Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

@miloutjuhh, nee ik ben niet gelijk wildenthousiast over de huishoudbeurs haha! Maar het was gezellig en dat is het belangrijkste :slight_smile:
Wat een leuke baan, en opleiding! Ik duim met je mee dat jij het gaat worden!

@Egwene oooh spannend! Wat goed van je dat je een kaart hebt gestuurd! Ondanks alle onzekerheid in je, heb je mooi wel het lef gehad om het te doen.

@LBDS goed je weer te lezen! Kan me voorstellen dat jij met je hoofd heel ergens anders bent dan op het forum :slight_smile: over 4 dagen al, wow wat gaat het snel!!

@Kardelen bah dat stomme leger ook aldoor! Hoop dat jullie snel meer weten, zodat je in ieder geval een datum hebt en daaardoor wat meer zekerheid ivm eventuele bezoekjes nog enzo… En dan maar hopen dat dat jaartje heeeeeel snel voorbij gaat!

Ik vanavond naar Sandra van Nieuwland geweest met de Zonnebloem jongeren uit de regio. Was een geslaagde avond! Ik dacht in the Voice tijd dat ik noooooit langer dan 3 liedjes achter elkaar van haar wilde horen, maar het viel toch erg mee.
Geen telefoon van askim gehad, gisteravond afgesproken vandaag weer te bellen, maar ik kon alleen overdag en kennelijk heeft hij het te druk gehad of gewoon niet meer aan gedacht. Dit weekend maar weer es proberen… denk ook niet dat Tam hem bezocht heeft en zich bekend heeft gemaakt, anders had ik vast wel iets van Mr Side gehoord (denk ik)

Nu snel lekker naar bed! Slaap lekker voor de nachtbrakers onder ons :wink:

Via Wereldwijzer app

Tam: Welkom thuis. Ik hoop dat het goed met je gaat. Want heb jij een complexe week gehad en wat ben je ontzettend sterk! Eerst de gigantische spanning voor de ontmoeting. Opgevangen worden door vreemde mensen en dan nog het wisselvallige gedrag van je askim. Ik heb er respect voor hoe jij je staande hebt gehouden en hoe jij jezelf er doorheen hebt geslingerd. Ik hoop dat je nu wat tot rust mag komen om alles te verwerken en een plek te geven.

Miloutjuhh: Dus je hebt gesolliciteerd op een hele andere job, dat zou een hele nieuwe uitdaging zijn. Dan is het juist nog knapper dat je voor gesprek mocht komen. Ik duim voor je meid. Aaah je schoonmoeder wilde jullie gewoon lekker verwennen. Zo heeft askim een tante die nu vlakbij hem woont, waar hij een hele bijzondere band mee heeft en die volgens mij hem ook wel aardig verwend. Regelmatig wat eten brengt, askim enzo.

Via Wereldwijzer app

Grrrrr of het aan de app, aan mijzelf of aan de telefoon ligt geen idee maar ik heb er steeds ellende mee, voor ik het weet word bv mijn bericht gewoon al verstuurd. Straks de app er maar es opnieuw opzetten.

Miloutjuhh: Ik was bij jouw gebleven…ik heb askim zijn tante 1x gezien toen ze binnen kwam en wij aan het skypen waren. Ze begon te zwaaien en te lachen. Ik hoop dat je ‘schoonmoeder’ haar weg erin gaat vinden. En meid ik duim voor je wat betreft die job…

Egwene: Wow meid je moet detective worden :wink: ik hoop dat de kaart goed overkomt en dat hij hem krijgt. Fijn om te lezen dat je na alle shitzooi weer effe hebt kunnen stuiteren.

Lbds: Logisch dat je er niet helemaal bij bent met je hoofd. Fijn om te lezen dat ze in Turkije blij zijn dat stuiterballetje komt, maar dat het ook wel dubbelzinnig voor jou voelt omdat het inhoud dat je voorlopig in NL niet zal rond stuiteren. Meid veel succes met pakken en zorg goed voor jezelf.

