Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

@miloutjuhh, Succes met je sollicitatie! Wat een super nieuws!
@Summie, Ja ik heb het gered om wakker te blijven :slight_smile: Onder mijn deken, en de verwarming aan… kon niet meer warm worden door vermoeidheid. En dat terwijl ik de verwarming al minimaal 2 week niet aan had.
Maatje 36 heb ik helaas nooit gehad, ja van schoenen vroeger :wink: En met mijn maat 50 vind ik het al een hele prestatie dat ik gewoon heerlijk op het strand heb gelegen en in badpak heb rondgelopen in Turkije :slight_smile: Wie weet komt daar nog een keer de hamam bij…
Maar geduld is niet je sterkste kant begrijp ik uit je verhaal over terugval. Rot zeg! Helaas gaat het tijd kosten, en zul je nog heeel veel geduld moeten hebben. Reageer je frustraties hier maar gewoon af :slight_smile:

@Yavrum, Wow, een drukke week heb je al ingepland voor als askim komt :slight_smile: En Amsterdam: ligt er denk ik net aan waar je interesses liggen. Een rondvaart is wel leuk, want dan zie je vrij veel van de stad. Vrees dat je op de echt toeristische dingen uit gaat komen. De Dam, Madame Tussaud, Nemo, Kalverstraat :wink: en de wallen natuurlijk…

Hier ff in de stress/baalmodus :frowning: Was vanmiddag, om wakker te blijven, weer even gaan kijken op de vakantiesites en prijzen zijn nu alweer hoger dan toen ik besloot dat ik die kant op wilde gaan. En bij 1 site had ik een goede prijs gezien, en nu is die dus al weg, alleen nog vanaf 11 april. Maar dan wil ik eigenlijk alweer bijna terug zijn, aangezien ik de eerste week al vrij heb gevraagd op mijn werk.
Nu is er nog 1 goedkope en dichtbij in de 1e week april, maar die is dan weer een stuk minder (en weinig recensies) én heeft geen prive strand en dus zou je naar het betaalde strand moeten…
Dus ik moet echt binnenkort met askim gaan overleggen, en anders vrees ik dat het een dure reis gaat worden… Hoop dat ik van te voren mijn fiets nog verkoop, dan kan ik zelf een deel meebetalen als het moet.
En anders ga ik écht in Hotel Linda, dan maar verder bij het centrum vandaan… Pfffff! Ik haat het om afhankelijk te zijn!
Morgen moet ik ook al weer van andermans gulheid gaan genieten, door mee te gaan naar de huishoudbeurs. Ik ben weer eens bijna blut, dus vriendin betaald alles weer… Maar ja, we gaan er maar een gezellig dagje van maken tussen alle rolkoffers/trolleys :wink:

Wat een drukke schrijvers hier! :slight_smile:
Paar dagen even me gedachten geordend!
Volgende week zit ik in Side! Zo raar om te bedenken! Askim heeft al een hoop contacten gelegd voor een baan waar ik ook een werkvergunning krijg! Dus ben benieuwd hoe het zal gaan! :slight_smile:
Begin langzaam al wat meer te stuiteren gelukkig vrolijkt me askim me elke keer weer op met ze gekkigheid :slight_smile:
Vandaag het kaartje van LadySide ontvangen!! Dus die ga ik volgende week ergens persoonlijk afleveren als ik tijd vind maar ik maak wel tijd haha! :slight_smile:

Heb wel alles meegelezen maar nog niet echt genoeg lege ruimte in me hoofd om alles te onthouden! Dus hoe is het met iedereen?!
Summie hoe voel je je?

Via Wereldwijzer app

Yavrum: Wat jammer dat je askim het verhaal van je zus heeft meegekregen. Ik zou hem gewoon heel duidelijk maken dat jij het ook niet leuk vind maar dat het jouw om 1ding gaat en dat is lekker samen zijn met je askim. Jij woont in België toch? Waarom niet in de trein naar Amsterdam? In NL heeft de kruidvat deze week een actie dat je 1dag onbeperkt in NL kunt reizen met de trein voor geloof ik €18,- misschien is dat ook wel iets voor jullie, je kunt ook tickets kopen via hun website. Wat dacht je van een bezoekje aan de wallen en de coffeeshop? haha nee geintje. Ik vind het moeilijk om je advies te geven, ik weet niet wat je wilt, musea bezoeken of de stad bekijken of shoppen. En ik ben niet zo bekend in Amsterdam.

Mariska: Meid ik zou toch proberen om het wat los te laten en er vertrouwen in te houden dat je binnenkort wel weer iets van hem hoort, want anders maak je het jezelf zoooo moeilijk.

Heel vreemd dat in mijn vorig berricht mijn eigen update er niet bij is gekomen: Ik vond het geruststellend om te lezen dat hier meerdere askims het financieel zwaar hebben. Dan ligt het dus niet alleen aan mijn askim. Vanacht voelde ik me opeens helemaal niet lekker en had vanochtend dan ook koorts. Vandaag dus een rustdag ingelast en ik voel me nu wel weer redelijk, maar ik ben wel opnieuw verkouden geworden. Hoop zo dat het niet erger word. Zo akelig dat mijn lichaam zo overgevoelig op alles reageert.

Via Wereldwijzer app

Weer 3 Nederlandse mannen op het podium, was te voorspellen. Maar toch heel jammer voor sven dat hij geen goud heeft. Maar voor Bergsma moet het fantastisch voelen!

Milou: Wat fijn voor je van dat sollicitatiegesprek! Heel veel succes!

Summie: askim is nu 20, dus hij zou toch echt binnenkort moeten ben ik bang. Heftig wat je askim zegt over wat hij heeft meegemaakt. Maar wel goed dat hij zegt dat ie nu weer van het leven kan genieten, maar toch blijven zulk soort ervaring traumatisch volgens mij. Askim vertelde dat zijn vader is dienst zat toen met die kwestie in cyprus en dat zijn vader ook een hele heftige tijd heeft gehad in het leger.

Yavrum: Oh nee je askim moet echt niet opgeven nu hoor! Jullie hebben zo lang moeten wachten op dat visum! Snap dat het voor hem en zijn ouders ook niet leuk is, maar zolang jullie geen problemen met elkaar hebben is het toch goed! En superleuk dat jullie samen naar Amsterdam gaan! Over dat park en ride las ik hier toevallig ook van de week iets in de krant. Weet niet precies hoe het zit, maar dacht dat ik had gelezen dat het alleen 8 euro is als je voor 9 uur parkeert. Anders is het zelfs maar 1 euro! Maar weet niet of dat ook voor 24 uur is. Maar dat zou je ff moeten uitzoeken. Ik heb niet echt tips wat betreft Amsterdam, ben er wel bekend maar ligt er aan wat je wilt. Maar er is in ieder geval genoeg te doen voor touristen haha.

Ladyside: Ik merkte ook al dat de prijzen aardig hoog liggen, tot nu toe heb ik gemerkt dat sunweb het goedkoopste is. Tenminste voor de meeste hotels waar ik voor keek voor mezelf wel! Weet niet of je daar al had gekeken.

Mariska: Ik ben het met summie eens. Ik wil je ook als tip meegeven om het wat meer los te laten. Er zullen in de toekomst wel meerdere momenten komen dat je elkaar niet kunt spreken.

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 37 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 57 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 99 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 129 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009
[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Ik heb nog altijd niet kunnen bijlezen nog steeds druk aan het werken en anders druk bezig tegen askim hij heeft me in december ten huwelijk gevraagd en wil in september trouwen zoals hij het bekijkt kan het allemaal zo snel terwijl ik aan de vele papieren denk en aan alles wat er bij komt Pfff :frowning: hij snapt helemaal niet wat ik bedoel natuurlijk en dan is er nog het feit dat mijn vader het nog altijd niet weet

Via Wereldwijzer app

Een update is niet meer gelukt gisteren. Skypen met askim kwam er tussen. Nu onderweg naar dordrecht eerst even winkelen en dan gesprek. Bedankt voor alle duimen en succes wensen.

Fijne dag nog

Via Wereldwijzer app

Succes Milou!!! Hoop dat het iets voor je is!!!

Nu lekker naar het strand (is nod steeds heeerlijk weer)
Ik probeer straks te reageren en te updaten! !
Maar tussen askim en mij gaat het heeeeeeel moeizaam. Al schijnt hij door te krijgen dat hij zich echt als een kleuter gedraagd, want hij zei net wel sorry voor zn gedrag!!! Maar denk niet dat het nog goedkomt. Weet ook niet of ik dat wil!!

Fijne dag allemaal

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh: Hoe moet dat nou, mis je het schaatsen, dan moet ik ook maar namens jouw kijken. Heel veel plezier met shoppen en veel succes met je gesprek! Ik duim voor je!!!

