Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Yavrum: Je kan ook gratis parkeren in Maarssen en vanaf daar de trein pakken naar Amsterdam. Of parkeren in Breukelen alleen daar moet je wel voor de auto betalen. Zo doe ik het meestal…

Miss: leuk om weer wat van je te lezen maar ik schrok wel effe dat je geopereerd bent. Ik hoop dat het niet iets heel ernstigs is en dat je spoedig hersteld. Moet je om die reden verplicht nog 2maanden in NL blijven? Hoop dat je snel weer bij hem bent. Vervelend dat jouw schoonfamilie dus ook last hebben van financiële zware omstandigheden. Ik dacht dat het was ivm de crisis maar het komt dus door corruptie als ik jou goed begrijp? Meid rustig aan pas goed op jezelf en ik hoop dat je snel weer hersteld bent.

Miloutjuhh: Meid jij hebt groot gelijk dat je stuiterd. Zo te horen was het gister een bijzondere dag, eerst shoppen en een hele mooie jurk gezien en daarna op gesprek. Wat je zegt over zijn moeder zit wel wat in, vergeet niet dat haar klein jongetje een man word die op eigen benen gaat staan en dat proces van loslaten is voor een moeder soms best wel lastig. Maar meid je hebt het geflikt meid, een hele overwinning dat je op gesprek bent geweest!!! Je weet zelf hoe bijzonder dat tegenwoordig al is. Het is dus nog even spannend voor je, maar ik duim heel erg dat je de job krijgt!!! Oooh het lijkt me heel schattig die kleintjes muziek te zien maken.

LadySide: ik moest wel effe lachen om jouw reactie, zo herkenbaar…na een dag ben je kapot…hele dag slenteren, drukte en overal van die rot karretjes en al die mensen te dringen om maar te graaien naar gratis dingen en eten en drinken te proeven haha. Ik ben er 2x naar toe geweest maar ik begrijp niet dat mensen er al 25jaar naar toe gaan haha.

Littleone: En hoe vond je de hhbeurs? Was het gezellig?

Via Wereldwijzer app

Het voordeel van die P&r waar yavrum het over had (o.a. Onder de arena) is dat je ov kaartjes krijgt. Yavrum en haar askim hebben natuurlijk geen Nederlandse ov chipkaart en met een P&r heb je die dus ook niet meer nodig.

Via Wereldwijzer app

Summie, ga jou zo even een privébericht sturen. :slight_smile:

Miss: Aaah wat leuk krijg ik zomaar post van jou :wink: Oh ja je hebt ook al post terug :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Zo voor mij is het weekend bijna begonnen. Kijk er naar uit! Niet dat ik echt plannen heb, maar gewoon dingen als ff lekker de stad in, films en series kijken haha. Gaan jullie nog iets doen het weekend?

Tam: meid hoe gaat het met je? Hoop dat je er voor jezelf een beetje uit bent of je met hem door wilt gaan.

Summie: Ja heb het nu weer wat drukker op stage. Gister het plan van aanpak ingeleverd bij school en nu alvast begonnen met een stukje onderzoek. Maar je bent gewoon heel de dag met hetzelfde bezig dus dat verveeld soms een beetje en dan is ook echt mijn concentratie weg…

Miss: Sterkte met het herstel van je operatie. Hoop dat het niets ernstigs is en je snel weer opknapt. Gaat het een beetje met de zelfstudie Turks? Ik vind het soms lastig om zelf thuis te leren, ook omdat je het dan niet echt spreekt en hoort. Lezen en schrijven gaat wel.

Milou: Fijn dat het gesprek positief was! 5 anderen is niet heel veel, Maakt de kans dus nog groter! Ben heel erg benieuwd.

Littleone: En hoe vond je de huishoudbeurs? Al die hysterische huisvrouwtjes daar haha.

@Summie, Ik lijk wel een oud wijf :wink: Na zo’n dag lopen, en vroeg opstaan zonder rustig op te starten ben ik echt helemaal op helaas. Maar dat weet ik al van tevoren, dus kan er rekening mee houden. Wat ik dan, eigenwijs als ik ben, weer niet doe.
Vanmiddag hoefde ik gelukkig maar een paar uurtjes aan de slag op het werk. Alle golfkarren moesten schoon, en dit keer moest ik het doen. Viel me heel erg mee, en was gelukkig snel klaar. Kan ik nu eindelijk bijkomen van gisteren…

@Miss1993, Ik vroeg me al af waar je gebleven was, en of ik iets gemist had dat je niet meer hier op forum was of zo… Maar askim was er nog, én je bent geopereerd. Hoop dat je snel zult herstellen en richting Turkije kunt!
En natuurlijk hoop ik dat er niet iets heel ernstigs aan de hand is! Doe rustig aan en denk om jezelf tijdens herstellen!

