Hotel "La Blanche" in Turgutreis.

Voor oktober boekten wij zopas onze vakantie in hotel “La Blanche” in Turgutreis. Toen we anderhalf jaar geleden in Aegean Dream waren was dit hotel in volle aanbouw(alhoewel volle, het was er toen redelijk rustig) Men wist ons te vertellen dat het hotel in mei 2005 zou openen, dit zou uiteindelijk april 2006 worden. Zijn er mensen die hier onlangs nog in de omgeving waren en wat kunnen ze ons meegeven over het hotel. Ook de eerste bezoekers van “La Blanche” hun mening is hier meer dan welkom.

Hoi Bono,

İk woon vlak achter het hotel en kan u vertellen dat het erg hard gaat! Ze zijn heel erg hard bezig om het hotel in mei af te kunnen hebben!! İk denk wel dat het ze gaat lukken! Het is echt een gigantisch groot hotel geworden! İk wens iedereen veel plezier en vragen over Turgutreis zijn altijd welkom! U kunt mailen [EMAIL=“Tjuckty@hotmail.com”]Tjucky@hotmail.com

Groetjes Stacey

Zelf gaan wij 27 juni naar La blanche, maar er was al iemand op een ander forum die behoorlijk ongerust is, omdat zij weer gehoord heeft dat ze nog volop bezig zijn. Ze had zelf geboekt voor mei en volgens haar bron kon het dan zeker nog niet klaar zijn.

Groetjes Dorine.

Kij even op www.vakantiereiswijzer.nl onder hotel Aegean Dream. Daar heeft Naomi een stukje geschreven over La Blanche.

Aangezien we zelf pas op 09 oktober vertrekken maak ik me nog niet teveel zorgen ivm het klaar komen van het hotel, ik hoop natuurlijk dat het in orde komt voor diegenen die nu al gaan.
Ik herinner mij dat men 2 jaar geleden bij Aegean Dream ook met man en macht tot de laatste dag gewerkt heeft om het tijdig af te krijgen en toen waren we wel bij de eerste bezoekers en onze vakantie was een voltreffer.

Ik hoorde wel dat men het wegje om van de hotels naar turgutreis-centrum te gaan langs het strand zou aanleggen(vroeger moest men nog een stukje door het zand en was er geen verlichting) is dit al gebeurd nu?

Oei, Oei, Oei.
ik zou a.s. zaterdag al naar La Blache vertrekken…
Eerst het reisbureau maar eens bellenna dit gelezen te hebben…

Kun je idd doen ja

succes

groet jac

En al iets meer te weten gekomen???

Ja, hier ben ik ook benieuwd naar. Heb nl te horen gekregen dat Aegean Dream voor mij niet meer mogelijk is (hotel zit helemaal vol) en kreeg als alternatief La Blanche aangeboden. En dat is voor vertrek 19 mei…

Hallo allemaal,

İk ben nu in Turgutreis en ze zijn druk bezig met La Blanche,heel druk kan ik wel zeggen… Het moet in Mei klaar zijn, dat is volgende week al haha ik weet niet hoor of het lukt, het zal vast wel ze werken erg hard. Moet wel zeggen dat het er wel mooi uitziet, maar als ik zou gaan zou ik wat later boeken in het seizoen,dan weet je tenminste zeker dat het helemaal af is…

Maar het zal best goedkomen denk ik…

Groetjes Naomi

Dat gaan ze niet redden. Van wat ik heb begrepen is de openingsdatum 12 of 13 mei pas.

Volgens de reisorganisatie moet alles geregeld zijn voordat ik daar aankom, maar na deze berichten gelezen te hebben krijg ik mijn twijfels.
Ze (reisorganisatie) zou mij iig op de hoogte houden, zodra ik iets hoor zal ik het ook hier berichten.

