Turgutreis - Ozzy's - Aegean Dream Resort

Hallo Turkije gangers.

Een hele hoop mensen vinden Turkije een grandioos vakantie land, nu ik dus ook. Ik kom al 7 jaar in Turkije en de laatste 3 jaar in Turgutreis en kan zeggen een heel gezellig stadje, op de zaterdag een geweldige markt.

Bij de markt heb je ook Ozzy’s Lounche bar, een nederlands gezin wat daar een barretje is begonnen, je kunt daar overheerlijke appeltaart met slagroom eten en echte :NETHERLAN koffie drinken heerlijk gewoon, en niet alleen koffie maar je kan er natuurlijk ook gezellig een pilsje drinken.

En Aegean Dream is een geweldig hotel voor jong en oud met een geweldig animatie team bestaande uit Orcun, Gala, Marina, Cum Cum, Ilhan, Linda, Bilek, Olga, Vova, Basar, Sveta en natuurlijk Ricky, mocht u heen gaan dan kunt u het animatie team verwennen met stroopwafels, drop, pindakaas en bifi worstjes echt een hotel om naar terug te gaan, wat ik dan ook zeker weer doe, in september ga ik voor de 5e keer heen.

Groetjes en wie weet tot ziens in Turgutreis
Ron uit Heemskerk

ik zie het in okt wel

Hey Ron,
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ga er over een weekje naar toe. jippieeeeee!!!

Groet jac

Hey Jac

Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad.

Groetjes Ron

Dat zal vast lukken. Daar ben ik helemaal niet bang voor.

Groet jac

En vergeet niet naar Ozzy’s te gaan

wij zijn vorig jaar ook met onze huwelijksreis naar Turkije geweest ook naar Bodrum en hebben vaak bij Ozzy’s gezeten, was heel leuk dus voor degen die naar Bodrum gaan…

**Wij gaan ook in ieder geval een kop lekkere cappuchino drinken bij Ozzy’s. En natuurlijk ff kletsen met Stacey :smiley: **

Doe ze de groetjes van Ron uit Heemskerk

Hey Ron,

Je krijgt de groeten van het animatie team.

Hier is alles oke echt weer genieten!!!
Groet jac

@Ron: Wanneer ben jij in Aegean dream geweest? In oktober wordt het voor ons de 4de keer. Je moet eens vragen of je geen korting krijgt als je voor de 5de keer komt:wink:

Hoi Jac

Dank je wel.
En nog een hele fijne tijd daar.

Groetjes Ron

Hallo Toos.

Ik ben dit jaar voor de 4e keer in AD geweest en wel van 22 mei t/m 12 juni
en ik kan je zeggen dat ik niets te kort ben gekomen.
En 29 september ga ik nog eens voor 11 dagen dus wie weet zien we elkaar
daar nog.

Hoi Ron,

wij waren er zowel vorig jaar als dit jaar eind juni, begin juli. Zal je in oktober niet zien, wij komen 10 oktober.

Ook dan zul je het weer naar het zin hebben denk ik.

groetjes Ron

Van het animatie team wat er in mei / juni was zijn ondertussen een aantal personen weg, o.a Eddy, Nancy, Basar, wat heel jammer is.

He hallo

Inderdaad Basar is tijdens mijn vakantie weggegaan.
Begin juli is hij weggegaan.
Maar er is een nieuwe Jay een engelse jongen die het ook erg goed doet.
Kende hem van verleden jaar toen hij op vakantie was in AD.

Groet Jac

Ik heb nog geen vergelijking met andere jaren, wij komen in september voor het eerst naar AD. Van wat ik allemaal lees over het annimatieteam, moet het wel goed zijn. Ben benieuwd :slight_smile:

@MK116: Weet zeker dat je er ook zult gaan genieten. Welkom bij de club van AD gasten

@toos
Jij gaat toch in oktober weer heen, dan moet het hotel je dus wel heeeeeeel goed bevallen :slight_smile: