Hallo iedereen, het doet me deugd om jullie verhalen te lezen, dan
Hallo, iedereen het doet om deugd om jullie verhalen te lezen, dan weet ik dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. En dat er nog mensen zijn die zich zo voelen.
Ik heb mijn vriendje ook op vakantie in Gumbet leren kennen. Ik mis hem ook heel erg en hoop dat ik hem ooit nog terug zal zien, liefst zo snel mogelijk. We smsen en bellen elkaar wel, maar het is niet gemakkelijk he?!
heyy hoii,wat leuk dat je ook een turks vriendje hebt uit gumbet…
Waar werkt ie precies?ik kom weer net uit gumbet terug en zou zo weer willen gaan haha.
Ben je pas daar geweest?
Hey,
hij werkt in hotel izis als dj bij het animatieteam. K zou inderdaad ook direct terug willen vertrekken. Waar ben jij geweest en waar hebt ge uw vriend leren kennen?
ik heb mijn vriend vorig jaar in een bar leren kennen waar hij toen werkte.Die bar bestaat nu overigens niet meer.
Dat was afgelopen Juli.Ik ben toen in september terug geweest daarheen.In december ben ik naar bodrum geweest samen met hem,hij hoefde toen ook niet te werken.In maart ben ik bij zn ouders geweest in Diyarbakir.En afgelopen 2 weken weer in gumbet geweest.Toen hadden we ook heerlijk 2 weken samen vakantie.Hij had vrij gekregen van zijn werk dus dat was wel fijn…
Wanneer ben jij weer van plan om te gaan?
Mijn planning ligt in september maar weet niet of ik dit vol ga houden haha…
Hey,
hij werkt in hotel izis als dj bij het animatieteam. K zou inderdaad ook direct terug willen vertrekken. Waar ben jij geweest en waar hebt ge uw vriend leren kennen?
Hey Lindsey, das grappig, ik kom ook net terug uit Gumbet en de mijne werkt bij Bella Casa, dat ligt volgens mij naast Hotel Isis… Wanneer ga jij eigenlijk die kant op, als ik mag vragen ??
Groetjes,
Mirjan
Ik hoop ook terug te kunnen gaan in September. Maar hij vertelde me dat het werk er niet meer goed ging dus dat hij misschien naar een ander hotel zou gaan werken. Met als gevolg da k nog niets kan vastleggen. Wel vertekt er volgende week een vriendin van mij terug naar daar en k heb haar een brief en kadootje mee gegeven voor hem…
Das inderdaad wel grappig, k hoop om terug te kunnen gaan in September, als hij er dan nog werkt want hij zei dat het er niet goed meer ging voor te werken en dat hij dan misschien een ander hotel ging zoeken… Maar dan kan k dus nog niets vastleggen. Wanneer zoekt u terug te gaan?
Hoi Lindsay,
Ik ga in september (de 27e) pas terug…en dat is nog vreselijk lang wachten…
Ja inderdaad ik weet nog niet wanneer exact, maar k hoop zo snel mogelijk want dat wachten duurt veel te lang!
Ik loop al af te tellen van vorig jaar september…
en maandag is het éindelijk zo ver! ![]()
kan echt niet wachten hem weer te zien.
gaan er trouwens nog meer mensen maandag naar turkije??
Ik ga 5 aug. weer naar Gümbet !
Ga je op hotel? Zo ja, welk hotel?
Ik moet nog even wachten, maar geniet ervan!!!
We gaan naar villa kasaria. Ken je dat? Ga jij ook in die periode? Liefs
Nee da ken ik niet. IK ga normaal gezien in september teug… K ben al aant aftellen! xxx
Hai allemaal,:dag:
Ook ik ben verliefd geworden op een Turkse jongen. Murat (23) heb ik leren kennen in Bodrum waar hij als fotograaf werkte. Tijdens deze vakantie was ik daar met mijn moeder maar had ik daarnaast ook nog een vriendje thuis zitten.
Daar was Murat al de eerste dag. Hij deed vanalles om bij mij in de buurt en ik stuurde hem steeds weg. Ik was immers niet van het vreemd gaan. Ik heb nog nooit iemand zo zijn best voor mij zien doen en dan toch bijna aan het einde van de vakantie ging ik met hem uit. Ik sprak met mezelf af, gewoon een leuke avond, meer niet. Dat werd het ook… en hoe… Hij luisterde naar al mijn verhalen, kocht een roos en zaten samen de hele avond te genieten op het terras bij de zee. Mijn gevoel werd steeds heftiger en ik probeerde het steeds weg te drukken.
De volgende, tevens laatste dag, ging ik wederom met hem uit. Gewoon weer net zo’n avond wilde ik en daarna weg gaan en nooit meer omkijken. Dat liep anders. Na een tijdje te praten kwam daar ineens die zoen en ik was verliefder dan ooit.
Met lood in mijn schoenen ging ik terug naar Nederland waar mijn vriend en ik het nog even geprobeerd hebben maar ik heb er uiteindelijk toch een einde aan gemaakt. Nu vertrek ik morgen voor een week naar Turkije (Istanbul). Helemaal alleen. In mijn omgeving wordt wisselend gereageerd. Ze zeggen dat het niets voor mij is en wat ik daar moet in mijn eentje zonder enige bescherming. Ach wat ik ga naar hem toe en kijken of het gevoel nog zo sterk is als toen. Nu wil ik niets liever dan hem weer zien.
Ik vind het fijn om al jullie verhalen ook te lezen. Ik ben in ieder geval niet alleen.
Groetjes!
Wat fijn dat je morgen vertrekt!ben jaloers haha…nee hoor ik gun het je van harte!
Maar doe gewoon lekker wat je gevoel zegt…en luister naar jezelf.Hoop dat het gevoel nog net zo is als toen je hem ontmoette.Maak er een super tijd van!en laat nog eens wat horen als je terug bent…
Oowg, zo bekend. In Turkije krijg je toch al meer sjans, maar ik had het van een speciaal persoon. Maar die liefde kon niet lang doorgaan… Ik moest ook weer naar huis. Ik heb heel veel gehuild, want het was de beste vakantie die ik tot nu toe heb gehad.
Deze liefde heeft zeker wel kans van slagen. Ook snap ik je familie en vrienden wel, want die hebben het beste met je voor. Dat moet je ook goed begrijpen. Maar ik begrijp jouw kant van het verhaal nog meer… Liefde kun je niet stoppen of verbergen. Ga gewoon door zoals je nu doet, en ga op je gevoel af! Het gaat goedkomen, als je er maar in gelooft.