Egwene: klinkt leuk dat ‘1 minute of fame’! heb je al iets bedacht? Voor mij zou het niets zijn in ieder geval, hou er niet zo heel erg van om in de picture te staan. Vroeger als kind wel altijd.
Summie: haha nee me hoofdvraag is weer aangepast, maar wel een positieve zin. De eerste fasen van je onderzoek blijf je maar dingen aanpassen… Moest het eigenlijk vandaag definitief inleveren, maar mijn begeleider van school had gezegd dat het maandag ook nog wel kon, omdat ze begreep dat ik het nog even met mijn begeleiders wou overleggen.
Ik ga naar dream World hotel in Evrenseki( dat is een van deelgemeentes bij Side)
LBDS: Leuk om iets van je te horen meid! Vervelend dat je gister niet lekker was, kwam vast door alle spanningen de afgelopen dagen. Is je askim heel de dag aan het werk?
Begrijp wel dat je van askim ’s avonds niet alleen over straat mag, zou mijn askim ook niet leuk vinden. En helemaal in zo beurt!
Had de aflevering van vakantieliefdes al 2 of 3 keer eerder gezien, dus ben ook hello goodbye gaan kijken. Vind ik ook altijd een heel leuk programma. Maar wat betreft deze aflevering van vakantieliefdes, waren inderdaad een beetje aparte typen. Dat meisje waarvan haar vriend naar Nederland kwam vond ik ook vreemd hoor, ze was zo koel en afstandelijk tegen hem. Heel vreemd. En hij inderdaad te jaloers! Dat je door zo iets meteen uit elkaar gaat, betekend eigenlijk al dat de relatie niet goed zat.