Heeee,
Ik ga dit jaar naar Blanes!
Weet iemand een goed hotel in Blanes?
en wat is er allemaal te doen in Blanes?
groetjes Ang
Heeee,
groetjes Ang
Hotel Beverly Park is een aanrader. Een erg gezellig hotel, waar altijd van alles te doen is, denk aan Mister verkiezingen en verschillende optredens.
Blanes zelf is vooral in het hoogseizoen erg gezellig… Althans, als je van drukte houdt natuurlijk… ![]()
Er zijn een aantal (leuke) disotheken en erg veel winkeltjes.
Rond eind juli is er een soort van festival in Blanes, dan staat de boulevard vol met straatmuzikanten en kraampjes. Ook is er dan kermis. ![]()
hotel boix mar is ook super en het is vlak bij het strand!
Originally posted by U-NiQ@19-01-2004, 09:40:20
** Hotel Beverly Park is een aanrader. Een erg gezellig hotel, waar altijd van alles te doen is, denk aan Mister verkiezingen en verschillende optredens.
Blanes zelf is vooral in het hoogseizoen erg gezellig… Althans, als je van drukte houdt natuurlijk…
Er zijn een aantal (leuke) disotheken en erg veel winkeltjes.
Rond eind juli is er een soort van festival in Blanes, dan staat de boulevard vol met straatmuzikanten en kraampjes. Ook is er dan kermis.**
Hotel Beverly Park is echt geweldig, ik ben er zelf geweest het afgelopen jaar. Het meeste personeel is heel aardig, en het eten was heerlijk… Daar zou ik zo weer naar toe gaan, alleen Blanes niet voor een tweede keer, Blanes heb ik wel gezien…
Originally posted by Angele@28-12-2003, 10:22:04
** Heeee,
groetjes Ang **
Genoeg ![]()
veel?
denk ik dan