hey hallo,
mijn askim moet binnen kort het leger in zijn er nog meer waarvan hun askim het leger in moet??
of zijn er nog mensen waarvan hun askim het leger al in is geweest en die er iets meer over kunnen vertellen over het contact enzo.
hey hallo,
mijn askim moet binnen kort het leger in zijn er nog meer waarvan hun askim het leger in moet??
of zijn er nog mensen waarvan hun askim het leger al in is geweest en die er iets meer over kunnen vertellen over het contact enzo.
Mijn neefje zit nu in het leger, vlakbij Irak zelfs.
Contact ligt aan de standplaats en situatie.
Neefje zit veel buiten en in de bergen dus daar hoort mijn schoonzus lange tijden niks van.
Maar diegenen die verder van Irak zitten kunnen zeker in het weekende buiten de kazerne internet cafe’s bezoeken.
Of telefoneren.
hey…er is nog een topic over het leger…maar een nieuwe is goed
die ander staat behoolijk vol…
mijn vriend is in februari alweer een jaar uit het leger…
de eerste 5 maanden hebben wij alleen telefonisch contact gehad…bellen/smse
de laatste maanden had hij als taak: naar de stad gaan en daar papieren afgeven…vervolgens moest hij uren op de bus w88 dus hadden we fijn de tijd om uren op msn te zitten…3 of 4 keer per week…dat was natuurlijk erg fijn:D
ik wens je iig veel sterkte voor die 15 maanden, 't zal niet altijd even makkelijk zijn, maar ze gaan voorbij;)
wanneer gaat hij precies?
groetjes
filiz
filiz,
fijn dat jou askim al geweest is, ik zie er zo tegen op.
als het goed is gaat hij deze maand nog.
zijn er nog meer hier waarvan hun askim het leger in moeten??
Mijn askim moet waarschijnlijk vanaf maart al… En ook ik zie er tegenop!! :crybaby:
cynthia,
ik zie er ook heel erg tegen op.
als het goed is moet mijn askim over 2 weken al.
weet je ook waar jou askim heen moet??
nee weet nog niks… Jullie wel??
hij moet naar Balikesir.
maar jou askim moet pas in maart, ga je er nog een x heen voor die tijd.
Ik denk niet dat het er in zit dat ik nog ga… :mad: :crybaby:
Waar ligt Balikesir?
@Cynthia
http://www.landenspecials.nl/Images/landkaart_turkije.gif
Links kijken Boven Bodrum, waar jij altijd heen vliegt
(Bodrum staat er niet op)
Waarom ga je je vriend voorlopig niet meer terug zien?:disgust:
@karin…zit je vriend ondertussen al in het leger…?
filiz,
hij is nog niet weg 2 jan. gaat hij als het goed is.
poeh lekker om meteen na oud&nieuw te moeten gaan…
Sterkte!
He Karin,
Mijn vriend is nu al bijna een jaar uit het leger (GELUKKIG)…
Hij heeft in dienst gezeten ergens op het eiland Cyprus…
HJij mocht bijna niet naar het internet café en ook niet zo vaak bellen.
Dat heeft hij me vertelt…
Ik had in die tijd nog niks met hem maar hij zegt dat hij die tijd soms nog wel mist dus volgens mij heeft hij daar niks ergs meegemaakt ![]()
Maak je niet druk, het komt allemaal goed…schrijf hem anders brieven en geef ze aan hem als die rot diensttijd voorbij is…
Heel veel sterkte meisje, ik snap dat je je rot voelt.
Groetjes Janneke
Mijn liefde is sinds vorige week woensdag in het leger. 15 maanden lijken nu een eeuwigheid, ook omdat we niet weten wanneer hij contact met me kan opnemen. Hij zit nu in Bursa. Zijn er meer vrouwen die hun vriend/man daar hebben zitten?
heeej
mijn vriendje zit al 3 weken in het leger in istanboel. wij hebben niet veel contact en dat maakt het heel moeilijk voor ons om onze relatie stand te houden. maar we zijn heel zeker van de liefde voor elkaar. in februari mag hij 10 dagen naar huis en dan vlieg ik er waarschijnlijk naartoe.
dus voor iedereen wiens vriendje in het turkse leger zit of gaat veel succes en wat zijn 15 maanden in mensenleven.
Wij zitten ook op een oproep te wachten. We dachten beide dat het november zou worden, maar tot op heden nog niks gehoord en ook bij het legerkantoor kunnen ze mijn vriend niks zeggen (hij gaat er zo ongeveer elke week langs om te vragen of ze al iets weten, tot op heden niks) We zien er beiden als een berg tegenop, die onzekerheid is slopend, niet alleen het niet weten wanneer, maar ook waar is een vraag die ons bezig houdt.
RESPECT VOOR JULLIE VRIENDJES DIE NU IN NOORD- IRAK ZITTEN !!
want wij gingen van onze stad met de bus naar ankara (vliegveld)
we zagen allemaal jongens, die nu daar zitten!
Mijn ex heeft het uitgemaakt omdat hij naar het leger moest. Hij zei dat hij niet wou dat ik 15 maanden ongelukkig zat te wachten op hem … :crybaby: