Ik heb je nog een prive berichtje gestuurd! Ah meid ik snap je helemaal hoor…moeders zijn gewoon eenmaal bezorgd…
Maar ik ga dus ook de 22ste …ik ben zelf stewardess maar toch vbind ik het super eng om alleen te vliegen naar turkije waarom weet ik niet…ik denk door de zenuwen…als je aan je moeder vertel dat je een meisje hebt leren kennen met wie je samen kan vliegen dan ben je toch niet alleen? :d
Ja echt niet grappig :hihi: Ik vertel haar van alles, dat doe ik nooit over mn vriendjes… Maar ze denkt nog steeds dat het niks voorsteld enzo. Dat ik hem niet ken alleen maar 4 daagjes heb gesproken in het hotel. Maar toen ze sliep zijn we hem de hele nacht gepeerd haha. En ik spreek hem elke dag… Er is geen dag dat we niks van elkaar horen.
Waar woont jou vriendje?? Hogir woont in Mardin, maar hij zei kom maar met het vliegtuig naar Istanbul dan haal ik je daar op met mijn broer. Zijn oom woont in Istanbul en zijn broer daar vlakbij.
(Trouwens wat vet dat je stewardess bent , ik zat ook nog te twijfelen daar voor te gaan leren…!:hihi:)
Maarja, vanavond ben ik weer bij mn ouders thuis, dan zal ik goed met ze praten… Want eigenlijk wil ik ook zekerheid of we gaan, en een ticket hebben. En dan zal ik je het meteen zeggen. mn email adres, was niet met spatie, maar dat was een laag streepje
ik heb die van jou ook toegevoegd!!:hihi:
tjonge… ik word echt niet goed van dat wachten!
de zomer is nog zoooo ver weg!
ik heb er echt álles voor over om maar éven in zijn armen te zijn
dag in dag uit denk ik alleen maar aan hem.
:tear: Nee het is idd echt *** :tear:
Waren we maar alvast 70, dan zaten we met zijn 4en thee te drinken… :hihi:
Of was het maar alvast 2009, met zijn 6en weg!! Ga alvast maar zeuren bij je ouders want ik kan (net zoals voor feb.) niet wachten!!:biggrin:
Slaap lekker :slapen: zie je wel weer bij de spelletjes haha :dag:
Ik heb gister een kaart verstuurt naar turkije
echt een hele lieve… half turks/engelse tekst, helemaal vol geschreven en onze foto er bij
ben echt super benieuwd naar zn reactie!
Ik heb vorige week zijn brief gehad!!!
5 heerlijke foto’s en een mooi gedicht wat echt bij ons past.
Reken maar dat zijn reactie super is alissa, want het is echt super om zo een brief te krijgen!!
ik ga vanavond /morgen ook schrijven voordat het weer druk wordt met school, en verzinnen wat ik er bij zal gaan doen
Ja… ik ben echt súper benieuwd
maarja… tis maar (weer) afwachten
kon de tijd nog maar iéts sneller gaan
ik vind het nu eigenlijk al behoorlijk hard gaan.
ik zit nou al ongeveer op de helft… nog een keer zo’n periode en ik ben er!
terwijl ik het gevoel heb dat het veel korter geleden was dat ik in turkije was…
Nog 167 dagen… jeej.
Lijkt me geweldig om hem weer te zien joh
Hij heeft zn kaart nog niet…
maar deze week zal ie wel aankomen denk ik
ik ben echt blij dat het zo goed gaat!
we zijn nu al op de helft, en er is nog niks veranderd
ik vond het eerst te mooi om waar te zijn, maar zo te zien is het dus best mogelijk!
hoi hoi… ik ben er al een hele tijd niet geweest… maar ik woon nu al weer 2 maanden in Istanbul… ben hier met mn toeristenvisum… heb nog geen werk maar hebben wel samen een apartementje en een puppy haha…
alles gaat verder super goed! zijn heel gelukkig samen!!
kusss
Mijn kaart is trouwens eindelijk aangekomen! Heeft echt meer als een maand geduurd.
Maar hij is er!
Wat gaat de tijd trouwens snel hè, het is nu al weer maart! De lente breekt al weer bijna aan.
En nog éven en ik zit onder de 100 dagen. Haha.
Ook ik heb zo’n vier jaar geleden een jongen leren kennen in Turkije, we hebben die vier jaar heel veel contact gehad, maar geen relatie… Het contact kwam eigenlijk altijd van zijn kant. Vorig jaar ben ik terug gegaan naar Bitez en toen sloeg de vonk dan ook écht over! Jammer genoeg was ik daar toen met mijn vriend. Maar, nu ben ik single…
Dit jaar wil ik weer naar Bitez, maar ik heb niet zoveel zin om alleen te gaan. En een vriendin meenemen is misschien ook een beetje sneu, ik wil toch zoveel mogelijk bij Mustafa zijn.
Is er misschien iemand die ook deze zomer naar Bitez wil en ook geen zin heeft om alleen te gaan? Misschien kunnen we samen gaan, scheelt ook weer in de kosten…? Qua vakantie ben ik vooral een zon-mens en ga 's avonds graag nog even wat drinken of stappenin bijvoorbeeld Gumbet of Bodrum!
Duss… mensen die een liefde in Bitez, Gumbet, Bodrum of omgeving heeft zitten en terug wil, let me know! Ook als je geen liefde hebt, maar wel daarheen wil, reageren!
Andere reacties zijn natuurlijk ook meer dan welkom.