Turkse Liefdes Kletstopic: DEEL 97!!!

Egwene: Hoe is t meid? Wat Miloutjuhh over de het beeld van westerse vrouwen zei daar zit wat in, maar ik begrijp dan niet dat hij spontaan uit de kleren ging. Toen had hij al kunnen weten dat jij niet zo’n type bent. Ik moet een beetje denken aan mijn ex-askim. Ik wil niet een vooroordeel in de wereld brengen maar is hij toevallig ook een Koerd? Voor hem waren namelijk ook 2 zaken heel belangrijk: geloof en sex. Hij kon ook echt mijn grens op zoeken. Ook al was ik daarin heel duidelijk. Destijds op het forum is toen wel gezegd dat ze vermoeden dat hij mij op die manier uit wilde testen. Terwijl mijn askim van nu op dat gebied heel anders is. Hij respecteerde, zoals het hoort, zonder moeilijk te doen mijn grens dat ik met hem niet het bed wilde delen. Terwijl askim wel heeft gezegd: ‘ik ben blij dat het me niet geluk is om je in bed te krijgen, het bewijst voor mij dat je een bijzondere vrouw bent.’

Littleone: fijn dat het met jouw en je askim goed gaat. Wat jammer dat het contact met je ouders niet zo lekker gaat.

Miloutjuhh: Hmmzzz de werkomstandigheden van je askim blijft dus ook in de zomer pittig. En waren de foto’s van het orkest goed geslaagd? Waren dat foto’s van de kids? Wow super dat je 2rokjes hebt gescoord. Begrijpelijk dat je niet zat te wachten op verhalen over carnaval.

LadySide: aaarghhh wat ontzettend #*%&# dat je nog niks van hem hebt gehoord…pff ik geef je groot gelijk dat je hem de waarheid gaat vertellen. Dus je hebt een goed opgevoede hond, super dat hij zich zo aan je aanpast. Wat netjes dat het reisburo belde. En inderdaad heerlijk dat zonnetje…echt genieten…haha een John lennon moment klinkt inderdaad goed…maar op dit moment zou ik geloof ik al tevreden zijn als ik zijn arm om mij heen kon voelen.

Kardelen: Begrijpelijk dat je het fijn zou vinden dat je askim weer in Side terecht zou komen. Ooh meid ik hoop ook echt voor je dat jij net als lbds straks de mogelijkheid krijgt om wat langere tijd samen met je askim te zijn! Balen dat het even niet zo lekker gaat tussen jullie. Wat je schrijft daar heeft askim dus ook moeite mee. Vooral als hij een hele zomer bv met 8mensen een kamer deelt, dus weinig privacy en dat dan de wegen zich na de zomer weer scheiden. Hij voelde zich dan ook erg alleen toen hij in de winter terug ging en alleen in huis kwam te wonen.

Sevimli: Ach meid ik kan me indenken dat het kl*te voelt. Ik hoop dat je veel afleiding kunt vinden. En misschien is het een optie om de dagen aftellen… Sterkte meid.

Lbds: Hé meisie pas je goed op jezelf! Je hebt zoveel dingen meegemaakt de afgelopen dagen, misschien is het wel goed om daar even rustig van bij te komen. Hmmzzz jammer van het hondje. Heb je het gezellig gehad met je vriendin?

Best wel vreemd ik heb vanacht zo gedroomd over askim ik was er echt van overtuigd dat hij naast mij in bed lag…brrr zo stom maar wat voelde ik me ontzettend alleen toen ik wakker werd… Vandaag niet zo’n lekkere dag gehad, het was vandaag zo’n dag waarop zelfs de kleinste dingetjes teveel energie kosten.

Via Wereldwijzer app

@Summie: Hij klinkt wel hetzelfde als jouw ex. Maar hij is geen Koerd volgens mij. Hij komt uit de omgeving Konya / Derebucak ofzo.

Sorry dat ik niet verder op ieders verhaal in ga. Ik ben op. Uiteraard is hij zijn belofte niet nagekomen. Had ik kunnen verwachten, maar toch wel teleurstellend. Dit was het dan dus. Morgen gaat hij terug het leger in voor 11 maanden. En mijn leven gaat verder, maar dan zonder hem. Het maakt me nu heel erg verdrietig, maar ik weet dat het uiteindelijk beter zal zijn. Ook ik ga morgen, laat in de ochtend, van huis weg een paar dagen. Dat zal me afleiding genoeg geven verwacht ik. Het komt allemaal wel weer goed.

Egwene…Aaaah meid, wat klote…je mag teleurgesteld en verdrietig zijn…maar meid ik hoop dat je het een plekje kunt geven…meid ik wil je bij deze een hele dikke knuffel geven!!! Je bent een hele lieve meid, ik heb respect hoe jij hiermee om bent gegaan en hoe je hem ondanks alles bent blijven steunen, het geeft aan wat voor een goed hart je hebt. Meid ik wens je heel erg toe dat je op een dag een hele lieve mooie man tegen mag komen die ook goed en respectvol met je om gaat!!! Ik hoop dat je de komende dagen even alles kunt vergeten. Dat je minute of fame een heel succes mag worden!! Je bent een kanjer!!!

Via Wereldwijzer app

Ok, ik heb MisterSide een voice whatsapp gestuurd. Ik zat me er teveel aan te irriteren en had geen zin meer om langer te wachten. Het is geen aardig berichtje geworden, ben kort en bondig geweest en heb hem grvraagd wat er met hem aan de hand is, dat ik het respectloos vind dat hij niks heeft laten horen na mij bericht en dat ik de moeite heb genomen een kaart te laten bezorgen en dat ie niets heeft laten horen. Ook gezegd dat ie het nooit zo druk kan hebben dat ie niet even een minuut kan vrijmaken… het is daar natuurlijk een uur later, dus weet niet of hij al slaapt of zo. Maar het is nu echt aan hem

Via Wereldwijzer app

LadySide meid ik geef jouw ook ook effe symbolisch een dikke knuffel!!! Ja sorry jullie weten het inmiddels wel…ik deel hier graag knuffels uit … Respect, knap en dapper dat jij je frustraties hebt geuit en dat je besloten hebt het niet langer voor jezelf te houden!!! Hoe voelt het nu je het hebt gedaan? Pfff ik hoop echt zo dat het hem wakker schud. Sterkte.

Via Wereldwijzer app

Nu is het natuurlijk weer wachten op een reactie. Maar voor u is het eerst wachten tot ie het geluisterd heeft. Gelukkig kun je dat ook zien op whatsapp. Ik weet niet hoe ik me nu voel, niet opgelucht in ieder geval… stond te trillen erna, ben gewoon boos op hem! Maar je knuffels worden gewaardeerd hoor :slight_smile: dank je wel!

Via Wereldwijzer app

Stomme app doet raar!

Via Wereldwijzer app

Hehe eindelijk hij doet t!
Nou 5de poging!
Ik heb eindelijk internet!! Dus ga vanaf nu weer echt me best doen om mee te lezen zolang ik hier toch nog werkloos thuis zit hihi :slight_smile:

Heb ook gister me ikamet geregeld woohooo!!! Eerst met vriendin naar politie gegaan papieren opgehaalt etc! En toen ik bij haar thuis was belde askim dat die in Manavgat was en dat ik terug moest komen want dan konden we alles regelen :slight_smile: dus okee ik terug en snel snel snel alles geregeld en volgende week kan ik me ikamet ophalen!!! :smiley:
Askim zegt steeds dat die laat moet werken maar hij is elke keer vroeg thuis hihi! Hij vind t niks dat ik zo lang alleen thuis ben! Maar vanavond als t goed is moet die echt tot laat werken! Mja dat zegt meneer al dagen :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

***28-03 Yavrum1 :turkey: Antalya 22 nachtjes
05-04 LadySide :turkey: Side 30 nachtjes
16-04 Miss1993 :turkey: Bodrum 41 nachtjes
17-04 Sevimli :turkey: Kusadasi en Bodrum 42 nachtjes
29-05 Yavrum1 :turkey: Antalya 84 nachtjes
28-06 Littleone :turkey: Marmaris 114 nachtjes

******BACK AT

Yavrum1 06-04
LadySide 15-5
Sevimli 27-04
Yavrum1 02-06
Littleone 13-07***

***- BIRTHDAY’S.

29-03 Yavrum
18-05 Sevimli
16-06 Littleone
01-08 Sogutkoyu
09-08 Miloutjuh
21-08 Mutlu
06-11 Miss1993
15-11 Egwene
24-11 LadySide
11-12 Vanoek
13-12 turkije lover
17-12 Tamara082
21-12 Pookie
12-01 Wanderlust
18-01 Kida
26-01 Fieeh

***-samen met vriend sinds:

*[SIZE=4]Sogutkoyu: 14 juni 2007
Fieeh : 10 augustus 2009
[/SIZE]
Cindyyy: 24 oktober 2009
Yavrum1 : 26 augustus 2011
Miss93 : 1 september 2011
Mutlu : 19 mei 2012
Sevimli : 1 augustus 2012
Miloutjuhh : 29 juli 2013
LBDS : 1 augustus 2013
Littleone : 1 augustus 2013
Dalyanlove76 : 27 september 2013

Hoi meiden,
Ik vind dat ik wel even een momentje over heb om hier even te updaten. Heb het gevoel dat ik best wel voor loop met mijn onderzoek, dus kan wel even tussendoor haha. Heb nog geen reactie gehad op mijn plan van aanpak van de adviescommisie dus hopen dat ik niet al te veel hoef aan te passen, anders heb al mijn werk tot nu toe voor niets gedaan…

Ladyside: Goed dat je een whatsapp bericht hebt ingesproken bij Misterside! Ben heel erg benieuwd wat voor reactie je terug krijgt en laten we het hopen dat je uberhaupt een reactie terug krijgt!! Ik heb gelukkig gisteren weer kunnen skypen met askim, dus we hebebn we gezellig kunnen kletsen. Denk dat we allebei beetje gestresst waren.

Summie: Ik hoop ook dat ik binnenkort voor langere tijd samen kan zijn met askim. Maar durf op het moment geen verwachtingen uit te spreken, omdat askim nog niet duidelijk heeft wanneer hij precies het leger in gaat. Hij zegt dat hij voor die tijd nog naar Nederland wilt komen in juni ofzo want hij denk dat hij september moet. Maar ik hoop eigenlijk dat hij pas in 2015 moet zodat hij deze zomer nog kan werken om geld te sparen en daarna naar Nederland kan komen of als dat niet lukt ik naar daar. Mja zo als het er nu uit ziet moet ik er maar niet te veel over na denken, want hij weet toch nog niets op het moment…
Hmm aan de ene kant dus fijne droom gehad, maar als je dan wakker wordt en hij ligt niet naast je ga je hem alleen maar meer missen! Had het daar toevallig gister nog over met askim haha. Balen dat je dag niet zo lekker liep, hopelijk vandaag een betere dag!

Egwene: Meid wat een teleurstelling zeg… Wat moet jij je ongelofelijk rot voelen op het moment!! Vind het knap hoe jij deze ervaring in bent gegaan en hoe je er altijd in gestaan hebt. Uiteindelijk ben je toch verliefd geworden, maar helaas bleek deze jongen voor jou niet de ware te zijn… Je hebt er zoveel voor gedaan en op het moment dat het voor hem de tijd is om te laten zien wat hij voor jou over heeft blijft het stil. Slappe zak! Ik gun jou echt een zo veel lievere jongen echt! Hopelijk kun je wat afleiding vinden bij je animatietraining, lekker daar op focussen en op je scriptie!

Heb askim gisteren weer even op skype gesproken. Hij gaat vandaag terug naar huis naar zijn ouders. Daar blijkt hij dan 10 dagen en dan gaat hij als het goed is werken in Mugla. Maar ik snapte het niet echt, want ik heb Mugla opgezocht op google maps en het is een provincie. Dus nog steeds niet helemaal duidelijk waar hij nu precies heen gaat, wat het voor mij lastig maakt om iets te boeken. Denk namelijk niet dat hij Mugla stad bedoeld wat dat is niet aan de kust.

Hallo meiden,

@Sevimli, Kan me voorstellen dat het heel erg wennen is om nu weer alleen te zijn in je huisje.
Je vrije tijd goed aan het vol plannen zo te lezen en voor je het weet ben je weer bij hem!

@LBDS wat jammer dat jullie geen puppy mochten. Maar misschien was het ook wel onhandig geweest, als jij ook gaat werken is hij wel heel veel alleen. Wat super dat je ikamet geergeld is :slight_smile: Nu een fijne dag en wie weet komt er een leuke baan uit :slight_smile:

@Kardelen, de jongens daar zijn ook zeker niet heilig. maar ik vind die meiden misschien nog wel erger want er zijn er volgens mij ook bij die gerust later zeggen ja hij heeft me alleen voor de sex gebruikt. Als je jezelf aan bied vind ik dat je daar geen recht op hebt hoor!
Het was ook gewoon toerisme wat mijn askim deed, hij moest iedere avond naar de discotheek in het hotel omdat daar de drankjes niet bij de all in horen. Hij zag dus ook genoeg meiden voorbij komen :wink:
Ik weet niet of de rokjes nieuw zijn, had ze nog niet eerder gezien dus ik denk het wel :slight_smile:
Mugla is ook een stad in die provincie volgens mij. Maar dat is niet een klein plaatsje vlakbij Izmir. Izmir is er een behoorlijk stuk vandaan.

@Ladyside pff ik hoop echt dat je nu reactie krijgt op je ingesproken berichtje. Misschien doet hij het inderdaad niet bewust maar het is wel heel vervelend voor jou. Ik hoop toch dat je hem duidelijk kunt maken dat je iets meer contact van hem verwacht.

@Egwene meid het blijft een rot situatie. En nu is hij dus weer in dienst. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik weet niet of op hem wachten zin heeft. Ik denk dat het zelfde probleem zich dan weer voor zal gaan doen. Knuffel voor jou meid.
En meid ga enorm genieten van je weekend, je gaat vast veel leuke nieuwe mensen leren kennen en lekker gek doen enzo dit weekend dat gaat vast helemaal goed komen. Geniet ervan!

@Summie, ik weet nog niet of de foto’s gelukt zijn. Er kwam een fotograaf om foto’s van het orkest te maken die dan weer gebruikt kunnen worden voor stukjes in de krant enzo. Van het groot orkest zijn ze vorig jaar een keer gemaakt toen ik nog in Turkije zat en nu van het leerlingen orkest en het starters orkest.
Heftige droom, en super vervelend als je dan toch ineens weer alleen bent als je wakker bent.
Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt meid.

Ik heb een baal dag vandaag. Nog steeds niks gehoord van mn sollicitatie en ik kan de laatste paar dagen ook echt helemaal geen vacatures vinden waarvan ik denk nou dat zou ik kunnen proberen. Ik verveel me maar heb nergens zin in :S
De badkamer is al schoon en ook mn instrument even in bad gedaan, die is nu aan het drogen voor hij weer in elkaar kan.
Vanavond informatie avond op het gemeentehuis over het stemmen tellen. Tot die tijd geen idee.

fijne dag meiden

Lieve meiden,
Wil even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben.
Had het erg druk met alles om me heen en te weinig rust in mijn hoofd, vandaar dat ik niet meer gereageerd heb!!!
Maar ga deze week echt tijd inplannen om te reageren! !!

Via Wereldwijzer app

Miloutjuhh en Kardelen, nou hij heeft gereageerd hoor! Alleen ben ik momenteel niet thuis, dus had geen zin om te antwoorden. Hij had vanochtend o kwart over 7 al geluisterd en vanmiddag om 3 uur pas een appje gestuurd met: hi nasilsin… alsof er niets is gebeurd en ik niet een boos bericht had gestuurd. Hij wacht maar even tot ik thuis ben, en dan zal ik hem antwoorden.

Via Wereldwijzer app

@ladyside een teken van leven dus. Als ik dat zo leest wat hij geantwoord heeft is hij zich echt van geen kwaad bewust :s hoop dat je het hem goed uit kunt leggen. En laat hem inderdaad meer even lekker wachten

Via Wereldwijzer app

oooh ik hoop ook zo dat ik het goed kan uitleggen… Vaak kan ik niet zo lang boos blijven, omdat ik het tijdverspilling vind. Maar ik wil echt niet dit soort man als potentieel relatiemateriaal. Begin steeds meer te merken dat gevoel heeeeeel erg op de achtergrond raakt, dus wie weet als ik hem zie dat het weer terugkomt… Maar ga hem wel proberen duidelijk te maken dat alles een test voor mij gaat zijn, en dat ie er niet vanuit moet gaan dat we gelijk samen samen zijn.

Kardelen, fijn dat jullie weer normaal hebben kunnen kletsen! :slight_smile:
Milouthjuh, nog niets gehoord van die sollicitatie? Balen zeg! Wat laten ze de mensen lang wachten, ik hoop nog steeds voor je dat jij het bent geworden!

Hier weer thuis van de kinderboerderij met een vriendin en haar dochtertjes, was ff gezellig! Dacht even afleiding te krijgen, maar gaat ie dus nét op dat moment een appje sturen…

@milou: Oh oke, ik dacht dat het meer achter de schermen werk zou zijn van je askim, maar niet dus. Ja dat plaatsje dicht bij Izmir bedoelde hij volgens mij weer iets anders mee hoor, want het ligt er inderdaad een behoorlijk stuk van af en mijn askim kennende haha.
Jammer dat je nog steeds niets gehoord heb van die sollicitatie. Duurt wel lang nu al toch?

@Ladyside: Hmmm rare reactie van Misterside. Die doet dus alsof zijn neus bloed. Raar hoor! Goed dat je hem gaat uitleggen dat het voor jou alleen een test is om te kijken of de gevoelens er nog zijn.

Milou ik vond het vooral lastig dat sommige mensen niet eeten dat ze overleden is. En haar dus een fijne dag toewenste. … maar verder ging het wel. Thuis veel afleiding. Werk druk ga zo maar door. X

Via Wereldwijzer app

Eeten is weten natuurlijk.

Via Wereldwijzer app

Sorry voor mijn korte update. Was weer veel om bij te lezen en heb dan ook niet veel onthouden.

@Miss1993: 15 maart komt men askim aan. Nog een dikke week, eigenlijk niet zo lang meer, maar toch lijkt het me nog zoooo lang!!! En het lijkt wel, hoe dichter het komt, hoe harder ik hem begin te missen. Heb vorig weekend mijn kamer al opgeruimd, dat was hoooog nodig :redface: Volgend weekend ga ik afstoffen, kuisen en proberen een schapje vrij te maken in mijn kast! Zal niet makkelijk zijn :tongu
e: En mijn planning is ook af :slywink: Veel ervan heb ik zelf ook nog niet gezien of gedaan, dus ga een beetje samen met askim men eigen land (verder) ontdekken. :slight_smile:
Hopelijk vindt jouw askim snel goed werk en een gezellig huisje.

@Kardelen: Voel je je ondertussen al wat beter?
Wat een reactie van je askim! Jij hebt je leven hier toch ook en je had hem verwittigd dat je half 12 mss niet ging halen. Gelukkig zijn de plooien alweer glad gestreken.
Oh leuk dat hij voor TUI gaat werken! :slight_smile: Weet je wat hij juist gaat doen?
Ik heb 8 maand voor TUI België gewerkt in Antalya.

@Summie: zo te lezen gaat het de goed kant uit! :slight_smile: Zo lief dat je askim zo bezorgd is over jou en natuurlijk wil je dan graag dicht bij hem zijn. Dikke knuffel!
Ooh, echt balen als blijkt dat het een droom is en je askim niet echt naast je ligt.
Ik heb heel lang geleden een droom gehad waarin ik mijn overleden vader heb terug gezien en hem nog eens een dikke knuffel heb gegeven. Tijdens die “knuffel” ben ik wakker geworden, wat een teleurstelling, die “knuffel” had nog wel iets langer mogen duren. :slight_smile: Ben er toen wel een paar dagen niet goed van geweest. Maar ik herinner me die droom na meer dan 8 jaar nog levendig en nu vind ik het leuk dat ik die af en toe weer kan afspelen in mijn hoofd.

Momenteel rustig op het werk! In het begin van de week lag er zo’n grote stapels dossiers dat we dachten nooit bij te kunnen benen met al die brieven typen en betalingen uit te voeren en vandaag was het weer constant vragen achter werk.

Askim is sinds gisteren enige eigenaar van de bakkerij. Hij heeft de andere twee uit gekocht. Langs de ene kant ben ik wel fier, maar langs de andere kant heb ik schrik dat hij hierdoor nog gestresster gaat rondlopen. Al weet ik niet of het veel verschil gaat maken, want die andere twee deden toch niet veel.

@Mutlu, ja dat zag ik ook voorbij komen, erg gek om te lezen.
Gelukkig had je wat afleiding. x

Later meer nu naar het gemeente huis
fijne avond.