@miloutjuhh, Succes met je sollicitatie! Wat een super nieuws!
@Summie, Ja ik heb het gered om wakker te blijven
Onder mijn deken, en de verwarming aan… kon niet meer warm worden door vermoeidheid. En dat terwijl ik de verwarming al minimaal 2 week niet aan had.
Maatje 36 heb ik helaas nooit gehad, ja van schoenen vroeger
En met mijn maat 50 vind ik het al een hele prestatie dat ik gewoon heerlijk op het strand heb gelegen en in badpak heb rondgelopen in Turkije
Wie weet komt daar nog een keer de hamam bij…
Maar geduld is niet je sterkste kant begrijp ik uit je verhaal over terugval. Rot zeg! Helaas gaat het tijd kosten, en zul je nog heeel veel geduld moeten hebben. Reageer je frustraties hier maar gewoon af ![]()
@Yavrum, Wow, een drukke week heb je al ingepland voor als askim komt
En Amsterdam: ligt er denk ik net aan waar je interesses liggen. Een rondvaart is wel leuk, want dan zie je vrij veel van de stad. Vrees dat je op de echt toeristische dingen uit gaat komen. De Dam, Madame Tussaud, Nemo, Kalverstraat
en de wallen natuurlijk…
Hier ff in de stress/baalmodus
Was vanmiddag, om wakker te blijven, weer even gaan kijken op de vakantiesites en prijzen zijn nu alweer hoger dan toen ik besloot dat ik die kant op wilde gaan. En bij 1 site had ik een goede prijs gezien, en nu is die dus al weg, alleen nog vanaf 11 april. Maar dan wil ik eigenlijk alweer bijna terug zijn, aangezien ik de eerste week al vrij heb gevraagd op mijn werk.
Nu is er nog 1 goedkope en dichtbij in de 1e week april, maar die is dan weer een stuk minder (en weinig recensies) én heeft geen prive strand en dus zou je naar het betaalde strand moeten…
Dus ik moet echt binnenkort met askim gaan overleggen, en anders vrees ik dat het een dure reis gaat worden… Hoop dat ik van te voren mijn fiets nog verkoop, dan kan ik zelf een deel meebetalen als het moet.
En anders ga ik écht in Hotel Linda, dan maar verder bij het centrum vandaan… Pfffff! Ik haat het om afhankelijk te zijn!
Morgen moet ik ook al weer van andermans gulheid gaan genieten, door mee te gaan naar de huishoudbeurs. Ik ben weer eens bijna blut, dus vriendin betaald alles weer… Maar ja, we gaan er maar een gezellig dagje van maken tussen alle rolkoffers/trolleys ![]()