Hallo meiden,
@LBDS dat zou heel goed kunnen, ik ben niet echt ziek geweest toen ik afgelopen zomer terug kwam maar wel dat ik me niet helemaal goed voeld en meteen verkouden was kan best met het weer te maken hebben.
Wat lief dat je vader je dat gestuurd heeft. Ik had er ook altijd veel meer moeite mee als m’n vader zei ik mis je dan wanneer mn moeder dat zei. Gelukkig was je askim snel thuis en kon je ff lekker uithuilen bij hem. Ook belangrijk dat dat kan ![]()
@Ladyside, vooral ff goed kijken dat je als je terug gaat niet net buiten de 180 dagen zit, anders heb je een boete te pakken en dat is echt zonde geld. Ken je beter voor 15 euro een nieuw visum kopen als je niet zeker bent, want ik denk niet dat ze het melden bij binnenkomst dat hij bijna verlopen is.
Fijn dat je vandaag opgestaan bent met koorts. En ik hoop dat je echt snel een berichtje krijgt dat hij het leuk vind dat je komt. En dan daar lekker rustig uitzoeken wat er tussen jullie is en genieten van het lekkere weer en het mooie land ![]()
@Egwene Wat enorm fijn dat je hem toch nog gesproken hebt! Al was het niet veel toch ff een teken van leven. Lastig dat hij niet veel los laat. En ik hoop echt dat hij deze week nog iets van zich laat horen want dat verdien je echt.
Wel snel trouwens dat hij al een week vrij heeft ik dacht dat dat pas na een maand of 3 was.
Ik heb me ingeschreven bij top recreatie en dan het onderdeel kids en co. Dat is wat je bijvoorbeeld bij corendon bij de hotels ziet staan. Dit omdat ik eigenlijk echt wel naar Turkije wil.
@Summie wat voor soort boeken lees je graag? Die 100 jarige man staat nog op mijn lijst met boeken die ik graag wil lezen.
Ik heb super mooie nieuwe katoen gekregen om een poncho voor mezelf te gaan haken
Met moeite ligt het nog in de kast, moet van mezelf eerst het vestje/giletje waar ik mee bezig ben afmaken hahaha.
Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt meid, maar dit soort dagen zullen er nog wel bij horen de komende tijd. Eigenlijk dus super lief van je askim, dat hij zich gewoon zorgen maakt.
Shoppen vind ik altijd heerlijk als ik me niet goed voel.
@Mutlu heerlijk dat je je vriendin vandaag weer hebt kunnen ophalen. Nu veel bijkletsen en weer lekker genieten van elkaar ![]()
Zal nu ook de eerste keer zijn dat ze je askim gaat ontmoeten?
Mn gezicht sinds onder de uitslag en mn huid is super droog, hoe het kan geen idee. Op advies van mn moeder creme erop gedaan nu jeukt het heel erg ook niet echt fijn :S
Ff lekker ontbijten met een verse simit
Dan de badkamer ff soppen, omdat mn nichtje er was woensdag en donderdag is dat er nog niet van gekomen en verder weinig plannen.
Fijne dag meiden.