Aegean Dream Resort Hotel, Turgutreis

Hallo,

1 juni 2004 gaan wij met 8 personen naar “Aegean Dream Resort Hotel” in Turgutreis.
Verzoek aan iedereen die info heeft over het nieuwe hotel, en de plaats Turgutreis, om te reageren.
Op internet is er nl. zeer weinig over te vinden.
Wij bedanken iedereen voor de genomen moeite.

Groeten,
Riny :rolleyes:

Op www.sunjets.be is er één en ander te vinden. Gewoon bestemming *Turkije, Klassieke Kust *aanduiden en verder een afreisdatum e.d. en de verschillende keuzes komen te voorschijn. Je zal er onder andere kunnen vaststellen dat het hotel momenteel nog in aanbouw is, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al wel (indien dit niet zo is, geen paniek, het raakt wel af :slight_smile: )
Groetjes.

hoi,

over het hotel kan ik je niks vertelllen maar over de plaats turgutreis zelf wel.
het heeft een erg gezellig centrum met een paar winkels,restaurantjes en terrrasjes.
verder is er een haven waar je bootdagtochtjes kunt boeken en een grote jachthaven.
op zaterdag is er altijd een grote markt waar je van alles kan vinden.
het strand is ook best groot,bodrum ligt op ongeveer 20 minuten met de dolmus.
in turgutreis heb je een paar grote supermarkten waar je echt alles kunt kopen!

groetjes!

Originally posted by schol@29-12-2003, 02:21:38
**1 juni 2004 gaan wij met 8 personen naar “Aegean Dream Resort Hotel” in Turgutreis.
**

Dat is leuk.
Wij gaan immers met ons kleintje van dan 2 jaar ook naar datzelfde nieuwe hotel (van 5 tot 17 juni).

Ziet er prima uit, evenals het stadje Turgutreis. Helaas hebben we van het hotel zelf nog niets extra gezien dan de maquettes op de site van Sunjets.
Elke extra info over dat hotel, en ligging tov het stadje, is dus welkom

Originally posted by schol@29-12-2003, 01:21:38
**Hallo,

1 juni 2004 gaan wij met 8 personen naar “Aegean Dream Resort Hotel” in Turgutreis.
Verzoek aan iedereen die info heeft over het nieuwe hotel, en de plaats Turgutreis, om te reageren.
Op internet is er nl. zeer weinig over te vinden.
Wij bedanken iedereen voor de genomen moeite.

Groeten,
Riny :rolleyes:**

Ook wij gaan naar dit hotel waar op dit moment nog niet zoveel over bekent is, maar dat is normaal zeker bij hotels die pas over enkele maanden voor het eerst opengaan. Wij vertrekken op 27 mei en blijven tot 5 juni. Als ik ergens aan info geraak voor mijn vertrek laat ik zeker nog iets horen en anders zien we mekaar ginder misschien wel, kunnen we aan de bar met zijn allen klinken op de opening. :rolleyes:

Ja, lijkt leuk.
In ieder geval een correctie van onze reisdata :
Wij gaan van 3 tot 17 juni en niet van 5 tot 17 juni.

Hoi,

Wij gaan van 1 juni tot 15 juni.
Ik weet niet of jullie de volgende site al ontdekt hebben:
http://www.hotelguide.com.tr/iceng.asp?Ote…elID=G48011137#

Iedereen die iets meer weet, evt. de plaats, het strand in de buurt enz. mag zich alsnog melden.

Riny :unsure:

Hallo,
thanks voor de link, want daar staan enkele maquettes op die we nog niet gezien hadden.
Jullie gaan blijkbaar ± dezelfde periode als wij. Zijn jullie 1 familie of vrienden?

Ik ben vorig jaar in een hotel in de buurt geweest en heb dit hotel zien bouwen.

Het zag er toen al schitterend en mooi en groot uit.

Wel even schoentjes meenemen om te zwemmen de bodem is van rotsen e.d. niet echt lekker om op te lopen.

Het water is vrij fris, de temperatuur is super, is het 35 graden dan voelt het als 25

Heerlijke wind steeds

Jullie gaan een supervakantie tegemoet!!!

Wel goed afdingen op de marktjes, 1 keer per week is er een extra grote markt.

stadje en marktjes op 5 minuten lopen.

Hallo,

Ik kom ook naar dit hotel,van 10 tot en met 17 juni!
Net zoals jullie heb ik er maar weinig infotmatie over gevonden!
Wie er iets meer over weet mag dit me altijd laten weten …

Zijn er nog Belgen die komen of zijn het allemaal Nederelanders?

Groeten DUVAL :slight_smile:

Ik ben belg en ben terug op 5 juni, dus laat ik nog wel horen hoe het ginder was.

Mijn ouders zullen er ook al zijn van 3 juni,maar ik kom achter op 10 juni! Dus jullie zijn ook Belgen,van waar zijn jullie ergens,en hoe oud zijn jullie? En met welke maatschappij hebben jullie geboekt?

Moest je msn hebben mag je me toevoegen : cokemen@hotmail.com

Groeten DUVAL :rolleyes:

Originally posted by Wim73@22-01-2004, 22:16:49
Hallo,
thanks voor de link, want daar staan enkele maquettes op die we nog niet gezien hadden.
Jullie gaan blijkbaar ± dezelfde periode als wij. Zijn jullie 1 familie of vrienden?

Hoi Wim,

Even een antwoord op je vraag.
Wij zijn allemaal volwassenen. Familie en vrienden.
Waarschijnlijk zullen we elkaar daar wel een keer tegen komen.

:rolleyes:

Hoi Schol
Ik ben voor je gaan kijken bij www.vakantiewijzer.nl maar er waren geen reactie’s op dat hotel.Waarschijnlijk omdat het nieuw is.
sucses verder.

Dank je Sjan
Daar was ik ook al geweest en heb ook bij Turgutreis gekeken.
Hier was wel info over.

Groetjes :blink:

Ook ik vertrek op 3 juli voor 2 weken met mijn dochterje vanuit Brussel naar dit hotel.
Het is de 4de keer dat wij naar Bodrum gaan en het is er ronduit schitterend. Tot op heden logeerden wij altijd in Hotel Kervansary, maar dit werd dit jaar te duur.
Dit nieuwe hotel lijkt me echter van hetzelfde niveau en zal volgend jaar waarschijnlijk ook een stuk duurder worden.
Toevallig kwam ik op het internet de CV tegen van de directeur van dit hotel en hij heeft al in veel bekende hotels gewerkt. Ik vermoed dat alles in dit nieuwe hotel dan ook op rolletjes zal lopen.
Wat ik op het internet terug vond van Turgutreis lijkt me ook schitterend. Prachtige baaien en een mooie marinehaven, een oud kasteel, enz…
In ieder geval is het fantastisch weer in Turkije en de mensen super vriendelijk, vooral voor kinderen. Ik vond nog nooit een bestemming waar ik als alleenstaande moeder 's avonds nog rustig naar de stad kan gaan zonder angst, en dit kan hier wel.
Aangezien jullie allen voor ons vertrekken hoop ik dat jullie massaal jullie bevindingen zullen mailen.

Zijn ook zinnens in dit hotel onze vakantie door te brengen eind augustus, graag reaktie van de personen dewelke vroeger gaan voor meer info over dit nieuw hotel. Verleden jaar ook naar een nieuw hotel
geweest te Manavgat, alles zeer goed meegevallen :wink:

Ik vrees dat ik voorlopig de “gelukkige” ben die eerst mag gaan… :unsure:
Ik vertrek samen met mijn vriend en een bevriend koppel op 20 mei. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet gerust in, en zou heel blij zijn met een berichtje van de eerste bezoeker in mei die kan zeggen dat alles in orde is. Wait and see!

Op welke dag gaat het hotel eigenlijk open ?

Ik dacht op 1 mei maar ik lees op enkele Nederlandse reisagentschappen dat het om een “recent geopend hotel” zou gaan. Is het dan toch al open?

Wij gaan dus definitief wel naar dit hotel op 3 juni (voor 2 weken). Eerst was er twijfel omdat mijn vrouw net zwanger is, maar op dat moment is ze nog maar 25 weken, dus kunnen we toch gaan. Mochten er nog gasten zijn in dezelfde periode, dan zullen we zeker te herkennen zijn aan het bolle buikje van mijn vrouw :wink:

Originally posted by Wim73@16-01-2004, 23:32:24
** Ja, lijkt leuk.
In ieder geval een correctie van onze reisdata :
Wij gaan van 3 tot 17 juni en niet van 5 tot 17 juni. **

Hallo allemaal,

Ook wij (belgen) vertrekken op 05 juni voor 15 dagen naar dit hotel.

Ook hopen wij dat wij de juiste keuze van hotel hebben gemaakt en zijn zeer benieuwd.

Ik werk zelf op een reisbureau en probeer langs alle wegen extra informatie in te winnen, dus als ik iets meer mocht te weten komen laat ik het jullie zeker weten.

Groetjes,

Sylbarow