LadySide: Ik ben zelf ooit ook volslank geweest. Meid ik geef je groot gelijk dat jij in een badpak rond loopt, het is zonde om jezelf te verstoppen!!! Heb je het leuk gehad op de huishoudbeurs? Ook veel leuke gratis dingen gekregen? Een paar jaar geleden werd je er plat mee gegooid. :wink: En heeeel veel succes met moed verzamelen want ik denk dat je zeer binnenkort toch om duidelijkheid moet vragen aan je askim. :wink:

Lbds: Het kaartje van MisterSide heb je dus in huis, hihi wel goed bezorgen hè :wink: Enne ik verwacht een uitgebreid verslag. Ooh meid nog een weekje…wat gaat het nu opeens snel…klinkt goed dat je askim druk aan het regelen is voor een job voor je te vinden, wat voor werk? Hoop dat het hem lukt incl. vergunning. Hier is het echt een kwestie van 2 stappen vooruit 1 achteruit.

Kardelen: Meid ik wou dat ik kon zeggen, maak je niet zorgen: ‘komt goed schatje’ maar dat kan ik helaas niet, maar misschien is het feit dat het askim gelukt is om weer te kunnen genieten, misschien wel een mooi teken dat er hoop is. Ik hoop heel erg voor jullie dat je askim mazzel heeft en in verhouding heel soepel er door heen komt. Hoe was je stagedag vandaag, kon je wat doen?

Tam: Wat jammer dat het zo gaat en dat hij zich als een klein kind gedraagt. Ik hoop dat je ondanks alles nog wel een paar fijne dag gaat hebben! Wanneer ga je terug?

Litleone: Veel sterkte met bijlezen :wink: ik zou geloof ik gewoon willekeurig op onze verhalen inhaken. En meid misschien moet je het toch binnenkort je ouders gaan vertellen, zodat je niet langer rondloopt met een geheim. Sterkte meid.

Ik ben snotterig, maar het positieve is ik heb geen koorts meer gehad, ben niet zieker geworden en ik hoest (nog) niet, dus ik hoop heeel erg dat met veel vitamines en rust dat ik het de baas blijf.

Via Wereldwijzer app

Meiden! Moet bekennen af en toe nog wel meegespiekt te hebben hier, maar jullie gaan soms wel erg snel om alles bij te houden. :slight_smile:

Milou: Hoe is je gesprek gegaan?! Ik heb geduimd voor je hoor!

Yavrum: Suuuper dat je askim binnenkort eindelijk komt! Meid trek je niks aan van je zus hoor, ik heb het er volgens mij wel eens met jou over gehad dat ik een soortgelijk iets heb gehad, maar laat dit jou en jouw askims toekomst niet bepalen hoor! Mijn askim vond madame tussaud helemaal leuk, de dam, de wallen moet je zeker ook even over lopen haha, en we hebben toen ook een boot-tour gedaan door de grachten. Genoeg te doen daar!

Ladyside: Heb je een leuke dag gehad op de huishoudbeurs?

Littleone: Ik zou toch echt proberen je vader zo snel mogelijk in te lichten hoor meid! Trouwen in Turkije is inderdaad echt een boel geregel, maar niet onmogelijk natuurlijk haha. Ik kan je wel helpen alles op een rijtje te zetten wat je nodig hebt als je dat zou willen.

Summie: Fijn dat je niet zieker bent geworden, hopen dat het zo blijft meid! En het financiële gedeelte van je askim klinkt bekend. Ook het duurder worden van alles. Normaal gesproken is het normaal hoor dat sommige dingen duurder zijn in de winter. Maar ik hoorde ook van mijn schoonfamilie dat boodschappen e.d. zodanig duur zijn geworden dat het echt niet leuk meer is. Had toch deels te maken met de schandalen van de afgelopen tijd in Turkije. Hoop dan voor iedereen, maar ook voor mezelf!, dat het binnenkort weer ‘normaal’ is.

Tam: Ook ik hoop dat je ondanks je askims gedrag toch een beetje kan genieten van Turkije.

LBDS: Het begint op te schieten voor je meid! Helemaal leuk dat je voor langere tijd die kant op gaat. Als je nog vragen hebt over iets (ikamet, dingen regelen voor vertrek ofzoiets) kan je me altijd via fb berichten.

Egwene: Lastig dat je nog steeds zo vast zit. Ik zou ook echt niet weten wat te doen in jouw situatie. Het leger maakt het er ook echt niet makkelijker op. Moet wel zeggen dat het volgens mij echt per basis verschilt of ze wel of geen contact mogen hebben met de buitenwereld. Mijn askim mocht dat absoluut niet. Maar dat is ook al wel een aantal jaren geleden.

Mijn askim is sinds maandag weer terug naar Turkije. Natuurlijk is dat k*t en mis ik hem, maar 2 maanden is wat mij betreft te overzien. Hij is nu bij mijn schoonfamilie voor een paar weken, en die hebben hem natuurlijk ook erg gemist! Ik gun hem die tijd met hun dan ook van harte. Was zelf natuurlijk liever mee gegaan, maar ik ben herstellende van een operatie (dat is dus hetgene waarvoor ik ook nu nog hier ben.) Mijn gezondheid staat op dit moment op nummer één, en al gaat mijn herstel echt buitengewoon snel/goed, ik heb toch nog wel mijn rust nodig.

Hallo meiden,

Ik stuiter nog een beetje na. Altijd last van hele dag spanning en dan nu hyper.
Gesprek was denk ik best wel positief. Een van de twee mannen was heel erg positief. Er zijn nog 5 anderen uitgenodigd dus blijft nog even spannend. Zeker omdat pas volgende week zaterdag het laatste gesprek is.

@Tam meid wat lastig! Weet niet zo goed wat voor advies ik je moet geven. Vervelend dat je askim zo kinderachtig doet. Ik hoop dat er nog een moment komt dat jullie goed kunnen praten. Ondanks dat je gek op hem bent, blijf ook aan jezelf denken. Als hij zo blijft doen gaat dat je een keertje breken.

@Kardelen, Ik hoop dat je plan goed gekeurd is. En dat je het snel weer wat drukker hebt op je stage want anders zijn de dagen waarschijnlijk erg lang.

@Summie ja heb ik het mooi gemist, maar ff winkelen was wel lekker omdat ik me anders helemaal zit op te vreten thuis. gesprek was pas om 16.30
Het piratenconcert is met het starters orkest daar zitten nu ongeveer 8 kindjes in. Verder dan aangevuld met andere muzikanten om er een heel orkestje van te maken. Ik speel niet door de pijn nu. Het gaat soms wel maar dan duurt het vaak veel langer voordat het over is. Het gaat dan weer open enzo. Als je je mondstuk goed schoonmaakt valt besmetting wel mee.
Ja heel goed van je askim dat hij dit met je heeft gedeeld. Dat zijn vaak toch lastige dingen om over te praten. Mijn askim praatte in het begin ook nooit over geld zaken. Inmiddels wel, maar nu ik zonder baan zit heeft hij het meeste inkomen van ons twee.
Fijn dat je geen koorts meer hebt, hopelijk blijft het echte ziek zijn weg.

@Ladyside hamam is echt heerlijk. En inderdaad vaak gewoon in badkleding! Maatje meer kan ik dan niet over mee praten. Maar heb het er echt niet op als badkleding uit moet. Balen dat de prijzen alweer omhoog zijn gegaan. Ik hoop dat je nog iets voor een mooi prijsje kunt vinden.
Hoe was de huishoudbeurs? Ben er nog nooit geweest maar best wel benieuwd.

@LBDS het komt nu echt dichtbij he meid! Leuk dat je het kaartje ontvangen hebt en gaat afleveren :slight_smile:
Super dat er al wat contacten zijn voor werk meid!

@Littleone Op zich moet september nog wel haalbaar zijn denk ik met alles regelen. Maar je vader op de hoogte brengen is nu toch wel de eerste stap die je moet nemen denk ik.

@Egwene, daar moet ik ook echt niet aan denken dat askim in het oosten terecht komt. Verder heb ik zo iets laat hem maar snel gaan dan zijn we er vanaf. Maar ja nog 1,5 jaar school.
Even wat van je afschrijven kan soms echt opluchten he. Wat ben je goed bezig met studeren, Frans en sporten!

@Yavrum best wel logisch dat je askim zich er ook wel druk over maakt. Het zou gekker zijn als het hem niks zou doen :wink: Maar gelukkig was het niet de enige reden dat hij moeilijk te bereiken was.
Als ik het goed gezien heb zijn ze 5e geworden met bobsleeën? Nl was 4e zag ik, en het was al zo leuk om te zien hoe blij die meiden daar mee waren. Bij het schaatsen balen ze als ze zilver hebben, hier hebben ze een klein feestje als ze vierde zijn echt leuk om te zien.
Amsterdam moet je natuurlijk naar de Dam, Anne Frank huis is altijd een enorme attractie bij toeristen maar daar moet je wel wat interesse voor hebben denk ik. Madamme tussaud vind ik zelf erg leuk maar best prijzig.

@Miss ineens zonder je askim dat is ff wennen. Ik hoop dat je snel helemaal hersteld bent van je operatie meid!
Ik hoop dat je askim lekker aan het genieten is bij zijn familie.

Nu lekker rustig avondje bankhangen en tv :slight_smile:
super mooie jurk gezien vandaag in de stad die ik mooi zou vinden als askim en ik van de zomer zouden gaan verloven. Is nog niet helemaal zeker. Askim had het er met zn moeder over gehad en die zei nu ineens waarom zo snel. Hij ging het nog eens bespreken met zn ouders als hij ze weer ziet. Ik denk stiekem dat zn moeder in eens een beetje angst krijgt dat hij naar Nederland gaat vertrekken. Heb ik niet met askim besproken maar ik denk dat dat het is.

Fijne avond meiden

Oh ja! Sevimli, zou jij mij morgen in het lijstje willen zetten? 16-04 naar Bodrum. Heb nog geen ticket en het kan hooguit eerder worden, maar later sowieso niet!

Via Wereldwijzer app

Even snel bijgelezen na vandaag, maar ben zoooo kapot dat niet veel is blijven hangen.
Schaatsen totaal gemist, wel ff snel gekeken en zag dat we weer zilver en brons hadden, en dat Nicolien Sauerbrij er ook uit lag?
Huishoudbeurs… Eerste keer, je moet er eens geweest zijn zeggen ze, maar of ik volgend jaar weer ga?? Ik weet het niet! Al die mensen die voornamelijk komen voor de gratis dingen, die er vooral pas zijn na aankoop van iets dat je er iets anders gratis bij krijgt. Wel veel leuke aanbiedingen, maar veel ervan gebruik ik anders ook niet.
Maar we hebben in ieder geval een erg gezellige dag gehad :slight_smile: En dat is altijd welkom natuurlijk :slight_smile:

Nu nog ff lekker op de bankhangen, ff opgenomen serie terugkijken en dan slaaaaaapen :slight_smile:

O Ladyside ik ga vandaag naar de huishoudbeurs ben benieuwd wat het is hèhè :slight_smile: ik ga nu vertrekken ik probeer straks bij te lezen

Via Wereldwijzer app

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 35 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 55 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 56 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 98 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 128 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009
[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Oooh leuk, veel plezier Littleone!

Via Wereldwijzer app

Yavrum ik moest even van een voormalig deelneemster zeggen dat een parkeerpas Amsterdam goedkoper is dan je denkt! Dus ik zou zeggen informeer ff. En vergeet de wallen niet. Pc hoofdstraat. Munttoren en bloemenmarkt.

Via Wereldwijzer app

Yavrum vergeet over die parkeerkaart ze heeft het ff nagekeken en je hebt gelijk :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Yavrum, parkeren onder de Amsterdam arena,van daaruit met de trein of metro naar het centrum.

Via Wereldwijzer app

Milou: spannend meis, ik duim nog even door. En dankjewel, ik hoop het ook. :slight_smile: Wat is jullie uiteindelijke toekomstplan eigenlijk? Jij naar Turkije of hij naar Nederland?

Yavrum: denk dat je er goed aan doet een park&ride ticket te halen. Altijd als wij bij familie op bezoek gaan daar zijn we sowieso veel kwijt.

Littleone: veel plezier vandaag.

Ladyside: jij een leuke dag gehad. Mijn moeder gaat al jaaaren ieder jaar met een vriendin, en zegt ook iedere keer dat het zo commercieel (natuurlijk wel logisch haha) is tegenover 10 jaar terug bijvoorbeeld. Veel graaiers die inderdaad alleen komen voor de gratis dingen en de merken die daar slim op inspelen.

Ik ga me vandaag weer eens storten op mijn Turks. Heb twee goede studieboeken nu en zat tot voor een paar weken in een goede flow, maar na mijn operatie natuurlijk niks meer gedaan. Dus ben benieuwd, mijn concentratie is soms nog ver te zoeken. Askim net even gesproken, die liep rond in Ankara op een plek waar wij samen vaker zijn geweest. Toch jammer dat ik niet mee ben.

Fijne dag. :slight_smile: