Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Hallo meiden,

@LBDS dat zou heel goed kunnen, ik ben niet echt ziek geweest toen ik afgelopen zomer terug kwam maar wel dat ik me niet helemaal goed voeld en meteen verkouden was kan best met het weer te maken hebben.
Wat lief dat je vader je dat gestuurd heeft. Ik had er ook altijd veel meer moeite mee als m’n vader zei ik mis je dan wanneer mn moeder dat zei. Gelukkig was je askim snel thuis en kon je ff lekker uithuilen bij hem. Ook belangrijk dat dat kan :slight_smile:

@Ladyside, vooral ff goed kijken dat je als je terug gaat niet net buiten de 180 dagen zit, anders heb je een boete te pakken en dat is echt zonde geld. Ken je beter voor 15 euro een nieuw visum kopen als je niet zeker bent, want ik denk niet dat ze het melden bij binnenkomst dat hij bijna verlopen is.
Fijn dat je vandaag opgestaan bent met koorts. En ik hoop dat je echt snel een berichtje krijgt dat hij het leuk vind dat je komt. En dan daar lekker rustig uitzoeken wat er tussen jullie is en genieten van het lekkere weer en het mooie land :slight_smile:

@Egwene Wat enorm fijn dat je hem toch nog gesproken hebt! Al was het niet veel toch ff een teken van leven. Lastig dat hij niet veel los laat. En ik hoop echt dat hij deze week nog iets van zich laat horen want dat verdien je echt.
Wel snel trouwens dat hij al een week vrij heeft ik dacht dat dat pas na een maand of 3 was.
Ik heb me ingeschreven bij top recreatie en dan het onderdeel kids en co. Dat is wat je bijvoorbeeld bij corendon bij de hotels ziet staan. Dit omdat ik eigenlijk echt wel naar Turkije wil.

@Summie wat voor soort boeken lees je graag? Die 100 jarige man staat nog op mijn lijst met boeken die ik graag wil lezen.
Ik heb super mooie nieuwe katoen gekregen om een poncho voor mezelf te gaan haken :slight_smile: Met moeite ligt het nog in de kast, moet van mezelf eerst het vestje/giletje waar ik mee bezig ben afmaken hahaha.
Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt meid, maar dit soort dagen zullen er nog wel bij horen de komende tijd. Eigenlijk dus super lief van je askim, dat hij zich gewoon zorgen maakt.
Shoppen vind ik altijd heerlijk als ik me niet goed voel.

@Mutlu heerlijk dat je je vriendin vandaag weer hebt kunnen ophalen. Nu veel bijkletsen en weer lekker genieten van elkaar :slight_smile:
Zal nu ook de eerste keer zijn dat ze je askim gaat ontmoeten?

Mn gezicht sinds onder de uitslag en mn huid is super droog, hoe het kan geen idee. Op advies van mn moeder creme erop gedaan nu jeukt het heel erg ook niet echt fijn :S
Ff lekker ontbijten met een verse simit :slight_smile: Dan de badkamer ff soppen, omdat mn nichtje er was woensdag en donderdag is dat er nog niet van gekomen en verder weinig plannen.

Fijne dag meiden.

Ladyside: Top dat je geboekt hebt! En lekker 10 dagen. Ben benieuwd hoe je het dit keer gaat hebben. Maar volgens mij sta je er heel goed in!

Milou: dat lijkt me inderdaad niet heel goed voor je haar nee haha. En donkerhaar met blauwe ogen is natuurlijk ook heel mooi! Bij mijn vorige stage had ik inderdaad ook gewoon vakantiedagen gekregen, maar daar heb ik ze hier niet over gehoord…

Mutlu: Veel plezier vandaag!

Gisteren kwam ik thuis van een verjaardag en zag heel veel gemiste oproepen van askim en berichten dat ik nog niet moest gaan boeken voor maart, wat er met mij was omdat ik niet reageerde en dat hij ongerust was. Dus ik toen ik thuis kwam hem natuurlijk meteen gebeld. Blijkt dat ze hem bij dit hotel toch niet nodig hebben en hij dus nog steeds geen baan heeft terwijl hij heel hard geld nodig heeft. Hij zit er nu aan te denken om terug naar zijn ouders te gaan en dan werk te zoeken buiten Side. Kan dus Antalya of Alanya zijn maar ook in de richting van izmir zei hij. Het is nu dus nog heel onzeker wanneer ik heen kan en waar. Super irritant met werk, want moet ook gewoon op tijd vrij vragen enzo…
Meneer heeft het helemaal gehad met Turkije en begon al onzin uit te kramen als ik kom naar Nederland om daar te wonen. Dus ik zei al dat dat niet gaat. Zegt ie: me oom zegt als we trouwen dan kan het wel. Mja hij zit nu gewoon heel erg in de stress dus heb hem maar even in zijn waan gelaten.

Miloutjuh: Even wat tippies van mij, ik heb ook een hele gevoelige huid. Ik zou even wat meer water en brandnetel thee gaan drinken. Zelf vind ik op zulke momenten bio oil heel goed. En tegen de jeuk kun je mentholpoeder gebruiken. En verder is het veel beter geworden sinds ik de gezichtsproducten en bodylotion voor de gevoelige droge huid van nivea erg goed.

Ik reageer straks wel effe uitgebreider.

Krijgen jullie door de reclame op dit forum ook zo’n zin in een twix?

Via Wereldwijzer app

@kardelen, gewoon ff navragen op je stage, hoe het precies zit weet ik niet maar je hebt op een bepaald aantal dagen recht.
Wat enorm balen dat je askim geen werk kan vinden. Je zou toch denken dat het moet kunnen zo vlak voor het seizoen. En dan kan je ook niks plannen dat is helemaal vervelend. Het heeft mij behoorlijk wat moeite gekost om askim uit te leggen dat getrouwd of niet het altijd lastig blijft hem naar Nederland te krijgen.

@summie thanx voor de tips meid. Ik heb er normaal bijna nooit last van en kan ook niet bedenken waar het van komt. Heb niks nieuws gebruikt ofzo. Ik heb koelzalf gesmeerd tegen het jeuken dat hielp wel.

Via Wereldwijzer app

Whaaaaa krijg net een foto te zien van LBDS! Ze is bij MisterSide geweest!! whahahahaha :slight_smile:
Nog geen oordeel gehoord :wink: Maar meneer wist idd te vertellen dat ik zou komen binnenkort, en hij wilde graag dat ik langer zou blijven…
Ben benieuwd of hij mij nog gaat bellen over het bezoekje, en de kaart!

LadySide: Wauw meid je hebt weer een foto van je spetter!!! Enne wat ging er door je heen toen je zijn foto zag? Wie wat is het toch een spetter? Als ik hem was, was ik door het dolle geweest, had ik een vreugde dansje gedaan en je vervolgens meteen gebeld…maar ja that’s me. Fijn dat je geen koorts meer hebt, hopen dat je herstel nu door zet. Ik voel me vandaag wel redelijk.

LBDS: Kom op meid met je verslag… Ik ben zoooo nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

Kardelen: Wat ontzettend vervelend zeg dat je nog totaal geen plannen kunt maken. Balen dat je askim nog geen werk heeft. Ik hoop dat hij snel wat vind en dat jij duidelijkheid krijgt! Wel ontzettend akelig lijkt mij dat je elk seizoen weer op zoek moet naar een nieuwe baan. Askim heeft een contract ofzo volgens mij. Hij kan in de zomer weer voor de organisatie werken, hij zal in de regio van Alanya, Antalya,Side komen maar weet nog niet welk hotel, maar hij denkt dat de kans groot is dat hij weer in hetzelfde hotel komt.

Egwene: Jij bent dus fanatiek aan het oefenen! Leuk en knap hoor! Ben je al verder gekomen? Als kind altijd van gedroomd, maar het entertainment zou echt niets voor mij zijn. Ik ben niet zo’n type en geen feestbeest genoeg ofzo. Ik zou bv eerder thuis passen bij de guest relations of reisleidster ofzo haha. Ik denk dat de houding van jou tegenover je askim alleen maar goed is, het is inderdaad nu zijn beurt om voor jouw te vechten! En hoe zou jij het vinden als hij zoveel speurwerk en moeite had gedaan om jouw adres te achterhalen? Ik zou het alleen maar bijzonder vinden. Mijn askim laat bv toch bv ook een bos rozen bezorgen via zijn ex-schoonzusje. Ik vind het alleen maar bijzonder dat hij dat regelt.

Miloutjuhhh: Hoe is het nu met je huid? Ik krijg altijd bultjes als ik last van hooikoorts heb. Ik hou van boeken die makkelijk lezen met gevoelige thema’s, bv Yvonne Keuls - Moeder van David S en het verrotte leven van Floortje Bloem, Kluun, Carry Slee, achtste groepers huilen niet, Pappie’s kleine meid slaapt op straat, Lang niet gek, Echte mannen eten geen kaas, Sonny boy, het familieportret, Haar naam was Sarah, het weerzien -Nicci Gerard, maar heb bv ook boeken als Monddood en het boek van Carmin BinLaden gelezen. Maar de davinci code vond ik bv niet om door te komen. En een liefdesroman kan soms ook wel effe leuk zijn. Het boek van Isa Hoes staat ook nog op mijn verlanglijstje maar vind hem nu nog wat te duur. Van wat voor boeken houd jij? Dus jij hebt nog genoeg voorraad om je lekker bezig te houden met haken. Ik heb er al aan zitten te denken om weer es te gaan schilderen, maar ik denk nu al wat een werk om alles eerst weer klaar te zetten…

Wel een beetje erg haha, zojuist is een hele grote doos met kleding bezorgd, daar zo eerst maar es rustig in neuzen…ik ben benieuwd…

Via Wereldwijzer app

Hahahaha Summie! Het was een foto van z’n achterkant én van een afstandje :frowning: Meneer is cameraschuw zei LBDS :wink: Het vreugdedansje is uitgebleven… maar denk dat ie het wel leuk vond. Ik blijf in ieder geval dicht bij mijn telefoon in de hoop dat ie het fatsoen heeft me te bellen vandaag.
Ben ook erg benieuwd naar het verslag van LBDS hier :wink:
Enne, nog steeds vind ik hem geen spetter :wink: Maar hij heeft een heel mooi karakter… en misschien moet ik dat maar eens als prioriteit gaan stellen :slight_smile:

Ga jij lekker door die doos met kleding, en er moet gewoon iets voor je bij zitten!!

Kardelen1, wil even snel op jouw reageren maar ook met trouwen lukt dat niet! Het wordt er niet eens makkelijk op anders had k dat allang gedaan! Misschien kan die bij mijn askim in het hotel werken volgens mij zoeken ze daar nog mensen anders moet je me maar even op facebook aanspreken!

Ik geniet van me laatste paar daagjes nog van askim tijd gaat zo snel maandagavond gaat die alweer naar huis bah zal even moeilijk worden weer…

Haha toe maar die Lbds weet wel hoe ze het hebben moet, meteen de billen van MisterSide op foto te zetten haha. :stuck_out_tongue: Dus hij heeft ook niet een lekker kontje? Haha. Meid er moet toch iets zijn wat je behalve zijn karakter mooi aan hem vind?

Egwene en LadySide: Hebben jullie nog wat gehoord van jullie askim?

Sevimli: Geniet van je laatste dagen met je askim.

Mijn zus kwam vanmiddag onverwachts met mijn nichtje langs. Ze hadden samen een calorieënbom gemaakt een kittekat met M&Ms taart en ze kwam een stuk brengen. Ik heb het nog niet gehad, maar dat word morgen mijn ontbijt. Ik was juist met askim aan het skypen toen ze kwamen. Dus mijn nichtje meteen achter de webcam gekke bekken trekken en mijn zus heeft hem nu dus ook even gezien. Ze had al eens met hem gebeld toen ik in het ziekenhuis lag. Vroeg mijn nichtje vervolgens waarom woont jouw vriend in de computer? Dus ik uitleggen dat hij heel ver weg woont en dat ik hem via de computer kan spreken. Zegt ze ooh hij woont in Amerika hahaha? Zegt ze vervolgens: ‘Ik ga later als ik groot ben trouwen met S. wanneer gaat tante met hem trouwen? Mag ik dan bruidsmeisje zijn?’ Ik moest heel hard lachen. Maar mijn zus zei meteen ik blijf hopen dat dat nou echt nooit gaat gebeuren!!! Want grote kans dat hij niet van je houd, maar van je geld! Straks loop je rond met een hoofddoek en mocht je kinderen krijgen, heb je weer het risico dat hij ze ontvoerd. En wat heb je aan iemand die zo ver weg woont? In plaats van in de verdediging te gaan, zei ik tegen mijn zus: Ik begrijp dat het moeilijk voor je is en ik begrijp je bezorgdheid, maar ik hoop echt dat ik samen met askim oud mag worden en dat ik ook liever een man had gevonden die in nl woont omdat het zwaar is dat hij zover weg woont, maar dat ik echt stapelgek ben op deze Turkse man. En dat ze het moeilijk mag vinden maar dat het juist zo fijn zou zijn dat ze me zou steunen ipv te veroordelen. Of ik wat bereikt heb geen idee maar voor het eerst is het gelukt om er over te praten zonder ruzie te krijgen.

Via Wereldwijzer app

Wow summie! Wat heb je dat mooi gezegd tegen je zus! Ik hoop ook dat het is overgekomen bij haar en ze je zal steunen wanneer het nodig is. Blijft moeilijk als familie of vrienden met dit soort vooroordelen komen.
Maar je hebt wel een heeeeeerlijk ontbijt voor morgen zo te lezen! Zie die taart regelmatig op facebook voorbij komen de laatste tijd. Populaire taart volgens mij :slight_smile: Hoe oud is je nichtje??

Zijn voorkomen trok me aan in MisterSide en hoe zijn ogen kunnen gaan glimmen als ie me ziet. Maar ben echt niet op zijn uiterlijk gevallen.
Ondertussen is het nog steeds akelig stil vanuit Side…
Hele avond met een vriendin gebeld ( gelukkig heb ik wisselgesprek) en die vond het raar dat ie nog geen geld had overgemaakt en begon gelijk weer met allerlei dingen als wat belachelijk, hik wil dat je komt en nu laat ie het afweten qua geld etc etc… en ik weet dat ze het beste met me voor heeft, maar heb haar ook duidelijk gemaakt dat het absoluut niet zijn idee was om het mij te laten voorschieten. Dat was compleet mijn idee. Want als het aan hem had gelegen had ik gewoon een paar dgn voor vertrek mijn reisje geboekt. Toen ik haar dat heel duidelijk had gemaakt werd ze een stukje rustiger. Maar nog steeds vind ze het raar en is ze bang dat het geld er niet komt. En tuurlijk weet ik het ook niet zeker, ik wantrouw alle mannen en moet dingen eerst zien, dan geloof ik het pas. Maar ik moet dit gewoon positief zien, en mocht ie het geld niet geven, dan heb ik nog gewoon te eten en betaal het geld terug van mijn vakantiegeld 1 juni… en dan ga ik alsnog een heerlijke tijd in Side hebben :slight_smile: pfff maar ondertussen baal ik wel dat meneer niet ff een klein berichtje stuurt of even 2 tellen belt of zo…

Pluspunt van de dag: ik heb me goed gevoeld, geen koorts meer alleen vanavond beeetje verhoging. Dat kan ik aan! Ik ben dus beter :wink:
Nu lekker mijn bedje in en alles uit mijn hoofd zetten!

Via Wereldwijzer app

Wat is het rustig hier. Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

LadySide: Fijn dat je weer beter bent.Jakkes jij ook al zo’n rot reactie. Waarschijnlijk uit bescherming en helemaal ivm je financiële situatie. Maar ze beseft niet dat ze je totaal niet helpt. Maar ik weet ook niet hoe ik destijds had gereageerd als een vriendin verliefd was geworden op een Turk. Thanks voor het compliment. Mijn moeder speelt hierin een rol. Zij staat heel erg open voor askim. Ze heeft zelf vroeger een Spaanse flirt gehad, dus ze weet een klein beetje wat het is. Ze vind het moeilijk, maar ze zegt je bent volwassen en niet mijn bezit, dus dan kan ik je beter steunen en er voor zorgen dat ik hem leer kennen, zodat ik weet met wie je omgaat dan dat ik ruzie ga maken en je op die manier kwijt raak. Oh ja mijn nichtje is 4, gelukkig niet 24 is want dan had ik concurrentie gehad, ze is helemaal verzot op askim. Hé wat betreft MisterSide, hij heeft dus mooie ogen :wink: Misschien is hij wel voorzichtig en reageert hij niet enthousiast vanuit zelfbescherming? Als hij echt van je houd, dan is die gebeurtenis in Turkije natuurlijk heel pijnlijk geweest en dan is het logisch dat hij nu voorzichtiger en minder enthousiast is. Een ezel staat zijn voet niet 2x tegen dezelfde steen… En dat hij denkt eerst zien…dan geloven!

Via Wereldwijzer app

@LadySide: Ik ga naar het buitenland. Waarschijnlijk naar Frankrijk, maar er bestaat ook een kleine kans dat het Italië wordt. Dat weet ik nog niet. Fijn om te lezen dat je je weer wat beter voelt. Het is echt niet leuk om ziek te zijn! Ik hoop dat je nu toch echt wel iets van MisterSide gaat horen… Het wordt nu wel erg stil.

@Milou: Ja, inderdaad snel dat hij al een week vrij heeft. Ik dacht zelf ook dat hij 2,5 maanden in Burdur zou zijn en dan pas naar een andere locatie. Maar blijkbaar zijn de plannen veranderd, zoals wel vaker in Turkije gebeurd. TOPrecreatie ken ik ook. Heb zitten twijfelen om me daar bij in te schrijven, maar uiteindelijk niet gedaan. Kwam ook omdat ik ontzettend snel bij Zomerjobs werd aangenomen. Hoe is jouw gezicht op dit moment? Al minder geïrriteerd?

@Kardelen: Wel lief dat hij je op alle manieren heeft geprobeerd te bereiken om je te vertellen dat je nog niet boeken moest. Ik hoop heel erg dat hij snel werk vindt, zodat hij weer wat zekerheid heeft. En komisch dat ze allemaal denken dat het na trouwen zoveel makkelijker is.

@Summie: Mijn dansroutine heb ik vanochtend afgerond. Hele last van mijn schouders af haha! Ik ben echt niet creatief met bedenken, dus het was een hele uitdaging. Hopelijk zitten er wat leuke kleren tussen jouw bestelling. Het is sowieso even leuk geweest om online te shoppen. Vervelend dat je even opmerkingen kreeg over je askim, maar ik vind dat je heel goed gereageerd hebt. Zoiets is toch moeilijk en je hebt het heel netjes aangepakt.

Zo, ik heb vanochtend mijn 1 minute of fame eindelijk afgemaakt. Wat had ik de pest erin dat ik het niet voor elkaar kreeg om 1 minuut vol te maken. Maar zoals altiijd: alles komt uiteindelijk goed. Ik ben enigszins tevreden. Gisteren heb ik niks van askim gehoord. Hij negeerde al mijn berichten. Ik was WOEDEND. Heb ik potverdorrie bijna een maand op hem zitten wachten en dan niks?? Vanochtend had ik wel contact en toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat dit niet kon. Heb hem de deur gewezen. Nou… toen was hij opeens heel actief! Ik mocht echt niet weggaan. Sorry sorry sorry, hij was zo moe en hij heeft stress. Het kon me op dat moment niet meer schelen. Ik zei: probeer het na de lunch nog maar een keer. En wonder boven wonder deed hij dat ook nog. Heel geïnteresseerd vragen naar mijn dag. Hij vertelde dat hij donderdag weer weg gaat. Of ik hem nog zien wil. Dat hij me nog altijd wil.
Tja. Ik ben pissig. En ik weet dat dat niet echt de ideale basis is voor onze ‘relatie’. Ga me er ook niet meer zo mee bezig houden. Ik zie wel hoe het loopt.

hallo meiden,

@Ladyside wat leuk dat LBDS langs is geweest bij mister side!
Lastig als een vriendin zo iets zegt. Maar ze staat niet in jou schoenen, ze kent hem niet! Jij weet natuurlijk dat hij had gezegd dat hij pas eind maart geld zou hebben, het zou eerder gek zijn als hij het wel al had overgemaakt in mijn ogen.
Wat fijn dat de koorts weg is! Vandaag nog steeds koorts vrij?

@Summie, mn kin zit vol met plekjes/pukkeltjes weet niet precies wat het zijn. Verder zijn de rode vlekken wel weg, heb alleen nog het gevoel dat mijn huid heel strak staat. Ik lees eigenlijk van alles. Veel van de boeken die je noemt ook gelezen.
Fatale liefde van Carry Slee vond ik erg goed
En de boeken van Khaled Hosseini vond ik super mooi dan vooral De Vliegeraar.
En wat ik echt een heel bijzonder verhaal vond was Kamer van Emma Donoghue. Via via bij terecht gekomen en echt heel indrukwekkend en mooi.
Ja die van Isa Hoes staat ook zeker op mijn verlanglijstje maar inderdaad nog duur. Misschien dat er tegen de zomer vakantie wel een leuker prijsje van uit komt.
Schilderen, daar kan ik echt niks van, gaaf als je dat wel kunt hahaha. Misschien gewoon de spullen eens klaar zetten en dan de volgende dag er aan beginnen.
Zat er iets tussen aan kleding? of gaat alles direct weer terug?
Wat enorm goed hoe je reageerde op je zus zeg! Ik zou het niet kunnen. Ik reageer vaak helemaal niet als mensen zo iets zeggen.

@Sevimli geniet nog even van elkaar en sterkte met het afscheid meid!

Ik begin te merken dat ik echt nerveus begin te worden over mn sollicitatie. Het gaat nu dichterbij komen dat ze iets gaan laten weten.
Het ene moment voelt het positief en vijf minuten later kan ik er weer erg negatief over denken. Gewoon afwachten dus maar.
Best wel gekke dag vandaag, veel van mn vrienden van de muziek zijn met elkaar gaan carnavallen. Hier doen we er niks aan dus ze zijn naar Den Bosch. Had heel gezellig geweest maar het ging gewoon niet lukken voor mij dit jaar. Zonder werk, en zo’n dag kost echt wel veel geld, een pak, de trein, eten drinken een taxi enz. Er werd donderdag nog tegen me gezegd door iemand dat ze het stoer vond dat ik gewoon eerlijk zei dat het niet ging door geld en dat ik me ook niet liet overhalen om te lenen en toch mee te gaan. Maar ik hoop toch dat de foto’s op fb nog ff wegblijven :wink:
Ik ga lekker een filmpje kijken, netflix verslaafd hahahaha

fijne dag nog

@Egwene, Mijn gezicht is iets rustiger als gisteren. Top dat je 1 minuut nu af is :slight_smile: Lijkt me nog best lastig hoor precies 1 minuut vol krijgen.
Ik vind het stoer van je dat je het tegen hem gezegd hebt. Hij kan druk zijn, stress hebben of weet ik het allemaal maar als hij online is kan er toch wel een berichtje af. Al is het alleen maar een berichtje waarin hij uitlegt dat het nu even niet lukt om te reageren.
Ik hoop dat hij zich tot donderdag nog even aan je gaat bewijzen meid! Is hij nog steeds in Burdur of is hij deze week naar zijn familie gegaan?

Hi meiden,

Ladyside: Tof dat je hebt geboekt! Fijn toch, dat er iets bestaat dat lekker budget is. Zoals je zelf zegt zal je waarschijnlijk alleen slapen daar en ben je de rest van de dag lekker aan het strand of zwembad. :slight_smile: Jammer dat je al een tijdje niks hebt gehoord van je askim. Waarom laat je de telefoon zelf niet even overgaan?

Milou: Spannend dat je bijna iets gaat horen van de sollicitatie! Ik hoop echt op positief nieuws voor je. Jammer dat je niet mee kon carnavallen vandaag, maar wel goed dat je in ieder geval je prioriteiten goed op orde hebt. Gelukkig is de uitslag al wat beter dan gisteren.

Yavrum: Jouw askim komt bijna toch?! Ben je al helemaal ready voor zijn komst? :smiley:

Kardelen: Wat balen van die gemiste baan! Ik hoop dat hij snel iets kan vinden en jij dan meer duidelijkheid krijgt!

Egwene: Leuke plannen om naar het buitenland te gaan! Hoop dat je filmpje een goede indruk zal maken op de organisatie. :slight_smile: Maare, hoe zit het nou eigenlijk tussen jou en de barman? Ga je op hem wachten, of nog geen enkel idee?

Sevimli: Geniet van de laatste dagen samen in Nederland meid. En je moet maar zo denken, de volgende keer dat hij naar Nederland komt gaat 'ie als het goed is niet meer weg (of in ieder geval niet voor lang)!

Mutlu: Hoe was het weerzien met je vriendin? :slight_smile:

Summie: Jammer van de reactie van je zus. Wel heel herkenbaar voor mij moet ik zeggen… Knap van je dat je de confrontatie niet bent aangegaan. Je weet immers zelf het beste hoe het zit en dat is het aller belangrijkste!

Hier weinig te melden. Ik wacht geduldig askim af, die gaat volgende week naar Bodrum toe. Vanaf dan gaat het hopelijk allemaal een beetje vlot met het vinden van werk en een woning. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het hier heel erg goed. Maar ik wil ook wel weer gewoon terug naar mijn ‘normale’ leven samen met askim, ik ben hier nu sinds eind november… Ik voel me echt goed op zich, en ben het wachten (nu al) beu haha. Mijn streven is toch wel om in de laatste week van maart sowieso in Turkije te zijn.

Fijne dag nog allemaal.

@summie, aaah dus je moeder vroeger ook aan de vakantieliefde?! Wat leuk! Goede reactie van je moeder, zo zou iedereen moeten denken vind ik! Aaah 4 jaar, zo’n leuke leeftijd! maar wat super dat ze dan met je askim durft te praten via de webcam!
Wat betreft MisterSide, die omslag van voorzichtig aan is dan heeeeel plotseling gekomen. Want als ik met hem praat is ie totaal niet voorzichtig… Ach, hij zoekt het maar uit! Ik ga in ieder geval niets meer sturen voor hij iets laat horen. Ik vind het ronduit asociaal dat hij niet heeft gereageerd op mijn bericht dat ik 5 april al kom, en al helemaal dat ie niets heeft laten horen nadat ik moeite heb gedaan om een kaart bij hem te krijgen. Maar ja, hij heeft het druk… Maar dan nog kun je mij niet wijsmaken dat je niet even tijd hebt om 2 minuten vrij te maken om een bericht te sturen of even snel te bellen.
Ik ga me voorbereiden op een heerlijke vakantie, en zie wel wanneer hij iets laat horen!

