Turkse liefde

Nou daar zit ik dan. In het verre Turkije. De afgelopen twee dagen zijn in een roes voorbij gegaan, het was geweldig! Maar nu, voel ik me verschrikkelijk! Hij is net weg en gaf zijn laptop aan mij, zodat ik mijn e mail kon checken
Wil ik net inloggen op mijn mail kom ik per ongeluk op zijn mail, nou 3 maal raden!
Hij stuurt liefdes emails ook naar andere meisjes en vraagt of ze willen komen. Hij zegt letterlijk: come to me, i don’t wanna tuch another girl ever again. Typisch een gevalletje van eigen schuld dikke bult? Had ik toch beter naar mijn omgeving moeten luisteren? Het stoom komt inmiddels uit mijn oren maar wat zeg ik tegen hem? Hey murat, ik heb zonder het te vragen je e mail gecheckd/ Do you like it?
Ik ben ook echt zo stom!!! Zit ik hier in Turkije met iemand die misschien wel in elk stadje een ander schatje heeft. WTF!!! Heeft iemand advies

Oew, dit is echt een moeilijk geval… Hoe oud ben je eigenlijk?
Natuurlijk weet jij ook dat dit niet verder kan gaan. weet je wanneer hij weer terugkomt ?
Zeg het rustig eerlijk tegen hem, en dat je zo niet verder kunt gaan. Als afleiding zou ik gewoon lekker stedentripjes gaan maken, ofzoiets. Voor het geval je daar nog lang blijft; vraag of iemand ook komt, je vriendinnen, familie. Praat hier ook zeker over met je familie. Zij hebben het beste met je voor.
Ik vind het echt heel rot voor je; maar onthoudt dat HIJ de fout heeft gemaakt, dus ga het je -zoals veel vrouwen doen- niet kwalijk nemen, en geniet nog even van je LEUKE vakantie.
Ik ben pas ook in Turkije gehad, nou mn zelfvertrouwen is torenhoog nu hoor :stuck_out_tongue: Maar onthoudt dat Turkse mannen in sommige gevallen ietwat losser zijn… Daar ben jij nu achter gekomen, helaas op deze manier. Maar jij zal je in ieder geval NOOIT meer laten strikken door dat soort jongens.
Bel ook even met je familie/vrienden, desnoods elke dag eventjes. Dat lucht op.
Ik hoop dat je ondanks dit, nog een prettige vakantie hebt. En onthoudt; ik moet zometeen weer terug naar mn werk; BEJAARDEN KAMERS SCHOONMAKEN… MET MAAR 15 GRADEN… Dus; geniet ervan :hihi:

Hoi Martine,

Allereerst; direct dumpen!!! Wat een ontzettende … Ten tweede, verblijf je bij hem of heb je een hotel geboekt? Wanneer je in een hotel verblijft, probeer te genieten van de rest van de vakantie, ga aan het zwembad liggen, maak een tripje maar maakt het aub niet goed en geloof ook geen van zijn verhalen…
Wanneer je bij hem verblijft, zoek een goed toeristenhotel en verblijf daar tot je vlucht weer naar huis gaat. Ik hoop echt dat je daar nu niet gebleven bent. Succes

Zie nu dat je in Istanbul bent. Ik zou een eerdere vlucht naar huis boeken. Via weeze zijn er goedkope vluchten. Ik hoop dat het een beetje ok. met je gaat

Vanavond hebben we lang zitten praten. Hij vertelde me dat hij niet zeker wist of ik ooit zou komen, he just couldn’t believe it. Aldus Murat. Hij zei dat ik geen zeggenschap heb over zijn leven omdat hij geen relatie met mij had/ heeft. Daar heeft hij in principe gelijk in. Maar hij zei dat nu hij mij meer heeft leren kennen hij anders tegen dingen aankijkt. Hij wil voor mij gaan en niemand anders. Ach wat is daar idd van waar? Als ik bij hem ben is het echt meer dan geweldig maar er is nu steeds dat knagende gevoel van ik ben wellicht nummero 100. Het gekke is dat ik niets liever wil dan bij hem zijn, maar ergens diep in mijn gedachte ken ik de waarheid. Het voelt allemaal zo dubbel. Ik was ook heel boos en hij verontschuldige zich wel 100 keer maar wat koop ik daarvoor? Ik ben niet dom, maar misschien blijf ik wel hier (dat is tot zondag) and beat him of is own game. Een leuke tijd maar verder geen verplichtingen, alleen het gevoel… dat zit nu nog een beetje dwars. Ik ken de waarheid, maar ermee goed omgaan is een tweede…

Och, dit is niet niks. Ik ben echt zo’n muts hierin; ik denk; ooch, ga terug nu joh! Maar nee! Denk eens even logisch na. Stel hij wil echt voor je gaan. Hoevaak zul je hem nog gaan zien? Komt hij naar jou of ga jij naar hem? Wat wil hij voor jullie relatie betekenen? Je kunt hem nog wel eens kans geven, maar kan deze relatie uberhaupt wel slagen?
Dat dubbele gevoel ken ik ja… zeer vervelend… Koop iets leuks voor jezelf, en als je in deze vakantie voor hem kiest, ga iets gezelligs doen.!
Sterkte ermee :)…
En gewoon ons hier op de hoogte houden he;) Wij geven je de adviezen :stuck_out_tongue:

Zijn verhaal komt niet geloofwaardig over, hij liegt. Hij schrijft nl. letterlijk in de emails naar andere meisjes toe dat hij nooit geen ‘ander meisje zal aanraken’ en hij vraagt ze naar hem toe te komen.
Dat zet bij mij vraagtekens over zijn gevoel naar jou toe. Je zegt dat je niet echt een relatie met hem hebt, maar met welke intentie ben je dan naar turkije toe gegaan? Of is het nog allemaal pril?
Aangezien je in Istanbul bent, adviseer ik je NIET om bij hem weg te gaan nu want daarvoor is de stad veel te groot/onoverzichtelijk. Ik zou duidelijk zijn naar hem toe wat je nu van hem verwacht en hoedat jij over dingen denkt. Je hebt nu geen ruzie meer met hem gegrijp ik uit je verhaal dus ik zou deze laatste dagen nog ‘afmaken’ .
Zo kun jij alle dingen nog vragen die je wil en wanneer je terug naar Nederland gaat zou ik het contact wat meer van zijn kant laten komen. Je merkt vanzelf wel of het vanuit zijn kant nu wel serieus is. En is het dat niet, dan ben je weer een ervaring rijker en heb je in ieder geval Istanbul (nog eens??) gezien.
Blijf er wel nuchter in staan en hoop niet op al te veel dingen, spreek alleen uit wat JIJ van hem verwacht, als je daar nog de behoefte aan hebt…
Dat is wat IK zou doen…
Maar vergeet niet je hart te volgen… Sterkte meid…

Martine heel erg vervelend voor je dat dit is gebeurd.

Hoe lang heb je al wat met hem? En van wanneer zijn de emails die hij heeft gestuurd naar die andere meiden, was het in de tijd dat je al wat met hem had of ervoor.

Als die emails door hem zijn gestuurd in de tijd dat hij al met jou is dan zou ik hem niet geloven dat hij “niet wist of je naar hem zou komen”…hij stuurt tig meiden een email en ziet bij wijze van spreke wel wie van hen echt wel of niet komt ?? Degene die komt, ach ja die wordt het dan maar?? Nee, als hij echt van jou houdt dan zou hij voor jou gaan en niet nog meer meiden achter de hand houden.

Hoe hard het ook is, ik zou zijn praatjes niet geloven.

Hai allemaal

Fijn dat jullie zo met mij meedenken. Ik ken hem nu 3 maanden en hij heeft de mails gestuurd tot 2 dagen voordat ik kwam. Maar ja kun je zeggen dat je dan wat hebt? Ik denk het niet. Nog steeds is het helemaal leuk tussen ons maar voor hoe lang? Zijn telefoon houdt hij angstvallig bij de hand en ik weet dat hij nog contact heeft met zijn ex. Toch heeft hij geen nieuwe e mails meer verstuurd maar misschien komt dat ook wel omdat hij weet dat ik erop kan kijken. Het is moeilijk om te vertrouwen… je weet niet wat echt waar is… maar hij zegt dat hij dat ook van mij kan zeggen. Hij zei: wie zegt mij dat je thuis niet heel veel andere jongens hebt of dat je wellicht niet terug gaat naar je ex. Dat is in principe de waarheid want hij kan dat ook niet zeker weten. Toch is er een gevoel dat het wel heel goed zit tussen ons. ALs wij samen zijn klopt het gewoon op de 1 of andere rare manier. Misschien moet de tijd wel uitwijzen wat er idd tussen ons is…

Martine jij vindt hem hardstikke leuk en tuurlijk wat hij zegt zit een kern van waarheid in daarom ga je het geloven en het toch voor lief nemen, maar als je iets hebt met elkaar dan klopt dit verhaal niet. Maar dit zijn verhaaltjes die een man vertelt als hij niet serieus met je is. Hij mailt met andere vrouwen zelfs nog 2 dagen voor jij komt, hij houdt zijn telefoon angstvallig in de gaten, en hij verzint excuses dat hij jou ook niet zou vertrouwen, jij kan dit immers thuis ook doen…nee meid sorry het is hard maar dit zijn precies de dingen en smoesjes en sweet talk die mannen hebben als ze niet serieus met je zijn…

mee eens. het hele verhaal klopt niet. laat je niet voor de gek houden…

wat een verhalen allemaal zeg…
hij is niet echt te vertrouwen denk ik…het verhaal klopt niet

Laat die kerel gaan!
Als je verliefd bent lijkt alles mooier dan het is,
maar achteraf zal je zelf ook zien dat hij niet helemaal klopt, net als wij hier.
Misschien wel moeilijk, maar je zult zien dat het t beste is.
Succes nog :slight_smile:

he ik ben marielle en ben nieuw hier! k ben nu 2 weken terug uit alanya en heb een hele leuke jongen leren kennen daar, hij wilde ook met mij uit maar van mijn ouders mocht dit niet, ik vond dit uiteraard echt heel erg, maar heb t niet gedaan… hier heb ik nu uiteraard weer spijt van en ik mis hem heel erg, daarbij komt ook nog eens dat ik alleen een foto heb en zijn naam, maar geen emailadres… dus kent iemand misschien mustafa uit hotel gunes 3?? hij werkt daar in de bediening, ik hoop zo dat iemand iets meer over hem weet!!

marielle

Ik zou je zo graag willen helpen, Marielle. want ik ben zelf ook behoorlijk desperate :stuck_out_tongue:
Ik heb zelfs 2 leuke obers ontmoet. Echt schatten waren het. Ze flirtten wel, maar waren ook vooral heel lief & begripvol. Ochja; ik ga volgend jaar weer terug. Denken jullie dat de meeste obers en managers daar dan nog werken? Ik denk het wel, want het werk in Turkije is nogal uitzonderlijk; aangezien de meeste mensen op het platteland werken, of vaak helemaal geen werk hebben. Dus hopen dat ze er dan nog zijn !! wel nog een JAARTJE wachten :open_mouth: Ik was bijna van plan om de dagen af te gaan tellen, maar ik weet niet de precieze datum dat we weggaan, dus dat kan niet :stuck_out_tongue: haha, je moet er wat voor over hebben!!

@ marielle en julia
ik zou mijn tijd niet gaan verdoen aan mannen die je niet of nauwlijks kent. Zie het als een leuke vakantie maar ga niet aftellen of emails achterhalen. Ik denk niet dat je daar wat aan hebt… Die vermaken zich nu al weer met de volgende toeristen

ja roma 25 dat ben ik met je eens…

Ja, dat is ook zo. Daar heb je gelijk in. Het is alleen zo moeilijk… Vooral de eerste dagen had ik het er echt moeilijk mee, niet zozeer alleen om die jongens. Maar ook gewoon om de hele sfeer, het lekkere weer, de vriendelijke mensen, het eten en het land enzo. Het was gewoon een geweldige vakantie waar ik nu met veel plezier aan terug kan denken !
kus

Marielle & Julia, zie het dan inderdaad als een leuke vakantie met een leuke vakantieherinnering. En wie weet inderdaad zijn ze er volgend jaar weer. De meesten gaan toch weer op dezelfde plek werken en anders kan je altijd proberen te vragen of ze daar weten waar ze zijn gaan werken. Wie weet zie je ze dan weer en kan je altijd meer contact met ze krijgen. Succes!!

hey meiden bedankt voor jullie reactie ja jullie hebben ook wel gelijk maar zoals julia zegt, het was gewoon heel erg leuk daar, en ik ga volgend jaar zeker terug, niet alleen voor die jongen hoor! deze vakantie had gewoon alles wat je wil hebben op vakantie, alleen het probleem is dat mijn ouders niet meer naar turkije willen vinden ze te warm… en ja om alleen te gaan, maar misschien kan ik tegen die tijd een vriendin zover krijgen om mee te gaan, ik hoop het want ik vond het gewoon super!! en toch lijkt het me dan leuk om mustafa dan weer te zien, maar het is eigenlijk beter als die er niet meer zou werken, dan kan ik hem ook niet verder missen he… hij zal in ieder geval altijd een leuke vakantieherinnering blijven, dat weet ik zeker!

kus

kus