wij (twee meiden van 22 en 25) gaan eind augustus met de bus naar Blanes. Het is voor ons de eerste keer dat we een dergelijke vakantie gaan houden. Wij vroegen ons af wie er nog meer rond deze tijd gaat en of er wel eens iemand in app. complex consul park zit.( We hebben voor dit appartementen complex gekozen omdat hier geen kinderzwembad en geen speeltuin is)
Een vriend van mij (28) en ik (26) gaan op maandag 30 aug. naar Blanes.
We nemen een hele goedkope reis van 99 euro via Beachmasters, en hopen dat er dan nog wat te beleven is.
hee,
wat gezellig, welk appartement zitten jullie?
wij hebben ook zo’n ontzettend goedkope reis geboekt (do-it). Wij blijven 17 dagen…en jullie?? Hoop dat het weer een beetje meezit (het is er nu prachtig gelukkig) maar we vermaken ons toch wel!
Zijn jullie al vaker in Blanes geweest? Het is voor ons de eerste keer.
Ik vrees dat als jullie er een feestvakantie van willen maken dat dat niet echt gaat lukken, want heel veel sluit deze week of is al gesloten.
En er zijn ook niet meer zoveel nederlanders in blanes.
Ik denk ook dat het geen feestvakantie gaat worden, je kunt wel leuke dingen doen in Blanes, maar jammer genoeg voor jullie zijn nu alles zo’n beetje dicht… de meeste kroegen en discotheken gingen in week 34/35 dicht… maar app consul park is best goed te doen… het is er niet al te schoon, maar dat komt omdat diegene die voor jullie zaten het allemaal zelf moeten schoon houden… als je hoog genoeg zit heb je erg goed uitzicht… enneh… najah maak er wat van want Blanes is super wijs…
we zijn alweer terug. Wij moesten ons appartement wel tijdens het verblijf schoonhouden maar werd daarvoor en daarna helemaal schoongemaakt door schoonmaaksters. Het was dus brand schoon, het hele complex trouwens. Het appartement was zo netjes…echt geweldig! Het was lekker ruim en het zag er allemaal prima uit. Er was al een hoop dicht en er waren weinig nederlanders…oftewel perfekt! het was ontzettend leuk en het heeft ons aan niets ontbreken. Als je een jaar of 16 ben snap ik dat t wat saai is. We hebben ook perfekt weer gehad. Het appartement kan ik aanraden!