nou ik heb hem vanavond gesproken en hij gaat heel snel t leger in
hij zei dat ie 21 november een brief krijgt waar in staat waar hij heen moet…
ik ben dus echt heel erg verdrietig nu want ik zou in januari een maand naar hem toe gaan. maar dat gaat nu dus niet door!!
ik heb tegen hem gezegd dat ik met mijn baas zal praten of ik nog kan gaan voordat hij t leger in moet, maar kom er net achter dat t al 1 november is. dus ik weet 90% zeker dat dat niet gaat gebeuren. ten eerste heb ik geen geld want ben net begonnen met werken (krijg eind deze maand pas mijn salaris) en ten tweede kan ik nooit vrij krijgen voor volgende week…
ik baal echt zoo erg van dit!!! ik zat de dagen al af te tellen voor 31 december want dat was de dag dat we elkaar weer zouden zien
Wat een vreselijk nieuws voor jou en je vriend.:mad:
Ik kan me heel goed voorstellen hoe ellendig jullie je nu voelen. Zulke mooie vooruitzichten en dan kan het niet door gaan
Ik hoop dat er misschien toch nog een oplossing kan komen voor dit probleem.
Wie weet kunnen je ouders nog wat voor je betekenen.
Ik hoop het echt voor je.
@Myrna… Wat rot voor je !!!:mad: Ik hoop dat je snel nog wat kan regelen enz. Wat raar eigelijk dat hij het zo kort op hoort… Je kan er nu helemaal geen rekening mee houden, het komt er zo ff tussen. ( en dan ook nog is 15 maanden lang ) !!!
Heeel veel sterkte…
En ik hoop dat hij op een goede legerplaats komt… Mijn vriend moet namelijk vlakbij Irak…:mad:
@ iedereen: thanx voor jullie steun!! doet me echt goed. ik heb mijn vriend vandaag nog gesproken, wat ik wel fijn vond want hij was gister ook heel verdrietig. hij zei vandaag dat ie t bijna wilde uitmaken met mij omdat hij t gewoon niet aankon
maar gelukkig heb ik hem ff duidelijk gemaakt dat t voor mij ook heel moeilijk is en dat ik niet zomaar kan komen. ik heb een contract op mijn werk tot 31 dec. omdat ik in januari dus naar hem toe zou gaan. ik kan gewoon niets doen en dat vind ik nog t ergste van alles…
@ mizz-stylo0w: jesus man! komt je vriend bij irak in de buurt?? oh meid ik vind dit echt klote om te horen. ik ben echt aan t duimen voor mijn vriend dat ie t ‘goed’ gaat krijgen.
Kon ik ook nog maar ff naar Turkije, me vriendje zien voordat hij het leger in gaat…
Maar helaas gaat het egt niet meer…
Vrijdag ben ik jarig…Die week daarna examens… en dan is het al 21 november… :mad:
Ik heb vandaag nog met hem gepraat… en ik heb hem vertelt dat ik bang ben dat hij me zou vergeten… Hij zegt dat hij dat noooit zal doen…
( We zullen het zien, maar toch ben ik er nog bang voor… )
Me vriend vertelde me vandaag dat hij de 1ste maand in het leger, niet mag bellen…
Klopt dit…?? en kan ik hem dan wel gewoon bellen, en naar hem vragen ?
Mijn vriend ofjah laten we het maar even houden op een hele goede vriend van mij die moet 20 November het leger in… :sad: Ik wou zograag dat ik hem nog van tevoren zou kunnen zien…Maja ik ga er nu maar op hopen dat hij las ik weer in het voorjaar daar ben dat hij voor mij vrij wil en doet pakken…
Stom leger ook…:mad:
Voor alle meiden die hun vriend voor langere tijd moeten missen door het leger of andere omstandigheden, heel veel sterkte gewenst.
Het zal goed komen.
mijn vriend zit vandaag ook in het leger. Gister nog met hem gesproken lang:P en voor de laaste keer gezien achter de webcam, we moesten beide onze traantjes weg vegen tijdens ons gesprek op msn. K moet nu ook 15 maanden wachten:(