Bericht Voor Tjucky

Hoi Stacey.

Even een berichtje uit Oss. Wij zouden in oktober naar Aegean Dream komen maar hebben de reis inmiddels geannuleerd. We kregen de mogelijkheid om i.p.v. Turkije naar Florida af te reizen en daar konden we natuurlijk geen nee tegen zeggen. Jammer dat we nu het nieuwe hotel niet kunnen bezichtigen maar ja, je kunt niet alles hebben… Ik ben bang dat het er volgend jaar ook niet in zal zitten i.v.m. de te verwachten prijsstijging. Maar wie weet valt het allemaal wel mee en komen we alsnog volgend jaar naar Turgutreis. Misschien tot ziens.

Groetjes,

Eric, Johanna & Nina.

Hoi Eric, Johanna en Nina!!

Gaaf zeg dat jullie ineens naar Florida konden! Had ik zeker ook gedaan!!! Wel jammer dat jullie dan niet naar Turgutreis komen, hier moet je ook echt nog een keertje heen! Er wordt naast het Aegean Dream resort nu ook een heel nieuw hotel gebouwd! Hier zijn ze nog mee bezig en dat gaat waarschijnlijk begin mei 2005 open! Ze zeggen dat dit Hét hotel/resort van Turgutreis gaat worden! Ik denk dat dit hotel/resort het eerste jaar ook wel wat goedkoper is, ik weet alleen niet meer hoe het heet maar ik ga het van de week even navragen en dan horen jullie het snel van me!

Heel erg veel plezier in Florida!!!

Groetjes Stacey

Het hotel naast Aegean Dream zal “La Blanche” noemen en zou ongeveer 1100 kamers moeten tellen. Toen wij daar eind mei waren lagen de werken daar zo goed als stil en als men in mei 2005 wil openen zal er nog een ferm pak werk moeten geleverd worden. In oktober gaan we terug naar Aegean Dream en zullen dan eens kijken welke vooruitgang men al gemaakt heeft.

Bedankt voor jullie reakties. Natuurlijk willen wij ook nog graag een keer kennismaken met Turgutreis. We houden het even op volgend jaar. Alle info over Aegean Dream en La Blanche blijft dus welkom. Laten we hopen dat Aegean Dream betaalbaar blijft en/of dat La Blanche volgend jaar dezelfde prijzen heeft als Aegean Dream dit jaar had. Misschien tot volgend jaar …

Hoi Johanna, eric en Nina!

Het nieuwe hotel heet inderdaad La Blanche! Ik heb gehoord dat de prijsklasse in 2005 ongeveer hetzelfde zal zijn als het Aegean Dream Resort nu. Het werk lag inderdaad van de zomer even stil omdat het te heet was maar ik weet hoe hard ze in de winter werken (ik heb gezien hoe het Aegean Dream hotel in december was en toen dacht ik ook: dat komt nooit af voor mei maar het was wel mooi gelukt), dan werken ze van 's morgens vroeg 7 uur tot laat in de nacht!
Het komt dus wel af voor mei en ik denk niet dat het veel duurder wordt dan het Aegean Dream Resort nu is!

Als ik meer informatie heb over La Blanche dan horen jullie dat zeker van mij!

Groetjes Stacey