Aegean dream turgutreis

Beste allemaal,

Ik heb een aantal dagen geleden via de site van Aegean Dream een mail gestuurd, maar tot op heden geen antwoord.
Is het hotel dicht in de winter?
Heeft 1 van jullie het rechtstreekse emailadres van Sander Daamen?

groetjes,

Rita

Hey Bird12 : Hotel is inderdaad gesloten in de winterperiode.
Het adres van Sander Samen is info@aegeandreamtravel.com

Bedankt!
ik heb hem inmiddels gesproken via de mail.

Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat we naar turkije gaan en ik heb vandaag geboekt via aegean dream travel. Maar ik heb alleen een mail bevestiging van sander verder nog niets(geen reispapieren )
Kan iemand mij vertellen hoe dit nu verder gaat ik heb sander geprobeerd te bellen maar hij was al weg.

oh ja later zag ik ook dat er bij zoover ook een aantal niet zo goeie recenties tussen stonden terwijl het best een heel hoog cijfer heeft als beoordeling. Hoe is hier de ervaring over het eten in dit hotel ik ben erg benieuwd:zon02:

Hoi Jetski,

Nou ik kan je zeggen dat het eten prima is!
Heel veel keus, ik kan proberen of ik een foto neer kan zetten, als je dat wilt?
Wij gaan in mei voor de tweede keer:)

ok fijn om te horen ik kreeg het al een beetje benauwd en ik heb er heel veel zin in eerste vliegvakantie sinds 10 jaar …:slight_smile: nu met de kinderen willen we ons een keer verwennen met een luxere vakantie dan kamperen

en mijn andere vraag staat dus nog open is het via aegean dream travel betrouwbaar en zeker boeken?

helaas kan ik je daar geen antwoord op geven, maar er zal best wel iemand op dit forum zijn die dat wel weet.

Wanneer ga je?

@Jetski: Maak je geen zorgen over het eten en al helemaal niet over het hotel. Ik ben er inmiddels 3 x keer geweest, waarvan vorig jaar al 2 x. Het is gewoon een heel goed hotel, met zeer goede keuken, zowel het buffet als de Turk, de Italiaan, alsmede het visrestaurant. Althans, als je daar van houd.

Diegenen die durven te klagen over het eten aldaar, doen het thuis zeker nog luxer en nog lekkerder en tegen die mensen zou ik zeggen, lekker thuis blijven. :mad:

Dit is echt een hotel, waar men zich direct thuis voelt en waar men alles voor je wil doen, om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Van de manager tot aan de schoonmaakploeg en vooral niet te vergeten, de handdoekenboy. Jullie zullen hier echt geen spijt van krijgen, dat je dit geboekt hebt. Velen van onze kennissen komen hier al jaren en sommigen zelfs al voor de 12e keer.

We hebben vorig jaar Juni hier met een grote groep van een van de Turkijeforums ( Turkisch Teatime ) gezeten en dat was lachen, gieren, brullen.

Er staan heel veel foto’s ook op reiswijzer bij de scores van dit hotel, mede ook door mij geplaatst. Zowel van de standaardkamers, alsmede de selectkamers. Kijk bij de naam Anky. :wereld:

Goede keus hoor!!! :zon02:

ok ik hoop dat ik sander morgen kan bereiken en alles definitief te maken ik heb er in ieder geval veel zin in
bedankt dat jullie me hebben gerustgesteld en misschien tot in mei >>>

Jetski : je hoeft echt niet te twijfelen of het serieus is om bij Sander te boeken. Die gaat zeker zijn best doen voor jullie. het hele `aegeondream team zal voor een onvergetelijke vakantie zorgdragen, daar ben ik zeker van hoor. Ook ik ben er vorig jaar met de hele bups geweest en sluit me graag bij Roanna aan

Misschien een rare vraag, maar waarom speciaal bij Sander boeken, terwijl vele reisorganisatie’s het hier ook aanbieden? Niets ten nadele van Sander hoor. Integendeel, hij zal echt alles voor jullie doen, maar het kan via een Nederlandse reisorganisatie’s toch wel een stuk goedkoper.

het hotel zit bijna vol, we zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen en ben al een paar dagen bezig om alles uit te zoeken we willen 14 dagen en dat was heel moeilijk de meeste reisorganisties bieden het hotel aan voor 8 dagen (daar zijn wel nog aanbiedingen te vinden ) maar dat willen we niet we willen en meivakantie en hemelvaart het is ook ons 12 1/2 jarig huwlijksjubileum.
ik heb nu de knoop doorgehakt voordat het te laat is en via sander (echte service) nog kunnen boeken dus ik ben helemaal blij

Het is dus gelukt nu nog even de papieren ontvangen aanbetalen en we gaan in mei lekker genieten
dank voor alle reacties en mailtjes

@Jetski: Oke, dan heb je in ieder geval een hele goede keus gemaakt en de juiste beslissing genomen om het dan via Sander te doen.

Het klopt dat het in de Mei vakantie zoiezo moeilijker is, om aan een betaalbare en ook nog een goede accomodatie te komen.

In ieder geval alvast heel veel plezier met de voorpret. >>>

Hoi Jetski, wij gaan in mei voor de derde keer naar aegean dream, wij vinden het super en ook voor de kids terwijl ik ook een hele slechte eter bij heb.Goede restaurants en overdag ook friet met hamburgers. Wij vinden het een gemoedelijk hotel en op een loopafstand van het dorpje en dat vinden wij ook heel fijn dus misschien zien we jullie wel in mei.

Wat leuk dat het allemaal gelukt is! Ik denk dat jullie een heerlijke vakantie zullen hebben hier in Turgutreis!
Misschien tot ziens in onze bar!
Groetjes Stacey

Hoi Stacey,al weer klaar voor komend seizoen?
Zet de dames wederom in het zonnetje,we hebben een winter achter de rug;dat wil je niet weten…

Groetjes,en een goed seizoen toegewenst,

Hans.

Hoi Hans,

Ik heb het allemaal gevolgd op tv en internet, niet normaal die kou en sneeuw. Nou ik moet zeggen dat we hier zelf in jaren ook niet zo koud hebben gehad!
Ik zal de dames uiteraard weer verzorgen met heerlijke drankjes appeltaart etc.!
Groetjes Stacey