@Wanderlust: Ja, hij zit nu in het leger. Vandaag precies 2 weken. En al die tijd ook niks gehoord. Wat goed dat je bezig bent met hardlopen! Ik hoop het over een week ook weer op te kunnen pakken, als ik mijn huidige trainingsschema voltooid heb.
@Tam: Jeetje, wat is het inderdaad met askims + Side?? Ze gaan er heel raar van doen. Jammer dat hij zoân afstand van jou neemt en ruzie maakt. Je komt tenslotte speciaal voor hem naar Turkije. Iemand zei het hiervoor al: waarschijnlijk zit hij in de knoop met zichzelf en durft hij jou (nog) niet binnen te laten. Ik hoop dat het snel weer beter zal gaan tussen jullie. Tot wanneer blijf je daar?
@Summie: Wat ontzettend balen dat het financieel zo slecht bij hem gaat! Het is knap dat hij het je heeft durven te vertellen. Dat bewijst maar weer hoe belangrijk jij bent voor hem. Mijn âaskimâ had ook niet veel geld. Hij kan er zelf net van rondkomen, maar meer ook niet. Kleine kinderen en webcammen is altijd grappig volgens mij. Ik heb geen idee, want ik heb geen jongere nichtjes/neefjes of wat dan ook. Ik vind het heel fijn om te lezen dat het weer een beetje beter met je gaat. Je zal nog wel vaker terugslagen krijgen, denk ik. Maar uiteindelijk gaat het erom hoe vaak je ook weer opkrabbelt en door gaat. Hopelijk is de uitslag volgende week goed en kan je met een gerust hart verder revalideren. Om een antwoord op jouw vragen te geven. Zeker heb ik er aan gedacht om hem dit allemaal te schrijven, maar wanneer leest hij het? Ik heb gisteravond er wel iets over geschreven. Dat ik veel vragen heb en dat het me nog altijd onduidelijk is waarom hij nou weg bleef in januari. En dat ik bang ben dat hij me zoiets weer zal flikken, mocht ik ooit weer voor hem naar Turkije gaan. Maarja, hij leest het nu niet. Ik doe mijn best om afgeleid te worden. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed 
@Mariska: Lastig even om nu met hem te communiceren, maar heb het idee dat hij toch nog wel wat probeert voor je.
@LadySide: Het is inderdaad nu gewoon wachten tot hij iets van zich laat horen. Dat kan nog heel lang duren. Maar het was sowieso even fijn om het gisteren van me af te schrijven. Niemand die het antwoord heeft natuurlijk, maar het luchtte wel op. Heerlijk even onder de zonnenbank geweest, zo te lezen. Heel fijn.
@Yavrum: Vervelend dat je hem niet te pakken krijgt⊠Het kan vanalles zijn, maar het spookt nu wel door je hoofd. Gelukkig komt hij naar jou toe binnenkort! Dan zijn jullie fijn samen en kunnen jullie alles bespreken.
@Milou: Jouw askim dus ook nog het leger in⊠Na alle verhalen hier hou ik mijn hart vast. En ja het is heel erg afhankelijk van de plek of het zwaar is of niet. Hij mag van mij overal terecht komen, als het maar niet het oosten is waar het zo onrustig is weer. Jouw askim financieel dus ook niet stabiel. Heel vervelend dat er zo weinig geregeld is voor werknemers. Ik hoop dat je snel weer opknapt en minder pijn in je mond zal hebben! Doe maar lekker rustig aan vandaag.
@Kardelen: Mijn scriptie vordert. Ik ben gisteren de 3000 woorden gepasseerd. Langzaam begint het dus iets te worden. Maar ik heb tot eind juni de tijd, dus ik doe het heel rustig aan. Liever langzaam en zorgvuldig, dan nu alles voor eind maart afraffelen. En ja, alles kan nog gebeuren. Ik zit er gewoon mee dat ik niks weet. Ik wist niet eens dat hij eerder dan 10 februari (zijn startdatum, had hij verteld) zou vertrekken. Hij had geen afscheid genomen. Dus opeens was hij weg⊠Daar heb ik het moeilijk mee gehad. En nu is het lange wachten begonnen op een teken van leven. Ik probeer overal afleiding te zoeken. Het gaat steeds ietsje beter. Succes verder op je stage! 
Vanochtend zoals altijd studie gedaan en Frans geleerd. Vanmiddag op de achtergrond het schaatsen aanzetten. 10 km vind ik echt een hele saaie afstand, maar wel leuk als Nederland weer wint. Verder eigenlijk geen plannen vandaag. Sporten heb ik ook al gedaan net. Volgens mij studeer ik gewoon te snel haha⊠Ik voel me gelukkig wel weer iets beter. Het opschrijven van mijn zorgen heeft me even goed gedaan. Het verandert niks aan de situatie, maar het kan even helpen.