Egwene, aah Frankrijk of Italie, klinkt goed!!
Jij bent goed bezig met je askim, goed aangepakt, het moet nu maar eens van zijn kant komen :slight_smile: Niet over je heen laten lopen!
En super dat je je minute of fame hebt volgemaakt en klaar hebt! Nu kun je ontspannen :wink:

Miloutjuhh, Ja vond het best lastig dat vriendin zo reageerde. Ze was sowieso al niet heel blij voor me dat ik het nog 1 kans wilde geven, en dan nu ook nog es over het geld… Maar toen ik haar echt heel duidelijk had gemaakt dat het van mij uitkwam om eerder te boeken en dat het niet van zijn kant kwam én dat ik er niet heeeeel erg door in de problemen kwam draaide ze bij.
En ook vandaag nog steeds koortsvrij, dus ik ben officieel weer beter! :smiley:

Zoek je trouwens gewone boeken of lees je ook Ebooks? Ik heb namelijk die van Isa Hoes wel voor je als Ebook, dus als je hem wilt hebben dan kan ik hem naar je sturen… :slight_smile: Heb er heeeeeel veel :slight_smile:
Oooh spannend dat je bijna iets kan gaan horen over je sollicitatie!
Geniet lekker van je filmpje en hoop dat er nog geen carnaval foto’s verschijnen… Jammer dat je niet mee kon!

@Milou: Ik ben zelf ook gek op lezen. Elke ochtend bij het ontbijt, soms 's middags als de zon schijnt. Heerlijk liggend met een boekje. En vaak ook 's avonds in bed voor het slapen gaan. Op die manier verslind ik heel wat boeken in een jaar haha! Fijn dat bij jou de rode plekken in ieder geval weg zijn. Nu nog de rest van het nare gevoel. Het was inderdaad verdraaid lastig om 1 minuut vol te maken. Ik had wel losse stukjes, maar ik moest het nog aan elkaar rijgen. En dat is gelukkig vanochtend gelukt. Nu hopen dat ik me alles morgen nog herinner. De barman is nu thuis bij zijn familie, dus niet meer in Burdur. Donderdag gaat hij daar weer weg.

@Miss: Het is geen filmpje wat ik gemaakt heb. Het is iets wat ik live op moet voeren ergens tussen donderdag en zondag aankomende week :slight_smile: Gelukkig ben ik al verzekerd van een baan als animator. Die 4 dagen zijn alleen bedoeld om ons zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe het nou zit tussen de barman en mij. Ik zal daar zo nog even iets over schrijven. Vervelend dat het voor jou even afwachten is allemaal. Toch nog even geduld hebben voor je je normale leven terug hebt en weer samen kan zijn met je askim.

@LadySide: Echt heel vervelend dat hij maar blijft zwijgen! Ik zou onderhand al helemaal gek zijn geworden. Maar dat is bij jou waarschijnlijk ook wel het geval. Ik vind het gek dat hij nu opeens zo stil is. Maar ik vind het fijn om te lezen dat, wat er ook gebeurd, jij gaat genieten van Side en jouw vakantie. Je bent sowieso niet alleen, omdat LBDS daar ook is.

Ik snap werkelijk totaal en helemaal niks van de barman. Het ene moment word ik doodgezwegen en het ander moment word ik bedolven onder de lieve woordjes. Dan is het askim dit, askim dat. We hebben vandaag een beetje kunnen praten over onze ‘gevoelens’. Hij vroeg me: ‘we meet again? 2015? If you want?’ Hoezo onzeker… En hij blijft zich maar afvragen: hoe kan ze me leuk vinden als ze niet met me naar bed wilde? Jaa… Zelfs na meer dan een maand spookt die vraag nog steeds door zijn hoofd. Dus ik vroeg of hij me verlaten wilde hierom. Nee, dat wilde hij niet. ‘But you don’t want me. I know this’. Bullshit. En dat heb ik hem gezegd ook. Maarja, koppig irritante rotjoch snapt het niet. En een paar uur later: ‘I can call you from army. I want it’.
Dus meiden… Is het verwarrend of verwarrend? :wink: Fijne avond allemaal

Egwene: Hahaha 1 minute of fame bedenken zou nou voor mij weer niet een probleem zijn, maar ik zou nooit het lef hebben om het uit te voeren…ik kon vroeger ook altijd heel goed toneelstukjes verzinnen enzo hahaha. Maar super dat het gelukt is! Het is niet leuk, maar ik zal de nette versie schrijven wat ik dacht toen ik het gedrag van jouw askim las: “Wat is hij ontzettend dom bezig, kan hij zo’n mooie lieve meid krijgen gaat hij er zo mee om.” Echt meid terecht dat je woedend was, ik vind dat jij veel beter verdiend. Maar wel knap dat je hem dat ook duidelijk hebt gemaakt, ik hoop dat je hem wakker hebt geschud en dat hij nou eindelijk eens een keer voor jouw gaat vechten!

Miloutjuh: Wat vervelend dat de huiduitslag nog steeds niet helemaal weg is. Maar als mijn huid erg droog is kan het soms ook heel trekkerig aanvoelen, vooral mijn handen. De vliegeraar vond ik niet echt prettig lezen. Maar het andere boek ga ik eens kijken wat het is, thanks voor de tips. Het is inderdaad knap dat je niet carnaval gevierd hebt, maar ik begrijp wel dat het ontzettend balen voor je was. Ach meid had maar hier gewoond, hier komt carnaval niet in ons woordenboek voor. Heb je leuk film gekeken? Hoe is het trouwens met je askim? Nog steeds in Antalya? En heel logisch meid dat je het spannend vind wat betreft je sollicitatie.

