Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Egwene: klinkt leuk dat ‘1 minute of fame’! heb je al iets bedacht? Voor mij zou het niets zijn in ieder geval, hou er niet zo heel erg van om in de picture te staan. Vroeger als kind wel altijd.

Summie: haha nee me hoofdvraag is weer aangepast, maar wel een positieve zin. De eerste fasen van je onderzoek blijf je maar dingen aanpassen… Moest het eigenlijk vandaag definitief inleveren, maar mijn begeleider van school had gezegd dat het maandag ook nog wel kon, omdat ze begreep dat ik het nog even met mijn begeleiders wou overleggen.
Ik ga naar dream World hotel in Evrenseki( dat is een van deelgemeentes bij Side)

LBDS: Leuk om iets van je te horen meid! Vervelend dat je gister niet lekker was, kwam vast door alle spanningen de afgelopen dagen. Is je askim heel de dag aan het werk?
Begrijp wel dat je van askim ’s avonds niet alleen over straat mag, zou mijn askim ook niet leuk vinden. En helemaal in zo beurt!

Had de aflevering van vakantieliefdes al 2 of 3 keer eerder gezien, dus ben ook hello goodbye gaan kijken. Vind ik ook altijd een heel leuk programma. Maar wat betreft deze aflevering van vakantieliefdes, waren inderdaad een beetje aparte typen. Dat meisje waarvan haar vriend naar Nederland kwam vond ik ook vreemd hoor, ze was zo koel en afstandelijk tegen hem. Heel vreemd. En hij inderdaad te jaloers! Dat je door zo iets meteen uit elkaar gaat, betekend eigenlijk al dat de relatie niet goed zat.

Ok, ik ga boeken zometeen!
Nog steeds twijfel ik heel erg tussen een paar hotels, maar ga toch maar Altinkum boeken… Die ziet er het gezelligste uit, en is het dichtste bij het centrum.
De bungalows zien er niet heel hip uit, en schijnen heel klein te zijn. Maar goed, budget is budget! Kan altijd vluchten naar het huis van MisterSide :wink:
Wish me luck!!

hallo meiden,

@Egwene ja het is spannend, ik ben blij dat ze me verteld hebben dat het pas na dit weekend zal zijn, anders zit je helemaal in de zenuwen.
Al iets kunnen bedenken voor je 1 minute of fame? Via welk bedrijf ga je dat animatiewerk doen. Ik heb me er ook ergens voor aangemeld, bedrijf wat ook naar Turkije gaat en maar 2 maanden, hun trainingsweekend zat vol. Daarna hoor ik weer of er een tweede trainingsweekend hebben of dat het seizoen ook vol zit.
Ik hoop dat hij je kaartje krijgt en dat je dan ook een berichtje van hem krijgt. Alleen maar ff horen hoe het met hem gaat zou volgens mij al heel fijn zijn.

@Ladyside gelukkig heb je hem gesproken. Lastige situatie nu wel met dat geld, misschien hebben ze eind maart wel wat leuke last minute aanbiedingen.

@summie, nee nog niks gehoord.
ik heb er wel eens over nagedacht en wat over opgezocht over dat haren doneren, maar je moet je haar dan af knippen in een staart, die staart moet dan minstens 25 cm lang zijn, dat gaat met mijn korte koppie wel heel lang duren voor ik er ben.
Klinkt best logisch zoals je arts het omschreven heeft. Dat kost natuurlijk ook heel veel energie om alles weer netjes te maken in zo’n ‘rampgebied’.

@Yavrum, dat is wel heel fijn, voor jou maar zeker ook voor je broer.
heerlijk dat je weer eens met je askim hebt kunnen skypen. heb je hem al meer van je plannen voor belgië verteld of ga je hem er mee verassen.
Mijn askim is ook gek op zwemmen. en ik

@Kardelen zo blond als die plaatjes zou bijna niet kunnen omdat mijn haar zo donker geverfd is. Dan moet het eerst ontkleurd worden en daarna weer geblondeerd, erg slecht voor je haar dus daar ben ik niet aan begonnen. Ooit wel gehad maar volgens de kapper is deze kleur ook beter, dan komen mn blauwe ogen beter uit hahaha. Wat lekker dat je in maart die kant op gaat. moet toch uit te komen zijn met je stage als je die dagen wilt compenseren. En daarnaast heb je ook als je stage loopt gewoon recht op vakantiedagen.

@LBDS leuk om iets van je te lezen!!! Fijn dat het zo goed gaat. Wat spanning van de afgelopen tijd misschien die er uit kwam?
Ik mocht ook niet van askim alleen over straat 's avonds buiten het seizoen daar hoor! En als het zo’n buurt zou zijn al helemaal niet!