Miss: Wat knap dat je Turks redelijk goed gaat. Lukt het leren een beetje? Ik kan indenken dat je nooit sneller leert dan in Turkije tussen de bevolking. Kan jouw askim trouwens een beetje Nederlands? Ik moet eerlijk bekennen dat mijn askim beter Nederlands kan dan ik Turks. Wel dubbelzinnig lijkt mij dat jullie nu opeens weer een lange afstandsrelatie hebben.

Kardelen: Oooh jakkes zijn dienstplicht begint nu dus dichterbij te komen. Heftig lijkt mij. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt wanneer het gast gebeuren zodat je plannen kunt gaan maken. Ik zou geloof ik proberen om in dat jaar keihard te werken om afleiding te hebben en geld voor jullie toekomst te sparen. Sterkte meis.

LadySide: Balen dat MisterSide wat stilletjes is. Of is hij niet stiller dan voorheen maar verlang jij meer naar hem? :wink: Was je als begeleidster mee naar dat concert? Ik zou geloof ook niet zo snel een kaartje van haar kopen. Maar leuk dat je hebt genoten.

Grrrrrrr ik zit eerlijk gezegd wat in een dippie. Gister onderzoeken in het ziekenhuis ging niet helemaal naar wens. Askim vroeg en heb je toestemming gekregen om binnenkort te vliegen?Ik vertelde hem het verhaal en dat het niet eens aan de orde was geweest. Na die tijd moest ik zooo huilen. Ik had namelijk gister onderzoeken, ze waren niet tevreden over de uitslagen, dus meerdere malen moest het over. En uiteindelijk zijn ze gestopt omdat ipv dat het beter werd het alleen maar slechter werd, zo frustrerend. Het komt er op neer dat ik nu voor de zekerheid toch ook nog maar even langs een cardioloog moet… Zucht…

Via Wereldwijzer app

Waar is iedereen vandaag?? Iedereen problemen met de app, of allemaal druk bezig weekend te vieren?

@summie, misterSide is niet stiller dan voorheen hoor, maar vind het dan weer jammer dat ie dan gister overdag niet belde. En ik bel hem dan ook niet omdat ik weet dat ie aan het werk is en dan wil ik hem weer niet storen.
Maar ja, morgen maar ff proberen denk ik. Ligt er ff aan hoe ik me voel. Heb sinds donderdag een pijnlijke plek achter mijn oor, een een pijnlijke bult op mijn hoofd. En voel me wat grieperig :frowning: hoop dat het allemaal met elkaar te maken heeft.
Ik was idd mee als begeleiding gisteravond. Zolang de deelnemers het leuk hebben, vind ik het ook vaak al leuk :slight_smile:
Balen dat het in het zhuis niet naar wens ging. Hoop dat ze snel met goed nieuws gaan komen! Knuff voor jou!!!

Via Wereldwijzer app

Ofcourse schaatsen gekeken. Ik heb medailles uitgedeeld. Goud voor Koen, omdat het zo’n lekker ding is, Zilver voor Michel, omdat 'ie hot is, en brons voor Mark omdat 'ie aantrekkelijk is op een andere manier. Speciaal lintje gaat naar Ronald, omdat 'ie met zo’n prachtig omfloerste stem tegen Diona zei dat 'ie de dart-trofee van hAAr wilde krijgen.

Via Wereldwijzer app

Het is inderdaad rustig hier…

LadySide: zwaait effe ik ben hier :wink: Ik hoor geloof ik hier momenteel wat bij het meubilair :stuck_out_tongue: Hoop dat je MisterSide vandaag aan de foon gaat krijgen… En meid veel beterschap, ik hoop dat je snel weer lekker fit bent.

RosaArbil: Wat een vrolijkheid, maar uhm ken ik jou? Of gebeurt er met jouw berichten ook vreemde dingen en komt het hier te staan, terwijl het hier helemaal niet hoort? Maar de mannen hebben mazzel gehad dat jij de medailles uit mocht delen, want op basis van hun uiterlijk hadden ze het van mij niet gekregen, ze zijn te blond haha.

Mariska: Je mailbox is vol.