Miss: Meid ik denk dat het juist aangeeft dat je normale leven, het leven in Turkije is geworden en dat is toch alleen maar mooi!!! Dus jullie verblijven komende zomer in Bodrum en het gaat dus niet Antalya worden? Wat ontzettend fijn dat het goed met je gaat!!! En meid ik hoop dat je snel weer in Turkije bent!!! Wat betreft mijn zus, ach weet je ik kan in discussie gaan maar dan verlies ik het toch en kost het mij alleen maar negatieve energie dus nu maar eens van de andere kant geprobeerd, terwijl eerlijk is eerlijk het is niet leuk.

LadySide: Hij woonde bij haar in de stad. Maar wel grappig en mijn moeder zegt zelf wel wat heb ik op mijn 16de mijn ouders aangedaan om thuis te komen met een Spanjaard hahah. Heb dan nu ook hele verhalen van haar gehoord wat toch wel heel leuk is. Dus jij hebt ook veel boeken, heb jij nog leestips voor mij? Heb je al wat van MisterSide gehoord? Tuurlijk heb je als je wil altijd een mogelijkheid om iets van je te laten horen. Ik begrijp dat je ontzettend baalt van zijn gedrag, had ik ook gedaan! Ik hoop dat het je niet teveel aan het twijfelen brengt, je bent ontzettend dapper dat je terug gaat en het gaat uitzoeken! Mijn nichtje is niet zo bang, ze hebben al vaker geskyped dus ze weet al een beetje wie askim is en askim is gewend om met kids te skypen (heeft nichtje en neefje in NL). Ach ja en als je communiceert met gekke bekken trekken kom je een heel eind en mijn nichtje gaf hem gister een handkusje zooo lief en schattig die twee, alleen toen werd askim wel zichtbaar wat verlegen, dus hij begon te zwaaien haha. Maar dat had ik ook in Turkije als ik askim zag hoe hij met kids omging, ik kreeg spontaan rammelende eierstokken whaahah. Maar ja I know relaxt… rustig aan…hahahah

Egwene… Ik zou vragen of hij een gebruiksaanwijzing heeft van zichzelf want dit is wel heel dubbelzinnig…Jeetje meid waar is hij mee bezig, jouw nu aan het lijntje te houden? Ik zou hem geloof ik vragen wat hij van jouw wil? Wat zijn plannen met jouw zijn? Ik zou geloof ik er echt op staan dat je deze week duidelijkheid krijgt van hem en als je dat niet krijgt, heb je alsnog duidelijkheid! Jeetje meid wat vind ik dit verwarrend voor je! Zoals je waarschijnlijk ook wel leest, weet ik niet zo goed hoe ik moet reageren…

Oh ja en dan nog even een update: Van die hele doos met kleding ter waarde van ruim € 500,- is er een t-shirt en een vestje overgebleven…dus dit shoppen was heel succesvol not hahahahaha Ach ja één voordeel van ziek zijn ik kan flink sparen…ahahah

Egwene: Woeps! Dat heb ik ff verkeerd gelezen dan. Heb je zelf een voorkeur voor een land? Sorry als je weer in herhaling moet vallen hoor, maar mijn geheugen is echt een zeef. Ik geef de narcose de schuld, hahaha. En uhhh… Ja dat is best verwarrend. Apart dat hij steeds zo doorgaat over het wel- of niet met elkaar het bed delen. Ik kan me herinneren dat hijzelf er toch wel moeite mee had dat jij geen moslim bent, toch? Wat het wat mij betreft des te vreemder maakt dat hij zo doordramde toen je daar was als ik eerlijk ben. Kan zijn dat ik er naast zit hoor, maar herinner me dat je dat toen postte hier. Wat voel je, los van alles, er zelf bij? Zou je bereid zijn op hem te wachten?

Summie: We gaan inderdaad weer naar Bodrum! Puur omdat er nog wat dingen lopen daar zegmaar waarvoor askim in Bodrum moet zijn. Als het aan mij lag zouden we meteen naar Ankara gaan (waar we na dit seizoen een vast huisje willen kopen) maar dat moet dus nog eventjes wachten. Ik kan me zooo goed voorstellen hoe je je voelt m.b.t. je zus, maar echt. Ik worstel er ook nog best wel mee soms. Maar nogmaals, knap dat je rustig bent gebleven! Je kunt je energie inderdaad beter sparen en helemaal nu in jouw geval!