Aaaaah ook hier doet de app nu moeilijk en post ie mijn reactie niet
Dan maar overnieuw op laptop…
@Miloutjuh, Ja ik moet hem eerst eens Engels leren lezen en schrijven, en dan een schop geven zodat ie z’n smartphone meer gaat gebruiken
Ik denk dat als het lezen en vooral het schrijven beter was, hij het wel meer zou gebruiken.
@LBDS, Hmm afscheid nemen blijft rot denk ik… Hoe gaat het nu met je? Je laatste dagje, vanacht zit je gewoon heerlijk in het vliegtuig!! En in April gaan we samen een kopje thee doen hoor! Geniet nog ff van je paps en mams je laatste dagje en vergeet je tissues niet 
@Kardelen, Wat fijn dat je je askim eindelijk weer ff hebt gezien en gesproken op Skype. Dus ook jij bent druk aan het zoeken voor leuke prijzen, de zomer duurt idd nog wel erg lang hé! Zat jouw askim ook in Side of ben ik nu weer in de war met alle andere askims in Side e.o??
Had even terug gezocht om te vinden wie in Ozlem Garden had gezeten, en dat was jij voor 1 nachtje. Je zei dat je er niet langer wilde zitten, was het zo erg??? Afgezien van de camping kantine, wat was er nog meer niet goed? Ik heb nl nu een goede prijs gezien voor Ozlem Garden, en ben aan het twijfelen…
@Summie, De verhoging/koorts was maar weer 1 dagje blijkbaar… vandaag is temp weer goed
Hoest de longen uit mijn lijf bijna, maar hoop dat dat ook snel weer voorbij is.
Gelukkig is het ook vandaag weer heerlijk weer, en ga ik daar straks maar weer eeens van genieten tijdens de uitlaatronde met de hond. Hoorde toen ik in bed lag de vogeltjes al fluiten en dat gaf me zo’n voorjaarsgevoel. Het klinkt dan ook gelijk anders buiten, heerlijk!
Heb askim gister niet meer gebeld, voelde me niet super en had dan ook niet echt fut om hem te bellen. Vandaag toch écht ff een poging doen, zal hem een appje sturen dat ie me moet bellen wanneer hij tijd heeft.
@Tam, hoop dat je goed bent thuis gekomen… alles nog aan het verwerken? Neem je tijd, maar ik was even nieuwsgierig of alles goed gaat met je…
Hier ondertussen weer opnieuw begonnen met hotels zoeken… de prijzen die ik had gevonden zijn allemaal weer veranderd. Heb nu 3 gevonden net onder of net boven de 500 voor 11 of 12 dagen. Allemaal 3 sterren, en geen super recensies, maar ja als ik het helemaal zelf betaal kan ik wel weer iets luxer gaan proberen.
Gelukkig heb ik gisteren een mooie deal gesloten, en mijn fiets via Marktplaats verkocht
Dit geeft mij de kans om toch een deel van de vakantie zelf te betalen, wat me dan wel weer een beter gevoel geeft.
Ik zit namelijk nog steeds met de gedachte in mijn hoofd: wat als mijn gevoel in December gelijk had, en ik komende reis nog steeds hetzelfde voel voor hem, dus geen verliefdheid? Dan betaald hij alles, en voel ik me dan niet “verplicht” tegenover hem, moet ik hem dan leuk vinden om hem niet teleur te stellen? En als ik dan toch zelf nog een deel kan betalen, hoop ik dat ik dat gevoel minder heb. Ik kan hem namelijk niet garanderen dat we lang en gelukkig samen zullen zijn… ik ga daar heen om te testen wat het is dat ik nu voel… Pfff misschien moet ik gewoon niet zoveel denken??? haha!
Ik ga snel ff ontbijten, want ik rammel!! Fijne dag dames! !