@Miloutjuhh, ooh nog even in spanning zitten dus voor je weet of je het bent geworden of niet. Waar was deze sollicitatie voor? Of heb je dat al uitgebreid verteld en ben ik dat alweer vergeten?

@Tam, Ik hoop dat je ondanks alles toch nog lekker kunt genieten en dat er tóch nog een mooie toekomst is voor jullie! Wanneer vlieg je weer terug?

@Kardelen, Ik ga nog ff weer kijken bij Sunweb, misschien hebben die nog iets! Vanavond nog maar ff proberen te bellen met askim, en dan vertellen hoe het er voor staat qua prijzen en of het allemaal nog doorgaat…

Kardelen mijn weekend is helemaal vol geboekt Kga mprgen werken tot 8 dan moet ik gelijk door om te gaan babysitten dan zaterdag werken zaterdag optijd slapen om zondag ook te werken

De huishoudbeurs niks voor mij super super druk allemaal vrouwen die liggen te duwen en dan nog vrouwen met een stomme trolley jeetje wat was me dat toch

Via Wereldwijzer app

Grr!! Stomme internetverbinding! Dacht ik net ff askim te bellen, is de verbinding te slecht om een normaal gesprek te voeren :frowning: Wel heb ik weten te ontfutselen dat ie er in ieder geval overdag is :wink: Kan LBDS in ieder geval overdag de goede treffen haha!
Morgen gaan we het bellen weer proberen als hij in Side is en niet in z’n huis dat echt in de middle of nowhere staat… en dan moet ik het echt over April hebben, zodat ik weet of het doorgaat of niet. Had ik eindelijk de moed gevonden… zucht!!

Via Wereldwijzer app

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 34 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 54 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 55 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 97 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 127 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009
[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Hallo meiden, ben nog steeds niet in de gelegenheid geweest om te reageren. Maar ga zo naar side centrum met de dochter van die Nederlandse vrouw, dus ga denk ik even hallo zeggen tegen mister side :stuck_out_tongue:
Ik vlieg morgenvroeg om 6.20.
Verder ben ik nog steeds in de war. Al weet ik eigenlijk zeker dat askim en ik geen toekomst hebbrn samen. Deze man is zoooooo moeilijk en zit zo ontzettend met zichzelf in de knoop. Ik kan er gewoon niks mee :frowning: maar we hebben gelukkig geen ruzie meer gehad.
Ik vertel het verhaal nog wel. Fijne dag!!

Via Wereldwijzer app

Weet iemand wat er aan de hand is met dit forum? Er gebeuren hele vreemde dingen met mijn inbox en outbox.

Via Wereldwijzer app

Ooooh Tamm: Dan ben ik heeeeel erg nieuwsgierig naar de reactie van mister Side!!! Hahaha! We zouden vandaag nog ff bellen overdag, omdat ik vanavond naar Sandra van Nieuwland ga en dan niet thuis was. Dus dan hoor ik vast wel zijn reactie! :slight_smile:
Balen dat je denkt dat het niet meer gaat tussen jou en askim… Vermaak je nog een beetje vandaag met die dochter van de Hollanders, morgen is het alweer voorbij… Ging wel snel volgens mij!!

@Summie, Ik heb geen problemen hier met de in en outbox… maar ik krijg dan ook bijna nooit priveberichten :wink:

Hallo meiden,

@Ladyside geen fan dus van de huishoudbeurs. Wel een gezellige dag gehad :slight_smile:
Nee volgens mij had ik het nog niet verteld waarvoor ik een sollicitatie had. Voor een baan bij specsavers, 3 dagen in de week werken en dan vanaf september 2 dagen in de week naar school voor een opleiding tot opticien. Iets totaal anders maar wel iets dat me heel leuk lijkt.

@Miss ons plan is voor nu Nederland. Al is askim hier nog nooit geweest dus zal moeten we nog wel ff kijken, als hij het niks vind zal het veranderen. Hoe gaat het met je Turks? Ik ben er ook wel mee bezig via internet, sommige dingen vind ik echt lastig.

@Summie dat snap ik ook best dat het voor zijn ouders heel lastig gaat worden. Ze vonden het eigenlijk al niks dat we die twee maanden samen iets gehuurd hadden. En niet omdat we ongetrouwd samen gingen wonen ofzo maar omdat ze dan niet voor ons kon zorgen.
Wat gebeurd er precies dan met het forum? Ik heb nergens last van.

@Kardelen jij al lekker weekend, ik eigenlijk ook geen echte plannen voor het weekend.

@Tam veel plezier in Side :slight_smile: Jammer dat het nog steeds niet helemaal goed gaat tussen jullie, gelukkig geen ruzie meer maar ook niet stapel verliefd als ik het zo lees.
Succes meid. Ik hoop dat je het toch goed kunt afsluiten en een goede reis terug.

Ik ff naar het winkelcentrum geweest, moest nog even langs het uitzendbureau. Ga 19 maart via het uitzendbureau stemmen tellen na de gemeenteraad verkiezingen.
Verder weinig plannen vanmiddag weer schaatsen kijken :slight_smile:

Fijne dag meiden

Ohh, meiden. Ik heb alles wel gelezen, maar ik móet jullie even iets vertellen!
1 maart is de barman jarig. Dus ik dacht: leuk, dan stuur ik hem wat. Dan weet hij ook meteen dat ik aan hem denk. Maar… ik had geen adres. Ik heb me rot zitten googlen om een adres te vinden, maar ik kwam er niet uit.
En toen opeens wist ik wat ik doen moest. Er was iemand die foto’s had gemaakt van de barman in zijn legeroutfit. Die man moet dus weten waar hij is. Ik heb alle moed bij elkaar geraapt en die man geschreven. En ik kreeg meteen reactie terug ‘(Naam barman) çok iyi’. En een uur later - ik was al slapen - had ik nog meer gekregen. Namelijk: een adres. Die man schreef mij, dat de barman inderdaad 1 maart jarig is. Dat ik een kado naar hem kan sturen en hij zal er voor zorgen dat het bij de barman terecht komt. Meteen vanochtend gedaan! Kaart gekocht, helemaal volgeschreven vol lieve woorden, priority zegel op de enveloppe, de brievenbus in. Nu is het op hoop van zegen… Hopelijk gaat het goed met de post en heeft de barman over 5 - 7 dagen een mooie kaart voor zijn verjaardag.

Was het een beetje begrijpelijk verhaal? Ik zit echt te stuiteren hier haha.
Ow, en @Tam: Jammer dat het niet is gegaan zoals je gehoopt had. Maar als hij echt zo moeilijk is, dan is er maar weinig dat jij doen kan voor hem. Goed dat je nog wat leuks gaat doen. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de askim van LadySide. Alvast goede reis naar huis!

Egwene zo leuk dat je een kaartje gestuurd hebt hihi!! Benieuwd naar ze reactie :smiley:

Tam wat jammer dat het zo gelopen is! Maar wel fijn te horen dat je je wel vermaakt! :slight_smile:

Euh euh… oohh ik ben weer alles kwijt :frowning:
Ben er niet bij met me hoofd vandaag!
Wel lekker naar de kapper geweest vanochtend! Nog vier dagen en dan ga ik naar askim!! Heb er zoveel zin in!! Ga met gemenge gevoelens Nederland verlaten maar dat moet goed komen!

Gister koffers gewogen 34 kilo pfff!! Zitten schrappen enzo dingen eruit gehaalt! Hoeveel het nu is zal ik zondag weten als ik echt ga inpakken!

Askim is heel erg hyper en vrienden daar ook! Ben in elk geval goed welkom daar dus dat is wel prettig! :)! Ik probeer enthousiast te blijven maar ben zo moe en me hoofd zit zo vol het is lastig hoor!! Ben de laatste dagen niet echt meer mezelf ben erg vermoeid sloom nergens zin in pff… Hopelijk gaat dat gevoel snel weg! Vandaar dat k ook beetje afwezig ben im sorry :frowning:

Via Wereldwijzer app

LBDS: haha herkenbaar met de koffers. Hoeveel kg mag je meenemen? Ik heb hier bij mijn ouders 5 verhuisdozen vol én gewoon mijn ‘oude’ kamer die steeds voller lijkt te worden, en dan moet ooit allemaal nog mee haha drama. :') Hoe lang ga je eigenlijk?

Egwene: leuk dat je hem een kaartje hebt gestuurd! Nu duimen dat het (op tijd) aankomt.

