Blanes Augustus 2005

k ga vanaf 16 augustus t/m 30 augustus naar blanes…camping solmar! :smiley:

Hier nog meer eind-augustus-blanes-partypeople :slight_smile:

van 19 t/m 29 augustus met 8 jongens, opstappen in Zwolle, eindstation Camping la Masia :smiley:

05-15 augustus naar Blanes… met 5 andere vriendinnen zitten we in hotel CAMPS…

Ooow wat jammer dan als wij er zijn dan gaan jullie over 3 dagen alweer weg maar we kunnen er wel hele leuke dagen van maken Glicious!! >>>>e-mail adres uitwisselen?

Okok, wie o wie zijn er nog meer tussen 20 en 28 augustus te vinden bij app. la masia? en wie weet hoe die kamers zijn eigenlijk?Zijn met zn 4en, 2 dames,2 heren waarvan ik er 1 ben. In voor gekte dus wie bied zich aan voor gekke stapplannen? :blink:

Originally posted by Snamcha@07-08-2005, 00:50:00
** Okok, wie o wie zijn er nog meer tussen 20 en 28 augustus te vinden bij app. la masia? en wie weet hoe die kamers zijn eigenlijk?Zijn met zn 4en, 2 dames,2 heren waarvan ik er 1 ben. In voor gekte dus wie bied zich aan voor gekke stapplannen? :blink: **

tjah…ik sta ook op la masia, en kwa stappen zit je met ons altijd goed B)
dus we zullen jullie dan wel zien hĆØ :stuck_out_tongue:

ja maar dat is op de camping, ik heb het over luxe paarden, of zo gezegd paardinnen op het appartementencomplex!!

Hmmm snamcha de luxe paarden zitten in app. mediterraneo en luxe paarden kunnen heel goed zelf gekke stapplannen maken!! <_<

Originally posted by Snamcha@07-08-2005, 15:13:11
** ja maar dat is op de camping, ik heb het over luxe paarden, of zo gezegd paardinnen op het appartementencomplex!! **

okĆ© heb je gelijk in…maar dat mag de pret niet drukken toch :rolleyes:

Uh, snap ik het nu goed ?
Wil je n Stap-plan maken :expressionless:

Goh, daar denk je toch niet meer aan aj in Blanes bent ^^

Haha nee dr wordt weer heel wat anders van gemaakt als bedoelt was. Ik wilde alleen weten wat er tussen 20 en 28 aug nog voor speciaals viel te beleven enhoe de appartementen la masia zijn. En met de stapplannen wilde ik anderen slechts aanbieden zich de unieke kans te geven om met ons op pad te gaan!

Dus, met andere woorden, Als je met jou uitgaat is het leuk ? ^^
Kapsones ¬¬

Originally posted by Snamcha@08-08-2005, 01:37:33
** Haha nee dr wordt weer heel wat anders van gemaakt als bedoelt was. Ik wilde alleen weten wat er tussen 20 en 28 aug nog voor speciaals viel te beleven enhoe de appartementen la masia zijn. En met de stapplannen wilde ik anderen slechts aanbieden zich de unieke kans te geven om met ons op pad te gaan! **

heeft la masia appartementen??? tis toch een camping <_<

La Masia heeft zowel een camping als appartementencomplex.
En naja, kapsones… Dat zowieso, maar ja wij(ik) weten ons gewoon goed te vermaken en ergens een leuk feest van te maken. Is dat kapsones? Of gewoon zekerheid over wat je in je mars hebt? :stuck_out_tongue:

Dit vind ik geen kapsones hebben. Als jezelf maar vermaakt!

Ik vind iemand kapsones hebben, als ze denken dat ze beter zijn dan andere mensen. En dat ze dan ook naar handelen ook.

Groetjes Christel

Tsjah, misschien vind jy het leuk als iedereen zich vermaakt, maar er is vast wel iemand by die zich niet vermaakt ¬¬

Mrja, ^^

WinkelWagentje wij kennen dr ook niks aan doen dat je al weer terug bent uit Blanes, niet zo chagrijnig reageren gek :wink:

Zo te zien wordt het eind augustus gewoon nog een geweldige feestweek in Blanes, nog maar 10 dagen voor vertrek, weg uit dit pleurisweer in Nederland :rolleyes:

Originally posted by Prd0w@09-08-2005, 15:24:39
** nog maar 10 dagen voor vertrek, **

ik nog maar 3 :stuck_out_tongue:

Uh, stil nou es he :smiley:
Ik kan ook nooooit eens iets verborgen houwe :stuck_out_tongue:

Ook ik ben eind augustus van de partij!! 15 augustus vertrek ik samen met mijn stiefzusje vanaf Utrecht Jaarbeursplein richting camping La Masia om 10 dagen los te gaan!!!