Update van mij: Ik ben weer wat fitter en vrolijker. Zojuist mijn blokje om gedaan, was wel heerlijk met het zonnetje dat uitbundig schijnt, krijg spontaan wat lentekriebels…

Via Wereldwijzer app

@summie ik heb net een aantal berichten verwijderd…

En goed om te lezen dat je je al wat beter voelt… :slight_smile:

@summie: zwaait ff terug :wink: Goed te lezen dat je weer iets vrolijker en fitter bent. Het is idd heerlijk weer, net ook even een rondje met de hond gelopen. Zo fijn dat zonnetje!
Helaas wel beroerder wakker geworden dan dat ik erin ging gister. Hoop dat die griep mij net zo snel als anders weer voorbij gaat!
Had Mister Side gister een appje gestuurd, maar niks terug gehad… hij was ook niet meer online geweest :frowning: Dus dan zit er niks anders op dan hem gewoon te storen vandaag, zonder dat ik me schuldig ga voelen. En anders zegt ie vast wel dat het ongelegen komt. :wink:

Ik kruip weer heerlijk terug op de bank, filmpjes kijken en slapen vanmiddag…

@ladyside weet niet wanneer je een appje gestuurd had, gisteren avond was er een flinke storing.

Reageer later verder.

Sent from my MT15i using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Had hem voor de storing gestuurd. Maar hij was de dag ervoor voor het laatst online geweest. Meneer zit nog steeds te weinig net zijn telefoon te spelen haha!

Via Wereldwijzer app

Hallo meiden,

@Egwene, super lief dat je hem een kaartje hebt gestuurd! Ik hoop dat het er op tijd is, maar ook dat het hem een beetje opvrolijkt.

@LBDS Bijna meid, en dan zit je lekker bij je askim!!! Als je daar bent dan zal je je wel weer wat beter voelen, dan weet je waar je dit allemaal voor doet meid!

@Miss ja natuurlijk snap ik de angst van zijn moeder ook wel heel erg goed. Ik hoop dat dat het vakantie visum er gewoon afgaat voor Turken, als askim dan in de toekomst hier woont kunnen zijn ouders ook bij ons langs komen.
Ik kan me de laatste dagen erg slecht concentreren als ik Turks probeer te leren, dan blijft het echt niet hangen waar ik mee bezig ben.

@Kardelen, Ja Totaal iets anders maar het is wel iets waar ik altijd al interesse in heb gehad. Voor het stemmen tellen krijg ik inderdaad gewoon betaald via het uitzendbureau. Betaald nog best wel goed :slight_smile:
Hoe het precies zit met leger eigenlijk geen idee met wanneer ze moeten. Door studie kunnen ze uitstel krijgen maar verder weet ik het niet. Wat hebben ze tegen je askim gezegd?
Meid probeer het positief te bekijken, je bent er dan over een jaar lekker van af! Veel werken veel leuke dingen doen met vrienden hier in die periode en lekker sparen voor een toekomst samen.

@Ladyside word dus tijd dat je askim gaat leren wat meer gebruik te maken van zn smart phone hahaha.
Hoop dat je snel weer fit bent meid en dat de griep niet echt door zet
@Summie, het is inderdaad totaal iets anders, moet wat verder kijken dan onderwijs want dat gaat hem echt niet lukken op dit moment.
We zijn die periode ook echt wel 1 keer in de week bij mijn schoonmoeder gaan eten en zaten er 's avonds ook regelmatig hahaha. Ja dat zorgen voor is er wel heel erg bij de Turkse vrouwen hoor. Vorig jaar was ik een paar dagen alleen in Antalya, kids bij hun papa, mama van de kids werken en bij een vriendin. Dan kwamen de tantes uit de straat aan de deur en kreeg ik van alles om te eten.
Balen dat de onderzoeken niet echt positief waren. Gelukkig voel je je vandaag weer wat beter, maar dat moet er in het ziekenhuis ook uit komen anders gaat die dokter nooit zeggen dat je weer mag vliegen.

hier eigenlijk niks te melden.

Fijne dag nog meiden.

Gister afscheid gehad van vrienden! Zojuist van familie en nog wat vriendinnen! :slight_smile:
Het is allemaal niet doorgedrongen nog hoor wat ik echt ga doen! Moeilijk te bevatten!!
Vanavond inpakken en morgen me laatste dag! Ik ben zenuwachtig!!!

