Je bent bijna bij je askim lbds, als je hem ziet is vast alles weer goed
![]()
Via Wereldwijzer app
Je bent bijna bij je askim lbds, als je hem ziet is vast alles weer goed
![]()
Via Wereldwijzer app
***28-03 Yavrum1
Antalya 30 nachtjes
16-04 Miss1993
Bodrum 50 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 51 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 93 nachtjes
28-06 Littleone
Marmaris 123 nachtjes
******BACK AT
Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***
***- BIRTHDAY’S.
29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
***-samen met vriend sinds:
*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013
Lady Side voor het openbare strand betaal je bij de meeste 5 lira per dag. Wel is het zo als je bij de strandtent wat eet je bedje geheel vrij is.
@angel, dank je voor de info!
in April is het gelukkig nog niet zo druk, dus dan is handdoek laten liggen een optie denk ik/hoop ik. …
@LBDS, hoop dat je na afgelopen nacht een stukje rustiger bent en heerlijk in de armen van je mannetje ligt! Goede vlucht gehad???
Hier behoorlijk geïrriteerd, MisterSide heeft nog steeds niets laten horen. Ik heb hem 2x gebeld én een bericht ingesproken op whatsapp. Hij komt dan gewoon online, dus heeft het geluisterd, en dus mijn gemiste oproepen ook gezien.
Daar komt bij dat ik een beroerde nacht heb gehad, met teveel hoesten en koorts vanochtend wakker geworden. Joy!! Zo de frustraties zijn eruit… ik kruip weer in bed!
Via Wereldwijzer app
Amaai, wat gaat het hier snel! Zie dat we al bijna in de helft van dit topic zitten! ![]()
@LBDS: Veel succes in Turkije! Ik hoop dat je ondertussen goed aangekomen bent! ![]()
@LittleSide: Zo frustrerend dat hij je niet antwoord. Heeft de mijne soms ook wel, al erger ik me er me momenteel minder aan omdat ik weet dat hij momenteel veel aan zijn hoofd heeft met zijn bakkerij.
Veel beterschap!
Ik heb askim de afgelopen dagen toch wat vaker gesproken en ook even aan de telefoon gehad, al was het vaak heel kort.
Dit weekend verjaardagsfeest gehad bij ons thuis. Mijn broer werd 40.
En gisteren gaan babysitten op een babytje van 3 maand! :wub:
Ladyside: Budget hotel kan ook best goed zijn hoor. Had even gekeken naar de hotels die je noemde en persoonlijk vind ik sayarona er het beste uit zien. Maar ik heb geen recensies ofzo gelezen, maar zag er wel leuk uit. En denk dat je daar ook prima bij het zwembad kunt liggen hoor.
LBDS: Meid ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en lekker bij je askim bent!! Snap dat het afscheid van je ouders heel zwaar moet zijn geweest. Denk dat we hier allemaal benieuwd zijn naar je eerste update
Summie: Ah zo lief van je askim!! Mijn moeder en askim zagen elkaar ook zondag toevallig ff op skype en meneer zegt dan ook altijd zulk soort dingen tegen mijn moeder. Maar mijn askim doet dat gewoon om te slijmen haha ![]()
Littleone: Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat tussen jou en je ouders op het moment… Misschien dat er een hoop spanning van je af valt als je het verteld… Weet dat toen het toentertijd over was tussen mij en askim en ik me moeder dat ook nog niet verteld had, dat er ook telkens ruzie tussen ons was. Er staat toch iets tussen jullie in zeg maar wat voor een hoop frustraties kan zorgen…
Hier niet heel veel te melden. Vandaag is mijn afstudeerbegeleider langs geweest op stage, ze vond mijn plan van aanpak heel erg goed alleen vond ze dat ik mijn hoofdvraag te veel had afgebakend, dus nu moet ik het breder formuleren, maar dat is nog best complex omdat het over een heel specifiek iets gaat…
***28-03 Yavrum1
Antalya 29 nachtjes
16-04 Miss1993
Bodrum 49 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 50 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 92 nachtjes
28-06 Littleone
Marmaris 122 nachtjes
******BACK AT
Askim Sevimli 03-03
Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***
***- BIRTHDAY’S.
29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
Hoi dames!
Lbds ik hoop dat je weerzien heerlijk was na een heftig afscheid!
Ladyside is mister side je askim of niet? Want ik zou woest zijn als ik zag dat mijn askim online was en niets liet horen
Dan zou ik stoppen met proberen en kijken of hij initiatief toont zo niet trek daar je conclusie uit.
Summie stoere vrouw! Weer op jezelf gaan wonen. Deel je energie goed in! Heel veel succes!
Miss jij geopereerd in nederland… hoop dat alles goed met je is! Wanneer ga je terug?
Little one is je askim er al? Je moet niet alles van die ruzies aan je askim zeggen. Die jongens zijn daar erg gevoelig voor. En thuis zou ik zeggen pa ma ik hou heel veel van jullie, maar ook van hem. En met hem ga ik verder en hoop heel erg dat jullie een onderdeel van mijn leven blijven. Dan gaan ze wel inzien hoe serieus je bent! Succes.
Milou is het wat geworden met je gesprek??? Hoop het echt voor je meis! Verder ben ik het ff kwijt. Ik lees nog steeds mee! En hier gaat het nog steeds goed
fijne dag
Via Wereldwijzer app
@Mutlu, tot op heden was ik zijn askim wel… en na mijn vluchtpoging in December wilde ik het nu nog eens gaan proberen, en we waren volop plannen aan het maken. Maar nu ik niks meer hoor, begin ik toch wel ff pissig te worden. Ik ga hem dan straks ook nog één keer bellen. Denk niet dat het nu héél druk kan zijn, dus opnemen zal ie!
En als ik niets meer hoor, dan hoop ik dat LBDS wél mee leest, en nog niet langs gaat als postbode… Want dan moet ik er eerst nog ff goed over nadenken.
Dus tussen het hoesten door, maar eens een poging doen nu. Daarna weer mijn bedje in en uitzieken! Hoop dat alles goed is met iedereen hier… het is zo stilletjes!
Hallo meiden,
@LBDS wat vervelend dat het afscheid zo moeilijk was. Maar nu ben je lekker bij je askim! Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat we hier snel iets van je lezen hoe het jullie daar vergaat!
@Summie, Natuurlijk verlang je ook weer naar je eigen plekje, als je dat eenmaal gewend bent is het enorm lastig om terug te gaan. En hulp heb je inderdaad nodig, en niemand zal het gek vinden als je er om vraagt! Ja zingen en stofzuigen nog maar even mee wachten hoor
hahaha.
Het lezen begint nu wel weer een beetje beter te lukken ![]()
Wat super lief dat je askim en moeder zo gekletst hebben op fb! En alle twee zulke lieve dingen gezegd hebben ![]()
@Ladyside meid wat vervelend dat hij niets van zich laat horen! Ik hoop dat je hem gesproken hebt vandaag.
Knap maar snel op! Beterschap.
@Littleone, wat lastig meid! Ik denk wel dat het belangrijk is dat je je ouders op de hoogte brengt van jullie plannen. Maar ik hoop ook dat je askim gaat zien dat september voor jou misschien een beetje te snel is, en niet omdat je niet gek op hem bent maar om alles wat er bij komt kijken en dan vooral de reactie van je familie.
Ik vind het enorm mooie woorden mutlu, ik hoop dat je er iets aan hebt meid.
@Yavrum, ook al is het maar kort dat je je askim spreekt, alles is beter dan niets he meid! Ik hoop dat het een geslaagd feest was van je broer! (En ik hoop geen gedoe met je zus wat betreft je askim? Als je er niets over wilt zeggen snap ik dat ook hoor meid!)
@Kardelen succes met het aanpassen van je hoofdvraag. Wel fijn dat je begeleider het er verder goed vond uit zien!
@Mutlu, nog niets gehoord. A.s. zaterdag hebben ze het laatste gesprek dus zal volgende week ergens worden.
Fijn dat alles nog steeds goed gaat! Zag weer leuke foto’s voorbij komen op fb ![]()
Ik gisteren een halve dag bij de kapper gezeten, was niet de enige die iets wilde laten doen en ook nog eens zelf veel tijd nodig gehad.
Mijn haar was voor mijn doen best wel lang. Maar ik heb heel veel en heel dik haar (volgens de kapper heb ik bijna voor 2 haar op m’n hoofd zitten ) het word als het langer is dus zwaar dus ik heb er weer heel veel vanaf laten knippen, nu a-symetrisch kapsel een kant heel kort (tot boven m’n oor andere kant een flink stuk langer) En dezelfde basis kleur maar met in de lange kant heel veel brede blonde plukken. Ben er super blij mee :))))
Gisteren avond lekker film gekeken met een vriendin.
Vandaag opgepast en nu niks meer
Vanavond tv avondje met mn moeder. GTST en Dani Lowinski ![]()
Fijne avond meiden
@LBDS: Heb gelukkig al gehoord dat je goed aangekomen bent en druk bezig bent met jullie appartement. Hopelijk horen we snel meer van je!
@Summie: Dus fijn weer in je eigen huisje? Snap ook wel dat je op een gegeven moment weer terug daar naar toe wil. Maar doe wel rustig aan hoor! Je kan best gaan stofzuigen en zingen, maar nog niet tegelijk haha.
@LadySide: En heb je hem te pakken kunnen krijgen? Lastig dat je juist nu geen gehoor meer krijgt bij hem… Net nu er echt plannen gemaakt moeten worden. Hopelijk is het gelukt vandaag.
@Littleone: Jeetje, wat lastig dat je contact met je ouders nu moeizaam gaat, terwijl je zo graag het hen wil vertellen. Trouwen is iets prachtigs en dat wil je natuurlijk delen. Ik hoop dat je een moment vindt om het te vertellen en dat ze het goed opnemen.
@Milou: Spannend altijd, dat wachten op de uitslag van een sollicitatiegesprek. Vooral als het zo lang duurt. Ik duim voor je! Had op je FB al gezien dat je een nieuw kapsel had. Heel erg leuk! Staat je goed. Fijne avond, heerlijk tv kijken ![]()
Ik heb helaas nog altijd geen contact kunnen hebben met mijn barman. Het is nu dag 22. Wél zijn er nieuwe foto’s verschenen op FB waarin hij getagd is. Van dezelfde man als de vorige keer, aan wie ik ook heb gevraagd om de verjaardagskaart af te leveren. Toen ik net terug kwam van mijn avondeten, zag ik dus die foto’s… Nou, mijn hartje ging even tekeer haha! Hij lacht. Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn om hem lachend te zien. Hele opluchting. Maar oh, wat had ik hem nu graag een ENORME knuffel gegeven. Doordat ik nog geen contact heb gehad, weet ik ook nog steeds niks. Denkt hij nog aan me? Etc. Ik hoop nu toch binnenkort wel iets te horen. Ik hoorde van meerdere dat ze de 1e maand geen contact mogen hebben en daarna wel. Het ironische van dit geval is, dat ik weg zal zijn op het moment dat hij misschien eindelijk iets kan laten horen… Ik zit dan op een of andere boerderij in Brabant voor animatie training. Geduld is een schone zaak…
Verder hier ook beetje ziekjes (geweest). Gelukkig nu aan het opkrabbelen weer. Druk bezig met vanalles. De dagen vliegen voorbij.
Nou, eindelijk heb ik contact met meneer gehad hoor…
Had hem vanochtend nog een whatsapp bericht ingesproken, maar weer geen reactie. Dus net de allerlaatste poging, want ik wilde persé weten wat er aan de hand is.
Hij nam weer niet op, maar deze keer belde hij direct terug. Hij had wel door dat ik boos was, mijn stem klonk ook behoorlijk kort en beroerd in het berichtje op Whatsapp door de griep ![]()
Maar natuurlijk hetzelfde excuus als iedereen altijd gebruikt… druk, gasten, blablabla Maar er was zeker niets aan de hand en er was ook niets veranderd.
Hem ook gelijk maar even gevraagd wat nu de bedoeling is voor April, en dat ik eventueel mee kan betalen door het verkopen van fiets. Maar daar wilde hij niets van weten, hij ging het betalen.
Wel wilde hij nog even weten wanneer het betaald moest worden, nu gelijk bij boeken of pas bij vertrek. Want toen kwam de aap uit de mouw… over 4 weken (eind maart) kon meneer pas geld naar mij overmaken :S Ze hadden behoorlijk wat veranderd in de zaak, en dat kost geld natuurlijk.
Heb hem dus maar gezegd dat we dan maar moeten kijken wat de prijzen zijn, en wat er dan mogelijk is.
Ik weet dus nu niet wat ik moet gaan verwachten én wanneer ik heen ga. Misschien moet ik het dan maar een maand uitstellen en in Mei gaan. Ik moet tenslotte ook binnenkort weer mijn vrije dagen doorgeven op het voor het nieuwe rooster van April.
Wel blij dat ik hem eindelijk weer heb gesproken ![]()
@Summie, Gaat alles goed met je? Heb je nog niet voorbij zien komen, terwijl je anders altijd wel iets te kletsen hebt… is de overgang naar je eigen huisje goed gegaan?
Stiekem ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoe het met onze stuiterbal in Turkije gaat…
I know…kom ik weer aanzetten…mare ik ga hier toch weer symbolisch een dikke knuffel uitdelen…
LadySide meis een hele dikke knuffel voor jouw!!! Allereerst hoe is het met je? Nog steeds flink grieperig of word het al wat beter? En heb je al contact met MisterSide gehad? Wat ontzettend balen meid dat het lijkt nu jij eindelijk zover bent om te gaan dat hij het nu wat af laat weten. Kan je er nog wat tegen meid? Of laat het alle alarmbellen rinkelen?
Egwene: Meid hopelijk ben je snel weer helemaal fit! Ach meisie je hebt dus nog niets van hem gehoord. Het lijkt me zo’n lastige situatie, hij heeft zo’n indruk op je achtergelaten en je weet gewoon helemaal niet wat er in hem omgaat. Vind het ontzettend knap en dapper hoe jij je er doorheen aan het worstelen bent! En zoals elke keer schrijf ik maar weer…meid ik hoop dat hij echt spoedig wat van zich laat horen.
Miloutjuhh: Dus een nieuwe look meid, wat leuk
Dus jij bent rijkelijk bedeeld met haren. Je zou een geschikte kandidaat zijn voor die inzamelacties van haren die er dan zijn voor het maken van pruiken. Ik durf het bijna niet te vragen maar heb je al wat gehoord? Genoten van tv kijken met je moeder?
Kardelen: En is het jouw gelukt om hoofdvraag wat te verdiepen? Morgen nog en dan heb je zeker alweer lekker weekend? Hahaha jouw askim is dus aan het slijmen met je ouders. Nou moet ik zeggen dat askim wel heel goede woordkeuzes heeft, maar ik heb het gevoel dat hij wel oprecht is. Hij vind het bijzonder dat mijn moeder zo’n openlijke houding tegen hem heeft.
Mutlu: Thanksss voor je lieve woorden. Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat! Vertel…ben nieuwsgierig hahaha.
Yavrum: Fijn dat je weer wat meer contact hebt met je askim. Is alle onrust weer een beetje uit de lucht? Ben je al aan het aftellen meid?
Update van mij: Het is heel fijn om weer thuis te zijn, wel vermoeiend maar het is de kunst om gewoon me niet druk te laten maken en rustig mijn dingetjes proberen te doen. Maar het is toch ook best wel confronterend want opeens begin ik wel te beseffen hoe alles is veranderd. Gister kwam een vriendin gezellig langs heerlijk samen gegeten en gekletst. Vanmiddag kreeg ik in het ziekenhuis uitslag van de onderzoeken. De arts vergeleek mijn long met een rampgebied en voordat er wederopbouw kan plaatsvinden zal er eerst puin geruimd moeten worden (mijn lichaam moet zelf de bloedstolsels opruimen) wat tijd en heel veel energie nodig heeft. Het positieve is dus dat mijn lichaam hiermee bezig is en dat zich dus niet zoals vorige keer heeft uitgebreid. De arts wilde nog geen uitspraken doen over wanneer ik weer mag vliegen, hij wil toch eerst afwachten wat er bij de cardioloog uit gaat komen. Dus ja ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van vinden moet. Verder niet zoveel nieuws…
LadySide: Fijn dat je met je MisterSide hebt gesproken, mooi dat hij door had dat jij de balen had van zijn gedrag! Oooeh meid dus eigenlijk ook al het financiële verhaal wat een rol speelt bij je askim. Maar meid, vermoed je wel dat hij het dan alsnog wel voor je kan betalen? Ik weet het niet hoor, maar ik heb serieus mijn twijfels over de financiële situatie in Turkije. Hoe is het verder met je?
Summie, goed om te lezen dat je weer lekker thuis bent. Wel een goede uitleg van je arts over het rampgebied, maar wel rotnieuws om te krijgen!
Mijn alarmbellen rinkelen al heel snel bij een man, en nadat ik al dgn geen teken van leven kreeg had ik alweer het vermoeden dat ie klaar met me was. Terwijl ik daar helemaal geen reden voor heb, maar dat is eigenlijk hoe het altijd ging bij mannen. Maar dat is dus niet het geval…
Ik weet niet of hij echt in de shit zit qua geld, hij zei altijd dat zijn zaak goed loopt en dat ie er goed van rond kan komen. Maar ja, het is natuurlijk wel nét weer winter geweest, dus ik weet het echt niet.
Toen ik vertelde dat ik 150 euro mee kon betalen, wilde hij daar alsnog niets van weten. Dat kan natuurlijk de Turkse trots zijn, ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat hij het nog steeds niet leuk vind dat ik in een hotel ga. Want elke keer als ik over hotels begin, reageert ie wat matjes. Hij snapt nog steeds niet dat ik niet “gewoon” bij hem kom…
Verder is de koorts, na gisteravond zijn hoogtepunt te hebben bereikt met 40,4 en vanochtend nog 38,6, sinds vanmiddag weg
Hopen dat het weg blijft! Dus gaat weer de goede kant op, en hoop dat ik morgen fit genoeg ben om toch wat boodschappen te kunnen doen (lastig als je alleen woont én ziek bent)
@Miloutjuh: Het was heel gezellig op het verjaardagsfeest van mijn broer. Mijn zus heeft zich (redelijk) koest gehouden! Een keer een sneer gekregen toen ze de taart aan het opscheppen was, vroeg ze of ik nog een stuk chocola wou en toen ik gewoon nee zei, reageerde ze nogal bitsig van “Dat moet je weten hé, kind!” Maar och, één oor in en 't ander oor uit. Voor de rest geen woord tegen mij.
Je nieuwe kapsel staat je echt goed! Heb zelf ook een asymetrisch kapsel als is het verschil minder groot bij mij, maar ook wel duidelijk zichtbaar.
@Egwene: hopelijk hoor je snel iets van je barman.
@Ladyside: Ah, jij hebt jou askim ook weer gehoord vandaag. Hopelijk heb je ook snel wat meer duidelijkheid wanneer je juist naar hem toe kan gaan zodat jij ook kan gaan aftellen tot je hem weer kan omarmen.
@Summie: Over askim ben ik weer gerust. Met mijn zus heb ik geen contact meer gehad, buiten op het verjaardagsfeest van mijn broer, zoals ik bij Miloutjuhh al schreef.
Ben echt blij te horen dat je laatste onderzoek al positiever was! Verzorg je goed, positive thinking en dan kom je er vast weer snel bovenop! ![]()
Oooohjaaaa! Tuurlijk ben ik aan het aftellen. Langs de ene kant kan ik niet wachten tot hij hier is en langs de andere kant is het precies nog niet doorgedrongen dat hij effectief naar hier komt! Ik denk dat ik dat pas te goei ga beseffen als ik hem door de deur zie komen in Zaventem. Bovendien ben ik toe aan verlof! Ik kan nu enkel zondag uitslapen en het opstaan om 6 uur lijkt me na 6 maand nog altijd niet te wennen.
Integendeel, het gaat altijd maar moeilijker.
Eindelijk nog eens een langer en deftig gesprek gehad met askim! Eerst op FB en dan zelfs nog even op skype! :biggrin: Askim leek me enthousiast toen ik hem zei dat hij zijn zwemshort niet mag vergeten! 't Is dan ook mijn waterrat hé! ![]()
LadySide: Vandaar dat ik ook vroeg of al je alarmbelletjes ook gingen rinkelen
Wat ik van jouw gelezen heb vond ik jouw heel verstandig en rustig overkomen, ik geloof dat ik wel de gordijnen in had kunnen vliegen. Het is inderdaad heel moeilijk om iemand zijn financiële situatie te kunnen beoordelen. Maar het verhaal van zijn ego, kan inderdaad een grote rol spelen in het feit dat hij alles betalen wil, maar ook dat hij nog liever zijn financiële situatie verzwijgt dan er eerlijk over is. Ik sta er nog versteld over dat askim het mij eerlijk heeft verteld. Hoop dat je snel weer beter bent en dat je morgen wat boodschappen kan doen. Ik zou bijna zeggen ik wil je wel wat boodschappen mailen, maar daar heb je niets aan hahaha. Zelf heb ik gisterochtend samen met mijn moeder een flinke hoeveelheid boodschappen gehaald zodat ik voorlopig even vooruit kan en eventueel alleen wat kleine dingetjes hoef te halen. En op zulke momenten sta je versteld, hoe vermoeiend boodschappen doen kan zijn. Tsja het ziekenhuisbezoek voelt dubbelzinnig, aan de ene kant opluchting de situatie is dus niet verslechterd, aan de andere kant heb ik er nu wel een helder beeld van en dat vind ik toch wel heftig om onder ogen te zien, maar het verklaart waarom ik dus zo gevoelig momenteel ben, weinig lucht en energie heb en ja dan toch ook wel wat twijfels/angst wat gaat er straks bij de cardioloog uitkomen? Maar jah maar niet te ver vooruitkijken…ik wil gewoon naar askim hahaha
Yavrum: Oooh meid de jouwe is dus ook al zo’n echte waterrat! Heerlijk dat je even met je askim uitgebreid hebt kunnen spreken! Herkenbaar ik ben ook nooit zo’n held om vroeg op te staan en dan elke ochtend weer denken, vanavond ga ik vroeger na bed en dan is het avond en dan denk je zonde om nu al te gaan slapen om de volgende dag weer spijt te hebben hahaha. Meid ik vind het gewoon super dat jouw askim straks bij je komt. Even voor mijn duidelijkheid, Zaventem is het vliegveld? Heb je dan ook vakantie als hij komt? Fijn dat het met je zus weer wat rustiger is geworden, ondanks dat het natuurlijk niet leuk blijft. En ja ik ga heel langzaam voorwaarts en elke stap is er 1. Heb ooit gezegd dat mijn askim de prins op een schildpad was ipv op het witte paard…maar ik geloof dat ik de prinses op de schildpad ben hahahha
***28-03 Yavrum1
Antalya 28 nachtjes
16-04 Miss1993
Bodrum 48 nachtjes
17-04 Sevimli
Kusadasi en Bodrum 49 nachtjes
29-05 Yavrum1
Antalya 91 nachtjes
28-06 Littleone
Marmaris 121 nachtjes
******BACK AT
Askim Sevimli 03-03
Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***
***- BIRTHDAY’S.
29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh
Summie je energie verdelen is lastig. Maar als je bv en moet douchen en boodschappen moet doen kan je het beste 2 uur uitrusten voor je het volgende gaat doen. Je ziekenhuis bezoek is idd dubbel maar je weet ff hoe je ervoor staat! En helaas weet ik maar al te goed hoe vermoeiend alles is. Als douchen en haren kammen je al kan uitputten. Stap voor stap en veel rusten, liefst slapen en niet alles tegelijk willen is het beste! Heel veel succes kanjer!!
Via Wereldwijzer app
Milou: Ik zag ook de foto voorbij komen van je haar. Heel leuk! Zag ook de 3 foto’s die je geplaatst had als mogelijke kapsels. Niet voor blond gegaan? Die foto’s hadden toevallig alle 3 een blond koppie.
Egwene: Ik ben blij dat de dagen bij je voorbij vliegen en je genoeg afleiding kunt vinden in andere dingen. Wel goed nieuws dat er een lachende foto op facebook verscheen. Fijn dat je zo toch nog iets van hem mee krijg ook al is het niet veel… Hoop dat jullie snel meer contact kunnen hebben. Klinkt wel leuk die animatie training op een boederij in Brabant haha.
Ladyside: Even een knuffel voor jou! Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt en weet of je nog heen raakt en wanneer.
Summie: Heb me hoofdvraag nu aangepast en ben er nu weer aardig tevreden over. Straks nog even laten na kijken door me begeleider en hopen dat hij niet de boel om gooit. Tenzij me hoofdvraag er alleen maar beter van wordt dan natuurlijk wel, maar anders dan ga ik huilen hahah. Dit is inderdaad alweer me laatste dagje van deze week en dan lekker weekend. Heerlijk nog iets meer dan 3 uurtjes werken haha.
De vergelijking met het rampgebied is wel duidelijk. Maakt het voor mij ook wat makkelijker om het te begrijpen eerlijk gezegd. Maar artsen hebben op de een of andere manier altijd zulk soort vergelijkingen om het de patiënt en hun omgeving duidelijk te maken wat er in hun lichaam gebeurd. Wel heel goed.
Ga van het weekend me vakantie voor maart boeken! Askim en ik gaan gezellig met zijn neef en die zijn vriendin in een hotel. Ze moeten allebei dan waarschijnlijk weer aan het werk, dus dan kunnen wij gezellig samen op trekken.
Moet wel nog vrij vragen op mijn stage, maar ben elke vrijdag vrij dus ga gewoon vragen of ik dan 2x door kan werken op vrijdag zodat ik dat kan compenseren. Zullen ze toch niet moeilijk over gaan doen?