He meisje,
Heel veel sterkte deze zware periode…
ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik vind het echt super rot voor je
groetjes Janneke
He meisje,
Heel veel sterkte deze zware periode…
ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik vind het echt super rot voor je
groetjes Janneke
Dank je Janneke, ik ben er heel verdrietig om. Na bijna twee jaar maakt hij het om deze reden uit, ik had het ook helemaal niet zien aankomen. Dank je voor je steun.
meid, ik vindt het super erg voor je !
echt onwijs veel sterkte,
maar als hij echt van jou houdt!
komt hij na die 15 maanden bij jou terug!
en je kan hem daar nog altijd opzoeken om te verassen;)
en je spreekt hem heus nog op msn!
ze hebben bepaalde tijden enz, dat ze op de pc mogen:)
sterkte meid
Dank je Bernn, we zullen maar afwachten wat er nog staat te gebeuren. Ik geloof in het lot, wat is dat is en wat komt dat komt.
idd meid !
mijn neef moet ook volgende week het leger in:o
en me vriend heeft gelukkig nog wel eff ![]()
ben ik wel blij om!
Is je neef niet bang om te gaan nu? De situatie is niet zo goed om te gaan denk ik. Weet hij al waar hij naartoe moet?
hallo allemaal, mijn vriend moet helaas ook het leger in over 10 dagen…
ben benieuwd naar jullie verhalen hoe jullie er mee om gaan
Mijn vriend zit op dit moment in het leger, hij heeft er nu ruim 2 maanden opzitten. Het is een moeilijke en zware tijd, maar gelukkig kon mijn vriend me redelijk vaak bellen en kwam hij af en toe op msn. Ik heb hem in die 2 maanden 2 keer gezien op msn met cam, dus dat is heel weinig. Het ligt er ook erg aan waar je vriend gelegerd gaat worden en dat is bij ons helaas niet zo goed. Toch moeten we er doorheen en dat gaat gepaard met de nodige ups en downs. Heel veel sterkte en succes, als de liefde sterk genoeg is, overwint deze alles!!!
hey bedankt voor je reactie… het zou zeker zwaar worden maar ben blij dat je vriend je vaak kan bellen.
hoop dat het bij mij hetzelfde is.
hoelang zijn jullie al samen? dinsdag hoor ik waar hij heen moet dus erg spannend.
waneer zie je hem weer? na 3 maanden mogen ze er even uit begreep ik.
jij ook heel veel sterkte! het valt niet mee
Wij zijn inmiddels ruim 2 jaar samen en zijn ook al verloofd. Na de eerste basisperiode hebben ze inderdaad een weekje verlof. Mijn vriend heeft dit aankomende week, maar ik kan er helaas niet naar toe. We hebben besloten om te wachten tot oktober, zodat we elkaar om de 5 maanden kunnen zien (als hij zijn verlof krijgt, want alles is onzeker in het leger) Sommige jongens hebben na 1 maand al verlof, mijn vriend na 70 dagen, dus dat is ook verschillend en heeft ook te maken met de eerste plaats waar hij gelegerd gaat worden. Hoe lang zijn jullie samen? Ik wens je heel veel sterkte!
wij zjin vorige maand ook verloofd… bijna anderhalf jaar samen nu.
wat jammer dat je hem niet kan zien volgende week!
heb je al plannen voor na het leger? ik zie hem waarschijnlijk in november pas weer… hoop dat het allemaal gaat lukken en dat ik vakantie op kan nemen als hij er even uit kan… allemaal afwachten helaas.
heb je een leuk verlovings feest gehad?
Jullie hebben in ieder geval ook al een sterke relatie opgebouwd, want dat is toch wel erg handig voordat je vriend het leger in gaat. Wij hebben inderdaad al grootse plannen voor na het leger. Als hij klaar is willen we met de mvv procedure gaan beginnen om onze toekomst in Nederland op te gaan bouwen. In 2010 willen we gaan trouwen in Turkije, datum is nog niet gepland, want dat hangt weer af van hoe snel de mvv er doorheen is. Ik hoop dus heel erg dat ik mijn askim in oktober ga zien en aankomende week gaan we van elkaar genieten op msn en lang kletsen aan de telefoon. Het is even niet anders. Wij hebben trouwens geen groot verlovingsfeest gehad. Heerlijk romantisch met z’n tweetjes, onze bruiloft daarentegen wordt wel heel groot:D
wat leuk zeg om je te spreken, we zitten in dezelfde situatie.
ja heerlijk weer een week met hem op msn! wat zou je daar naar uitkijken!
leuk dat jullie samen in nederland willen zijn, heb je er ook wel eens over gedacht om daar heen te gaan?
wij hebben vorige maand de verloving gedaan! was een gezellig feest zeker een dag om nooit meer te vergeten!
waar komt je vriend vandaan?
nou je hebt een mooie bruiloft om naar uit te kijken! super:teeth:
Ik heb er zeker ook aan gedacht om daar naar toe te gaan, maar een toekomst in Nederland biedt naar mijn idee toch meer zekerheden dan in Turkije. Mijn vriend komt uit Izmir, maar we hebben elkaar ontmoet in Kusadasi. Ik ben blij voor je dat jullie zo’n leuk feest gehad hebben, zal zeker iets zijn om nooit te vergeten. Waar komt jouw vriend vandaan?
Meiden in hetzelfde schuitje weten hoe je je voelt en waar je het over hebt, dat praat een stuk makkelijker vind ik zelf:D
ja het liefst wil ik ook hier in nederland blijven, maar mocht het door omstandigheden niet lukken met het visum vertrek ik toch daar heen.
mijn vriend komt uit hatay en heb hem in alanya ontmoet toen ik daar op vakantie was.
ja het praat zeker makkelijker met iemand die hetzelfde voeld.
wat vinden je ouders en familie ervan? hoe oud ben je eigenlijk en waar kom je vandaan?
Mijn ouders dachten in het begin dat het wel weer over zou gaan, maar naar mate het meer serieus werd, wilden ze hem graag ontmoeten. Vorig jaar mei hebben ze mijn vriend voor het eerst ontmoet. Het klikte enorm goed en ze zijn zelfs in augustus alleen terug gegaan naar Kusadasi en hebben hem ook vaak opgezocht. Mijn familie en vrienden staan allemaal achter mijn keuze. Ik ben dan ook al 27 jaar, dus echt veel hebben ze ook niet meer over me te vertellen, maar het is zeker fijn als je weet dat iedereen achter je staat. Uiteraard heb ik ook last gehad van de vooroordelen en nog steeds hoor ik ze weleens, maar ik weet dat het goed zit en dat is het belangrijkst. Hoe zit dat bij jou?
Mocht het echt niet lukken met het visum (waar ik niet vanuit ga) dan ga ik ook daarheen, maar het is absoluut mijn voorkeur niet.
oh dat is wel fijn dat je familie erachter staat, mijn ouders hebben hem ook ontmoet maar ze hebben hem niet zo lang gezien.
ik hoor nog vaak vooroordelen maar begin er nu zo langzamerhand aan te wennen.
ik moet er maar niet teveel over na denken en gewoon mijn hart volgen.
iedereen heeft altijd zijn oordeel wel klaar liggen.
echte vriendinnen die mij met hem samen gezien hebben zijn ervan overtuigt dat het goed zit en ik zelf ook natuurlijk!
nee mijn voorkeur is ook liever hier! wat voor werk doe je? het gaat geloof ik ook om ons inkomen
Ja, het gaat om het inkomen, maar dat heb ik allemaal al geregeld met mijn werk. Datgene wat ik tegen die tijd nodig heb, gaan ze me ook geven, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Hoe zit dat bij jou? en hoe oud ben jij? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig;) Gezellig onderonsje trouwens…
Ik werk trouwens op een reisbureau, altijd handig:)
ha ha zeker gezellig! ja met mijn inkomen zit het ook goed ben verleegkundige in het ziekenhuis en doe de opleiding voor de hartbewaking dus in dat geval hoef ik me ook geen zorgen te maken! ik word maandag 24! ha ha je mag het allemaal weten hoor!
zeker gezellig!