Via Wereldwijzer app

LBDS: haha dat ik bij mij ook altijd een van de dingen die ik nog moet doen voor ik vertrek: I-pod updaten haha! Je hebt gelijk meid, de tijd na ze leger gaat prachtig worden, kijk daar ook echt naar uit. Had je net al ff een berichtje op Facebook gestuurd maar ook vanaf hier wil ik je alvast een hele fijne tijd wensen! Ben erg benieuwd hoe je het gaat hebben, maar denk dat we daar van hier wel op de hoogte worden gehouden :wink:

Summie: Niet lekker al die onderzoeken… Oh meid de cardioloog is toch voor je hart? Klinkt niet goed… Sterkte!! Ik kreeg gisteren ook al lentekriebels van het zonnetje en vanochtend moest ik even snel naar buiten en toen kreeg ik gelijk dat heerlijke gevoel wat je hebt als je in de zomer ‘s ochtends wakker wordt en lekker naar buiten gaat. Heb echt zo zin in de zomer!!

RosaArbil: Hoi meid, ben je nieuw hier? Schaatsen was gisteren inderdaad weer een feest om naar te kijken! Heb genoten!

Milou: had mijn askim vandaag gesproken en hij moet eerst voor een keuring ofzo… En dan kunnen ze zeggen wanneer die moet. Hij weet het zelf volgens mij ook allemaal niet zo goed.

Vanochtend eindelijk weer een keertje met askim op de skype! Was echt lang terug, maar dan lijk je ff zo dichtbij elkaar. Was echt leuk om elkaar weer even te zien.
Net lekker brownies gebakken en nog even gewerkt en voor de rest gewoon lekker niets gedaan dit weekend. Ben nu aan het kijken om toch nog in maart een weekje naar askim te gaan. Trek het anders niet tot de zomer denk ik…

Mariska: Je krijgt straks nog de beloofde post :slight_smile:

LadySide: Balen dat je toch ziek geworden bent, hoop dat je snel beter bent. Dus jij ook even van het lekkere weer genoten samen met je hond. Heb je de moed al gevonden om MisterSide te bellen? En inderdaad je mag er vanuit gaan dat als het niet gelegen komt dat iemand het wel aangeeft :wink: Ik hoop dat je snel de duidelijkheid krijgt waar je behoefte aan hebt.

Miloutjuhhh: Wel lief en bijzonder eigenlijk dat dan iedereen aan komt zetten met maaltijden. Daar zou je in NL eigenlijk misschien wel wat vreemd van op kijken. Het was inderdaad wel ff flink balen in t ziekenhuis en de moed zonk me ook echt effe in de schoenen, van de week krijg ik de overige uitslagen dus maar afwachten, ik vermoed dat ik nog geen groen licht krijg.

Lbds: Oh jakkes afscheid nemen kan je er wat tegen? Ik ben liever iemand die met een big smile vertrekt dan uitgebreid van iedereen afscheid te nemen. Zo hebben askim en ik toen ook met een lach afscheid van elkaar genomen, begrijp nog niet hoe dat me toen is gelukt zonder tranen haha. Veel succes meid met inpakken en sterkte met afscheid nemen!!!

Kardelen: jij dus ook al lentekriebels…ik verlang ook echt uit naar de zomer. Heerlijk hè dat skypen…blijft bijzonder dat je zo kunt communiceren. Oooh enne brownies lekkerrr. Ze willen uitzoeken of mijn hart nu ivm mijn longprobleem niet te hard moet werken.

Ik schrok vanmiddag wel effe toen ik hoorde van de aanslag in Syrië bij de Turkse grens. Meteen even op Googlemaps gekeken en zag dat het toch wel akelig dichtbij was. Vervolgens toch askim maar effe gebeld, ik moest gewoon effe zijn stem horen. Terwijl askim het niet eens wist van de aanslag.
Verder vandaag wel een leuke dag gehad. Heerlijk mijn boek uitgelezen. Vanmiddag effe samen met mijn schoonzusje en neefje een frisse neus gehaald en een lekkere cappuccino gescoord. En zojuist de afsluiting van de olympische spelen gezien…

Via Wereldwijzer app

@LBDS ken je gevoelens zo goed. Het drong bij mij pas echt door dat ik ging toen ik in het vliegtuig zat. En dat afscheid nemen is niet leuk maar ondertussen heb je ook kriebels omdat je iets tofs gaat doen.

@Kardelen ja medische keuring, was vroeger in NL ook toen we hier nog dienst hadden. Heerlijk he skype. mmmm lekker brownies.
Maart is al snel, lekker als je dan nog ff naar je askim kunt.

@Summie, ja ik weet niet of het echt Turks is of die familie maar was echt super. Het zijn in die straat waar ik woonde (bijna) allemaal tantes enzo van de moeder van de kids. Ook als ik buiten was met de kids dan kwam er heel vaak iemand thee brengen of moest ik ergens thee komen drinken. IK mis dat sfeertje echt soms. Toen ik er in november was was het heel slecht weer, dus dan is het anders maar zelfs toen kwam iedereen langs want ik was op bezoek. Iedereen super verbaast dat askim niet mee was hahaha.
O bah helemaal niets gehoord van een aanslag welke plaats was het?
Jij ook lekker je boek uitgelezen, ik ook. En alweer begonnen in een nieuwe. Kan me de laatste tijd niet goed concentreren op lezen hoop dat het weer snel terug komt. Word afkicken van de olympische spelen, al is er dit weekend vast wel weer schaatsen op de tv. En ook short track blijven volgen, een vriend van mijn neef is erg hard op weg om over 4 jaar mee te gaan naar de olympische spelen als short tracker.

Fijne avond en slaap lekker meiden

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 31 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 51 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 52 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 94 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 124 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009
[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Aaaaah ook hier doet de app nu moeilijk en post ie mijn reactie niet :frowning: Dan maar overnieuw op laptop…

@Miloutjuh, Ja ik moet hem eerst eens Engels leren lezen en schrijven, en dan een schop geven zodat ie z’n smartphone meer gaat gebruiken :wink: Ik denk dat als het lezen en vooral het schrijven beter was, hij het wel meer zou gebruiken.

@LBDS, Hmm afscheid nemen blijft rot denk ik… Hoe gaat het nu met je? Je laatste dagje, vanacht zit je gewoon heerlijk in het vliegtuig!! En in April gaan we samen een kopje thee doen hoor! Geniet nog ff van je paps en mams je laatste dagje en vergeet je tissues niet :wink:

@Kardelen, Wat fijn dat je je askim eindelijk weer ff hebt gezien en gesproken op Skype. Dus ook jij bent druk aan het zoeken voor leuke prijzen, de zomer duurt idd nog wel erg lang hé! Zat jouw askim ook in Side of ben ik nu weer in de war met alle andere askims in Side e.o??
Had even terug gezocht om te vinden wie in Ozlem Garden had gezeten, en dat was jij voor 1 nachtje. Je zei dat je er niet langer wilde zitten, was het zo erg??? Afgezien van de camping kantine, wat was er nog meer niet goed? Ik heb nl nu een goede prijs gezien voor Ozlem Garden, en ben aan het twijfelen…

@Summie, De verhoging/koorts was maar weer 1 dagje blijkbaar… vandaag is temp weer goed :slight_smile: Hoest de longen uit mijn lijf bijna, maar hoop dat dat ook snel weer voorbij is.
Gelukkig is het ook vandaag weer heerlijk weer, en ga ik daar straks maar weer eeens van genieten tijdens de uitlaatronde met de hond. Hoorde toen ik in bed lag de vogeltjes al fluiten en dat gaf me zo’n voorjaarsgevoel. Het klinkt dan ook gelijk anders buiten, heerlijk!
Heb askim gister niet meer gebeld, voelde me niet super en had dan ook niet echt fut om hem te bellen. Vandaag toch écht ff een poging doen, zal hem een appje sturen dat ie me moet bellen wanneer hij tijd heeft.

