Turkse liefde

Amalia bar zat onder Robin Hood, bij de haven daarzo meteen links, naast Black Angel tattoo/piercing shop.
Ik heb daar mijn vriend ontmoet en ga 24 oktober weer terug!!:smiley:

oo wat leuk:D, ben vet jaloers, mei duurt nog zo lang;) nou veel plezier alvast haha heerlijk joh!

haha ik ga 17 december ook nog, kan niet wachten!!:smiley:
maar dankje!

Jeetje als ik al die verhalen zo lees, ben ik weer helemaal terug naar 9 jaar geleden dat ik mijn ex leerde kennen! Hij werkte in Bodrum en het klikte meteen tussen ons, zo raar, maar we konden niet goed communiceren, hij kon namelijk toen niet zo goed Engels. We zijn trouwens uiteindelijk na 1,5 jaar uit elkaar gegaan, omdat we allebei wel jong waren, maar ook omdat ik niet zat te wachten op iemand die niet zeker wist wat hij met zijn leven wilde doen dan alleen met mij zijn! Ja wel leuk en wel, maar konden wij daar toen iets mee kopen? Ik had geen zin om het gevoel te krijgen dat ik meer energie stak in onze relatie dus ook qua werken en heen en weer reizen. Jammer want ik had vaak aan hem gedacht! Toch heb ik hier een ander leven opgebouwd en had mijn (huidige) ex en vader van mijn kinderen ontmoet. Ik ben nu niet meer met hem en mijn kinderen (2 zoontjes) wonen alleen bij mij. Nu ik weer single ben, zijn we per ongeluk weer in contact gekomen. Nou toen ik hem weer voor het via de webcam zag, schrok ik zo, het was net als toen, ik voelde me meteen weer verliefd??? Nu heb ik sinds een paar maanden weer contact, maar door mijn verleden met de vader van mijn kinderen en met hem, kan ik hem moeilijk vertrouwen. Tuurlijk ik laat me sowieso niet zo snel overhalen, ook vanwege mijn kinderen, maar ik krijg hem helaas niet helemaal uit me hoofd. Toch hebben we juist nu meer miscommunicaties en discussies gehad dan toen! Juist misschien wel omdat ik voorzichtiger ben en hij niet weet wat hij moet zeggen om het uit me hoofd te praten. Maar er gebeuren soms van die hele kleine dingen die tegen mij zeggen zie je wel, hij meent het niet! Ik vind het best moeilijk, want ja ik heb 2 kinderen waar ik aan moet denken, ik kan niet meer halsoverkop vertrekken en doen wat ik wil. Maar goed hij zegt dingen die ik niet weet of hij het gaat waarmaken, maar als hij het wel doet dan denk ik wel dat ik hem moet geloven. Toch denk ik vaak aan dat dit een of ander sprookjesverhaal is, waar ik dus echt niet in ga spelen, maar zo voelen dingen ook daar op het moment aan. De zon, zee en strand, de vrijheid, alles om je heen, maakt het zo mooi! Ik denk dan vaak heb ik het verzonnen? Was het zo een dom romantisch what ever verhaal??? Ach ik denk dat ik gewoon moet koesteren wat er toen was, was een mooie herinnering en wat erna gebeurt dat gebeurt. Wie weet bewijst hij mij toch het tegendeel, maar ik ga niet meer achter hem aan hollen dat heb ik mezelf beloofd! Ik wens iedereen die ook een liefde heeft in Turkije heel veel sterkte en hopen dat alles goed komt!!!

X Sandra

hahaha maak me maar jaloers:P

@Sandra, welkom hier op het forum.
Jeetje meid wat een verhaal, je moet alle belevenissen zeker koesteren!
En idd nu je kinderen hebt is het allemaal veel moeilijker. Zo ook de communicatie, hmm geen pretje. Ik weet niet hoelang je al weer single bent, je gevoel zegt dat je bij hem wilt zijn. Maar het verstand is ook zeker belangrijk, heeft het een toekomst, voor jullie beiden, en voor je kids, je werk, geld en noem maar meer op…?
Ik wens je veel sterkte en succes!

Bedankt voor je berichtje! Ja ik moet ook zeker voor mezelf kijken of het de moeite waard is, ik heb een leuk verleden met hem en ik we hebben nog steeds contact, maar ik hou zeker in mijn achterhoofd dat het misschien niet iets wordt ook al zegt hij van niet. Ik denk wel dat hij echt om mij geeft, maar of hij wel echt zijn best wilt of kan doen weet ik niet. Dat zal de toekomst wel vertellen. In de tussentijd zal ik wel mijn eigen dingen doen hier en genieten van mijn zoontjes zoals dat gewoon hoort en als hij echt een deel van mijn leven wordt en blijft dan zie ik wel wat er komt. Ik ben blij dat ik nuchter genoeg ben om te denken dat ik er sowieso goed vanaf kom als het niets wordt, ik kon tenslotte in het verleden ook verder gaan met mijn leven. Soms vind ik het wel jammer dat ik niet gewoon bij hem langskan gaan om te zien of het nou nog steeds zo is als toen, maar aan de andere kant ben ik blij dat het niet zo is, want dan zou ik dus wel halsoverkop alles laten om er dan wel achter te komen dat het niets betekend. Ik wil hem wel de voordeel van de twijfel geven, want hij laat wel oprecht merken dat hij echt om mij geeft en dat ik zeker wel de moeite waard ben, maar tijd zal het zeggen!!!

Groetjes Sandra

ik wil volgend jaar zomer echt zoooooo graag weer terug naar bodrum. ik ben al heel lang niet op dit forum geweest, en het is wel leuk om te zien hoe lang mijn begonnen topic eigenlijk doorgaat! in die tussentijd is er ook al weer zoveel gebeurd. maar het lijkt me super om gewoon nog een keer terug te gaan. alleen er zijn weinig mensen in mijn omgeving die het zien zitten om naar turkije te gaan :frowning:

zelfs mijn ‘handtekening’ staat er nog, eerst maar eens zoeken hoe ik dat kan veranderen :open_mouth: iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen?

Misschien weer een nieuw topic plaatsen hier zullen er vast genoeg zijn die ook wel naar Bodrum willen gaan, ik zit misschien ook te denken om volgend jaar te gaan, alleen ben ik erg afhankelijk van mijn financiele situatie dus kan ik het niet met zekerheid zeggen. Maar ik zou zeggen plaats een nieuwe topic of iemand met jou mee wilt?

Groetjes Sandra

alis-sa hoe is het met jou nog afgelopen meid? Nog steeds samen met die ene jonge van toen je dit forum opstartte?

hallo allemaal,
ik zie hier ook een heleboel verhalen die mij zooo bekend voorkomen…
ik heb koray iets meer dan 5 jaar geleden leren kennen in het hotel sunpark beach in alanya. het was bij ons ook liefde op het eerste gezicht.
terug in nederland hadden we veel contact. ik woonde nog bij mijn ouders en zij vonden het 3x nix. door de leeftijd (toen21 en hij 18) en door de afstand had ik op een gegeven moment het contact verbroken.
in die tussentijd had ik een andere jongen leren kennen en een soort van relatie van 3 jaar mee gehad en een super mooi, lief dochtertje aan over gehouden. dit ging over en omdat koray altijd in mijn hoofd is gebleven had ik hem toegevoegd op mijn msn.
nog geen seconde later begon hij gelijk te praten…
sinds dien hadden we weer erg veel contact en ook daar (adana) aantal keren geweest. we zijn op 31 aug 2009 getrouwd in turkije en alles gaat heel goed tussen ons. mijn dochter wordt (daar) ook super goed geaccepteerd en zijn family is helemaal weg van haar.
zo zie je maar weer hoe het allemaal kan eindigen.
in mijn geval erg goed dus.
en wat ze ook vaak zeggen; oude liefde roest niet…

Ik ben uiteindelijk iemand anders tegen gekomen ( inmiddels mijn ex ). Maar het was wel heel lastig. Ik kon echt niet kiezen tussen deze 2. Uiteindelijk had ik toch voor de nederlandse jongen gekozen, maar dit was dan meer omdat ik dan iemand had die gewoon dicht bij mij was. Ik wilde graag alles kunnen delen, en als iemand ver weg van je woont lukt dat niet. Toch heb ik wel altijd contact gehouden met çetin. Ik heb nu nog steeds contact met hem en we vinden het allebei ook jammer dat het zo gelopen is, maar het is voor mij gewoon teveel moeite door de afstand. Ik ben nu ook net aan mijn studie begonnen die 4 jaar duurt. Maar ondanks alles, en ondanks alle nieuwe liefdes die ik tegen ben gekomen is hij altijd in mijn hart gebleven. En ik zal altijd een zwak blijven houden voor turkije :wink: en wie weet wat er nog op mn pad komt… ik zie het allemaal wel.

Joepiee dus er is dus ook nog hoop voor mij!!! :hihi: tussen T en mij gaat het erg goed en hij verteld me heel veel dingen over daar nu en ik denk echt wel dat ik naar hem toe ga om te kijken of het daadwerkelijk nog iets is. Ik boijf iedere dag duimen dat het dus wel echt goed zit en ik met mijn kinderen eindelijk in de armen van de man van me leven kan zijn en dat dan vooral mijn kinderen zich daar ook gelukkig kunnen voelen anders hoeft het voor mij niet. Ik ben superblij voor je hoor!

Groetjes Sandra

@Cristatermetz, welkom op het forum! Wat een geweldig verhaal heb je. Nog van harte met je huwelijk!! idd oude liefde roest niet!!
@Sandra, hoe is het met jou en je askim, is de communicatie beter tussen jullie, ga je binnenkort weer eens naar hem toe? Het is idd een mooi verhaal van Cristatermetz. Hoe oud zijn jouw kinderen als ik het vragen mag?
@Alis-sa, je wilt volgend jaar zomer weer terug naar Bodrum, naar çetin, maar je wilt dus alleen gaan? Ik kan me de bezorgdheid van mensen om je heen wel begrijpen. een jong meisje dat alleen daar op vakantie gaat. Misschien dat je met een vriendin kunt gaan? Ik hoop dat je kunt gaan!!

ik ga sowieso niet alleen, en ik ga ook niet speciaal voor çetin terug. maar bodrum zelf geeft me gewoon een fijn gevoel als ik daar ben :slight_smile: maarja misschien ga ik ook wel helemaal niet :wink:

oke, maar je wilt zó graag, wat let je zal ik zeggen, gewoon lekker gaan en idd Bodrum is een geweldige plaats ik mis het ook!! :slight_smile:

@Sandra, hoe is het met jou en je askim, is de communicatie beter tussen jullie, ga je binnenkort weer eens naar hem toe? Het is idd een mooi verhaal van Cristatermetz. Hoe oud zijn jouw kinderen als ik het vragen mag?

@Bellefleurtje, met mijn ex askim en mij gaat het op zich wel goed. De communicatie is wel een stuk beter nu, we hebben een hoop uitgepraat. Maar mijn twijfels blijven nog wel. Mijn kinderen zijn 2 en 4 jaar oud. Dus ik vind het echt een moeilijke thema, ik bedoel tuurlijk geloof ik dat de ware zeker ergens op deze wereld is, maar of hij het is? Mijn gevoel en verstand zeggen 9 van de 10 keer wel (in het verleden ook). Alleen mijn leven hier en mijn kinderen houden me nu ook weer tegen. Ik hoop er wel weer heen te gaan dan zie ik het wel in zijn ogen en zijn doen of het echt zo is.

heey allemaal,
na dit allemaal te hebben gelezen dacht ik zal ik ook eens mijn verhaal neer zetten.
deze zomer ook op vakantie geweest in turkije, en het was gelijk de eerste dag al raak het begon onder het eten ( hij was personeel van het hotel ) maar toen begon het al met oog contact zoeken en lief lachen enz.
de volgende dag heerlijk aan het zwembad gelegen en elke keer als ik binnen drinken ging halen begon die aanspraak te zoeken ik had eerst een beetje van wat moet je dus ging er niet al te veel op in.
maar ik een dag later tog elke dag hele gesprekken met hem gehad in het slechtse engels maar was wel erg lief.
hij werd met de dag steeds en steeds leuker, maar het moest allemaal natuutlijk stiekem want ze morgen niks beginnen met mensen uit het hotel, maar elke dag praten lol maken flirten en ik had me zelf al gezegt van word niet verlieft en ja hoor met de dag werd ie steeds en steeds leuker.
2 weken lang alleen maar lol met hem gehad, de avond voor vertrek kwam die in paniek van hoelaat en waneer ik weg zal gaan en je zag duidelijk dat ie het erg jammer vond, tog maar telefoon nummers en msn’s uitgewiseld, en ja hoor dag van vertek stond ie precies om die tijd bij de bus om afscheid te nemen en roddelde de tranen over ze wangen en toen brak me hart en vond het zou verschikkelijk dat ik weg ging.
maar nu inmiddels nog steeds elke dag smsen en bellen en af en toe op msn, maar het is natuurlijk een gevoel van twee kanten je weet niet wat hij daar uit spookt en of die het wel echt zou menen wat die zegt.
ik hoop dat ik hem volgend jaar zomer weer te kunnen zien of eerder.

groetjes, en jullie ook veel succes met jullie liefdes.

Ik heb mijn lieffie deze zomer ontmoet en ben inmiddels naar hem terug geweest. Nu waren we bezig met een vv aanvraag om hem naar Nederland te laten komen. Maar sinds een tijdje is hij zo veranderd. Zelfs zijn telefoon staat uit sinds een paar dagen. Ik hoor weinig van hem, terwijl we zoveel plannen hadden.
Ik weet dat hij van te voren een nederlandse vriendin heeft gehad die hem ook naar Nederland wilde laten komen. Ik ben bang dat zij hem geholpen heeft met een visum. Voel me zo slecht. Maar als ik hem vragen stelde werd hij boos en zei dat ik hem moet vertrouwen. Ik word er behoorlijk onzeker van.