Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Lbds veel plezier in Turkey we hopen allemaal toch iets van je te horen…

Tam is dat echt zo? niks van gehoord maar ga het vandaag direct na vragen jeetje ik hoop echt van niet hoor…maar hoe gaat het verder met je?

Ladyside ben je er al uit hoe je het gaat doen en wanneer je gaat?

Via Wereldwijzer app

Tam: mijn askim vertelde me een hele tijd terug dat er in gezinnen met meerdere jongens één willekeurige jongen is aangewezen die als eerste opgeroepen zou worden mocht er iets groots gebeuren. Ik heb zelf drie zwagers en weet toevallig dat de op één na oudste de sjaak is mocht dat gebeuren. Maar als je askim de enige jongen is, zal hij inderdaad opgeroepen kunnen worden.

Verder reageer ik even later!

@littleone, moet gaan overleggen met askim, en dan moet ik een keus maken uit de 3 budget all incl die ik nu op het oog heb. Mocht hij toch terugkrabbelen, dan ga ik in oktober en dan misschien wel ergens anders in Turkije. Maar denk niet dat ie terugkrabbelt hoor, maar hou er in achterhoofd toch altijd rekening mee. ( slechte ervaringen qua beloftes)
Hoop snel duidelijkheid te hebben, want het is natuurlijk al bijna April.
@Tam, goed te lezen dat je weer veilig thuis bent. Gefeliciteerd met je oma!
Over het leger kan ik niet meepraten, weet er niets vanaf, volgens mij heeft MisterSide wel in het leger gezeten, maar zeker weet ik het niet. Maar dat is dan echt al jaaaaaren geleden aangezien hij al 35 is. Ik hoop dat ze niet terug geroepen worden!

@Kardelen Grand Seker ken ik van naam en de boekjes :slight_smile:
Ik heb ook liever de all incl met mooie, goede kamers hoor :slight_smile:
Ik hoop dan ook zo erg dat het allemaal mee zal vallen dit keer in een budget hotel :s En wat in de boekjes beschreven staat heb ik ook gezien op foto’s van gasten.

Weet iemand ook wat een publiek strand kost in Side? Bedjes zijn gratis volgens mij, maar kussens en parasolletjes niet dacht ik. 1 v/d budget hotels die ik op het oog heb kan ik nl 2dgn langer blijven voor de dezelfde prijs als de andere hotels. Alleen die heeft geen prive strand… en wil eigenlijk niet de hoofdprijs betalen voor het strand.

Via Wereldwijzer app

Lbds: Lief stuiterballetje ik wens je een heel goed afscheid en een goede reis!!!

Miloutjuhh: Ooh geweldig jij wilt het schaatsen blijven volgen. Ik zal het op afstand blijven volgen maar het is toch anders dan de olympische spelen. Heb je een idee hoe het komt dat het lezen niet goed wil? Geen leuke boeken of slechte concentratie? De aanslag was in Atmeh (Äţimah) vlakbij bij de Turkse plaats Reyhanli. Askim had het erover dat in Reyhanli vorig jaar ook een grote aanslag was geweest. Maar ik moest me geen zorgen maken omdat hij daar toch nooit komt. Ach ja, ben stiekem toch wel blij als hij straks weer in het toeristen gebied zit.

LadySide: Vervelend dat je aan het hoesten bent, ik weet hoe bagger dat kan zijn. super dat jij je fiets verkocht hebt. Dus druk aan het hotelletje zoeken. Hoop dat je wat vind. Uuh maar als je askim zijn Engels zo slecht is, zou dat misschien ook wel de reden kunnen zijn waarom hij niet veel spreekt? Dat hij zich gewoon niet goed kan uitdrukken. Oooh en heerlijk hè die vogeltjes te fluiten.

Tam: Welkom thuis meid, fijn om wat van je te lezen. Wat vervelend dat er zo omgerommeld word met je rooster. Ben erg benieuwd naar je verhaal. Mijn askim is toch ook wel angstig om opnieuw opgeroepen te worden voor het leger. Maar hoe reëel die angst is? Destijds kreeg ik een typisch askim reactie: ‘misschien, je weet het nooit.’ Maar hij is wel akelig duidelijk geweest dat hij nooit weer zal gaan.

Sevimli, kardelen, miss 1993 en littleone: meiden ik zag jullie namen ook voorbij komen…effe op zijn Turks Nasilsin?

Update van mij: Ik heb lentekriebels… Heerlijk de vogeltjes die fluiten en zelfs de eerste vlinder heb ik al weer gezien. Ik voel me eigenlijk ook wel aardig, heb besloten dat ik morgen weer lekker naar huis ga… Ook al moet ik er om denken dat ik mezelf niet voorbij ga rennen…ik zal nu effe een koppie thee drinken…

Via Wereldwijzer app

@summie, zijn schrijf engels is te slecht ; ( maar wat uit zijn mond komt is wel goed :slight_smile: denk dat ie gewoon niet zo spraakzaam is :s

Wat goed van je dat je hebt besloten weer terug naar huis te gaan! Hoop dat het je goed afgaat, en je grenzen weet te vinden. Maar weer lekker in je eigen bedje slapen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Update van mij!
Ik lees amper mee vandaag haha jullie gaan snel!! Ik ben zo druk!
Vanacht vertrek ik heb er zoveel zin in!! Askim is helemaal aan het stuiteren en heel zenuwachtig hihi!! Ik heb eigelijk zin om nu al te gaan haha! Maar moet nog paar uurtjes wachten helaas! :o
Na het eten maar proberen een paar uurtjes slaap te krijgen want zal vanacht en morgen weinig slaap krijgen! Askim heeft al zoveel plannen voor als ik daar ben hahaha :slight_smile: moet iedereen ontmoeten :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

ooooh stuiterballetje!! We snappen je allemaal hoor dat je niet meer meeleest en dat je met heeeeel andere dingen bezig bent :slight_smile: Spannend!! Nu is het echt aftellen!
Hoop dat je nog wat kunt slapen vanavond, en wie weet in het vliegtuig.

Jouw spullen zijn veel belangrijker, maaaaaaaar zit ie in je koffer??? :wink:

Goede vlucht meis! !

Hallo meiden,

@Ladyside dat maakt het wel lastig als zijn lees en schrijf Engels niet zo goed is. ik hoop dat het wel wat verbeterd want whats app is zo makkelijk en goedkoop om contact te hebben.
Ik snap je gevoelens wel, maar ik denk dat je dat al wel aan hem duidelijk hebt gemaakt dat je hem geen garanties kan geven. Ik ben nooit in side geweest dus ik heb geen idee wat het kost om iets te huren, maar vaak is dat niet heel goedkoop, wij deden dat eigenlijk nooit in Antalya, gewoon lekker op de handdoek en eigen parasol mee. Maar ja dat is zo lastig op je vakantie. En die hotels hebben ook geen zwembad waar je kunt liggen? Want ik lig net zo lief aan het zwembad dan op het strand.

@Tam fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Nog gefeliciteerd met je oma!
Ik hoop dat alles goed met je gaat, dat je vandaag even kan uitrusten voor je morgen aan het werk gaat, want je hebt veel meegemaakt vooraf en tijdens je vakantie. En ben ook wel nieuwsgierig naar je verhaal meid.

@Summie, inderdaad anders als met de spelen. ik volg het dan ook altijd minder maar mn moeder is wel fanatiek. En mijn vader ging er voorheen heel vaak heen in Herenveen, maar dat is een beetje over omdat het erg duur aan het worden is.
Ik denk dat het slechte concentratie is. Zoveel dingen die in mn hoofd zitten, vooral werk enzo. Heb nog 10 nieuwe boeken liggen die ik onlangs op de boekenbeurs gekocht heb dus boeken genoeg. Misschien ook wel teveel gelezen want die 6 weken bij askim heb ik 15 boeken gelezen.
Die plek ken ik niet. Ik weet dat mijn ex-askim ook daar ergens uit de buurt van de grens met Syrië komt.
Heerlijk he die fluitende vogeltjes :slight_smile: Krijg echt weer zin in de lente en de zomer :slight_smile:
Fijn dat je naar huis gaat. Maar wel op jezelf blijven passen he. Als iets niet lukt is er morgen weer een dag om het nog een keer te proberen. En ook stof ofzo loopt echt niet weg :wink:

@LBDS stuiter jij maar lekker verder samen met je askim meid. Ik hoop dat je nog even kunt slapen en dan wens ik je een hele goede reis meid. Sterkte met het laatste afscheid en dan op naar een nieuw avontuur meid! Knuffel.

Ik in een goede bui vandaag. Waarom geen idee hahaha maar ben gewoon vrolijk. Vanmorgen wat schoongemaakt voor mn moeder die met mn broertje in het ziekenhuis zat voor een infuus met medicatie. Daarna mn puzzel afgemaakt en lekker serie gekeken. Nu nog even een sollicitatie de deur uit doen en dan lekker voor de buis :slight_smile:

Ladyside beter nog in de handbagage :wink:

Via Wereldwijzer app

@miloutjuh, Ja dat is zeker best lastig communiceren via berichten. Gelukkig hebben we gratis bellen nog (als de verbinding meewerkt).
Dat ene hotel heeft gelukkig wel een zwembad waar aan gelegen kan worden, de andere hotels hebben wél een gratis privéstrand.
Ik vind aan het strand liggen toch ook wel erg fijn ben ik vorig jaar April achter gekomen :slight_smile: Dus duim dat het 1 van de hotels gaat worden mét strand.
Heb meneer vanmiddag een appje gestuurd dat ik vanavond wil bellen en dat we plannen moeten maken. Dus zal het straks eens proberen…

@LBDS, jeeeeeeeeejj! Dat vind ik dan weer spannend! :wink:

LBDS: Heel stom, ik ben zenuwachtig voor jouw hahahah. Misschien wel omdat ik zelf toch ook weleens denk zal ik ooit dezelfde stap gaan zetten? En meid heel begrijpelijk dat jouw askim heel wat plannen heeft als je bij hem bent…alhoewel ik nu zelf maar één ding zou kunnen bedenken en dat is gewoon heerlijk askim zijn armen om mij heen voelen. Hmmzzz ik zwijmel hier geloof ik effe een stuk weg hahahah. Meid ik hoop dat je vanavond nog wat rust kunt krijgen en ik wens je een goed afscheid, een hele goede reis en een echte all you need is love weerzien met je askim. Enne ik denk dat het een veel beter optie was geweest als je LadySide gewoon mee had genomen als passagier ipv als postduif te functioneren hahhaahah

LadySide: Misschien een hele stomme opmerking maar het zou ook nog zo kunnen zijn dat hij misschien wel analfabeet is? En heb je hem al aan de lijn gehad? Nieuwsgierig hahaha. Mag ik vragen naar welke hotels je aan het kijken bent? Kan ik even gezellig meegleuren…En ja het gaat een uitdaging worden om niet over mijn grenzen te gaan.

Miloutjuhh: Meid, volgens mij had jij vandaag ook last van de lentekriebels!!! Fijn om te lezen dat je zo’n heerlijke dag hebt gehad. Wow meid dan heb je inderdaad wel heel veel gelezen. Is het dan geen optie om nu gewoon lekker door bv een tijdschrift te bladeren? Ah nu begrijp ik waarom je vroeg waar de aanslag was geweest. Ik ging als kind altijd naar Thialf te schaatsen, maar heb nog nooit een wedstrijd gezien. Moest wel lachen toen je schreef het stof gaat niet weglopen…Ik zal tegen grenzen aan lopen en misschien zelfs wel hulp nodig hebben, voorheen vloog ik bv zingend door de kamer met de stofzuiger dat gaat nu wel heel anders zijn. Ik heb een goed plekje bij mijn ouders hoor, ze zijn schatten en ik weet dat zij het ivm mijn gezondheid ook wel geruststellend idee vinden dat ik bij hun ben, maar ik kan daar wel blijven maar ik wil weer naar mijn eigen plekje, ik moet toch op één of andere manier mijn leven weer op zien te moeten bouwen.

Zojuist askim verteld dat ik morgen weer naar huis ga, de gedachte dat ik dan weer alleen in een huis zit vind hij niet zo prettig. Mijn moeder kwam ook even voor de cam om bij wijze van toch even afscheid van hem te nemen. Zij en mijn vader hebben de afgelopen weken heel veel van askim meegekregen. Leuk om te zien dat askim en mijn moeder best wel een click hebben. Askim vertelde dat hij zich toch wel wat zorgen om mij maakte. Waarop mijn moeder beloofde goed om op mij te letten. Waarop mijn moeder aan askim vroeg: “Maar beloof jij dat je lief bent voor mijn dochter?” Waarop askim zei: “Mamma (zo noemt hij mijn moeder) Ze is mijn prinses, ik hou van haar, ik wil haar geen pijn doen en ik beloof dat als ik het gevoel heb dat het niet goed met haar gaat, dat ik u een appje stuur.” Zooo lief!!

Hihi summie helemaal aant zwijmelen! :slight_smile: oohhh als je ooit besluit deze stap te zetten bereid je voor hoor!! T is een hele rare rollercoaster! Ik weet me emoties geen plek te geven en ben daardoor een breindode robot ofzo haha!! :slight_smile:

Askim zit nu bij de kapper! En ik heb jasdrama door me lere jasje van 10 jaar oud die stinkt! Haha toch maar andere oude jas opgetrommeld oohhh pff wat een gedoe!! Zo last minute haha

Via Wereldwijzer app

@Summie, Goed idee van je, dat ik mee ga als passagier ipv LBDS een postduif is :wink: Hahaha!
Analfabeet is ie niet, heb hem nl dingen zien lezen toen we een dagje in Alanya waren… Dus neem aan dat ie wel kan lezen en schrijven. Want het Turks schrijven doet ie wel op app :slight_smile: Ik heb hem helaas niet te pakken gekregen :frowning: Heb hem net 2x gebeld via Tango, maar geen gehoor… Morgen maar weer proberen, en hopen dat ie nog ff zelf belt vanavond. Wil ook niet te vaak bellen, zodat ie tig gemiste oproepen heeft.
Ik heb de volgende budgethotels gevonden: Ozlem Garden, Side MIami Beach en Sayonara( geen privestrand) En dan hebben we ook Altinkum nog die op 1 website redelijk in de goede prijscatagorie valt.
Wat ontzettend lief van je askim!! Ook van je moeder trouwens :slight_smile:

Summie dank je voor het vragen sommige dagen gaat het super andere dagen heb ik het moeilijk.
Mijn vader doet heel erg moeilijk en dan weet hij nog niet dat ik op vakantie ga en verloofd ben… Ik kan niet meer met hem praten… Al word het met mijn moeder ook steeds moeilijker. Waardoor ik ruzie krijg met askim

Via Wereldwijzer app

Via Wereldwijzer app

Ik kan niet slapen!
Zojuist even een huilbui gehad om alles! Het ergste vind ik nog om straks me ouders voor langere tijd niet te zien! Ik kwam opeens in een emotionele bui waar ik het hele weekend tegen heb gevochten! Alles kwam eruit! Gelukkig stond LadySide wel klaar om de emotionele stuiterbal even op te vangen <3!

Askim net toch maar weer gebelt toen ik uitgehuilt was! Zei hij “maybe mama and papa cry” en toen begon ik te huilen, die gedachte vind ik erg lastig! Askim schrok van mijn huilbui en probeerde me gelijk op te beuren met het idee dat ik wel morgen weer bij hem ben! Dat hielp wel! Askim heeft daarna wel heel vaak gevraagt of dat ik wel echt kwam! Hij is heel bang dat het me toch te zwaar word afscheid nemen en dat ik dan besluit te blijven! Want askim heeft gezien dat ik een held ben ik afscheid kuch kuch

Ik sla me er wel doorheen! Lig nu alleen te woelen in me bed omdat ik wil dat de reis voorbij is dan heb ik dat maar gehad!!

Via Wereldwijzer app

LBDS: Jij gaat bijna vertrekken. Hopelijk lezen we nog wat van je hier als je daar bent! Het is mij alleen niet helemaal duidelijk, ga je nu werkelijk emigreren of ‘gewoon’ voor een wat langere tijd daar heen? Hoe dan ook, sterkte met het afscheid. Ik weet maar al te goed hoe je je voelt en kijk zelf ook nu al weer tegen het moment op. Goeie reis meid!

Miss ik moet dit jaar terug keren voor verzekering dingetje zeg maar! :slight_smile: voor de rest zal het allemaal afwachten zijn hoe of wat! Ook hoe de relatie zich ontwikkeld enzo kan nu wel zeggen het is voor altijd maar dat weet je nooit! :slight_smile: maar sowieso in november/december ben ik terug! En februari 2015 voor een bruiloft hihi! :slight_smile: dus of ik dat aaneengesloten doe of niet ik denk het haast wel! :slight_smile: en dan terug naar askim of neem askim mee! Haha dat zijn dingen voor later :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Geeft symbolisch stuiterbal een dikke kus…het komt goed schatje :wink: Jij volgt je gevoel wat je naar je zometeen naar je grote liefde gaat brengen. Ik hoop dat jullie samen heel oud en gelukkig mogen worden!!! Maar mocht het leven anders lopen onthou er is altijd een weg terug…

Litleone: zo te lezen jij ook al ruzie met de app. Wat balen dat het contact met je ouders niet zo goed gaat. Heb je een idee waardoor dat komt? Want toen je askim bij je was, waren ze toch redelijk bijgedraaid?

Via Wereldwijzer app

Ik zit op het vliegveld te wachten! Net heel hard gehuilt gelukkig kon ik twee vriendinnen bellen maar afscheid van me ouders was zo zwaar! Kan het niet geloven nog dat ik zo lang weg ga!

Via Wereldwijzer app