@summie, ik heb een plannetje bedacht en hoop dat hij ermee akkoord gaat. Ik wil namelijk voorstellen dat we allebei de helft betalen, zodat hij niet voir het hele bedrag hoeft op te draaien en hij dan zijn “schuld” van December ook weer heeft afbetaald. Hij noemt het elke keer weer nl dat hij zich rot voelt dat ie het toen beloofd heeft en me toen geen geld had gegeveb. Maar ja, ik was ook zooooo snel weer weg haha! Kon het niet eens van hem aannemen…
Ik hoop dat hij ermee akkoord gaat, en dan leen ik eerst geld bij een vriendin zodat ik snel kan boeken. Heb hem maar weer een berichtje gestuurd met de vraag of we kunnen bellen en dat ik een plan heb
Boodschappen nog niet aan toe gekomen, hoofd knalt nog uit elkaar dus nu eerst maar weer even terug naar bed. Gelukkig eet ik momenteel niet zoveel dus kan nog even zonder
Kardelen, thnx!! Ik hoop ook echt dat er binnenkirt meer zekerheid is. Ben klaar met het wachten en wil zien of het gevoel er nog is. Dus die kant op!
@LadySide: Vervelend dat je nog geen echte duidelijkheid hebt. Ook bij jouw askim dus veranderingen in zijn financiële positie. Ik hoop wel dat het door blijft gaan! Inderdaad maar de prijzen in de gaten blijven houden en eventueel dan maar wat later gaan. Ben benieuwd wat hij van je huidige voorstel vindt. Balen dat je zo ziek bent! Heel veel beterschap gewenst… Wel goed blijven eten hoor! Juist nu heeft je lichaam voedingsstoffen nodig om te kunnen herstellen.
@Summie: Ja, ik knap altijd vrij snel weer op gelukkig! Meestal is het 1 dag complete ellende en nog een ‘kater’ dag. Tja, ik weet ook niet zo goed waarom ik blijf wachten op mijn barman. Eigenlijk had ik gewoon de deur dicht moeten gooien en hem lekker naar het leger laten gaan. Maar iets klopt er niet. Je gaat niet eerst 8 maanden lang wachten op iemand om vervolgens niet meer te verschijnen. En je blijft ook niet praten over een toekomst, als er niks is. Ik wil potverdorrie duidelijkheid. Het zou alleen fijn zijn als die duidelijkheid een beetje snel kwam. Fijn om te horen dat jij weer thuis bent nu. Natuurlijk is het nu even vermoeiend. Er is niemand die even tegen je zegt dat je weer met teveel bezig bent. Ik krijg een beetje gemengde gevoelens bij jouw verhaal van die arts. Een rampengebied, maar toch niet helemaal verkeerd. Ik hoop voor jou dat er niks naars bij de cardioloog te vinden is.
@Yavrum: Gelukkig geen groot drama op het verjaardagsfeest. Fijn dat je je askim weer eens gesproken en gezien hebt.
@Kardelen: Haha, jaa. Die animatie training wordt ook veel lachen, denk ik! Ben nu druk bezig om heel veel minidisco dansjes in te studeren. Leuk dat je weer een vakantie kan gaan boeken! Ik ben bijna jaloers haha. Heerlijk dat jullie dan weer bij elkaar kunnen zijn. En nee, ik denk niet dat ze heel moeilijk zullen doen over werken op vrijdag. Zolang jij je uren maar maakt, vinden ze het wel prima.
Hier gaan de dagen gewoon voorbij. Ik ben druk bezig om voor de animatietraining een ‘1 minute of fame’ te maken. Hierin moet je laten zien wat voor soort animateur je bent op entertainment gebied. Nou, dat was vrij makkelijk: dans. Maar ik ben echt een uitvoerder en geen bedenker. Dus mijn hersenen kraken nog flink de komende dagen! Gelukkig ben ik bijna helemaal hersteld van mijn ziekte momentje. Af en toe nog even een nare druk bij mijn nek richting hoofd, maar geen bonkende koppijn meer. Uiteraard nog geen contact gehad met barman, maar het komt elke dag dichterbij. Ik hou me vast aan de hoop dat hij nog aan me denkt. Ergens ben ik ook wel benieuwd of die man mijn kaart al ontvangen heeft of iets gezegd heeft over mij tegen de barman. Geen flauw idee. En wil het ook niet vragen.
Even een tvtip!! Als het goed is komt vanavond om 21h30 de herhaling van Vakantieliefdes in Turkije erop Ik ga het in ieder geval weer kijken! Heb hem al eens terug gekeken, maar blijf het leuk vinden.
Hey
Ik heb een beetje een gekke vraag
Is er alleen een turks liefdes forum of ook van andere landen.