Summie: ik ga zo even wat terugsturen weer. :smiley:

Ladyside: Veel plezier bij Sandra van Nieuwland vanavond! En dankjewel, ik heb me de eerste dagen na de operatie een wrak gevoeld maar ben nu wonderbaarlijk weer vrijwel de oude voor zover dat kan, op mijn energie na dan. :slight_smile:

Milou: leuk zeg dat je dat wil gaan doen bij specsavers! Mijn duimen draaien nogsteeds. De angst van je askims moeder is dus niet voor niets gezien jullie plannen, het is hoe dan ook natuurlijk een enorme stap, ook voor haar natuurlijk! Mijn Turks gaat best goed eigenlijk, ik probeer er toch wel elke dag mee bezig te zijn. Toen askim hier nog was overhoorde hij me iedere avond, dan oefende hij zijn Nederlandse uitspraak en vertaalde ik dat in het Turks. Maar inderdaad, het is moeeeeeeilijk. Maar ik begin steeds meer de logica te snappen.

Kardelen: Thanks meis! Bij mijn boek zit ook een cd’tje dus de uitspraak kan ik daar ook mee oefenen. Zijn trouwens ook veel handige apps te downloaden, Polyglot is er één. Mijn askim leert daar o.a. ook Nederlands mee.

Tam: alvast een goede reis voor morgen.

Ik heb niks te melden verder haha. Tot latersss.

Miss hoe is het nu met je?
Ik mag 25 kilo gratis mee :slight_smile: hoelang ik ga weet ik niet precies zal afhangen van visum, werk etcc hihi :slight_smile: ochh zoveel nog thuis? Kan je je volgende vlucht weer wat mee nemen toch hihi :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Tam: morgen dus weer naar huis. Ben je blij dat je naar huis gaat? We lezen je verhaal hier wel als je terug bent. Nog veel plezier met de Nederlandse mensen. Echt leuk dat je die trof! Waren die ook op vakantie of wonen ze dr?

milou: iets heel anders bij specsavers. Maar wel leuk! En ook leuk dat je dan 2 dagen in de week een opleiding gaat doen. Mja eerst nog wachten of je wordt aangenomen, ik duim voor je! Hoorde laatste toevallig ook iemand die pabo had gedaan, maar was gestopt en opticien wou worden.
Krijg je ook betaald voor het stemmen tellen of is het vrijwillig? Wel fijn dat je via het uitzendbureau af en toe wat klusjes kunt doen

Egwene: Super dat je hem een kaartje gaat sturen! Heb je goed gedaan door die jongen te contacten. Kan je in ieder geval aan hem laten weten dat je nog steeds aan hem denkt en misschien kan je nu via die jongen een beetje contact met hem houden.

LBDS: zo nog 4 dagen! Wat gaat het hard. Ben je goed voorbereid? Als ik van de zomer in Side ben en askim is aan het werk dan kom ik wel een keertje bij je langs :wink: ben erg benieuwd hoe je het daar gaat hebben.

Askim gaat vandaag naar het leger, om te kijken wanneer die het leger in moet. Hij denkt zelf aankomende september… Maar weet iemand hoe dat precies zit? Want volgens zijn paspoort wordt ie in juni 20 jaar. Moet je je dan binnen 3 maanden melden ofzo?
Ik was gister best wel verdrietig toen askim over het leger begon, we hebben het er de vorige keer natuurlijk al over gehad, maar wil er toch liever nog niet aan denken. Ik had gehoopt dat als ik straks in juli afgestudeerd ben echt samen te kunnen zijn, maar nu moeten we nog een jaar wachten. En ik had gehoopt dat hij nog naar Nederland kon komen voordat ie het leger in gaat, maar dat wordt hem waarschijnlijk nu niet… Weet ook niet wat ik in dat jaar moet gaan doen als ik straks afgestudeerd ben en hij in het leger zit…

Kardelen je bent altijd welkom!! :)! Vind t gezellig als mensen langskomen hihi :slight_smile:
Jaa ben wel goed voorbereid hihi! Alleen me ipod nog updaten zodat ik in het vliegtuig films kan kijken haha gaat die lange vliegreis sneller voorbij!
Ochh spannend zeg dat je askim t leger in gaat! Zal niet makkelijk zijn maar als hij er vanaf is en je bent weer bij hem dat gaat serieus een prachtig moment zijn!! Miss ook emotioneel maar dat mag! Zorg ervoor dat je genoeg afleiding hebt zodat de tijd sneller gaat! Ga veel leuke dingen doen miss lekker werken erbij en sparen zodat je daarna veel bij je askim kan zijn!

Via Wereldwijzer app