Het Turkse leger

Mijn vriend moet 21 november in het Leger…
Nu hoor ik zulke verschillende verhalen erover…
De een zegt dat hij de eerste 3 maanden geen contact enz. mag hebben.
En de ander zegt weer dat hij gewoon elke week kan bellen…

Weet iemand misschien wat meer over het turkse leger enz.
Want ik ben erg bang, dat als hij uit het leger komt, dat hij me allang vergeten is… ( Als we geen contact kunnen houden… )

En moeten er nog meer vriendjes van jullie nog in het leger ? of zitten op die moment in het leger ?

Groetjes Yoella…

ik heb laatst een erg leuke jongen ontmoet, helemaal verliefd, en ook niet moeilijk met afscheid omdat ik dacht: ik zie hem volgend seizoen toch weer, nou niet dus.
hij moet 15 maanden het leger in! dus ik ben bang dat ik hem nooit meer zien, aangezien we nog niks hebben.

echt klote!

en ik ben idd ook erg benieuwd.

Bij mijn weten is dat helemaal afhankelijk van waar hij word geplaatst en wat zijn functie word.

Liefs Linda

mijn vriend moet ook t leger nog in. waarschijnlijk word dat ook 21 nov.
ik hoor elke x weer andere verhalen dus t is heel moeilijk om t precies te zeggen…
maar de man van een vriendin van mij zit nu in t leger en zij hebben elke dag contact met elkaar. dus ik heb goede hoop op dit moment…
t enige waar ik heel bang voor ben is dat als mijn vriend uit t leger komt dat hij heel veel is veranderd… maar dat kan ik gewoon niets aan doen of veranderen… dus t enige wat ik kan doen is hem steunen en laten blijken dat ik er voor hem ben…
groetjes myrna

Precies, het enigste wat je voor hem kan doen, is hem laten blijken dat je er voor hem bent…
Want voor die jongens is het ook geen pretje in het leger…

En hoe zit het met het verlof in het leger ??
Ik heb dus ook gehoord dat ze een paar weken vrij krijgen…
Weet iemand hier iets over ??

Groetjes Yoella

ze krijgen 2 weken totaal verlof

En mogen ze zelf zeggen wanneer ze die weken willen ??

Groetjes Yoella

miss styloo,

misschien moet je ook eens op het volgende forum kijken:

www.vakantie-turkije.info

en dan kiezen voor Taliha’s forum, en dan effe zoeken, onderaan staat nl ook een heel topic over het leger.
en veel meer Turkije zaken

Ik zit al te kijken op deze site… maar volgens mij moet ik me eerst even aanmelden…

Groetjes Yoella…

ik had t gister met mijn vriend toevallig ook nog ff over t leger. en hij zei dat ie gewoon zelf kon bepalen wanneer hij die weken verlof nam. maar dat ze volgens mij wel gaan kijken of t een beetje verdeeld is natuurlijk…

als t goed is kan mijn vriend in november niet meer gaan. dus waarschijnlijk kan ik hem in januari weer lekker in mijn armen sluiten!!! :slight_smile: :slight_smile:

groeten myrna

@myrna… Wat heerlijk dat hij nog niet in het leger hoeft…
Maar helaas moet mijn vriend nu echt in het leger…
Misschien dat ik in zijn verlof dan nog naar Turkije kan…
( Als hij het in een vakantie kan aanvragen )

Groetjes Yoella

@mizz-stylo0w: ja maar we denken er allebei met een dubbel gevoel aan. want als hij in nov. zou gaan is ie eerder klaar en als ie in maart gaat kan ik hem nog wel zien in januari. dus is best moeilijk…
maar zit je nog op school dan? omdat ie dan verlof moet nemen in een vakantieperiode?

