Ik denk niet dat ze daarom een alternatief aan zullen bieden. Sunjets heeft ook gewoon een contract met het hotel en zal er ook gewoon vanuit gaan dat ze gewoon open zijn en er niets meer aan gedaan hoeft te worden.
Ok, even een update voor mijn verhaal. Gister gehoort dat wij overgeboekt zijn naar een ander hotel. Morgen vertrek ik naar Kervansaray Hotel ipv het La Blache hotel, eigenlijk best een gerust stelling. We zitten nog dichter bij Bodrum ook. Lees er goede reacties over.
Hey Zeeuw, waar heb je geboekt? In België? Wanneer vertrek je?
Hoi,
Wij zouden normaal vertrekken op 12/5 naar " La Blanche "
Wij vernamen gisteren dat het hotel pas open zou gaan op 18/5
Wij worden dus ook overgeboekt naar een ander hotel.
Weten jullie al naar welk hotel jullie worden overgeboekt??
x
En waar heb je geboek als ik vragen mag?
Wij hebben geboekt bij Sunjets.
Men wilde ons overplaatsen naar Kenvanseray ( maar ik ga niet akkoord )
Ben nog aan 't onderhandelen aangezien Kervanseray te ver afligt van een stad 11 km !
inderdaad dat slaat nergens op omboeken naar kervansaray dat ligt in torba…en turgutreis is juist een gezellige,leuke plaats!
torba heeft veel minder te bieden…
Inge, ik dacht dat het “Kervansaray” is?
Vrienden van ons verbleven hier reeds en gaan volgende maand terug, dit is zeker geen slecht alternatief hoor.
We reden het hotel reeds meermaals voorbij en het grote pluspunt is toch dat het niet ver van Bordum zelf ligt, s’avonds is dit zeker een voordeel in vergelijking met Turgutreis.
Kervansaray is inderdaad een heel mooi hotel, ik vond hem zelf te duur, La blanche kwam veel voordeliger uit voor mij met 4 personen. Het lig prachtig in een baai en inderdaad niet te ver van Bodrum.
groetjes dorien
Inderdaad, het is Kervansaray. En het zal idd geen slecht hotel zijn, maar het ligt heel afgelegen op een rots en 11 km van Bodrum en het is zoooo’n groot hotel ! Er valt daar in de omgeving niets te beleven ! Je kan er 's avonds niet eens gaan wandelen , moeten altijd de domus of taxi nemen om weg te gaan.
We hebben een alternatief gevonden. Hebben lang getwijfeld tss Club Isis en Hotel Samara en hebben uiteindelijk voor Samara gekozen, omdat dit maar 500 m van het stadje Torba ligt. En de reacties van andere hotelgasten super positief zijn ! Ok we kunnen Torba niet vergelijken met Turgutreis, maar het hotel is niet zo’n mastadont als Kervansaray. We gaan er het beste van maken, en nemen de domus een keer naar Turgutreis om naar de markt te gaan en om La Blanche eens te gaan bezoeken.
Nog 4 dagen en we vertrekken de weersvooruitzichten zijn al prachtig, dus dit maakt ook veel goed.
Gr
Inge
Ik heb net weer een berichtje van vakantiereiswijzer afgeplukt.
Hallo,
Ben net terug van Aegean Dream (hotel ernaast)La Blanche is nog niet af, er wordt op dit moment 20 uur gewerkt, het wordt echt heel erg mooi, giga groot!
Wat ik hoorde in ons hotel is dat het hotel 15 mei echt open moet gaan, er wordt met zoveel mensen gewerkt volgens mij moet dat wel gaan lukken, maar het was/is nu echt nog niet klaar wat een puinzooi daar zeg, maar als het allemaal klaar is is het echt een schitterend hotel!
Groetjes Dorien.
We krijgen ook SAMARA, ziet er heel goed uit maar is ook in Torba en daar is
niets te zien, je hebt een grote baan, en langs links tegen de berg gelegen
liggen die verschillende hotels, zoals Blue Dream etc , Samara, maar dat is
nu niet zo erg, in dit hotel hebben wel alles wat ons hartje lust.
En busje naar Bodrum recht voor de deur, maar vorig jaar ben ik nog 3 weken
in Bodrum geweest, en toen logeerden we in de centrum, en een paar jaar
gelegen hebben we op Gumbet gelogeerd.
Daarom wou ik persé naar Turgutreis,omdat dat een ietwat groter dorp is en
er ook winkels en terrasjes zijn.
WE HADDEN GRAAG AEGEAN DREAM GEKREGEN IPV LA BLANCHE MAAR DAT KON ECHT NIET DUS ZIJN WE TEVREDEN MET SAMARA.
Nochtans dat ALL IN dat de hotels nu presenteren is wel niet goed voor de
omgeving en de restaurantjes, ergens waar ALL IN hotel zijn gaat geen enkel
caféetje of restaurantje zich verstigen, het blijft een dooie boel in die
buurten, en ook vb Bodrum zelf zal daar ook wel onder lijden, en elk jaar
stappen er meer en meer hotels over op ALL IN. Wij nemen dat nooit (mijn man
en ik) half pension is me genoeg, want de hele dag eten, en ik moet dringend
vermageren. Maar mijn dochter en man-vriend-lief, wat moet ik nu schrijven,
die drinken al eens graag een coctail en pintjes en die hebben liever ALL
IN.
suntravel, nederland.
ben gister thuis gekomen en was de 29ste april vertrokken.
Vanuit Kervansaray rijd er een busje (gratis) naar Bodrum, dit duurt ongeveer 15 min. Je stopt dan op een groot busstation in de stad zelf.
Busje vertrek om 11, 14 en 16u en je kan terug om 11.15, 14.15 en 16.15u.
Zeeuw, heb je mooi weer gehad?
Waren de avonden fris of zwoel?
Was het zwembadwater al warm? De zee zeker niet.
weer was gemiddels genomen zo’n 25 graden. Bij het hotel was een klein briesje wat wel aangenaam was.
Zwembadwater was voor mij lekker genoeg om in te zwemmen (maar dat lekkere briesje maakt het zwemmen eigenlijk wat fris). Er waren echter neit veel mensen in het buiten zwembad te vinden.
De avonden waren vrij fris vergeleken met de middag.
De openingsdatum is nu 18 mei geworden. Ben benieuwd of dat ook echt de opening is of dat het weer later wordt.
Goeie keus… Isis lijkt wel zo luxe… is het ook wel, maar het eten daar vond ik echt slecht! Terwijl ik 3* hotels ben gewend… Fijne vakantie alvast!!
x
Cynthia,
Dank je wel, ben ook aan 't aftellen, nog 3 dagen werken …
en dan 9 dagen genieten van het mooie weer en lekker niets doen…
Inge
Kan ik niet mee in je koffer? Ik moet nog (maar) 28 dagen wachten… maar wil zo graag!!!
Nee ff zonder gekheid… Heel veel plezier in Turkije!!!
x