. Voordeel daarvan is dat je geen keuzes hoeft te maken zodat die rekening uiteindelijk ver onder de 500 euro zou komen ![]()
Op naar de andere webshops!
Hier nog ff een rustig ochtendje, en dan vanmiddag weer gezellig aan het werk! De hond word straks nog weer thuis gebracht, die was afgelopen week bij mijn ouders, en dan begint het gewone ritme weer.
Fijne dag!!
Hallo meiden,
@Miss, ik hoop dat je snel weer lekker naar je askim kunt. Het normale leven weer voor jullie. Na dit seizoen dus naar Ankara, wat voor werk gaat je askim daar doen weet hij dat al?
In Ankara hebben ze daar ook geen H&M? In Antalya zitter er inmiddels al twee ![]()
@Ladyside, gelukkig dat ze na je uitleg wel iets bijgedraaid is ![]()
Natuurlijk wil ze je ook beschermen zeker omdat het vorige keer niet volgens planning verlopen is. Maar nu ga je gewoon lekker een weekje genieten en als er iets moois ontstaat tussen jullie is dat fijn maar je hebt anders ook gewoon lekker een weekje weg met waarschijnlijk al heel erg fijn weer ![]()
Ik hoop wel dat hij nog iets van zich laat horen. Dit is misschien wel hoe hij is, maar leuk is natuurlijk anders.
Ik lees ook eboeken dus als je hem kunt sturen leuk ![]()
Ik heb zelf ook heel veel eboeken maar dat zijn allemaal wat oudere boeken. Ik lees thuis vaak gewone boeken omdat de kast hier helemaal vol staat met boeken van mn moeder die ik nog niet gelezen heb. Dan bewaar ik de eboeken voor op vakantie dat scheelt zoveel gewicht ![]()
Dat je berichtje niet meer verwijderd kan worden geeft toch niet, is dit deel weer net ietsje sneller vol ![]()
Werkse vanmiddag, ook wel weer leuk denk ik als je hond na een weekje weer thuis is ![]()
@Egwene, voor hem wel fijn dat hij even thuis bij zijn familie is. Meid ik hoop echt dat hij er nog even werk van gaat maken. Blijf het toch gek vinden dat hij denkt dat je niks voor hem voelt omdat je niet met hem naar bed wilt :s Maar ja dat zou in het Nederlands al lastig zijn iemand die er zo van overtuigd is dat dat het is om weten te praten, is in het Engels al helemaal lastig.
Ik lees ook best wel veel, periode’s dat ik heel veel lees en periode’s (zoals nu) dat ik eigenlijk alleen 's avonds in bed even lees.
@summie, hier doen we ook niet aan carnaval hoor. Maar Brabant is wel dichtbij, ik woon maar net boven de rivier zeg maar hahaha.
Ja askim zit nog steeds in Antalya, maakt soms achterlijk lange dagen en heeft nog steeds geen vrij dag gehad
Verder gaat het tussen ons wel heel goed maar dit is gewoon balen voor hem en kan ook niet echt gezond zijn. Laatst hebben ze bijna een hele nacht doorgewerkt vervolgens tot 1 uur geslapen en toen vanaf half 2 tot 10 weer gewerkt.
Hij wil weer in een hotel gaan werken komend seizoen. Ik heb gezegd dat als hij slim is ff een weekje vrij neemt voor hij daar gaat werken even bijkomen van de afgelopen weken. Als alles dan volgens planning loopt kunnen we als het hotel in de winter dicht gaat proberen of hij naar Nederland kan voor vakantie ![]()
Dan ben je in ieder geval niet over je budget heen gegaan als je maar zo weinig gehouden hebt ![]()
Maar er zijn genoeg webshops hoor waar je flink je geld uit kunt geven als je wilt hahahaha.
Ik gisteren even flink geschroken, meisje (22) dat in het hotel werkte waar ik afgelopen zomer was heeft zaterdag avond een ongeluk gehad waar ze bij om het leven is gekomen. Ik had nu geen contact meer met haar, maar ze was altijd zo lief, vriendelijk en altijd vrolijk in het hotel. Ben er in het najaar ook regelmatig tegen gekomen in de stad altijd zwaaien en gedag zeggen.
milou: Lukte mij ook niet om het uit te leggen, want ze oom zei telkens maar dat het wel kon ofzo. Maar hij is gisteren wat rond gaan speuren op internet en toen kwam die er achter dat het inderdaad niet uit maakt of je getrouwd ben of niet. Heftig van dat meisje! Begrijp dat je flink geschrokken bent. Is altijd verschrikkelijk om zo iets te horen.
Summie: wat heeft jou askim dan mazzel dat hij een contract heeft! Hoorde dat dat in turkije niet heel veel gebeurd. Askim gaat nu waarschijnlijk via TUI werken en dan kan hij dus overal terecht komen. Hij had het over een plaatsje dichtbij izmir, maar kon niet echt begrijpen welk plaatsje nou precies. Wat vervelend die reactie van je zus! Was gisteren aan het werk en er kwamen mensen langs die ik ken en die vroegen ook naar askim en maakte ook zo opmerking over hoofddoek etc. Heel vervelend. Maar je hebt er goed op gereageerd!
Sevimli: Ik weet dat dat met trouwen ook niet lukt, maar dat denkt askim wel haha. Bedankt voor de tip over het hotel! Ik zal het eens aan askim voorstellen.
Ladyside: hmm wat jammer dat die vriendin zo wantrouwend is! Maar wel apart dat je telkens maar niets van hem hoort…
Ewgene: Naja vreemde gozer hoor die barman van jou haha. Eerst negeren en dan wel weer moeite doen. Misschien dat inderdaad toch de vermoeidheid en stress daarbij een rol spelen. Als mijn askim van die buien heeft komt dat ook meestal door vermoeidheid of stress. En zo als je zelf ook al zegt denk ik ook dat die onzekerheid heel erg meespeelt. Je zit in een lastige situatie meid, maar vind dat je er heel goed mee om gaat!
Meiden sorry voor mijn niet al te uitgebreide reactie op jullie, maar voel me een beetje ziekjes op het moment. Moe en nergens zin in… Zit wel gewoon op stage vandaag maar er komt niet echt veel uit mijn handen…
Zaterdag ruzie gehad met askim om zo iets stoms! Ik ging op verjaardag bij een vriend die ik al een tijdje niet gezien had en had aan het begin van de avond aan askim gevraagd of we nog even konden skypen. Reageert ie pas terug op het moment dat ik de deur uit wil gaan. Dus ik toch nog even 10 minuutjes op skype gekomen en vroeg die dus of ik om half 12 weer terug wou zijn om te skypen. Maar ik had hem al gezegd dat ik niets kon beloven. Maar heeft ie dus heel de avond op mij zitten wachten… dus toen was meneer boos! Pff nu alles gelukkig weer goed.
Zoals ik ook al bij Summie zei gaat askim nu waarschijnlijk bij TUI werken. Hij gaat als het goed is naar een plaatsje vlakbij izmir, maar kon na 3 keer zeggen nog steeds niet verstaan welk plaatsje dit nou is. Iemand enig idee?
Daarnaast nog een vraagje: Heeft er iemand hier wel eens geld over gemaakt via western union? Askim wilt van de week naar huis gaan om toch nog even bij zijn familie te zijn maar hij heeft helemaal geen geld dus wil hem even zijn bus ticket voorschieten.
Kardelen, ja heb ik wel eens gedaan. Stelt niet veel voor hoor en is betrouwbaar. Gewoon naar een western union kantoor/punt gaan, even wat formulieren invullen en het geld geven. Je krijgt dan een code waarmee je askim kan het dan direct ophalen bij een western union punt bij hem in de buurt. Vergeet alleen je paspoort niet! Het enige nadeel is dat je meer transactiekosten betaald, maar het is dan ook wel per direct ‘overgemaakt.’
Verder reageer ik straks ff.
Miss weet jij ook hoeveel die toeslag is? want kan dat zo niet op de site vinden
@Summie: Wij hadden moeten samenwerken haha! Jij het denkwerk, ik uitvoeren. Ik weet nog steeds niet waar die barman mee bezig is. Maar in ieder geval niet zijn best voor mij. En ik baal er ontzettend van. Ik betwijfel of hij in 2 dagen nog voldoende duidelijkheid zal geven. Grappig dat je van ál die kledingstukken slechts een T-shirt en vest kan overhouden. Heel goed gedaan!
@Miss: Geeft helemaal niks! Ik vertel het gerust nog een keer. Ik heb zelf een lichte voorkeur voor Italië, maar de kans is zon 95% dat ik in Frankrijk terecht kom. En dat is ook prima. Het gaat mij om de werkervaring, niet om het land. En klopt. Hij heeft meerdere keren gevraagd of ik niet alsjeblieft moslim wil worden. Maar ook om die reden snap ik zijn gedrag nu niet. Sowieso… nee = nee. Het is voor mij nu heel ingewikkeld. Hij is voor mij heel belangrijk en ik had niet verwacht dat ik zo gehecht zou zijn aan hem. Maar dit gedrag van hem, dat kan echt niet. Ik weet dat ik hem moet laten gaan, maar met heel erg veel pijn in mijn hart. Als het nu positiver was gelopen, had ik dat jaar op hem gewacht zonder twijfel.
@LadySide: Vandaag misschien wel nieuws gehad? En nee, je schiet er niks mee op om je druk te maken, maar dat gebeurt toch. Hoe erg je het ook probeert tegen te houden. Ik betwijfel dat de barman ooit gaat inzien wat ik allemaal voor hem gedaan heb. Ik heb geen idee wat hem ‘mankeert’.
@Milou: Wie weet wat een man denkt? Ik weet het in ieder geval niet. Dat zit nu eenmaal in zijn hoofd en hoe erg ik mijn best ook doe… Ik ga het er niet uit krijgen. Dus eigenlijk weet ik dat het tijd is om hem dan maar los te laten. Ik snap dat je heel erg geschrokken bent van dat nieuws! Wat erg zeg…
@Kardelen: Hoe gaat het met jou nu? Nog steeds niet lekker? Wel lief dat je askim de hele avond op je heeft zitten wachten. Helaas ben ik niet bekend bij Izmir, dus geen idee welke plaats hij bedoeld zou kunnen hebben.
Tja. Ik heb even een moeilijk moment. Iedereen hier vindt dat ik zo sterk ben en goed met de situatie om ga. Heel lief van jullie, echt waar. Maar het is niet waar. Ik weet me namelijk helemaal geen houding te geven meer. Je kan nog zoveel voor iemand doen… maar dan moet het wel gezien worden. En dat wordt het nu niet. Ja, ik weet dat hij nerveus is om terug te gaan naar het leger. Maar dat ben ik ook. Ik weet dat ik hem weer gigantisch ga missen zodra hij weg is. En ik weet ook dat dit het einde is. Hij zei gisteravond wel dat hij me bellen zou vanuit het leger… maar ik weet dat hij het toch niet doen gaat. Hij doet nu geen moeite. Dan in het leger ook niet. Weet ook niet zo goed wat ik schrijven moet. Het doet me ongelofelijk veel verdriet. Ik schreef al bij Miss: ik zou op hem gewacht hebben. Zoveel betekent hij voor me. Maar ik kan het niet alleen. Ik weet dat ik afscheid moet nemen, maar het valt me heel erg zwaar. Ik wil hem zo graag vragen: Wat ben ik nog voor jou? Wil je dat ik wacht? Maar hij reageert al nauwelijks op de normale vragen. Laat staan deze moeilijke rotvragen. Het is hopeloos. En eerlijk, hij heeft me al te veel tranen gekost. Eens moet het genoeg zijn. Misschien wel nu.
Lieve Egwene…Allereerst een hele dikke knuffel voor jouw! Mijn tip en advies ik zou het volgende naar hem sturen:
Ik vind dat hij het wel mag weten hoe jij je voelt en wat hij jouw aandoet!!! Meid echt ik vind hoe hij met jouw omgaat, het spijt me maar ik vind het behoorlijk egoïstisch van hem. Ooh meid ik heb het zo met je te doen, ik wou zo graag dat ik die barman effe door elkaar heen kon schudden, maar helaas ik kan dat niet meid. Persoonlijk vind ik het heel logisch dat jij je klote voelt en dat die tranen er zijn. En ook al voelt het nu niet zo, ik blijf je een hele sterke en dappere meid vinden! Heel veel sterkte meid en als jij je hart luchten wil…je weet het al deze meiden hier willen je steunen en waar ik kan zal ik je proberen te helpen. Sterkte meis!
