Ervaringen met Hotel Aegean Dream (Turgutreis)

All inclusive hotel direct aan het strand en op ongeveer een kilometer van het plaatsje Turgutreis.Vrij groot hotel bestaande uit een hoofd- en bijgebouwen. Drie á la carte restaurants (Italiaans, Turks en Vis) naast het hoofdrestaurant. Eten is goed, ruim voldoende keus en smaakt lekker. Zonnen kan bij het zwembad, op één van de twee pieren en aan het strand. Watersporten zoals waterskien, banaan, waterfietsen zijn inbegrepen. Groot animatieteam dat erg z’n best doet voor iedereen iets te bedenken. Goede service aan receptie bij vragen enz. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam.
Dit hotel is zeker een aanrader voor een luxe verwenvakantie.

Ben er 2 jaar geleden geweets en had toen al een droom vakantie en ga dit jaar weer in september, hou jullie op de hoogte!!!

afgelopen oktober geweest. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het hele personeel zorgt wel dat je een leuke vakantie heb. Animatieteam is zeer vriendelijk. Ik kom er zekers wel een keer terug.

het hotel werkt met een ultra allin formule. Ze zijn van plan om de theater en de waterglijbanen om te ruilen van plaats en dat er nog een gebouw er bij komt. Waneer ze dit willen doen is nog niet bekend.

ik ben net 3 weke terug…
En ik mis het nouw al…!
Volgend jaar zeker weer…
Voor de 3de x…
HEB ER WEER ZIN IN:D

Ik ga in september er voor de 6de keer heen.
Ben erin mei ook geweest en er zijn wat renovaties geweest. Het bijgebouw en de poolbar zijn gerenoveerd.
En het is erg mooi geworden!!!

Ik kijk eral naar uit om in september er weer naar toe te gaan!

Groetjes

Ik ben hier 2 keer geweest (1 keer in 2004 toen ze net open waren en 1 keer in 2006). Nu hoorde ik vorig jaar dat het animatieteam wat er oorspronkelijk was naar La Blanche is gegaan. Nu lees ik echter verhalen op zoover/vakantiereiswijzer dat het animatieteam weer terug is. Iemand die zeker weet of dit zo is? En is Cum Cum er ook weer bij?

Ben bezig met mijn vakantie voor september en Aegean Dream is dit jaar weer een optie :nod:

hoihoi
Cumcum komt zo af en toe langs als gast maar doet dan wel mee in de show.
Hij werkt zoals wat ik begrepen heb ook bij de televisie.

Verder wat in mei in ADR werkte waren: Gala, Olga, Vova van de oude animatie 2006.
Marina en Orcun werken nog steeds in La Blanche.
Maar goed er werken nog wel meer bekende maar ja die waren er in 2006 nog niet aanwezig.

Groetjes Jac

Late reactie maar: jac, bedankt voor je antwoord.

Nog een laatste vraag. Wie heeft er wel eens in het bijgebouw een kamer gehad, was daar tevreden over en weet het kamernummer nog? Ben vooral benieuwd naar de kamernummers direct aan het zwembad. Heb zelf in 2004 in het bijgebouw gezeten maar weer het kamernummer niet meer…
En vond het heerlijk zo met uitzicht op zee :slight_smile:

Ook een late reactie, maar de kamernummers in het bijgebouw aan het zwembad beginnen met 601. Wij hadden vorig jaar 702, dus op de eerste verdieping. Ligging prachtig en rustig, maar mijn voorkeur gaat uit naar het hoofdgebouw.

Moderator ingreep, eerdere tekst verwijderd, dus deze ook…

Zou deze Marina nou echt zitten wachten op het feit dat “iemand” op een openbaar forum haar privézaken neer zet ???

Sorry maar dit is echt te belachelijk voor woorden!!

Is het geen tijd dat JIJ eens wat persoonlijke dingen over jezelf hier neer zet?

Sluit me mirene aan. Vind dat je nogal ver gaat om dit soort dingen hier te plaatsen. Wat heeft iemand die naar La Blanche of Aegean Dream gaat aan deze info? Wat gaat het jou, mij of wie dan ook aan wat leden van het animatieteam in hun al dan niet vrije tijd doet en met wie.
@Hans: Zou je het bericht van leechanimation kunnen verwijderen? Vind net als mirene dat dit soort privezaken en het gooien met modder naar deze animatieleden niet op dit forum hoort

Geregeld geloof ik? haha

Wij (gezin met dochter van 16 & zoon van 12) vertrekken volgende week naar Aegean Dream en zijn benieuwd naar recente ervaringen.

Voor recente ervaringen kun je het beste kijken op www.zoover.nl