Ben weer een paar dagen terug uit Turkije en wel uit Hotel La Blanche in Turgutreis.
Ik kan je vertellen dat het een perfecte vakantieis is geweest en weer vele oude bekenden ben tegen gekomen in La Blanche.:zon02:
Het is een schitterend hotel met mooie en ruime kamers, die ook super schoon worden gehouden, super vriendelijk personeel, het management is niet overduidelijk aanwezig waardoor er een zeer ontspannen sfeer tussen gast en personeel is.
Als je een probleem mocht hebben dan is er altijd Makbula Dünbar de gastrelationmanager die dan zal proberen zo snel mogelijk je probleem op te lossen.
Handdoekje leggen is hier niet nodig daar er genoeg bedjes :vak02: zijn aan het strand en aan het grote zwembad.
Het hotel is ook zeker niet gehorig, ik lag met mijn kamer relatief dicht bij de disko, 1 etage erboven, maar hoorde geen gedreun van de muziek.
Eten was perfect, zoals bv bij het ontbijt, wilde je een spiegeleitje, of een omelet met groente of kaas, deze werden dan voor je gebakken en lagen dus niet in een bak maar steeds vers voor je gebakken.
Ik vondt het een super hotel en ga er dan ook zeker naar terug en wel 1 oktober weer voor 15 dagen kijk er nu al naar uit.
Voor vragen jullie weten de weg.
Ik ben verleden week een dagje in La blanche geweest voor een etentje met de manager van la blanche ik vond het een superrrrr hotel alleen zou ik er zelf niet willen ziten alleen omdat het overal zo ver vanaf zit
Als je informatie wilt over hotel La Blanche te Turgutreis:zon02: ga dan naar hun website :wereld:http://www.lablanche.com.tr :wereld: hier vindt je heel veel informatie over het hotel en ook staan er plattegronden op van de verschillende kamers zodat je kunt zien waar je in terrecht komt.
En waar je heerlijk kunt genieten van en peachtig hotel…
Kan niet wachten om weer heen te gaan.( 1 oktober )
Als je wat meer informatie wil hebben over Hotel La Blanche ga dan naar de volgende website, www.lablanche.com.tr
Hierop is een hoop van het hotel te zien en ook de layouts van de verschillende kamers in het hotel.
Voor diegene die naar La Blanche gaan een hele fijne vakantie daar, het kan mij niet snel genoeg 1 oktober zijn voor ik weer heen ga.
Ik had deze site al gevonden en in mijn favorieten staan!
Wij gaan 31 juli, ja .a.s. dinsdag!, naar La Blanche en zijn
dus zeer benieuwd hoe het zal zijn.
:dag:
korte reactie op ons verblijf in La Blanche: in hoogseizoen zeker geen vijf sterren:
te weinig, onvriendelijk personeel,(toegegeven door manager)eten elke dag lauw, slecht bijgevuld. Kamers niet tot nauwelijks schoon gemaakt (regelmatig achter handdoeken aan).
Zeker wel handdoek leggen bij zwembad!
Kazachstaanse medemensen zorgden voor veel onrsut.
Maar wel lekker weer en gezellige mensen ontmoet.
Ik ga 25 september, 3 weken naar La Blanche.
De verhalen van vrienden en kennissen over dit hotel zijn alleen maar positief.
Voor de Guest Relations manager Makbule Ezel Dundar schijnt een fantastisch mens te wezen.
Dus ik ben reuze benieuwd hoe het gaat worden daar.
Ik hoop dat je daar een hele fijne tijd zult hebben.
Ik ga zelf op 1 oktober voor nog eens 15 dagen naar La Blanche dus wie weet komen we elkaar daar nog wel tegen.
Makbula is zeker een schat van een meid en als er problemen zijn ga naar haar toeen zij zal zeker proberen het op te lossen.
Ik verwacht geen problemen hoor in La Blanche
Ik heb Makbule pas nog op msn gesproken en ze zou wachten tot we er zijn ( 10 uur 's avonds) ze heeft me al een mooie kamer beloofd in ieder geval. Nu nog mooi weer en mijn vakantie kan niet meer kapot :zon02:
hey Ron , blij je daar terug te zien, zijn er ook van 7/10 tot 20/10. Dus hangen we samen wel effe aan de toog met Mak
Nicole Vic, Roger en Marie-Louise.
onder de naam paddington had ik geschreven erg uit te kijken naar onze vakantie in la blanche!
We zijn er dus geweest en het is erg tegengevallen! Wij kunnen nu eenmaal niet anders als in het hoogseizoen, en dat kan La Blanche dus absoluut niet aan! Zwembad is prachtig en ligging tov turgutreis ook, maar we gaan hier zeker niet meer naar teug!
Andere hotels in hoogseizoen turkije gehad en daar was het wel goed!
La blanche dus in hoogseizoen een 3*/4* hotel.
Wij zijn terug van de tweede keer La Blanche in het hoogseizoen, en we gaan er waarschijnlijk nog wel eens naartoe. La Blanche is echt een hotel waar men er alles aan doet om het naar je zin te maken. Bovendien zit er van 's morgens vroeg tot 's avonds laat iemand van guest relations in de lobby om om het even welk probleem dat een gast heeft te proberen op te lossen.
Het enige nadeel dat dit hotel heeft is dat het ver van alle bezienswaardigheden af ligt (alles ligt in Bodrum of nog verder weg (Didyma, Milete en Priene, Heraklia, …) maar voor een ontspannen relaxvakantie is dit hotel echt aan te bevelen. De wandeling naar het centrum van Turgutreis duurt langs de dijk ongeveer 20 minuutjes.