Omdat ik weer dat ze der daar wel wat van kunnen haha met het lief zijn maar romantisch ho maar haha
Groetjes
Sannekelacroix: Kennen wij jouw? Welkom! Geen idee of er ook een liefdesforum voor andere landen is.
LadySide: Thanks voor je tv tip. Oeh meid pas en zorg jij wel een beetje op jezelf? Hoop dat je snel weet beter bent! Wel een goed plan wat je hebt bedacht, ik ben benieuwd hoe hij daarop gaat reageren. Heb jij alweer contact gehad? Maar zijn financiële situatie zou wel kunnen verklaren waarom hij liever heeft dat je bij hem komt verblijven, om kosten te besparen.
Egwene: Begrijpelijk dat je duidelijkheid wil en juist daarom denk ik dat hij in jouw zo’n gevoelige snaar heeft geraakt en dat het voor jouw op dit moment simpelzat het niet mogelijk is om hem te vergeten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Oh jeetje meid wat een uitdaging met dat animatieteam, ik zou het geloof ik eerder kunnen verzinnen dan uit voeren hahahaha. Maar werken in een animatieteam zou echt niets voor mij zijn hahahah. Hoe ik het begrepen heb was mijn long dus gevuld met bloedstolsels, hierdoor zag mijn long eruit als een rampgebied. Ik ben toen een 2de keer met spoed in het ziekenhuis terecht gekomen en toen bleek dat dit was uitgebreid omdat ik niet goed op de medicijnen reageerde. Nu is het positieve dat het zich dus niet meer heeft uitgebreid en dat mijn lichaam juist bezig is om het op te ruimen, maar dat er dus nog wel steeds uit ziet als een rampgebied. Beetje verwarrend misschien maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Kardelen: En is je verdieping goedgekeurd? Ooooh meid wat lekker dat je gaat boeken en wat klinkt het ontzettend gezellig! Waar in Turkije ga je dan naartoe? Persoonlijk denk ik dat ze niet zo moeilijk gaan doen als jij op je stage overlegd dat je graag vakantie wilt en daarvoor 2 andere dagen wel terug wilt komen. Ik vind het juist wel fijn dat er beeldspraak gebruikt wordt. Zelf merk ik dat ik het veel moeilijker vind om dingen op te nemen omdat het over mezelf gaat, van een ander vind ik het op één of andere manier lang zo moeilijk niet om er een beeld van te krijgen.
Mutlu: Jij weet inderdaad uit ervaring hoe moeilijk en lastig het kan zijn als je weinig energie hebt en op jezelf woont. Het is inderdaad een hele uitdaging om alles wat goed te plannen. Ik had bv gekookt vanavond maar het eten ging slecht omdat ik te moe was en zie dat is nou niet de bedoeling hahaha. En het is inderdaad een kwestie van veel rust nemen. Maar hoe is het met jullie meid, ik ben zo nieuwsgierig?
Littleone: Ik zou eens op google zoeken naar uitzendinggemist net5 gaan zoeken, kan je het ook zien.
Askim was vandaag vrij, heerlijk heeeeeel lang geskyped en nu tv aan het kijken
@Summie, Ik heb het uiteindelijk opgenomen, en ben maar Hello Goodbye gaan kijken. Morgen in alle rust maar weer vakantieliefdes kijken
Ik heb het voorgelegd aan askim, hij zei dat het eind maart echt geen probleem meer was met geld, en dat ie het dan echt kon betalen. Ik heb hem meerdere keren uitgelegd dat ik me er gisteravond rot onder voelde en bang was dat hij in financiele problemen zou komen omdat ik naar hem wil… Hij reageerde niet heel blij dat ik wilde meebetalen, en ook niet heel afwijzend. Gewoon weer op z’n mister Side’s… neutraal! Klonk ook best afwezig omdat hij aan het werk was, en ik hem blijkbaar weer stoorde. Pffff! Ik word hier zoooooo onzeker van! Maar ik heb een oplossing gevonden, en ik ga als het goed is deze week Altinkum bungalow boeken. Betaald ie me, betaald ie mee en anders draai ik voor de kosten op en ben ik een voorschot op mijn vakantiegeld kwijt. So be it. Maar ik ga uitzoeken wat ik voor hem voel!
Koorts is helaas terug, geen boodschappen kunnen doen en het enige frisse lucht dat ik heb gehad is even naar de postbussen gelopen beneden. Dus ik blijf nog maar ff uitzieken Zal goed om mezelf denken!
Heerlijk dat je lekker lang met je askim hebt kunnen skypen!
Summie volgende x rond 4 uur gaan koken als je om 6 wilt eten, ff in magnetron en je kunt uitgerust genieten van je eten
Wat zal ik zeggen het voelt alsof we al jaren samen wonen. Vorige week dinsdag was hij bij mijn ouders en at ik alleen en ik miste hem echt en dat al na bijna 4 mnd. Het zijn eigenlijk de kleine dingen die het zo fijn maken!
Haha ik zit helemaal te lachen voor de tv… Met die gans…
Hmmzzzz en dan gaan ze straks vast samen bij MisterSide in Side eten
@Mutlu wat klinkt dat ontzettend heerlijk, meid zo super dat het zo goed gaat tussen jullie! Ik ben echt blij voor jullie dat het zo goed gaat! En ja dat had ik me ook voorgenomen om eerder te gaan koken. Het zijn gewoon van die kleine dingetjes waar je tegen aan loopt.
LadySide: Oooh meid jij hebt zo te horen flink de griep. Ik vind je wel heel moedig dat je het wilt uitzoeken. Maar is het financieel risico voor jouw niet te groot? Hij moet niet in de problemen komen hè. Tegelijkertijd zou het misschien wel makkelijker zijn om het uit te zoeken, omdat je dan niet financieel ‘emotioneel afhankelijk’ van hem zou zijn…hmmmzzz en als mijn askim zwijgzaam is, wat ook hij soms kan… Tsja dan betekent het voor mijn gevoel: ‘ik heb geen zin om hierover te praten/discussie, dus ik zwijg wel en laat haar maar gewoon praten.’ Jaaa het was echt heerlijk, ik heb vandaag gewoon bijna 2,5 uur met askim geskyped, heerlijk uitgebreid zitten kletsen en gelachen. <3
Hmmmzzz en zo zie je dat het soms toch weer anders loopt dan van te voren verwacht… En dan denk ik zou het straks ook zo gaan met askim en mij…om mezelf maar meteen te corrigeren…geniet gewoon van de leuke gezellige momenten die er nu is…en kijk niet te ver vooruit…
Ik vond die Turkse man in NL wel een leuke man. Terwijl ik van die andere Turkse man vanaf het begin al wat mijn bedenkingen had…En oh jee wat zijn ze toch vlug met het trouwen haha
Ja dat stel in Turkije was gewoon echt een vakantieliefde! Maar die man die naar Nederland kwam… Vond ik ook raar hahaha. Toen hij zei dat hij jaloers was om een kus van haar vader. Kan me niet inbeelden dat mijn askim om zó iets jaloers/boos zou worden, laat staan zijn spullen zou pakken! En meteen hun ‘verloving’ wankel… Nee vond het maar een apart stel. Niet dat wij nou zo perfect zijn hoor hahaha maar ik ben gelukkig niet met zo’n hittepetit getrouwd.
Haha miss ik vond die jaloezie ook wel heel erg. Maar ik vond respectvol hoe hij vertrok. Hij bleef tenminste fatsoenlijk, maar misschien kijk ik door een gekleurde bril, omdat ik weet hoe onrespectvol zielig kan zijn en het echt kunnen ervaren alsof hun ego gekrenkt was. Maar ik denk dat hij vast wel snel een nieuw vervangend liefje had
Alles gaat heeeeel goed hier! Askim is super lief voor me :)! Hij heeft al twee keer voor me gekookt hihi! Eerste dag omdat ik zo moe was en gister omdat ik me opeens heel beroerd voelde het gaat nu gelukkig al wel weer beter!
Afgelope dagen was askim vrij dus zijn elke dag Manavgat in gegaan hebben spullen gekocht voor ons appartementje die we nog nodig hadden! Askim wou dat niet alleen kopen omdat hij bang was dat ik het lelijk zou vinden hahaha!! Zijn ook bij askim ze beste vriend geweest die om de hoek woont! En hij heeft een engelse vrouw dus dat was heel erg gezellig!
Vandaag maar me koffers uitpakken haha! Eerst de kledingkast opnieuw indelen want Askim heeft de hele kast in beslag genomen! En dan de keuken schoonmaken! Askim heeft heerlijk gekookt gister maar we zijn na het eten in slaap gevallen haha! Toen we wakker werden voelde askim zich zo schuldig! Hij rende naar de keuken en begon af te wassen! Maar ik hem m maar gestopt dat ga ik vandaag wel doen! Anders zit ik hier maar een beetje haha!
Ik mag alleen in de avonden niet alleen over straat! Tenminste mag pas als het seizoen weer begint! We hebben hier een euhm… ‘red light district’ soort van in de buurt haha! Staan allemaal meisjes langs de straat in de zijstraten die t dus doen voor geld! Maar die mannen sleuren ze zonder vragen gewoon de auto in! Askim wilt dus niet dat ze mij aanzien voor H***! Dus dan overdag maar boodschappen enzo doen hihi!