Kardelen: Fijn dat je askim werk gevonden heeft, hij word dus waarschijnlijk naar de hele andere kant van Turkije gestuurd. Lijkt me toch wel heftig hoor, ik hoor askim er ook wel over dat hij zegt ik leer veel nieuwe mensen kennen en naar een seizoen gaat iedereen zijn eigen weg weer en grote kans dat je velen nooit weer gaat zien. Wat betreft het werk van askim daar zit een verhaaltje achter. Wat lief overigens dat jij je askim financieel wilt ondersteunen zodat hij nog even naar zijn familie kan. Accepteert hij dat van jou?
Miloutjuhh: Meid dat is toch logisch dat je schrikt als je zo’n naar bericht krijgt te horen. Oooh wat afschuwelijk die werkomstandigheden van je askim. Zou de zomerperiode wat beter voor hem gaan worden? Jouw askim was toch fotograaf, als ik mij goed herinner? Zo heeft askim inmiddels een gedeelte van zijn salaris gekregen, maar hij zegt ook als ik nu weiger te werken weet ik dat ik zeker geen centen krijg. Ja ik heb inderdaad geld over gehouden, maar het was wel wat teleurstellend hahaha ik had gehoopt dat het mij meer nieuwe kleding op zou leveren hahah. Maar ik ben al weer druk aan het kijken geweest op internet haha.
LadySide: Wat het toch is met bepaalde mannen hier ik weet het niet. Ik vind het best wel respectloos ten opzichte van jouw. Maar ik vind het knap hoe jij er in staat, dat je zegt dan maak ik er een leuke vakantie van, respect hoor! Heb je vanmiddag leuk gewerkt? Kon je het wat volhouden? En blij dat je hond weer thuis is? Thanks voor je boekentip. Hahah de rekening kwam uit op 45 euro hahah dus dat was lang geen 500 euro hahha. Hmmzz en dat van die rammelende eierstokken dat durf ik hier te schrijven, maar dat moet askim maar niet horen haha. Want hij is echt degene die zegt: “Als ik het geluk mag hebben om kinderen te krijgen, dan is het met jouw van jij zou de perfecte moeder zijn van mijn kinderen.” Hij heeft het bv ook over een klein meisje met blonde haren haha en dan zeg ik maar weer tegen tegen hem relaxt eerst maar samen veel oefenen en dan begint ie toch te grijnzen hhahaha. Vroeger had ik altijd gehoopt jong moeder te worden, nou dat gaat het niet meer worden, maar ik vind dat ik eerst een stabiele relatie/leefsituatie moet hebben.
Miss: Hoe is het met je? Gaat het nog steeds zo voorspoedig? Maar dan krijgen jullie op deze manier op den duur een heel leuk gezellig ingericht huis
Koop jij normaal gesproken je kleding in Turkije of toch nog ouderwets in NL? En jij en je askim, lukt het nog een beetje zonder elkaar? Het lijkt mij zo vreemd dat jullie nu opeens weer tijdelijk gescheiden leven, weer ouderwets aan het skypen enzo?
Update van mij: Vandaag overdag allerlei dingetjes gedaan en het ging best wel goed
Best wel een emotioneel gesprek met askim gehad. Ik merk dat hij zich steeds kwetsbaarder begint op te stellen. Hij gaf aan inderdaad zich best wel zorgen over mij te maken, over mijn gezondheid, bang te zijn dat ik weer in het ziekenhuis kom of erger, maar ook of ik het wel in mijn eentje red. Dat ik een man verdien die er voor me is, die mij beschermt en voor me zorgt en dat hij soms het gevoel heeft dat hij daarin tekort schiet. Zo ontroerend… Oooh wat zou ik op zulke momenten graag tegen hem aan willen kruipen en willen zeggen: “Het komt goed schatje.”
Via Wereldwijzer app
Sorry ging iets niet goed…
Kardelen,je kan via western union ook geld via Internet overmaken.
Via Wereldwijzer app
Hahaha kan gebeuren Turkije Lover op die manier komt het topic wel mooi sneller vol ![]()
Idd help ik jullie een beetje ![]()
Via Wereldwijzer app
Miloutjuh, Is het mogelijk hier in de privéberichten bijlagen te sturen? Anders moet je ff je mailadres sturen dan kan ik boek ff naar je toesturen. Fb is ook een optie, kijk maar ff wat je het liefst wil. ![]()
En als je nog meer wilt, dan mag je verzoekjes sturen hoor, dan kijk ik wat ik voor je heb. ![]()
Kardelen, Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Fijn dat die ruzie zo snel weer uitgepraat is. Blijft toch lastig dat skypen op bepaalde tijden.
Egwene, ach meis, het is heel normaal hoor dat je je zo rot voelt hierdoor! Je hoeft ook echt niet alleen maar sterk te zijn en je groot te houden hier.
Wou dat we hier iets voor je konden doen,maar het is aan die jongen om zijn ballen te tonen en jou te vertellen wat ie voor je voelt en wwat ie precies wil.
Ik ben het wel met Summie eens dat je hem, hoe moeilijk ook, toch zou moeten vertellen hoe jij je voelt. Ook al reageert ie niet, (wat dan helemaal verrot is) als je het naar hem stuurt op FB of desnoods via sms als hij al weer weg is, dan weet je in ieder geval dat hij het leest, en erover na moet gaan denken. ooh ik hoop zo dat hij alsnog tot inzicht komt wat ie laat lopen!
SUmmie, Ik weet echt niet wat er met die mannen aan de hand is. Ik kon door alles alleen maar op asociaal en onbeschoft komen, maar zoals jij zegt… het is idd gewoon respectloos dat ie niet even reageert op de kaart of op het bericht dat ik geboekt heb.
En jij vind het knap hoe ik erin sta, maar ik denk dat het komt omdat ik niet zoals jullie helemaal hoteldebotel verliefd was/ben. Ik ben natuurlijk in December weggegaan omdat ik niet dat verliefde gevoel had, toch bleef ik aan hem denken maar nog steeds niet hopeloos verliefd. En dat maakt het ook allemaal misschien wel iets makkelijker. Maar nog steeds vind ik het verrot dat ik niets heb gehoord. En vooral als je bedenkt dat het gewoon nog niet eens het seizoen is, dus absoluut niet heel druk in de zaak zodat ie al gelijk teveel uren maakt. En het dan ook nog eens regende vandaag/vanavond… Dan komt er helemaal geen kip, en kan ie dus best ff iets laten horen. Je begrijpt: ik heb nog steeds niks gehoord…
Ooooh je askim heeft die rammelende eierstokken dus ook! Dan zou ik idd nog maar ff je mond houden, en gewoon relaxed blijven oefenen ![]()
LadySide: Oké meid je bent dan wel niet hoteldebotel zoals vele meiden hier, maar toch denk ik dat jij onbewust wel iets anders had gehoopt. Dus meid neem dat compliment van mij dat je een dappere en sterke vrouw bent gewoon aan en steek hem in je broekzak
Ik hoop echt dat ook hij het licht gaat zien! Hoe was het trouwens op je werk? En blij dat je hond weer gezellig bij je is? Haha over askim zijn rammelende eierstokken heb ik ooit een heel misverstand met hem over gehad omdat ik dat tegen hem zei en hij mij maar niet begreep en pffff leg dat dan maar es uit haha. Mare oefenen gaat wat moeilijk hè als je niet samen bent hahaha ![]()
Via Wereldwijzer app
ok, dank je en hij zit in mijn broekzak ![]()
Ik had idd gehoopt dat het wat anders zou gaan. Ik ga hoe dan ook contact hebben met hem voor ik vertrek. Maar als dat van mijn kant moet komen zijn we minimaal 2 week verder als hij nog niets heeft laten horen, en dan ga ik echt niet meer aardig zijn!
Mijn werk was weer erg leuk! Hond nog niet veel gezien
Die ligt de hele avond al weer verstopt in een dekbed haha! Ze vind het heerlijk om onder dekens te liggen, dus heb maar een dekbed voor dr gekocht zodat ze daar lekker onder kan liggen ![]()
Die uitspraak rammelende eierstokken in het engels uitleggen lijkt me idd best een beetje lastig! hahahaha! En het oefenen komt écht nog wel, en dan haal je al die verloren tijd weer in ![]()
***28-03 Yavrum1
Antalya 24 nachtjes
16-04 Miss1993
Bodrum 43 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 44 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 86 nachtjes
28-06 Littleone
Marmaris 116 nachtjes
******BACK AT
Yavrum1 06-04