De aflevering van vakantie liefdes had ik al eens gezien. Bijzondere verhalen. De jaloezie van die jongen in NL snap ik echt niet hoor! Mijn askim zegt askim tegen zijn zusje en die geeft hij ook gewoon een zoen, daar ben ik toch ook niet jaloers op :S.

Gisteren onverwachts mn nichtje weer hier geweest om op te passen.
Gezellig bij mijn oom langs geweest voor zijn verjaardag.
Nu lekker naar een wolwinkel met mn moeder, krijg katoen voor een nieuw haakproject :):slight_smile:

FIjne dag meiden

Ladyside ik ben daar ook geweest idd de appartementjes zijn soort hutjes 2 bedden nachtkastje in het midden kast voor kleding en douchebak toilet en wastafel. Airco/ verwarming. Mooi aangelegd. Vriendelijke mensen ( toen) en weet niet of je all in hebt maar eten wsd goed. 5 stappen buiten park sta je op stran en 15 min sta je in het centrum ideaal

Via Wereldwijzer app

Mutlu, ik kende het van voorbij lopen en heb sinds vorig jaar contact met iemand die daar heeft gewerkt… In oktober zag het er allemaal best leuk uit. Alleen die hutjes… maar ja, zoveel ben ik daar ook weer niet.
Heb net geboekt, en kan dus weer in het lijstje! 5 april t/m 15 april zit in weer in Side :smiley: Spannend!!

@ladyside heerlijk dat je geboekt hebt. Ben jaloers wil ook. Alleen niet naar Side hahahaha. De hotel kamer is voor mij nooit zo belangrijk. Ben er toch eigenlijk alleen om te slapen en om te kleden.

Via Wereldwijzer app

Ladyside ik wacht op je hihi! Je komt wel langs he voor een kop thee en een babeltje :smiley:

Milou vriendin van me zei dat het kan komen door de snelle weersverandering! Voel me nu gelukkig al weer beter :slight_smile:
Je bent maar druk aan het haken hihi! Ik heb het geprobeerd maar kom niet verder dan roosjes en telefoonhoesjes hahahaha! Het is nog best lastig!

Askim kwam onverwachts vroeg thuis vandaag!! Na de lunch was hij weer hier ! Zo leuk :smiley: samen weer naar Manavgat gegaan nu weer lekker warm in me huisje :slight_smile:

Vandaag wel even een huilbui! Me vader had me een hele lieve email gestuurd waarin hij stuurde hoeveel hij me mist! Ik ben dat niet gewend van hem! Wij uiten normaal niet echt onze emoties naar elkaar dit was zo onverwachts toen moest ik echt even huilen! Gelukkig kwam askim kort erna binnen lopen en hij zag natuurlijk dat ik gehuilt had! Heb even bij hem kunnen uit huilen gelukkig! :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh, ja ben ook wel heel blij dat ik heb geboekt hoor! Over ruim 4 weekjes ga ik alweer! :slight_smile: Nog even goed uitzoeken of visum écht nog binnen die 180 dagen zit, maar als het goed is wel :slight_smile:

@LBDS, jaaa we gaan zeker ff meeten!
Wat goed te lezen dat je het naar je zin hebt! En dat askim vroeg thuis kwam :slight_smile: Quality time ten top dus!!
Manavgat heeft goede bezoekers aan jullie, zo te lezen :wink: Al leeggekocht???
En lekker die tranen laten komen hoor als het nodig is! Is heel normaal dat je ze toch wel mist, en hun jou ook!

Oh meiden. Ik zit hier te gillen van frustratie! Ik werk niet veel. Deze week maar 2 keer een middagje. Ik kom thuis om 17 uur. Ik zie mijn Facebook… Heeft askim geprobeerd me te bereiken!!! Net die éne middag dat ik niet thuis ben… Hoe KAN dit? Hij schreef alleen 'Hello baby". Meer niet helaas. Maar op zijn eigen FB wel dat hij Burdur gaat verlaten. Zal je zien dat mijn kaart dus ook niet meer op tijd aan komt. Dit is echt niet leuk meer.

En over de animatietraining: Ik zit bij Zomerjobs. Heb wel al ideeën voor mijn 1 minute of fame. Sowieso dans. Beetje latin, op het nummer She Bangs van… Ja, hoe heet die man ook al weer. Nouja, zoek maar op youtube haha.
@Milou: Bij welke organisatie zit jij dan? Zou leuk zijn als jij ook nog de training kon meemaken bij die organisatie.

