Goedemiddag,
Wij twijfelen tussen deze 2 hotels … iemand die de wezenlijke verschillen weet te benoemen ??
Op internet lijken ze erg op elkaar, vandaar de twijfel.
Goedemiddag,
Wij twijfelen tussen deze 2 hotels … iemand die de wezenlijke verschillen weet te benoemen ??
Op internet lijken ze erg op elkaar, vandaar de twijfel.
geen idee ben ik beiden nog niet geweest, maar kijk maar eens op TTT daar staat een lijstje, en half wereldwijzer vertrekt naar aegean dream…dus trek je conclusie.
je zou even op Zoover of reiswijzer.nl kunnen kijken.
Hier is een heel topic over ADR
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=3356
Volgens mij is de prijs ook wel verschillend. ADR lijkt me grootschaliger dan La Blanche.
Ben er nog niet geweest, maar nog een dikke maand…
Deze twee hotels liggen vlak naast elkaar. Ik ben alleen in ADR geweest, maar heb natuurlijk wel La Blanche van heel dichtbij gezien. La Blanche, is naar mijn mening dan, een tikkeltje groter van opzet en wat sjieker. Althans zo kwam het bij mij over.
Hier een eigen gemaakte foto van La Blanche.
Hier nog een foto van La Blanche.
Wij zijn vorig jaar na La Blanche geweest, dit jaar voor de 2de keer Aegean Dream, wij vonden la blanche wat ongezelliger aandoen, de grote eetzaal lijkt op een kantine, veel wit en lichte kleuren. Wij waren eind april begin mei toen waren er nog geen watersporten, nu wel een beetje hebben we gezien. En ze hadden geen thema-avonden met eten. Omdat we te vroeg in het seizoen waren. Maar bij adr was dat een jaar van te voren er wel en dit jaar weer. Waterskieën, bananaboot is allemaal gratis bij adr.
Heb wel gehoord van een gast dat er nieuwe mensen in het restaurant waren en dat het eten beter is dan vorig jaar. Wel een gigantisch zwembad met lekkere zitzakken en je kunt er heerlijk liggen aan de pieren.
Het Turks restaurant is heerlijk maar dat is bij adr ook.
:zon02: