Turks vriendje in het leger, wie nog meer?

Het ligt eraan waar hij woont! stel hij woont in marmaris dan gaat hij helemaal naar de andere kant.
Ankara is wel een kleine kans ik hoop het wel voor je natuurlijk maar daar komen toch meer de mensen die een kortere tijd in het leger hoeven i.v.m school of afkopen.

Hij werkt in marmaris en woont volgens mij dicht bij ankara .
(hij slaapt in de zomer bij dat hotel waar hij werkt )

Het is trouwens wel fijn dat je weet dat je verder met hem wilt etc. Dit heb ik ook hoor.
Het leger is mischien 15 maanden maar dat kunen jullie ook overleven!! mischien kan hij net als mijn vriend ook een legerbreak nemen dan kan je naar hem toe:D:D

oh dat is vervelend dat je dat nog niet weet, mijn vriend moet helemaal in het noorden van turkije de eerste maanden! nou als je zeker weet dat je met hem verder wil komt alles wel goed! na die 15 maanden hebben jullie alle tijd om samen te zijn

O okay dan gaat hij denk ik maar ik weet het niet zeker juist naar het tegenovergestele. Mijn vriend werkt dichtbij maramaris en woont dichtbij mugla maar zit nu helemaal in erzurum

Ik hoop dat hij zo break kan nemen.
en aan de andere kant is mischien het leger ook niet zo slecht idee voor hem mischien…
Het is niet zo brede grote sterke jongen:P. mischien ook ff wel goed…
ook al gaan we elkaar verschrikkelijk missen en zal het niet makelijk worden…

ja zn break zou lekker zijn? ben jij pas nog bij je vriend geweest?

ha ha, ja tuurlijk gaan jullie elkaar missen en is het moeilijk
maar proberen zo vaak mogelijk bij hem te zijn als hij er even uit mag!

Mijn vriend heeft een break gehad ik ben 20 juli tot 3 augutstus bij hem geweest!! na 8 maande elkaar niet te zien. Hij was wel afgevallen dus of je vriend gespiert word weet ik niet bij mijn vriend zag ik echt ze botten heel erg dat was eerst niet.
Maar over de break ze mgoen voglens mij 30 dagen break opnemen en mijn vriend doet dat in 2en in november gaat hij nog een weekje maar dan kan ik er niet heen:(
HEt klinkt ouderwets maar mischien kan je hem schrijven of pakketjes sturen dat vind hij denk ik wel heel erg leuk

ja ik had hem al een brief gestuurt die hij mocht openen als hij daar was maar die is nu na anderhalfe week nog niet aangekomen end aar zaten allemaal briefjes in met blijf sterk we redden het wel enzo wel stuk of 10 en allemaal foto’s van ons samen en van mij enzo …
maar hij is nog steeds neit aangekomen. en ikw eet niet hoe ik het naar het leger moet sturen kan dat?..

Mijn post doet er ook altijd lang over:P Maar het komt er wel aan denk ik!!
Als hij in het leger zit moet je hem het adress vragen dan kan je het gewoon daarnaartoe sturen:) moet hij wel dudielijk zeggen waar hoe en wat. Ik schrijf altijd veel meer op de envelop wat nodig is denk ik maar ik wil gewoon dat het aankomt:P

ja post doet er zeker lang over. ik heb ook al zijn leger adres dus heb er vast een brief naar toegestuurd. dan is die er mischien over 3 weken!

Haha ja maar wat ik vreemd vind ik had kaartjes naar nl vanuit turkije gestuurd maar dat duurt maar ander halve week:S en van nl naar daar zo lang

ja dat is zeker vreemd, als mijn vriend me een brief vanuit turkije stuurd komt het ook altijd pas laat aan meestal met prioritie zegels gaat het wel goed

Ja ik had eerst een kaartje gestuurd die kwam echt pas 4 maanden later aan!! maar ik heb naar zijn leger gestuurd dit duurde ongeveer 2 a 3 weken dus dat valt eigelijk wel mee idd een prioritysticker erop doen.

ohh 4 maanden dat is inderdaad wel erg lang! ik stuur ze nu ook al naar het leger waar hij volgende week heen gaat dan hoop ik dat ze er over 3 weken zijn als alles goed gaat!

J dat is inderdaad een goed idee! maar moet hij dan na een maand neit weer naar een andere plaats? dit had mijn vriend namelijk

ja dat klopt ja, over een maand moet hij weer naar een andere plek en het is nog maar even afwachten waar hij heen moet.
waar zit jou vriend nu? zou blij zijn als die 15 maanden voorbij zijn.

Mijn vriend zit nu in erzurum. hij zat eerst ook ergens anders dt was een zware maand en sindsdien is het wel ebter in erzurum. ja het zijn lange maanden maar je moet gewoon het positieve ervan zien dan is hij er vanaf en als hij ook een break heeft zie je hem ook dus overbrugt het die 15 maanden ook

ja dat is zeker waar heb je al plannen voor als hij uit het leger komt?
zie je hem binnen kort weer? en kan hij je vaak bellen?
wat een vragen he? ha ha ben erg nieuwschierig