Turgutreis - Ozzy's - Aegean Dream Resort

http://www.aegeandream.com/v2/nl/default.asp

Als je op bovenstaande link klikt en dan op die pagina onderaan links dan moet het toch lukken.:unibrow:

@ Besmile: Als je op die site bent, zie je bovenin een paar plaatjes Die eerste met die groene rand staat download brochures en daarnaast staat hotel-song.

Ik heb het net beluisterd! Succes ermee.

Het is me gelukt.

@Ron: Het is schiet voor jou nu op, heb een beetje gunstige vluchttijden?

o ja jij gaat bijna!!!
IK WIL MEE!!! Nee hoor ga jij maar lekker en geniet ervan zou ik zeggen.
Maar dat gaat vast lukken, je eigen jubileum.

Fijne vakantie alvast
Groet jac

Hoi Toos de vluchttijden zijn wel goed heen vrijdagochtend vertrek om 07.00 uur en terug 9 oktober terug op schiphol 14.30 dus valt alles mee.

Helaas kun je niet mee Jac, maar het is wel een lustrum 5x dus neem er eentje extra.

Groetjes Ron

Inderdaad veel plezier!!!

Hoi Allemaal.

Ik kan zeggen dat ik weer heerlijk aan het genieten ben de zon staat hoog alleen wat meer wind maar goed dat nemen we op de koop toe.
En al lekker naar het dorp geweest en bij Ozzy wat wezen drinken.

Groetjes aan allemaal Ron

Nou Ron ik zou zeggen geniet maar lekker!!!
Als je weer terug bent zijn we benieuwd naar je verhalen!!

Groetjes jac

nog 5 dagen en dan ga ik er ook van genieten.

nou dat schiet lekker op!
Hopelijk krijg jij het ook naar je zin!

Heej Ron, ik zag dat je weer terug was.
Vertel hoe was je vakantie in ADR???

Groet

Hallo Allemaal

Ja ik ben jammer genoeg weer terug want het is hier maar koud en dan moet ik ook weer aan het werk donderdag bah!!.

Maar ik heb weer een schitterende vakantie gehad heel veel mooi weer en natuurlijk wordt dat gekoeld met een overheerlijke Efes.
Bij aankomst op vliegveld Bodrum een klein beetje regen maar bij het hotel geen regen meer gezien, weer lekker gegeten, gedronken en heel veel plezier gehad met het animatie teaam, en natuurlijk koffie gedronken en appeltaart gegeten bij Ozzy’s, waar je ook verschillende dingen zoals een dag met een bootje weg, jeep safaries en wat ik ook aan de weet kwam was dat je ook bij Torba in de buurt met dolfijnen kan zwemmen en dit kun je in Turgutreis alleen maar boeken bij Ozzy, wat ik dan ook een volgende keer zeker ga boeken als ik weer in AD ben, is niet goedkoop maar moet echt voor dat geld een mooie ervaring zijn, wat ik heb gehoord van andere gasten uit het hotel die het hebben gedaan. prijs was €75,00
Animatie team was aardig ingeslonken maar ondanks dat zetten ze toch iedere avond weer een geweldige show neer “petje af”.

En ja na 5 keer daar te zijn geweest is het gewoon of je thuis komt zo verschrikkelijk vriendelijk was deze keer ook de ontvangst weer.

Volgend jaar zeker weer heen.

Groetjes Ron

Wow nee dat wist ik ook niet.
Nou dat moet ik dan ook doen!!! Echt gaaf lijkt me dat.
Ik ga als ik in mei weer naar ad ga gelijk boeken bij ozzy!
Leuk dat het zo goed bevallen weer is.
Wie waren er nog van het animaiteteam???
Lees toch op vakantiereiswijzer wat negatieve berichten, maar een kenner die het nog steeds super heeft nou dat zegt voor mij ook wat.
Nou ik ga in december maareventjes weer boeken voor april-mei en september denk ik maar.
Nou de groetjes

Hoi Jac,

Van het animatie team waren er nog Orcun, Gala, Marina, Cum Cum, Olga, Vova, Ilhan en Emma en dan nog de drie van het watersport, de anderen zijn weg helaas.
Wat je leest op de vakantie reis wijzer moet je met een korreltje zout nemen, dat het personeel sjagerijnig rondtloopt is echt niet waar, ze doen meer voor je dan nodig is, en ach ja we hebben allemaal wel eens een rotdag, wat het eten betreft ik weer heerlijk gegeten en dat overal en bijna 24 uur perdag, en wat de drank en dan bedoel ik de Ammaretto ik heb gezien dat ze een nieuwe fles pakten en daar het zegel nog van moesten verbreken dus echt niet bij vullen, maar ja waar klaagt men over alles is gratis goedkoper kun je niet op vakantie en je wordt op je wenken bedient, nee voor mij een perfect hotel en met mij nog velen meer die al meer dan 4 keer in het hotel zijn geweest en voor volgend jaar ook weer gaan boeken dus als dat soort mensen 4x of meer naar het hotel gaan is het dan slecht???, nou dacht het niet.

Groetjes Ron

Nee idd, nou ik ga er ook gewoon nog heen hoor.
Voor mij kan AD ook niet stuk. Blijft een super hotel.
Hmmm ja dat kan maar zo he dat het animatieteam slinkt, maar ach als de shows nog maar goed zijn zeg ik maar altijd!!!
Ach ja zulke mensen ken ik ook, tijdens mijn verblijf zaten er mensen te zeuren dat er geen ice tea was. Jammer dan neem dan iets anders keuze genoeg zou ik zeggen. Maar ze maakte daar een heel stampij van niet meer normaal. Ze gingen zelf naar de hostess toe.
Maar goed net wat je zegt iedereen heeftwel eens een rotdag en sommige moeten tot 2 uur in de disco werken en 's morgens weer met het ontbijt er staan, zeg nou zelf dan zou ik er ook niet al te vriendelijk uitzien hoor.
Maar goed misschien tot ooit in ADR!!!11

Groetjes jac

Hey Ron,

Ik ben er ook nog hoor!!!:teeth: :teeth:
En blijf ook nog wel even.

Groeten Ricky

Hé Ricky wat leuk dat je hier ook komt posten! Alles goed daar in AD? Pff heb wel heimwee hoor, was afgelopen vakantie in september weer super!! Je kunt je ons vast niet meer herinneren, hebben je af en toe maar heel ff gesproken aan het zwembad. Nou succes de aankomende weken, de herfstvakantie zal het wel weer druk worden?

Sorry Ricky slippertje van de toetsen.

Groetjes Ron

Hey Diamond,

weet niet je naam, dus kan niet zeggen of ik je wel of niet ken. Maar zal vast wel.
Als ik de gezichten weer zie weet ik het bijna altijd wel.

Enne Ron, kan gebeuren he,

laters