Blanes Augustus 2005

hallo iedereen! wie zijn er allemaal eind augustus in blanes???

Hey Debbie

Ik ga eind augustus ook naar blanes.
We gaan met zijn vijfen (allemaal jongens)
Van 15 t/m 29 augustus, in app Lotus…
Kijk ook ff bij het onderwerp :
Wie Gaat Er Van 15 T/m 29 Aug 2005 Naar Blanes

daar vind je meer

gezellig! wij zijn 2 meiden ;). we gaan met het vliegtuig, en jullie? nou zullen jullie wel zien in augustus dan! duurt alleen nog wel ff… :S

Hou oud zijn jullie?
Wij gaan met de bus… das opzich wel minder:S … maar dan hou je wel meer geld over voor in spanje :smiley:
Zitten jullie ook in app Lotus?

wij zijn 18 en 19, jullie? nee we zitten op camping la masia…

18 augsutus terug… :frowning:
Dus niet het einde van augustus :rolleyes:

Heee mensen!

Ik ga met myn vriend en nog 2 jongens ook naar Blanes =)
Wij gaan van 12 t/m augustus en zitten in appartement Lotus!
We hebben het gisteren allemaal geboekt en het was nog niet helemaal cker of we in dit hotel terecht kunnen maar dat is onze 1e keuze, dus dat zou wel doorgaan:)!
Ga er nog meer mensen met reisoperator Beachmasters en stapt ook op in Zwolle ?

Groetjes!!

t/m 28 augustus :wink: haha

Wij gaan met 9 jongens van 12 t/m 22 augustus naar blanes, en we stappen op in Zwolle!

Wij gaan met 2 jongens vanaf 12 aug.
En we zitten op La Masia :smiley:

misschien tot dan

Ik samen met mij vriendin van 12 - 29 aug op la masia… met gogo… opstappen in rotterdam!!!

tot dan

Zijn er ook vrijgezelle dames die tussen 12 en 22 augustus in Blanes zijn>>>?

Heey People!!
Nou wij zijn 6 meiden en we gaan van 12 tot 22 augustus naar Blanes, we gaan naar het apartement Lotus… En alle jongens moeten zijn gewaaschuwd, want we hebben een wedstrijdje… Wie zoveel mogelijk jongens kust!! :wink:
Wij gaan met beachmasters duzz!

sletjes alert :lol:

des te makkelijker voor die jongens die zulke meisjes zoeken…

de meeste zijn in blanes niet op zoek naar de ware :stuck_out_tongue:

Dat is toevallig ik wij gaan ook 12 augustus, mag ik dan de eerste zijn die gezoend wordt??

Originally posted by AnMan19@14-07-2005, 17:52:42
** Heey People!!
Nou wij zijn 6 meiden en we gaan van 12 tot 22 augustus naar Blanes, we gaan naar het apartement Lotus… En alle jongens moeten zijn gewaaschuwd, want we hebben een wedstrijdje… Wie zoveel mogelijk jongens kust!! :wink:
Wij gaan met beachmasters duzz! **

ik ga ook met beachmasters… :rolleyes:

en we zien jullie daar wel…

Pas maar op! wij zijn ook nog eens Limburgs dus zuipen kunnen we ook HEEL goed! Maar zijn er mensen die ervaring hebben met beachmasters te reizen? Met bus dan. En hoe zit het met die stop plaatsen enzo?

Originally posted by AnMan19@26-07-2005, 12:33:14
** Pas maar op! wij zijn ook nog eens Limburgs dus zuipen kunnen we ook HEEL goed! Maar zijn er mensen die ervaring hebben met beachmasters te reizen? Met bus dan. En hoe zit het met die stop plaatsen enzo? **

zuipen is voor mij ook geen probleem —> BRABANT :lol:

maar met die stops kan ik je niet helpe…voor mij ook eerste keer met beachmasters :unsure:

Hey AnMan19, hoe oud zijn jullie?? :stuck_out_tongue: