oh reisburo! dat is zeker handig! krijg je nog korting??
Uiteraard, dat zijn de voordelen van mijn vak;)
heel handig! betaal me scheel aan tickets en telefoonkosten!
ben afgelopen jaar denk 7 keer heen en weer geweest!
maar het laatste afscheid was het ergste:crybaby:
Ik ken 'm, zeker omdat je niet weet wanneer je elkaar weer gaat zien en spreken. Het uitzicht is niet echt positief te noemen met 15 maanden leger, maar er komt een einde aan, alhoewel deze nog ver weg is. Het moeilijkst vind ik die onzekerheid, het niet weten wat er gaat gebeuren, wanneer ze verlof krijgen, waar ze heen gaan en wat hun functie wordt. Alles is op het laatste moment. Ons laatste afscheid was ook dramatisch, we hebben beide staan huilen als een klein kind. Sinds hij in het leger zit, heb ik wel gemerkt dat onze relatie steeds sterker wordt, dat is dan ook het enige positieve eraan. Je moet sterk blijven, helemaal naar je vriend toe en dan komen jullie er wel. Wij hebben ook nog aardig wat maandjes te gaan, maar we weten waar we het voor doen en dat de toekomst op ons wacht als hij klaar is. Een leuk vooruitzicht in elk geval, waar we ons beide aan vast houden.
ja precies, ik weet ook niet precies waneer ik hem weer zie en dat is heel erg.
ik hoop ook dat het allemaal lukt met zijn verlof en dat ik hem kan zien.
ja afscheid nemen is echt vreselijk… zie ons nog staan op het vliegveld het liefst had ik me samen met hem willen verstoppen! ik probeer sterk te zijn maar valt niet altijd mee
moet maar proberen het beste ervan te maken en hem te helpen zover ik kan
waar woon je in nederland? tja ik ben ook nieuwschierig ![]()
spreek je trouwens turks?
Ik ben vorig jaar vol motivatie begonnen aan een cursus Turks, ik spreek dus wel iets, maar zeer weinig, want de motivatie was snel weg, naar mate het steeds moeilijker werd. Ik heb met mijn vriend afgesproken er nu weer aan te beginnen, dus deze winter gaat het er weer van komen en ga ik vol goede moed weer verder met leren. Ik woon in Zuid-Holland. Jij?
En wat voor werk doe je en hoe oud ben je? Die vragen had ik al gesteld, maar nog geen antwoord op gehad. Ja, ik ben scherp vandaag:)
oh dan heb ik het verkeerd ergens neer gezet! ben hier net dus weet nog niet precies hoe alles werkt! ik ben 24 en ben verpleegkunige in het ziekenhuis doe de opleiding voor de hartbewaking.
ik heb ook een curses turks gedaan en ga in oktober weer verder.
ik doe nog een keer de curses helemaal opnieuw om het goed te begrijpen maar het blijft lastig.
ik kom uit noor-holland
Geeft niet hoor, maar was gewoon nieuwsgierig.
Ik vind de Turkse taal geweldig, maar het is niet zo eenvoudig. Verstaan is makkelijker dan het spreken;)
Ik ga er nu vandoor, het was leuk even gesproken met je te hebben.
Tot snel!
ja spreken valt helemaal niet mee! geniet van je weekend! en veel sterkte
tot snel!
oh gelukkig heeft jou vriend het al achter de rug! mijn vriend vertrekt volgende week helaas… en inderdaad zonder mobiel…
hoi, hij is gevestigd in karabuk ergens in het noorden van turkije
hij had al enkele plannen om ze mobiel mee te smokkelen ha ha
fijn te horen dat jou vriend in ieder geval veel kon bellen naar je!
ik zou blij zijn als het allemaal achter de rug is en inderdaad dan kunnen we lekker samen zijn zonder verplichtingen! ik las ook je stukje over het familie bezoek en zo
ik heb precies hetzelfde meegemaakt, toen ik mijn vriend ontmoeten sprak hij ook zeer weinig engels! ben je al lang samen met je vriend?
ja ik hoop ook dat hij in de weekende vrij is en zodra hij er even uit kan probeer ik bij hem te zijn, ik ben nu anderhalf jaar met hem samen en ken de verhalen van mensen die maar blijven zeggen dat dit niet kan slagen! ach wij weten wel beter toch?
zodra hij het leger uit is wil ik hem ook graag hierheen halen.
leuk om iemand te ontmoeten in dezelfde situatie! ga je vaak naar hem toe?
en waneer zie je hem nu weer?
ik hoop dat de 15 maanden voorbij vliegen
ha ha is goed! ik spreek je snel weer!
Mijn vriend zit nu al 10 maanden in het leger in erzurum!! Dus nog 5 maanden te gaan:O
Mijn vriend moet de 23 het leger in .
waar weet ik niet maar voel me behoorlijk kut ik moet hem zo lang missen…
Hey
Is natuurlijk logisch iedereen vielt zicht rottig erbij!!.
Je vriend kan waarschijnlijk soms wel op msn en hij mag je ook bellen!! Niet met ze mobiel maar dat maakt niet uit. Mijn vriend zit nu 10 maanden in het leger het is moeilijk maar je moet gewoon vooruit kijken naar dat hij uit het leger komt;) dan hoeft hij daarna nooit meer:D
Daylene: Heeft hij niet al een basis waar hij heen moet?
gelukkig je bent al over de helft!
hey daylene!.. ik weet hoe je je voelt… de mijne gaat ook deze dagen weg.
ik voel me ook echt kut! weet je al waar je vriend heen moet? zijn jullie al lang samen?
groetjes stephanie
Heet Stephanieblauw.
Nee ik weet echt niet waar hij heen moet.
ik hoop gewoon dicht bij ankara daar blijkt ook een leger te zitten die niet zo slecht is.
en hart.
En we zijn nog niet echt heel lang samen maar lang genoeg om te zeggen dat ik met hem verder wil …
Groetjes Daylene