Ja, ik denk ook wel van, hij moet nu gaan, want dat is hij er eerder vanaf…
En dan is dat legergedoe gewoon helemaal klaar…

Ja ik zit nog op school…
Dit is me laatste jaar op de middelbare school… ( jaja… ik ben de jongste hier volgens mij )
En dat is ook best wel moeilijk, want me moeder laat me natuurlijk niet alleen naar turkije gaan…

Groetjes Yoella

Ik las net dit op internet…

Ze hebben minimaal 2x verlof in de 15 maanden.
1 keer na de 3de maand( ongeveer ) hebben ze 1 week tot 10 dagen vrij.
En nog 20 dagen die ze kunnen opvragen na de 5de maand.

Ik maak me wel zorgen om mijn vriend enz.
Volgende maand zit hij al in het leger…
En ik ben bang dat hij me vergeet als hij daar is…
Maar het is wel even goed om te weten dat ze toch nog verlof krijgen…
( hopen dat ik er dan heen kan… )

Groetjes Yoella…

@mizz-stylo0w:ik kan heel goed begrijpen dat je bang bent dat hij je gaat vergeten… ik heb t daar ook al met mijn vriend over gehad en t is ook zo dat hun dat juist gaan denken, dat wij hen gaan vergeten. zij zitten namelijk ‘opgesloten’ van de buitenwereld en ons leven gaat gewoon door…
vraag aan je vriend t adres waar hij zit en stuur hem brieven, foto’s etc. zodat jullie elkaar niet zullen vergeten!
ik hoop dat ik je een beetje kan helpen… je staat er iig niet alleen voor!!

groetjes myrna

@Myrna… Thanks… Weet je al wanneer jouw vriend in het leger moet ?? Eigelijk moet ik me geen zorgen maken, omdat hij normaal in een hotel werkt, en daar zijn natuurlijk elke week nieuwe meiden… En nu hij in het leger gaat zal dat heel anders zijn, en hoef ik me minder zorgen te maken… ( maar ik doe het toch ) Haha… We houden gewoon moed…!! :slight_smile:

Groetjes Yoella…

Het komt steeds dichterbij… Nog maar 22 nachtjes…:frowning:
Zijn er geen andere meiden die een vriend hebben en ook bijna in het leger moet ??

Groetjes Yoella…

hey mizz stylow,

Mijn vriend moet ook het leger in vind het ook niet leuk:( maar we hebben het er over gehad dat ik in de zomervakantie kom en hij dan 20 verlof neemt en ik 20 dagen bij hem kan zijn :smiley: maar het duurt nog zo lang ik heb ook gehoort da het contact minder is. Ik ben erg gehacht aan het vele contact dat we nu hebben en dat zal dan ineens een stuk minder zijn. Maar ik vertrouw hem en ik weet dat we echt van elkaar houden en dat we niet zonder elkaar verder willen. We hebben het er nu al over om hem naar Nederland te laten komen als hij klaar is met het leger. Alles duurt alleen nog zo lang maar ik zie er voorons wel een toekomst in. Alleen hoop ik niet dat mijn turkje veranderd zal zijn naar het leger. Zijn er eigenlijk andere mensen hier die iets hebben mee gemaakt van verandering als ze hun vriend zien in de verlof periode of na het leger?

gr. victoria

@mizz-stylo0w: ik weet nog steeds niet wanneer mijn vriend t leger in moet. vind ik best balen natuurlijk aangezien wij nederlanders van plannen houden. dus ik heb op mijn werk al geregeld dat ik in januari een maand weg kan om hem te zien maar hij weet dus niet of ie dan al in t leger zit of dat ie gewoon nog aan t werk is. mooi balen dus!!! ach, ik hoor t wel als hij t weet en ik hoop dat ik hem nog mag zoenen voordat ie gaat!

@victoria: je hoeft niet bang te zijn dat je haast geen contact hebt want ik hoor van verschillende meiden dat zij elke dag contact hebben met hun vriend die ook in t leger zit! dat geeft toch weer goede hoop?!?! ik ben zelf ook een beetje bang dat mijn vriend zal veranderen en heb t daar ook regelmatig met hem over. hij kan daar geen antwoord op geven maar zegt dat hij ook bang is dat juist ik verander in de periode dat we elkaar niet zien. ja, daar zit ook wat in natuurlijk! ik denk dat we ons gewoon druk maken over niets!

groetjes myrna