Turkse liefde

Hoe is het trouwens allemaal gegaan, martine?
Ben je al thuis of zit je nog in Istanbul?
kusje

Hoi!

Ik ben al weer eventjes thuis. En Murat zit alweer in Canda. Hij moest daarheen voor werk. Het is nog steeds moeilijk. Hij zegt dat hij heel graag wil dat ik naar m toe kom. Maar ja ik kan er nog steeds niet helemaal op hem vertrouwen. Ik weet ook niet wat wijsheid is in dit geval. Ik laat het maar even zo hoewel mijn hart en hoofd twee verschillende talen spreken. Ik wil zo graag bij hem zijn maar mijn verstand zegt dat het niet verstandig is. De vakantie was echt meer dan geweldig, we hebben samen zoveel mooie momenten meegemaakt. Maar hij woont daar en ik woon hier en ik weet niet eens wat we nou precies samen hebben.
Ach… ik zie wel hoe het leven zal gaan. Hoe is het bij jullie?

xx

Ik snap best hoe moeilijk dit voor je moet zijn. Als ik nu zo hoor zou het het verstandigste zijn als je zegt Kappen!. Maar dat kan je ook niet zomaar doen. Ik zou het gewoon nog maar even aankijken.
Het gaat best wel moeilijk bij mij nu, weinig mensen begrijpen niet hoe ik me nu voel. Gelukkig heb ik iemand van hier leren kennen waar ik alles aan kan vertellen, dat is zo fijn! :D:hihi:
De dagen gaan wel langzamer nu hoor, het liefst was ik nu gewoon waar ik al heel lang wil zijn; in Turkije !!
Maarja, dat is een droom die nu nog even niet uit kan komen…
Volgend jaar ga ik er gewoon weer op vakantie, en dan zien we wel weer :wink:

xx

Ik vind het zo ontzettend leuk om al deze verhalen te lezen… Er is zoveel herkenning.

2 jaar geleden tijdens mijn vakantie heb ik mijn vriend leren kennen. Hij sprak geen woord Engels, maar het leek of we ook geen woorden nodig hadden, we hadden zo’n geweldige tijd. Vanaf die dag heb ik elke dag contact met hem gehad via sms/msn/bellen enzo. 1 week geleden ben ik terug gekomen van mijn vakantie in Turkije. Ik ben 2 weken bij mijn vriend geweest in Izmir en ik heb de tijd van mijn leven gehad. Ik heb ook heel zijn familie ontmoet… Oh wat was dat spannend! Maar gelukkig waren het alleen maar leuke reacties. Het doet me veel verdriet, ik mis hem zoooo ontzettend veel. Ik ga er alles aan doen om oud & nieuw met hem en zijn familie door te brengen. Ik ga voor de volle 100% voor mijn relatie. Mijn hart is gestolen :slight_smile:

ik heb ook een vriend uit turkije,
heb hem pas 1x gezien, en weet nie hoe het nu verder moet.
mijn moeder wil niet met ons naar turkije, dus ziet het er naar uit dat ik hem heel lang niet ga zien…
ik mis hem verschrikkelijk, het liefst vertrek ik nu meteen naar turkije.
weet iemand hoe ik mijn moeder zover kan krijgen dat ze mee gaat?
ze durft niet alleen met me ze is bang dat er iets gebeurd -.-’
en alleen kan ik ook neit gaan want ik ben pas 14…
alsjebliefd help me, ik weet het niet meer :confused:

Hoi Yvonne,

Het is heel logisch dat je hem mist omdat je verliefd op hem bent. Maar aangezien je nog maar 14j bent, is het ook normaal dat je moeder je wilt beschermen en je niet zomaar alleen naar Turkije laat gaan. Heb je hem onlangs ontmoet dan? En houden julllie nog contact met elkaar? Is hij ook nog zo jong? Sorry voor de vele vragen :slight_smile:

groetjes!

ja ik was met mijn opa en oma naar turkije geweest en heb hem toen ontmoet, hij is zelf 17jaar & we spreken elkaar bijna elke dag op msn. maakt niet uit hoor ;).

Hallo allemaal
Ik ben afgelopen zomer alanya geweest en
Ik heb daar een jongen ontmoet die werkte in het restaurantje green star vlakbij baronessa apart, zijn naam is K. en hij zei ook tegen mij dat hij geen player was en dat hij me erg leuk vond en gaf een ketting die hij vanaf zijn derde droeg (waarvan ik nu niets meer geloof) 6 weken later kwam hij met een verhaal dat hij 500 euro aan robin hood moest betalen en dat hij nog een week had anders moest hij de gevangenis, hij zei dat ie 250 euro nog nodig had en dat ik zijn laatste hoop was, natuurlijk ben ik niet gek om hem geld te sturen dus ik zei dat hij geen cent van mij kreeg waarop hij dus zei dat ik hem niet leuk genoeg vind:S dus toen was ik er ook helemaal klaar mee. Modbreack****

@ racewagen,
waarom moet hij 500 euro betalen aan de Robin Hood?

Ja dat weet ik dus ook niet had hem dat gevraagd hij spreekt erg slecht engels maar wat ik ervan uitmaak is dat het schuld is maar waarom dat weet ik helaas niet

@ Racewagen
hmm, enorm raar… schuld aan een discotheek?
misschien wilde die het geld gewoon zelf in zijn zak steken?:open_mouth:

ja dat kan ook daarom had ik echt zoiets van ja daaag ga het geld niet geven, maar het rare was in turkije had hij het ook steeds over geld aan robin hood betalen maar door zijn slechte engels kon hij het niet goed uitleggen:S gelukkig ben ik niet zo gek om hem dat geld ook nog te geven:P

ja en groot gelijk heb je,
ik had ook zo’n jongen van animatie team en die vond mij ook allemaal leuk enzo alleen ik hem niet, ik had hem wel op msn en hij vroeg laatst ook allemaal of ik schoenen wilde opsturen, had ie helemaal uitgezocht enzo… ik zeg ja ik wil dat best doen als jij eerst geld naar mij zendt weetjewel, en toen zei die ja is goed en later zei die ja ik heb nu alleen maar 50 euro ik zeg zo ja eerst geld, dan schoenen…
wat denkt hij haha :stuck_out_tongue:

Zeker niet geven idd! Schuld aan Robin Hood, dat kan niet eens lijkt mij… Hoe kom je daar aan een schuld in vredesnaam. Trouwens, 't is een turk, die betaalt met lira’s geen euro’s :stuck_out_tongue:
Maar goed, zo lopen er honderden jongens in alanya die zulk soort sterke verhalen hebben hoor :wink:
Het Engels dat ze spreke is al vrij slecht. En vraag je om een uitleg, dan wordt het nog een stuk slechter :stuck_out_tongue:
Gewoon laten gaan hoor! Ik zou hem idd ook zeggen dat jij dat niet betaalt voor hem en dat je hem veel succes wenst met het betalen van zn schuld…

gelijk heb je eerst geld en dan de schoenen dat is logisch, was je ook in alanya geweest?

jaaa, jij ook:D?

ja ik zat in apart baronessa en jij? hoe lang ben je geweest? en waar ben je allemaal geweest? ook robin hood? en summer garden?

ik zat in hotel Oriënt palace, en ben 2 weken geweest…
haha nee ben niet bij robin hood geweest, wel eronder… bij amalia bar
weet niet of je die kent:)?

Welkom Racewagen,
Ik begrijp je vragen rondom een jongeman waar je het fijne ervan wilt weten. Maar we hebben hier regels op dit forum waar we geen namen noemen om achter iemands aard te komen. Hier zal jezelf achter moeten komen. Hoe vervelend ook, als je het niet vertrouwt, steek er dan niet te veel energie in. Dus ik haal even zijn naam weg :wink:

ooo heerlijk twee weken, ik ook:D nee amalia bar ken ik helaas niet waar zat dat? in mei ga ik weer dus misschien vind ik amalia bar wel;) en ga jij nog een keertje?/