@Tam, hoop dat je goed bent thuis gekomen… alles nog aan het verwerken? Neem je tijd, maar ik was even nieuwsgierig of alles goed gaat met je…

Hier ondertussen weer opnieuw begonnen met hotels zoeken… de prijzen die ik had gevonden zijn allemaal weer veranderd. Heb nu 3 gevonden net onder of net boven de 500 voor 11 of 12 dagen. Allemaal 3 sterren, en geen super recensies, maar ja als ik het helemaal zelf betaal kan ik wel weer iets luxer gaan proberen.
Gelukkig heb ik gisteren een mooie deal gesloten, en mijn fiets via Marktplaats verkocht :slight_smile: Dit geeft mij de kans om toch een deel van de vakantie zelf te betalen, wat me dan wel weer een beter gevoel geeft.
Ik zit namelijk nog steeds met de gedachte in mijn hoofd: wat als mijn gevoel in December gelijk had, en ik komende reis nog steeds hetzelfde voel voor hem, dus geen verliefdheid? Dan betaald hij alles, en voel ik me dan niet “verplicht” tegenover hem, moet ik hem dan leuk vinden om hem niet teleur te stellen? En als ik dan toch zelf nog een deel kan betalen, hoop ik dat ik dat gevoel minder heb. Ik kan hem namelijk niet garanderen dat we lang en gelukkig samen zullen zijn… ik ga daar heen om te testen wat het is dat ik nu voel… Pfff misschien moet ik gewoon niet zoveel denken??? haha!

Ik ga snel ff ontbijten, want ik rammel!! Fijne dag dames! !

Hallo lieve meiden,
Ik ben goed bij mn ouders aangekomen zaterdag, had alleen nogal last van mn buik en heb verder heel de dag geslapen. Gisteren was ik in Duitsland, mn oma wordt vandaag 90 en we hadden een feestje in het bejaardentehuis. Helaas kon ik niet genieten van al het heerlijke eten.
Nu onderweg naar huis. Ik denk dat ik deze week wel even wat dingen op een rijtje moet zetten voor mezelf. En me werkrooster veranderd steeds. Moest eigenlijk nu naar mn werk, maar net gebeld of ik morgen wil werken.
Vandaag even bijkletsen met een vriend.
Ik hoop wo eindelijk te kunnen bijlezen :wink: en dan mn verhaal over askim te vertellen.
Hoop dat met jullie alles goed gaat.

En LBDS: jij gaat morgen toch?? Echt zoooo spannend voor je meid!!! Ik denk aan je…

Even iets anders: we hebben het vaker over het leger gehad.
Nu zei askim van de week tegen mij dat het erg onrustig is in Turkije en dat hij elke dag het nieuws kijkt omdat hij denkt dat er een kans is dat ze misschien opgeroepen worden!!! Hebben jullie je askims daar over gehoord?

Via Wereldwijzer app

Ladyside: Ja mijn askim zit ook in Side! Maar dan niet bij het centrum. Hij gaat binnenkort beginnen in Grand Seker hotel. Wat betreft özlem garden, het is meer iets waar ik niet heen zou gaan. Als ik op vakantie ga ben ik meer van de all inclusive hotels met mooie kamers en dit was gewoon een beetje oud allemaal. Airco werkte niet naar behoren, oude televisie, kleine en oude badkamer dat soort dingetjes. Maar misschien waren askim en ik ook wel in een ander soort kamer ofzo, want hij kon iemand die daar werkte en we verbleven daar maar een nacht.
Toen ik stage liep bij een reisorganisatie en ik moest wat schrijven over dat hotel, kwam ik wel veel leuke dingen tegen zoals: mooie tuin met sinasappelbomen, vanaf uit restaurant uitzicht op zee geloof ik.
Mja ik was er maar 1 nachtje he, dus kan er niet echt iets over zeggen. En ik voelde me die nacht ook niet zo goed, dus misschien heeft dat ook wel mee gespeeld haha.

Tam: Ik heb het mijn askim wel eens gevraagd hoe het nu zit als er iets groots gebeurd in Turkije of hij dan nogmaals het leger in moet gaan… Hij zei dat dit alleen zou zijn als er een grote oorlog uitbreekt dan zullen alle mannen het leger in moeten vanaf 18 jaar als het goed is. Maar dat de kans heel klein is als jij je legertijd al gezeten heb nu nogmaals te moeten komen.