@LadySide: Leuk dat je geboekt hebt! Ben je tenminste van die zorg af. Nu maar hopen dat het in ieder geval beter dan de vorige keer gaat :wink:

Aaaah neee Egwene!
Wat betekent het dat hij Burdur gaat verlaten?? Zit hij daar in dienst, en word ie dan overgeplaatst?
Ik neem aan dat je hebt gereageerd… nu is het hopen dat hij nog snel weer iets laat horen. En ook dat je kaart nog op tijd gaat aankomen!
Pfff frustrerend is het zeg!

Ja een zorg minder dat ik echt last minute nog moet boeken… Verder ga ik er totaal blanco in, ik ga me niet meer druk maken om mijn gevoelens. Ze zijn er dan, of ze zijn er niet. Ik heb besloten niets meer te forceren en gewoon te gaan ontdekken wat er nog is.

En je nummer She Bangs, is van Ricky Martin :slight_smile: Wat leuk ben je bezig met die animatietraining! Wanneer ga je beginnen??

In de tussentijd is askim gelukkig weer op facebook gekomen en we zijn nu aan het praten. ENORME opluchting, echt waar. Ik ben helemaal blij. En hij is ook blij om te horen dat ik hem gemist heb etc.
Hij wordt overgeplaatst naar een ander gebied. In het oosten. Maar wel in een ‘secure area’, dus voor hem is het veilig. Hij zal daar de rest van zijn legertijd zitten, dus nog 11 maanden. Maar die kaart gaat het niet meer worden, ben ik bang voor. je weet het nooit natuurlijk. Wonderen bestaan.
@LadySide: Mijn training begint 6 maart en eindigt 9 maart. Dus 4 dagen lang knettergek doen haha. En goed dat je blanco nu er in gaat. Kijk maar gewoon of er iets gebeurd. Zo niet, dan niet. En zo wel, is dat mooi meegenomen. Het is in ieder geval lekker weer daar.

Het blijft leuk om mee telezen.

Lbds…als je me een bemoeial vindt moet je t zeggen. Maar er is in manavgat momenteel een winkel die alles denkbaar voor in huis verkopen voor 3.50tl. Van kopjes tot tafelkleden. Naast de 1e1. Zeker de moeite waard als jullie nog spulletjes nodig hebben

zwaait even naar alle meelezers.

Lbds meid leuk om wat van jw te lezen en meid ik denk juist dat het goed is dat zo nu en dan even ruimte is voor de tranen en dat je askim je hierin steunt. Wel leuk dat jullie samen spulletjes voor het huis hebben gekocht. En hoe is het appartement? Was het schilderij in het echt ook zo lelijk, hangt er al wat anders hahaha? Nog niet tegen terrasdeuren aangeknald? Balen van die zone maar ik zou geen zin onnodig risico lopen als ik jouw was. Have fun meid!!!

LadySide: Meid voel jij je al wat beter? Wauwwwwwwwww wat ben jij dapper dat je geboekt hebt!!! En meid je komt er vanzelf achter wat het is, ik hoop alleen dat je er niet zo’n flitsbezoek word als vorige keer! Weet MisterSide het al?

Egwene: Mijn mond viel open van jouw verhaal. Maar fijn dat het je alsnog gelukt is nog even contact met hem te hebben. En wat is nu je gevoel? Heb je ook wat duidelijkheid van hem kunnen krijgen?

Kardelen: Gaat het je lukken om het voor maandag in te leveren?
En heb jij al geboekt? Haha dus ook jij gaat dus al richting Side. Side vaart wel bij al die dames hier die richting Side gaan haha.
Miloutjuhhh: Dan is haar doneren geen optie. Heb jij nog een leuke boekentips toevallig? Heb jij ooit toevallig het boek van: ‘De 100jarige man die uit het raam klom’ gelezen? Het staat al tijden in mijn boekenkast, ik heb het ooit gekregen maar nog nooit de moed gevonden om het te lezen. En heb je leuke nieuwe materialen gekregen om te haken? Wat ga je dit keer maken?

Update van mij:
Vandaag echt een rotdag gehad. Mezelf en mijn grenzen flink tegengekomen en oehhh op zulke momenten kan ik zo gaan balen van mezelf ook al weet ik dat het mij niet helpt. Heb uiteindelijk maar effe kleding geshopt via internet…ben benieuwd of er iets voor me bij gaat zitten of dat het allemaal regelrecht terug kan haha.

Via Wereldwijzer app

@Egwene, oooh wat super dat ie weer online is gekomen! Hoop dat jullie heerlijk hebben kunnen kletsen!
En die 4 dagen is dat in NL? En weet je dan pas of je ook aangenomen gaat worden? Lijkt me erg leuk, zo’n baan in animatieteam. Alleen ben ik altijd te rustig en zonder zelfvertrouwen geweest.

@Summie, Helaas voel ik me nog niet veel beter… koorts blijft gewoon gezellig bij me hangen :frowning: Maar goed, gewoon lekker rustig aan doen op 't bankje. Ben vandaag eindelijk naar de winkel geweest! Was niet heeeel verstandig achteraf hahaha!
En een flitsbezoek gaat het zeeeeker niet worden! :slight_smile: Ik ga die 11 dgn heeeeerlijk uitzitten en volop genieten. Ook al blijkt het niet te gaan tussen MisterSide en mij, ik blijf want heb een hotel :slight_smile: En ik vermaak me prima in mijn eentje.
Hij weet het, ik heb hem een app gestuurd vanochtend…maar nog niks gehoord. Ik ga nu wachten tot hij iets laat horen.
Balen dat jij weer een offday had vandaag! Heb je leuke dingen geshopt??? Hoop dat er iets leuks voor je tussen zit…shoppen werkt vaak wel om je iets beter te voelen :wink:

LadySide: het gaat het dus nog steeds niet lekker. Heb je de griep of is het een flinke verkoudheid? Ik hoop dat het een succesverhaal gaat worden en dat MisterSide snel wat van zich laat horen en dat hij een vreugde dansje maakt!!! Grappig dat je off-day zegt…als askim dat zegt heeft hij een vrije dag. Ach ik werd al niet lekker wakker, het fysio programma viel me te zwaar, ik kreeg het benauwd en meteen weer die rot pijn. Thuis meteen extra medicijnen genomen en ik dacht, ik ga eerst maar effe liggen en daarna wel wat eten. Maar in slaap gevallen en om 2uur nog maar een hapje gegeten en daarna maar weer in bed dvd gaan kijken, weer in slaap gevallen en ik schrok om 17.00uur wakker. Terwijl ik had met askim afgesproken dat we om 16.00 effe zouden skypen. Dus askim was best wel chagrijnig. Belde mijn moeder vanavond, bleek dat askim haar had geapped had of het wel goed met mij gaat? Dus ik zeg tegen askim je was gewoon bezorgd. Waarop zijn reactie was: ‘Ja dat is waar maar niet grappig. Ik vind het gewoon lastig dat er nu niemand voor je zorgt.’ Op zich toch wel heel lief.

Via Wereldwijzer app

Goedemorgen dames. Vandaag is de dag dat mijn vriendin soort van zusje eindelijk weer in nl komt na 1 jaar rond reizen/werken in Australië!! Om 6.30 kunnen we haar weer omhelsen, aangezien ze 6 uur land. Heerlijk!!! Voel me brak aangezien ee maar 3 uyrtjes slecht geslapen hebben, maar dat mag de pret niet drukken :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

@Summie: Mijn gevoel is heel erg dubbel. Veel heb ik niet uit hem kunnen trekken. Maar ik zal vast niet de enige zijn geweest die zijn aandacht wilde haha… Maarja, hij noemt me nog altijd baby of askim, dus dat zie ik als positief. Maar hij wilde niet zeggen hoe het met hem ging. Hij bleef alleen maar doorvragen over mijn ‘gift’, die ik gestuurd heb! Hij wist dat ik iets gestuurd had, want die man had het aan hem verteld (hoezo een surprise? Alles wordt doorverteld…) Dus helaas. Nog geen echte duidelijkheid. Het enige wat ik te weten ben gekomen is dat hij nu 1 week vrij is en daarna naar Sarikamis gaat voor de rest van zijn legertijd. Hij heeft me gemist. Hij vroeg ook of ik hem gemist had. JAAAAA. Maar meer kwam er niet uit. Heel jammer.

@LadySide: Beetje kunnen kletsen gelukkig. Sowieso fijn om een teken van leven te zien, ook al had ik misschien iets te hoge verwachtingen van onze ‘hereniging’. Die 4 dagen is inderdaad in Nederland, ergens bij Boxmeer in de buurt (dacht ik). Ik ben sowieso al aangenomen. Bij de training gaan ze je alleen drillen om een goede animateur te zijn. En ze gaan een beetje kijken wat voor persoon iedereen is, zodat ze een goede koppeling tussen camping en animateur kunnen maken. Maar het is dus gewoon 4 dagen plezier hebben. Geen sollicitatiedruk. En, ik ben ook vrij rustig hoor… Echt geen uitgaanstype. Maar ik vind het heerlijk om op het podium te staan en mensen blij te maken. Dit leek me echt zo’n ervaring waar ik heel veel van kan leren. Goed dat je je askim verteld hebt dat je geboekt hebt! Nu maar hopen dat hij inderdaad een gat in de lucht springt.

@Mutlu: Wat fijn!! Geniet ervan :smiley: Geef haar idd maar een dikke stevige knuffel!

Mijn update staat al deels bij Summie en LadySide, dus verder weinig aan toe te voegen. Vandaag is hij jarig, dus hij zal wel druk zijn. Vindt het lastig… Toch bijna een maand op die jongen zitten wachten en dan niet heel veel horen. Maar had natuurlijk ook niet anders mogen verwachten. Het is en blijft dezelfde jongeman. Ik mag weer rustig gaan afwachten hoe deze week gaat lopen… Vandaag geen plannen. Beetje mini-disco dansjes oefenen, mijn 1 minute of fame verbeteren, studeren. Normale dag dus :slight_smile:

Mutlu: Is dat die vriendin die op haar blog zo ontroerend over jouw en je askim schreef? Vast heel fijn om haar weer te zien en vooral dat ze eindelijk jouw askim kan ontmoeten!!! Have fun!!! :slight_smile:

Egwene: Ooh ik ben dan heel erg, ik zou geloof ik alles uit hem willen trekken haha. Balen dat hij zo weinig los laat. Respect hoe je ermee om gaat en dat jij nog kon bedenken dat er misschien wel meer mensen wat van hem wilden horen. Dat hij wist van de verrassing is op zich wel mooi, er word over je gesproken meid :wink: Hoe kan het dat die man tussendoor wel contact met hem heeft? Hij heeft nu dus een week vrij, als hij ECHT wat wil dan is dit zijn mogelijkheid om contact te zoeken. En anders denk ik toch dat je hem los moet laten, want dan is na alles wat er is gebeurt, wat jij voor hem hebt gedaan, dan is hij jouw niet waard!

Via Wereldwijzer app

Summie: Die man is een vriend van zijn vader, zei de barman gisteren. Hij woont in Burdur (de plek waar askim dus eerst in het leger zat). Vandaar dat hij contact kon hebben. Maar inderdaad grappig om te horen dat er over me gepraat werd! Had ik niet verwacht. Ik hoop alleen dat barmannetje dat ook vindt… Zijn ouders wisten nog niet van mijn bestaan af, en als er dus over me gesproken wordt door een goede vriend van zijn vader… Dat is interessant. En inderdaad, laat hem nu maar contact met mij zoeken. Doet hij dat niet, dan is het klaar. Ik heb dan mijn best gedaan.

Ohh, net me helemaal rot zitten dansen. Zweet druipt aan alle kanten van me af (heerlijke details), maar ik kom nog 10 seconde ongeveer tekort en ik heb totaal geen inspiratie meer. Misschien later. Ik ga even douchen.

Summie, denk dat ik toch een griep te pakken heb… Al vanaf zondag koorts, maaaaar vanochtend eindelijk koortsvrij opgestaan en voelde me ook een stuk beter bij opstaan :slight_smile: We gaan de goede kant op!
Ik hoop ook echt dat MisterSide nog iets laat horen binnenkort, en dat ie laat weten dat ie blij is. Een vreugdedansje zal ie niet gaan doen, want daar is hij niet het type voor.
Aaaah wat lief dat askim zo bezorgd was na je zware dag! Wel logisch ook natuurlijk, na alles wat er met je gebeurd is. Maar je zal je slaap nodig gehad hebben na je fysiobezoek. Hoe is het nu met je?

Mutlu, jij was er zeeeeer vroeg bij zeg! Maar wat leuk dat je haar eindelijk weer in je armen kunt sluiten, hoop dat jullie een mooi weerzien hadden met elkaar!

Egwene, wat leuk die training en dan het werk! Een festival collega’tje heeft het ook heel veel gedaan en die had het ook altijd zo naar dr zin! Jij gaat in Nl op campings werken, of wel naar het buitenland?? Volgens mij heb je het ooit wel verteld, maar is weer niets blijven hangen…
Hmm wat balen dat hij niks loslaat zeg! Ik hoop dat je hem deze week nog te spreken/zien krijgt en dat hij moeite voor je gaat doen. Zodat ook jij weet waar je aan toe bent, ipv op hem moet gaan zitten wachten, terwijl hij er totaal geen moeite in stopt.
Ik duim voor je!!