Op 5 juli gaan wij met Solmar naar Blanes.
We hebben geboekt voor het splinter nieuwe hotel Blaucel.
Het is volgens zeggen pas eind maart open gegaan.
Dus het zal moeilijk zijn iemand te vinden, maar ik wil toch vragen, is er al iemand geweest of heeft iemand dit splinter nieuwe hotel gezien en misschien wel eventueel foto’s van.
We hebben het hotel dus van een plaatje geboekt en zijn dus erg nieuwsgierig hoe het in het echt is geworden.
Verder is Blanes voor ons helemaal nieuw. :o
We zijn wel al een paar keer naar Salou, in Malgrat en Calella geweest.
Wij zijn een gezin met 2 kinderen (5 en 10 jaar), maar over Blanes hebben we wel het een en ander gevonden op internet en we hebben ook erg veel zin om onze vakantie hier door te brengen
Hotel Blaucel… Het enigste wat ik er van weet is dat hotel Blaucel tegenover Hotel Blaumar ligt. Dat is in ieder geval een mooi hotel… Blaucel is een 4 sterren hotel, dus dat moet gewoon een super vakantie voor jullie worden…
ik ga komende vrijdag 29 april naar blanes…hotel blaucel… ook via solmar…
volgens mensen die het hotel er tegenover (blaumar) zijn geweest… een erg mooi hotel… over ongeveer een week zet k hier nog wel een berichtje neer hoe het was…!
hey zijn er geen nieuwe reacties over hotel blaucel, k kan alleen maar reacties vinden van 2005? ik ga dit jaar met mijn vriend heen dus wil graag wat reacties over dit hotel horen:D
ow gelukkig wannneer ben jij geweest dan?? en er zijn meer gezinnen dan jongeren ofniet??(las ik in de beoordelingen haha) en is het eten daar wel goed??hoorde daar ook allemaal negatieve verhalen over nadat wij geboekt hadden:S maar het leek ons verder ook een mooi hotel dus het zal wel leuk zijn als jij het ook zegt haha
welke datum ga je?
er zijn meer jongeren dan gezinnen hoor haha!
als je in het hoogseizoen gaat zijn er veel jongeren als je daarvoor ga hoorde ik dat er veel ouderen zijn?
ow oke dan is het goed haha is wel gezelliger met meer jongeren, k ga 30 juli weg, ma k hoorde dus van iemand dat in dat hotel meer gezinnetjes kwamen, mja maakt me ook niet veel uit hahak zie vanzelf wel dan