Heb vandaag even geinformeerd of het hotel op tijd af zal zijn (werk zelf bij een reisorganisatie). Helaas nog geen reactie, morgen dus hopelijk meer info. Ik hou jullie op de hoogte…

Alvast bedankt, begin wel erg benieuwd te raken…

Officiele openingsdatum van La Blanche is nu 12 mei geworden. Manager van het hotel heeft deze datum bevestigd. Zou voor mij dus betekenen dat ik een week na opening er heen zou gaan. Ze kunnen natuurlijk niet zien of er de laatste weken nog problemen gaan ontstaan waardoor het hotel nog later open gaat. Maar er wordt contact onderhouden met het hotel om de ontwikkelingen in de gaten te houden.

Ben zelf een beetje bang dat ik er net zit als het hotel open gaat maar er bijvoorbeeld lekkages zijn, bepaalde dingen nog niet open zijn etcetera. En ik ga maar 8 dagen. Dus ik ga er nog even over nadenken of het La Blanche wordt of Hotel Samara. Want dat zijn de alternatieven die ik heb.

Zelf hebben wij drie keer een nieuw hotel geboekt, één keer Frankrijk waar dus de helft van de activieteiten nog niet klaar was. Een keer Spanje na 5 uur in de file gestaan te hebben stond dat niog in de stijgers wij zijn toen overgeplaats naar een vergelijkbaar hotel, waar het top was. We hebben toen wel de ontwikkelingen gevolgd na een week dat wij er waren is het toen open gegaan. Het stikte er werkelijk van de kinderziektes omdat het allemaal haastwerk was en ik kan me zo voorstellen dat je altijd van die zeuren heb, die om en rond het zwembad alleen maar zeiken over alle mankementen die ze hebben.En één keer Turkije daar waren ook best veel kinderziektes, zoals een kluis die niet geplaatst was, dat is op zich niet erg maar er werd daar wel de hele dag gebord om die dingen op te hangen. En we hadden stromend water uit de lamp in de dousche en dat vond ik wel minder. Maar dan al het gezeur van de mensen twee weken lang daar word je pas moe van. En ja nu hebben we weer geboekt voor een nieuw hotel maar eigenlijk omdat wij pas eind juni gaan, verwacht ik toch wel dat het helemaal klaar is, en de scherpe kantjes ervan af zijn. Maar als ik op zo’n korte termijn zou gaan dan zou ik zeker eieren voor mijn geld kiezen, en voor 8 dagen zeker naar samara gaan op vakantiereiswijzer komt het hotel er zeker goed uit wij hebben het alleen gezien toen wij daar mensen moesten afzetten, zo op het eerste gezicht ziet het er toppie uit.
Succes met je beslissing.

Lees net op vakantiereiswijzer dat La Blanche pas de 15e opengaat. Gaat lekker zo…

Hey Sweety. Wat doe je in Turgutreis? Ben je op verlof? In welk hotel? Wij komen 12/5 naar hotel La Blanche, misschien is het klaar tegen die tijd. Is er al water in het zwembad? In feite is het geen goed idee, zo een splinternieuw hotel boeken, (we dachten wel dat het begin april zou openen) want met al dat nieuwe personeel , zou alles wel op rolletjes lopen,:lie: er moet toch wat routine komen? Enfin, we zullen wel zien, misschien worden we naar een ander hotel verwezen door de touroperator.

Mag ik vragen bij welke reisorganisatie je hebt geboekt? Het laatste wat ik vernomen heb is dat het 12 mei open gaat. Dus dan zou je de eerste zijn :slight_smile:
Maar als degene die op vakantiereiswijzer heeft gereageerd gelijk heeft zul je inderdaad een ander hotel aangeboden krijgen als alternatief.

We hebben gereserveerd bij Sunjets in België, 12-20/5 met 6 personen en een baby :love:van 3 maand.

Als Sunjets zijn werk goed doet dan moeten ze ons een alternatief aanbieden, want het hotel dat dezelfde dag opengaat zal heel veel kinderziekten hebben, of zelfs erge ziekten!:confused: